Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

8,4

Niels J. 27-02-2021

Bax is een prima winkel waar ik al meerdere malen spullen heb besteld. De artikelen worden snel en goed verpakt geleverd. De enkele keer dat ik de klantenservice npdig had werd ik vriendelijk en rustig te woord gestaan. Ik heb helaas bij andere webswinkels wel eens andere ervaringen gehad waar ik na heel lang in de wacht staan ook nog eens onvriendelijk en vluchtig te woord gestaan ben. Gelukkig weet Bax wel hoe het hoort.

Alex 27-02-2021

Alles wat je nodig kunt hebben op muziekgebied hebben ze! Snelle levering. Goede kwaliteit spullen. Uitstekende webshop!

Eertse ludema 27-02-2021

Goede service en snelle en nette aflevering van pakketten goed verpakt en de mondelinge telefonisch besproken te alles besteld en ga vaker doen ben verslaafd gewoon goed bedrijf met goede kwaliteit en service en uitleg vriendelijk groet e.ludema

Thijn 27-02-2021

Super fijne winkel om iets te bestellen. Altijd snelle levering en je kan ook betrouwbaar betalen:)

J. Schuurman 26-02-2021

Hele ruime keuze en de juiste prijzen worden doorberekend. Het aanbod wordt mooi overzichtelijk weergegeven.

Sef 26-02-2021

Prima informatie, snelle levering en ondersteuning -ook online- op alle fronten.
Goeie zaak!

Joost van Leeuwen 26-02-2021

We hadden een paar maanden geleden een Yamaha keyboard geleend van een vriend zodat mijn dochter voor haar middelbare school voor muziekles een aantal opdrachten te doen. Tijdens het gebruik ging de adapter kapot, dus op zoek naar een nieuwe. Deze, een originele Yamaha, was bij Bax Music snel gevonden, besteld, betaald (een aantal €'s goedkoper dan bij concurrenten!) én geleverd. Dochter blij zodat ze haar opdrachten kan afronden én dat ze straks een werkend apparaat kan terug geven aan onze vriend! Perfect dus!

Hans 26-02-2021

opzicht levering enzo goed, MAAR, in deze tijd van millieu vriendelijkheid een kartonnen doos die minimaal, zonder overdrijven, 20 x zo groot is als het pakje zelf. SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 02-03-2021

Beste Hans,

Bedankt voor jouw ervaring. Vandaag hebben we ook gereageerd op jouw review via Trustpilot. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Op deze manier had het niet verzonden mogen worden.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Jan Deen 26-02-2021

Ik vind de website duidelijk, na mijn bestelling heb ik meteen een bevestigingsmail ontvangen en eventuele aanbod van de klantenservice. Ik heb mijn bestelling keurig op tijd ontvangen en het product is in perfecte staat. Ik kan u deze webshop zeker aanbevelen.

JEAN1979 26-02-2021

een hele goede zaak op muziek en accessoires
Bax is een goede webshop fijne mensen om mee te praten

Klaas 26-02-2021

Snelle levering, goed verpakt. Handige adviezen en reviews op de site. Goede producten. Kortom, top!

Piet Stoop 26-02-2021

Goede shop met genoeg begeleiding en hulp om het juiste product te kiezen bij je wensen. Daarnaast ook een goed afhandeling en snelle levering!

Dave 26-02-2021

Onlangs een MIDI keyboard gekocht bij BAX.
Zoals gebruikelijk keurig bevestigingsmails gehad, was dezelfde nacht nog verpakt en de volgende dag was het in huis en kon ik het aansluiten.
Ik koop regelmatig bij BAX, en nu met de Covid is het helemaal handig. Ik heb ruim de keuze, bijna altijd binnen 24 uur mijn spullen en de verpakking is altijd goed. Ik heb nog nooit iets terug hoeven sturen. Kortom, ruime keus, gemakkelijk en betrouwbaar. En dat alles voor een scherpe prijs.

Alex Angel 26-02-2021

Product binnen 24 uur in huis zeer klant vriendelijke stonden mij goed te woord aan telefoon en beantwoorden mijn vragen voor mij betrouwbaar houden zich aan de afspraken.

Lian 26-02-2021

Snelle levering, producten van goede kwaliteit en een schappelijke prijs. Onwijs tevreden!

Jaydon Verbueken 26-02-2021

Veel producten, duidelijke site, redelijke prijs en uitstekende aanbiedingen. De mobiele website is wat lastiger te gebruiken wat betreft je eigen gegevens terug vinden maar de bureaublad site versie is duidelijk en snel. Snel in reacties ook.

Marcel 25-02-2021

Keurig verzorgde levering, binnen de afgesproken tijd. (veel) te grote omdoos en verpakkigsmateriaal tov het daadwerkelijke product.

Rien van Rijn 24-02-2021

Mijn laatste bestelling was een hoofdtelefoon de RH-300 van Roland en nog wat kabels wat een goed ding zeg.
Heb gezocht naar iets negatief over Bax maar helaas ik kan niets vinden. Al heel veel besteld in de loop der jaren maar nooit geen problemen gehad. Duidelijke en gebruiksvriendelijke website waar je ook kan zien of het op voorraad is, goede verpakking en zeer snelle levering. Dus wat moet nog meer ******I LOVE BAX******

P. Janssens-Sanchez 24-02-2021

Nu tijdens covid en de lockdown ben ik afhankelijk van online verkoop van muziekinstrumenten en onderdelen. Bax-shop is voor mijn gevoel een van de beste in-online muziek gerelateerde verkoop. Gitaren zijn heel goed verpakt en de service is geweledig. Vandaag besteld morgen mits op voorraad binnen. Ook de klanteservice is top! heb een maal een product met een fout gehad deze werd kosteloos zonder teveel gedoe vervangen. Top!

Frank 24-02-2021

Bax heeft een heel groot en compleet productaanbod, een duidelijke en snelle website en levert enorm snel! Ik zat 'middags de gitaarpartij van 'Mary Jane's last dance' van Tom Petty op gitaar uit te zoeken. Daar hoort een mondharmonica partij bij met een G-mondharmonica maar die had ik niet. Om 17u besteld en dan de volgende dag aan de deur bezorgd.
Verslavend goed! Alsof de winkel in je straat staat!

Ilse 24-02-2021

Ik koop al mijn muziek gerelateerde spullen bij bax en ze hebben me nog nooit teleurgesteld. De kwaliteit is zeer goed en het gaat super lang mee. De prijs is ook prima voor wat je krijgt.

Olivier 24-02-2021

Ik had dinsdag een gitaar met versterker besteld, volgende dag alles keurig geleverd ondanks de drukte vanwege covid. Alles had de kwaliteit die je er van mocht verwachten en tegen zeer redelijke prijzen. Over het algemeen zeer tevreden met mijn aankoop.

AvE 24-02-2021

Fijne toegankelijke webshop. Alles is makkelijk te vinden. Heb je een artikel gevonden, en het is mogelijk, dan worden er combideals aangeboden. Dat maakt het compleet maken van je bestelling zo eenvoudig. Vandaag besteld morgen geleverd. Netjes en veilig verpakt.

Ruben 24-02-2021

Vaker studio-apparatuur en muziekinstrumenten besteld bij bax-shop.nl. Gaat altijd soepel en snel en de klantenservice is behulpzaam.

h.wientjes 24-02-2021

snel en adequaat geholpen met een aankoop die precies aan mijn behoefte voldoet