Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 738 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Marcel 01-12-2021

Fijne winkel, personeel met kennis van zaken op vele gebieden.
Ruime keuze voor iedere portomonee.

Ron 30-11-2021

Slechte zaak .heb iets besteld voor 22±00 zou vandaag na 17±00 geleverd worden via POSTNL dit had ik aangegeven
Kreeg vanmorgen een email van DHL .?? dat het pakketje nog niet bij hun was .?? vreemd want het zou via postnl gaan..
ik die goede mensen van BAX gebeld en gevraagd wat er aan de hand was ..zij zijden het pakketje lig nog hier op het bedrijf ?..toen zie ik meteen dat het geannuleerd moest worden en graag mijn geld terug wou hebben ..dat kon zij die man en vroeg of mijn bank nm correct was ..5 minuten later kreeg ik dit email( De bestelling wordt al ingepakt en dat proces kan ik niet meer tegenhouden.)
nou dit dit werk niet voor mij ..en zeker niet met hun digitale secretaresse die je gewoon van de lijn af gooit

slechte service en beloften
Officiele reactie van Bax-shop.nl 08-12-2021

Beste Ron,

We vinden het vervelend om te vernemen dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen en dat dit heeft geleid tot deze ervaring. Onze excuses voor het ongemak.
Wanneer een pakket al in het verzendproces zit kunnen wij de bestelling niet direct annuleren. Wanneer dit het geval is dan adviseren we je het pakket te weigeren of deze aan te nemen en te retouneren. Bij ontvangst zullen we door jou gevraagde vervolgactie dan z.s.m. in gang zetten.

Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Cis van Vliet 30-11-2021

Geweldige service en een uitstekende, snelle levering van Bax. Alle instrumenten komen bij Bax vandaan en zorgen voor veel muzikaal genot in huis!

Herman van Lieshout 29-11-2021

Alles duidelijk aangegeven, zeker voor iemand die totaal niet van het betreffende produkt op de hoogte is, korrekte snelle levering, kortom geen enkel probleem betreft levering en afhandelingj

Dennis 29-11-2021

Werkelijk waar nog een bedrijf waar service voorop staat! De combinatie van de 'echte' winkel en de internetshop blijft super. Eerst lekker uitproberen in Goes en daarna rustig shoppen via de internetwinkel. Ik blijf hier terugkomen, ondanks dat er soms qua prijs wat bij andere concurrenten iets scherper gerekend wordt. Het gaat bij mij uiteindelijk om het totaalpakket!

Peter de Groot 28-11-2021

Niet de eerste keer dat ik besteld heb en wederom een goede ervaring. Mooie producten, goede prijs en levering conform afspraak.
Mocht er een vraag zijn, wordt je snel en heel goed geholpen!

John 27-11-2021

Fijne eerlijke winkel mijn bestelling keurig ingepakt op tijd afgeleverd ga als ik nog wat moet bestellen weer naar deze winkel

Perry 25-11-2021

Ik ben nog wel aan het puzzelen.
Ik ben er blij mee, alleen zou ik willen dat er een Nederlandse beschrijving bij zat.
Ik ben onervaren met dit speelgoed, vandaar.
Wel dikke speakers en prima microfoon set.

f. 24-11-2021

goede produkten en garantieregeling, nog iets van de prijs af en het was een 10 geweest

wiel 24-11-2021

gewoon goed altijd correct goede prijs kwaliteit ruime keuze snelle levering

EvN 23-11-2021

Geweldige uitgebreide webshop met goede prijs/kwaliteit verhoudingen.
Levering was snel en alles was top ingepakt zodat er geen kans op beschadigingen was.
Echt een aanrader voor al uw muziekinstrumenten en alles wat daarbij komt,

Janbo 23-11-2021

Goede website en indien nodig goede uitleg als je belt, leuk ingerichte zaak, veel op voorraad en prima aftersales en distributie.

Benjamin Italiaander 22-11-2021

Het pakket was super snel geleverd, netjes verpakt en ook echt goede kwaliteit van het materiaal.

Sophie 18-11-2021

Bax Music vindt ik een prettige plek om muziekspullen aan te schaffen! De site is duidelijk en makkelijk in de omvang en de levering is snel en altijd compleet. Ben erg te spreken over deze shop! Voor de prijzen krijg je fantastische kwaliteit.

Stefanie 18-11-2021

De site is super mooi en de producten worden duidelijk omschreven in taal dat ik begrijp. Dat maakte het makkelijk om het juiste product te vinden.

