Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Peter Oosterwijk 20-02-2022

Tot nu tijd zijn alle bestelling op tijd geleverd en ze komen hun afspraak na, ik ben zeer tevreden .ga zo door!

Ivan 20-02-2022

Dit bedrijf geeft goede service. YouTube filmpjes. Snelle levering. Vaak de volgende dag.

Wim-r 20-02-2022

Erg tevreden over het advies, de communicatie en de geleverde spullen!
Ruim aanbod, snelle levering en mogelijkheid om in de winkel uit te proberen.

Peter Greve 20-02-2022

Prima lampje, niet duur en snel geleverd. Maar waarom die enorme hoeveelheid plastic voor de blister verpakking? Daar baal ik echt van, en ik hoop dat er snel tenminste de optie van een kartonnen doosje komt.

van Oorschot 19-02-2022

De website is heel erg overzichtelijk, alles is goed te vinden, duidelijk omschreven en voorzien van extra informatie / linkjes om nog beter te kunnen vinden wat ze zoekt (en te luisteren naar voorbeelden, best belangrijk). De service en levering is altijd perfect, het assortiment enorm uitgebreid en ik vind altijd wel wat ik zoek / nodig heb (en meer,...). Ik kom daarom ook regelmatig terug bij Bax als ik weer een muzikaal idee heb, en ben altijd tevreden met mijn aankoop, de service en de levering!

Narin 18-02-2022

Bax levert altijd kwaliteit. Assortiment is groot en je kan met een veilig gevoel je aankopen doen. Ook is geven ze veel informatie over de producten die verkopen dmv korte filmpjes.

Hans 18-02-2022

Bax is altijd betrouwbaar en komen hun afspraken na. Niet goed, geld terug of artikel omruilen, snel en eenvoudig geregeld.

Hans 18-02-2022

Ser 18-02-2022

Ik heb een Vegas Pro 18 Edit (download) besteld voor een klant.
Het product kreeg ik netjes geleverd. Ik vond het de moeite waard om een review te schrijven omdat alles uitstekend werkt, en de klant is blij met het geleverde product. Bedankt! :)

Willem Kooijmans 17-02-2022

Reeds diverse keren een bestelling geplaats bij Bax-Shop. Snelle levering, goed verpakt en de juiste prijs/kwaliteit verhouding. Ook toen ik toch een ander product beter had kunnen kiezen, zonder problemen kunnen ruilen.
Kortom, een perfect voorbeeld van een fantastische webshop!

Wéér een topervaring met Bax. 17-02-2022

Pageflip Firefly gekocht. Werkt flitsend en is betrouwbaar. Uitstekende site van Bax. Helder en klantvriendelijk. Heb vaker gekocht bij Bax. Uitstekende service en supersnelle levering. Je merkt dat ze bij Bax een hart voor musiceren hebben. Een fijne partner in mijn hobby.

Pieter 17-02-2022

Als je bij Bax shop besteld wordt dit keurig bevestigd
Bij verzenden zie je de pakbon in je mail en ook de factuur komt dan netjes in de mailbox. Ook bericht van de bezorger. Dit gaat snel en efficiënt.

marcel 16-02-2022

De eerste bestelling wekte qua levertijd (volgende dag) vertrouwen. Echter bij de twee bestelling werd de leverdatum tot 3x toe verschoven op het laatste moment. Dus daar stond ik zonder de op dat moment dringend benodigde spullen.
Dat vond ik wel s..t.

LadyLunae95 16-02-2022

Ik haal al jaren muziek instrumenten bij Bax-shop!.
Altijd super kwaliteit en een snelle levering.
Ook de klantenservice is top omdat er op de klantenservice altijd wel mensen werken die er echt verstand van hebben.
De webshop is erg overzichtelijk en prijzen zijn ook top.
Ook fijn als je een shop in de buurt hebt om het daar te laten leveren als je bijv een drukke werkweek hebt
al en al een top Shop!!

