Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Iliaster 11-08-2022

Bax The Max!

Echt de Max. Zowel de winkel in Goes als deze in Antwerpen. Het personeel is heel verdienstelijk.
Artikelen zijn zeer uitgebreid. Altijd goed geholpen.

Als 50+ bestel ik persoonlijk liever in de winkel. Of de de online bestelling in de winkel ophalen en daar uitproberen geniet mijn voorkeur. Bij Bax vind ik meer mijn gading dan bij andere muziekwinkels eerlijk gezegd. dat moest gezegd worden.

Crownjax 11-08-2022

Zelf ben ik een youtuber die opzoek was naar eigen achtergrond muziek vanwege copyright issues, hierbij nam ik dus ook het initiatief om een touchpad aan te willen schaffen, daarbij had ik dus ook een specifieke headset nodig de beyerdynamic 990 pro 250 ohm, bij het bezoeken van de winkel kreeg ik meteen een gerust gevoel, na het vertellen van waar ik naar op zoek was, gingen 2 medewerkers meteen aan de slag, ik kreeg het advies om ook een geluidsversterker aan te willen schaffen zodat ik duidelijkere toon hoogtes had met men headset welke 250 ohm bezit en veel directe moederborden ondersteunen niet meteen de 250 ohm.

Hierbij kwam ik thuis alles geiinstalleerd alleen ja de touchpad, gelukkig kreeg ik dus vanuit de winkel meteen het advies om eventueel specifieke programma's te willen downloaden zodat alles keurig zou aflopen anders zou ik gewoonweg de klantenservice kunnen bellen voor wat meer hulp.

Na men installatie en test, kwam ik er helaas niet uit, hierbij contact opgenomen met de klantenservice, de desbetreffende persoon ging meteen voor me aan de slag en vertelde me dat het dossier doorgezet zou worden naar een collega die meer verstand heeft van touchpad's en dat zijn college mij terug zou bellen na het duidelijke verifieren werd ik na geen uurtje terug gebeld door een vriendelijke medewerker die mij volledig begreep en alles duidelijk heeft uitgelegd welke programma's ik nodig had voor een installatie en duidelijk gebruik.

Hierbij wil ik gewoonweg aangeven dat baxshop klaar staat voor hetgeen wat ze verkopen, ze staan open voor iedere vraag die je hebt, adviseren ook verschil en laten testen ook uitdraaien.

Hartelijk dank mannen topkwaliteit

Rik 11-08-2022

Erg goede communicatie naar de klant. Snelle levering en beloftes voor levering worden nagekomen. Blijf zelf zeker vaker bestellen bij Bax.

Twan van Bree 11-08-2022

Goede en snelle service. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima (passieve en actieve) Electro-Voice speakers gekocht.

BaukeC 11-08-2022

Fijne shop. Snelle levering. Groot assortiment! Kortom deze winkel is beslist een aanrader!

Siebe 11-08-2022

Snel ontvangen en goed verpakt, zoals altijd. Gekozen voor Bax vanwege eerdere goede ervaringen.

Laura 11-08-2022

De bestelling was snel en goed verzonden. Ik ben goed geholpen, en ik ben erg tevreden over het product dat ik aangeschaft heb.

Eef 11-08-2022

Fijne site met veel en duidelijke uitleg en goed advies waardoor het persoonlijk aanvoelt.
De bestelling verloopt gewoon hoe je wilt: duidelijke communicatie over bestelling+ betaling en verzending en zoals beloofd was m'n DJ controller binnen een dag in huis. Erg fijn! En last but zeker not least - de prijzen zijn lekker scherp en eerlijk . Voor alles m.b.t. muziek/toebehoren zou ik hierheen gaan.

Bax 11-08-2022

Goed produkt, Stevig en makkeljk te monteren.
Weer een snelle levering van Bax

J.de Gijt 11-08-2022

Ruime keuze en makkelijk bestellen en betalen.Had een artikel besteld,waarvan de levertijd steeds uitliep.Bestelde toen telefonisch een ander artikel daarvoor in de plaats.Maakte het verschil in prijs over ,dit allemaal op Woensdag en de volgende dag had ik het al in huis, dus een zeer goede service en een zeer snelle levering.

jan 11-08-2022

Ben er heel blij mee, alleen voor een download mag de levering wel wat sneller gaan. Voor de rest heel tevreden.