Albert 17-11-2021

Top zaak!
Deze week weer bij Bax shop voor advies geweest. Wederom een prima ervaring. Apparaat getest zonder kosten. En ondanks dat er geen aankoop volgde, uitgenodigd om boxen te beluisteren en te beoordelen. Hele prettige rustige medewerker, die alle tijd nam, top zaak!

Simon Keyser 17-11-2021

Een heel goede aankoop geweest. Is direct zichtbaar in Audacity zowel in window dan wel in Linux Mint. Ben zeer tevreden met de Focusrite 2i2.

Peter Beres 17-11-2021

Initially there were some problems with delivery caused by DHL but after some time, I was offered to cancel an order and I was issued 15 EUR credit as a compensation. Guitar and all other equipment bought is very nice and their prices are definitely the best

William 17-11-2021

Geweldige service. Producten snel binnen en van top kwaliteit. Geluid van speakersset (devine 2.1) is super.

Menno Fennema 15-11-2021

Waardeloos en klantonvriendelijkheid bedrijf.
Niet behulpzaam.
Producten die in het “winkelmandje” ineens fors duurder zijn bij afrekenen.
Ondeugdelijke gitaar ontvangen waarvan de stemmechanieken doldraaien. Optie is om terug te sturen met het verhaal dat je het zelf door ondeugdelijke handelingen kapot hebt gemaakt en 20% aan waarde verliest.
Cadeaubonnen die niet werken.
Personeel wat niet behulpzaam is.
Nul coulance (gegeven oplossing zoek het intern maar uit terwijl het hun product is)
Debiteuren administratie die verkeerde rekeningen met daarop niet geleverde producten betaald wil zien worden (dit moet een grap zijn? Deurwaarder inschakelen voor een gitaar die nooit geleverd is!!!)
Slechte shopping experience ever ooit!!!!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 23-11-2021

Beste Menno,

Natuurlijk niet fijn om te vernemen dat je niet tevreden bent over de service, excuses voor de ongemakken. Wanneer een rekening bij onze debiteuren administratie ligt kunnen we helaas niet veel voor je betekenen. Wel kijken we graag met je mee zodat we je hier mogelijk meer over kunnen vertellen. Je kan ons hierover een app sturen met via +31610192964. Graag ontvangen we dan jouw klantgegevens.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Hans Geerdink 15-11-2021

Na een eerdere mislukking elders -gekocht product was geen AC, was ook niet aangegeven- , na veel gezoek uiteindelijk gevonden. Bij Bax Music bleek het voedingsapparaat compleet met Europese stekker gewoon op voorraad en juist omschreven op de site. In spanning afgewacht, ingeplugd, stompbox luchtte op en spelen maar. Ondanks het feit dat ik 69 ben, toch zo blij als een kind dat het apparaat weer werkte. Kortom dank je wel Bax Music you made my day!

A. Steenbeek 14-11-2021

Verschillende malen in de winkel in Goes geweest om midikeyboards te verkennen. Steeds zeer vriendelijk en uitgebreid geholpen.
Uiteindelijk een keuze gemaakt en het keyboard - een Komplete Kontrol S61 MK2 - besteld. Helaas bleek het instrument niet voorradig. Toen met frisse tegenzin gekozen voor een aantrekkelijk geprijsde b-stock. Zeer aangenaam verrast toen de verkoper er nog een extra korting van 30 euro bovenop gaf. Fijne winkel met een ontspannen sfeer. Aanrader!

Lia 13-11-2021

Altijd goede service. Een duidelijke website en een uitgebreid en gevarieerd aanbod van muziekartikelen; keuze genoeg!

Dmytro T. 13-11-2021

the best music store. excellent selection of products, ease of finding the right product, fast delivery, always great attitude

Simon 11-11-2021

Altijd tevreden klant geweest. Begin dit jaar gitaarpedaal besteld. Kwam kapot binnen. Teruggestuurd en nieuwe ontvangen. Beviel uiteindelijk niet dus met bijbetaling omgeruild voor een Marshall versterker.
Nu opeens mail van de afdeling debiteuren dat er nog een factuur openstaat. Er zouden twee pedalen geleverd zijn. Klopt niet en daar veel mails over gestuurd, want Debiteuren heeft geen telefoon! In superkrom Nederlands word ik voortdurend voor dief uitgemaakt. Zeer onbeschoft. Ze dreigen nu met een incassobureau. Wil je dit niet meemaken dan moet ik helaas adviseren niks bij Bax te bestellen. Van deze ‘Dief’ proberen ze nu 93 euro te stelen.