P. Verdonk 16-02-2022

Zeer mooie gitaar, zeer mooi afgewerkt en de prachtige structuur van het hout is erg goed zichtbaar door de lak heen. Gitaar was prima afgesteld en speelt heerlijk. Enige minpuntje is een kleine beschadiging aan de headstock net boven de nut. Maar omdat de rest van de gitaar werkelijk smetteloos is afgewerkt ruil ik hem niet meer in (andere exemplaren waren veel minder mooi afgewerkt).
Daarnaast moet je zorgen dat de schroeven van de Virbola afdekking echt stevig vast zitten anders ratelt de kap bij het aanslaan van een snaar. Voor bovenstaande punten daarom een ster aftrek.
De heerlijke geur van de nitro is een mooie bonus!
Met de service van Bax ben ik ook erg tevreden, snelle en correcte levering! Dit was de tweede gitaar welke ik bij Bax besteld heb!

Kees de Groot 15-02-2022

Uitgaande dat ik het product van Rode al van hoge kwaliteit vind, is ook de afhandeling en bezorging van goede kwaliteit, altijd prettig als je zonder een voorafgaand apart gevoel, online iets kan bestellen en er van uit kan gaan dat de levering goed is. Dank Bax Music.

Raj 15-02-2022

Bax shop ,bij hun is maar 1 regel ,geld geld geld ,een goede service is er niet ,als je belt moet je 15 tot 20 min wachten voordat je iemand aan de lijn krijg ,en ieder keer dat je belt ,krijg je iemand anders te spreken , ze werken langs elkaar ,ze zeggen en beloven veel ,maar niets wordt waar gemaakt, dit gaat allemaal om een mengtafel die ik bij hun besteld had en niet optijd binnen had gekregen ,waardoor ik extra kosten moest maken , je krijg ieder keer als smoes ,we leggen t neer bij des betreffende afdeling vervolgens hoor je niets meer van hun ,gewoon een slecht bedrijf met geld wolven
Officiele reactie van Bax-shop.nl 17-02-2022

Beste Raj,

Spijtig om te lezen dat je geen fijne ervaring hebt met de service. Onze excuses hiervoor en de bereikbaarheid. Het kan zijn dat we soms moeilijker te bereiken zijn vanwege drukte. Aan de hand van aantekeningen na elk contact doen we ons best om elke collega die je te spreken krijgt zo goed mogelijk op de hoogte te houden van wat er is besproken. Mocht je op dit moment nog vragen hebben of hulp dan kan je ons ook eventueel een Whatsapp +31610192964 bericht sturen voor een mogelijk snellere reactie

We kijken graag met je mee

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Thiemo de Lange 15-02-2022

Top winkel. Alle producten die je als hobbyist of als professional nodig hebt op het gebied van geluid, kan je hier vinden. Goede prijzen en belangrijker nog: de beste service

Donald 14-02-2022

Heb verleden week een Fazley MHM-PACK mondharmonica 7-pack met opbergkoffer gekocht bij Bax Muzic, voor wel een zeer schappelijke prijs.
Ik had al verschillende mondharmonica's in losse gammele kartonnen doosjes.
Maar dat koffertje wat ik nu heb aangeschaft is toch wel het summum.
Ze zien er prachtig uit en ze klinken nog erg goed ook, tevens vlot geleverd.
Zeker een aanrader
Zoals meerdere instrumenten die ik heb gekocht bij Bax Muzic, allemaal tot m'n volle tevredenheid.

Nicole 14-02-2022

Snelle levering, besteld en de volgende dag in huis. Mooie elektrische gitaar. Mooi geluid en voor weinig geld. Al vaker iets besteld bij Bax music. Alles altijd netjes verpakt. Je wordt op de hoogte gehouden van den levering.

Steven 13-02-2022

Bax shop is een top zaak. redelijke prijzen. vriendelijke medewerkers hebben alles wat een muzikant nodig heeft..

Gene 13-02-2022

Heb drie van deze Fazley MHM-01-C mondharmonica's gekocht voor de kleinkinderen. Zelf speel ik op de Hohner
en Lee Oskar
Maar deze zijn prima om het te leren. Zien er mooi uit. Ook nog verpakt in een doosje. En er komt een prima geluid uit

Ze waren er in ieder geval groots mee.