Jorne 10-08-2022

Fijne winkel in Amsterdam. Alles is te testen en uit te proberen. Personeel is over het algemeen vriendelijk en heeft de nodige kennis. Bij online bestellingen is de website overzichtelijk en biedt deze ook wat advies. Levering en voorwaarden zijn helder en duidelijk. Proces is goed volgbaar en bestellingen zijn zoals verwacht.

Joyce 09-08-2022

Het product was goedkoper dan bij andere winkels en werd de volgende dag al geleverd. Prima! Geen 10 omdat ik een foute betaalmethode aanklikte en niet meer terug kon naar het vorige scherm. Maar dat was eenvoudig af te handelen.

Paul 09-08-2022

Bax Music is mijn redder in nood. Ik was veel te laat met het bestellen van een percussieset voor de eerste verjaardag van mijn kleindochter. Dankzij de service van Bax kwam alles op tijd binnen. Bovendien bleek de percussieset hèt succes van de verjaardag. Goed, stevig materiaal en een gevarieerde set. Hulde voor Bax.

Davy 08-08-2022

Waardeloze winkel, als je graag heen en weer mailt en nog niks geregeld krijgt, bestel dan vooral bij bax shop. Ik ben benieuwd of ik mijn geld daadwerkelijk binnen de afgesproken 7 werkdagen termijn ga ontvangen, ik ga er echter niet meer van uit helaas.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 09-08-2022

Beste Davy,

Vervelend om te lezen dat je geen goede ervaring hebt gehad. Excuus voor het ongemak. Op dit moment kunnen we je account niet terug vinden. Mocht je nog vragen hebben dan kan je ons eventueel een bericht sturen via Whatsapp +31610192964 voor een mogelijk snellere reactie.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Douwe 08-08-2022

Ik had een gitaarstand nodig en een paar plugjes. Wordt er 2 dagen laten een enorme doos bezorgd, ongeveer 1,5 meter lang, 40 cm breed, alsof ik een nieuwe gitaar had besteld, tjokvol met van die plastic luchtkussens. Helemaal onderin nog weer een doos met de gitaarstandaard en de 4 losse plugjes. Ik vind dit een enorme verspilling van materiaal. Bovendien ben ik ook nog eens lang bezig om al dat karton klein te snijden zodat het in de papiercontainer kan en om al die luchtkussentjes lek te prikken zodat ze in de vuilnisbak kunnen. Een reden om er niet meer te bestellen, hoewel op de geleverde spullen niets aan te merken valt. Gemiste kans, Bax!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 09-08-2022

Beste Douwe,

Dit had inderdaad beter gemoeten, excuus voor het ongemak! We doen ons best om bestellingen zo efficient mogelijk in te pakken, niet fijn om te zien dat dit in jou geval niet is gelukt. Op dit moment zijn we in ons magazijn druk bezig om dit proces te verbeteren aan de hand van een nieuwe inpakmachine:

We zullen dit intern doorzetten zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Bedankt voor het attenderen. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij het graag.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Michelle Maas 08-08-2022

Ik woon niet in de buurt van de Bax Winkels maar ik trek er met alle liefde een dagje voor uit. Wij gaan altijd naar Bax Music in Goes. Mijn piano komt er vandaan en sinds kort een gitaar gekocht voor mijn dochter.
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel.
Het fijnste van alles is dat je alle instrumenten kunt uitproberen. Handig zodat je weet wat je koopt.

Renko 08-08-2022

Altijd scherpe prijzen en betrouwbare, snelle levering. Een van mijn meest bezochte webshops.

Gelton 07-08-2022

Geweldige online webshop! Snelle levering en groot assortiment. Echt een aanrader!

Danny 07-08-2022

Snelle levering en product (LTD gitaar) van top kwaliteit. Goede service. Aanrader voor de muziekliefhebber

Herman HW 07-08-2022

Bax Music heeft echt alles op muziekgebied. Alles wat je nodig hebt vind je daar voor een goede prijs. Ook verzending en service is top

Dewi 06-08-2022

Deze shop heeft heel veel intrumentkeuze en modelkeuze, ook heel veel gadgets voor je instrumenten te vinden. Daarnaast kan je dj sets, en veel andere muziekale dingen vinden.Vaak sale en kortingen.
In de winkel kan je de intrumenten/gadgets uitproberen. Ook in een geluidsdicht hok!
Wat wil je nog meer?

Jaap 06-08-2022

Ik koop al jaren muziekbenodigdheden bij Bax. Ze hebben een breed en diep assortiment en een prettige website. Levering is bij mij altijd snel en zonder problemen gegaan. Bax heeft ook geregeld interessante acties, waar ik graag gebruik van maak.

Rick van Steen 06-08-2022

Afgelopen zaterdag voor de eerste keer bij de fysieke winkel in Goes geweest, echter viel dit enorm tegen. En heb daarom ook besloten een review achter te laten.

Zaterdag 30 juli iets over de klok van 2 aangekomen bij het filiaal van Bax te Goes. Na wat rond gekeken te hebben, en ruim een half uur te hebben gewacht tot we überhaupt geholpen werden. Kon het wachten pas echt beginnen , de persoon waarmee ik samen naar Bax was afgereisd, was erg geïnteresseerd in een midi interface van het merk motu, en na gesproken te hebben met de verkoop medewerker had hij dan ook afgesproken dat de midi interface uit het magazijn zou komen ter Demo.

Echter na 40 minuten te hebben gewacht gaf de medewerker aan er een extra orderpicker op te hebben gezet. Echter heeft hij hier na 90 minuten wachten niks van mogen ontvangen.

Eenmaal helder welk product ik precies nodig had, en bij de kassa stond met de gedachten graag te willen betalen en mijn bezoek bij Bax zo snel mogelijk te willen beëindigen.

Werd het echt erg naar, omdat ik geen pakbon had weigerde de Vlaamse medewerker achter de kassa mij te helpen, en hield mij voor dat ik een pakbon moest hebben omdat er anders niet betaald kon worden. Waar ik die kon halen geen idee 🤷‍♀️ of ik doorverwezen ben door de medewerker 🧑‍💼nee! Wat ik wel met zekerheid kan vertellen is dat dit bloed irritant is!

Na de medewerker herhaaldelijk te hebben gevraagd of hij mijn producten af kon rekenen , gaf hij aan eerst de twee personen achter mij te helpen en mij daarna te kunnen helpen. Echter liep de medewerker naar een andere balie, waarna er pas na 15 minuten een andere collega kwam aanlopen die hem overnam , en alsof ik nog niet lang genoeg stond te wachten, werden de personen achter mij geholpen…

En nu dan eindelijk aan de beurt en ik kon afrekenen de bon was gemaakt echter klopte de prijs niet waardoor er weer heen en weer gebeld moest worden waarna ik eindelijk af kon rekenen. Echter was de bon niet te lezen en de medewerker nog te beroerd om de bon/factuur netjes aan elkaar te nieten.

Conclusie:

Ooit maar nooit meer, je kunt het beter bestelen via internet als dat je helemaal naar Goes rijdt , van service is geen sprake en wachttijden zijn langer als bij de Efteling!

Afhandeling van de klacht:

Naar mijn idee doet bax er alles aan om mijn klacht op een passende manier op te lossen! Afgelopen week dan ook een aantal keer contact gehad met bax en hierbij mijn klacht kenbaar gemaakt, ik werd dan ook uiterst behulpzaam geholpen en ik ben dan ook doorverwezen naar de juiste persoon!

Plus punten

- empathisch personeel
- er wordt oplossingsgericht gewerkt
-oog voor de consument
-er wordt duidelijke en transparant gecommuniceerd

Min punten

- de ervaring in de winkel te Goes!

Zou ik de winkel in Goes aanbevelen aan andere consumenten?

Dat zeker…! Ik bestel al enige tijd bij bax shop en zo nu en dan raadpleeg ik de helpdesk van hen ook.
En dit is voor mij dan ook de eerste negatieve ervaring met Bax shop. Echter ben ik van mening dat dit komt doordat Bax shop in erg korte tijd heel erg gegroeid is waardoor ze het vraag en het aanbod niet bij kunnen benen , en dit in combinatie met een enorm ship te kort en een personeels te kort zou dan ook een redelijke verklaring zijn van deze negatieve ervaring!

Echter heb ik geen haat richting het personeel van Bax shop. En ik zou Bax dan ook aan een ieder aanbevelen !

Rene 05-08-2022

Ik bestel zeker vaker bij Bax music store dan weet ik tenminste zeker dat het aankomt, je kan het proberen bij de anderen maar uit ervaring weet ik dat er dan ook wel is wat mis gaat en niet opgelost word erg vervelend.
Maar bij Bax music kan je er 200procent op rekenen dat het goed gaat ook het betaal systeem is zeer makkelijk en correct.