C. 13-02-2022

Gebruiksvriendelijke site. Snelle levering. Ik had twee pakjes gitaarsnaren besteld. Dat wordt dan als pakket verzonden in plaats van brievenbuspost. Dat vond ik jammer, maar geen drama. Verder prima shop, nooit problemen gehad. Daarom bijna 10 punten😉

René 12-02-2022

In 2018 een basversterkertop + speakerkast gekocht bij Bax.

Binnen een jaar (na ongeveer 11 maanden) begon de versterker te kraken/ruisen tijdens repetities. Als leek op het gebied van elektronica benaderde ik Bax voor advies en een eventuele reparatie.

In de Bax-vestiging heb ik samen met een medewerker geconstateerd dat het gebrek in de versterker moest zitten en niet in de speakerkast.

De versterker werd opgestuurd naar een reparateur. Na bijna een half jaar regelmatig mailen en bellen met ontwijkende 'we gaan het uitzoeken'-achtige antwoorden kreeg ik uiteindelijk zonder uitleg een factuur van 50 euro. Na weer per mail te moeten vragen waar deze factuur voor was kreeg ik te horen dat dit voor onderzoekskosten was.

Er was door de reparateur 'geconstateerd' dat er niets mankeerde aan mijn versterker en dat ik 50 euro onderzoekskosten moest betalen om mijn eigen versterker terug te krijgen.

Toen ik de versterker terug had na vruchteloze pogingen te protesteren tegen de in mijn ogen onterechte factuur, was er nog steeds sprake van het gebrek. Een krakend/suizend geluid tijdens het spelen. Dit was in eind 2019/begin 2020.

Inmiddels repeteren we een tijd niet ivm corona en na de eerste lockdown, wanneer er weer enige kleine optredens op de agenda komen beginnen we weer met repeteren. Het is inmiddels half 2020 en ik heb, uiteraard, nog steeds een kapotte versterker. Ik red mezelf door er een te lenen van een collega-bassist.

Onlangs, na weer een periode met geen tot weinig muzikale activiteiten en als de garantietermijn toch al verstreken is, besluit ik zelf de versterker (een D-klasse) open te schroeven en tref direct een heldere vloeistof (geen water) aan op de binnenkant van het deksel, en op een onderdeel (dat ik niet herken), dat zich direct onder deze vochtplek bevindt.

Ik raadpleeg een bekende (lokale oud-eigenaar van een instrumentenzaak) die me in contact brengt met een reparateur in de buurt.

Deze reparateur informeert me na een tijdje dat er een onderdeel defect is, dat heeft het lekken/ontstaan van de vloeistof veroorzaakt, en dat hij niet in staat is dit te vervangen door de fijne elektronica en de blijkbaar computer-gerelateerde inregeling die bij dit type versterker wordt toegepast.
Mijn versterker van 1000 euro is onbruikbaar en ik kan alleen nog proberen de fabrikant te benaderen. Die zit in California, USA.

Bax wil dus dat ik geloof dat een (hopelijk) ervaren reparateur van een gerenommeerde landelijke muziek- en instrumentenwinkel mijn versterker heeft ontvangen, open heeft gemaakt, gecontroleerd/getest en doorgemeten en geen enkel gebrek heeft geconstateerd.

Vervolgens besluit ik, een leek op het gebied van elektronica, reparatie en onderhoud, zelf maar eens te kijken en constateer direct dat er wel degelijk iets aan de hand is met de versterker.

Ik heb sterk de indruk dat ze in werkelijkheid mijn versterker maanden kwijt zijn geweest en dat deze bij toeval weer in een magazijn/depot is teruggevonden, of de 'reparateur' waar Bax zaken mee doet erachter kwam dat hij niet in staat was dit gebrek te verhelpen en de versterker onverrichte zaken naar mij heeft terug gestuurd en mij heeft opgezadeld met een factuur van 50 euro en een kapotte versterker waar ik al 3 jaar niet mee kan repeteren.

Al wordt Bax de laatste muziekwinkel op aarde, ik ga er nooit meer een cent uitgeven.

Niet hier 11-02-2022

Een perfecte shop
Alles wat met muziek te maken heeft is te vinden op de site en belangrijk. Een zeer snelle levering
Alles wat word beloofd word ook waargemaakt