Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 726 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Bakker 11-02-2021

Heel snel en netjes geleverd
Op een vraag werd ook snel en netjes gereageerd

Eric Guns 11-02-2021

Prima service - snel en met zorg geregeld. Muzikaal dus.
Bovendien is de informatie op de site prima.

Bert 11-02-2021

Zijn erg tevreden tis een betrouwbaar bedrijf , het bestelde product keurig geleverd en verpakt

Gino 11-02-2021

Uitstekende service van Baxshop. Zoals ik het gewend ben. Snel besteld snel geleverd.

Dawid Koziel 11-02-2021

Ik heb door de laatste jaren veel producten aangeschaft bij bax, en het stelt mij nooit teleur. Goede producten met goede levering. Meer kan je van een shop niet vragen.

Mirjam Sytema 10-02-2021

Altijd snel met verzenden. Waar niet mogelijk is dat duidelijk aangegeven. Ook klantenservice is ontzettend vriendelijk en denkt mee indien gewenst. (dit keer niet nodig gehad, maar een tijd terug wel door een eigen fout.)
Zeer tevreden, andere bedrijven kunnen een voorbeeld nemen aan Bax.

Timothy 10-02-2021

Bax music is gewoon ronduit top! enorm assortiment met alles wat je nodig kan hebben. misschien niet altijd alles op voorraad maar dat is niet heel gek als je de grootste bent. voor de rest een enorm goed support teams wat altijd klaar staat voor al je vragen. ik bestel er al jaren en ik heb nog nooit gezeik gehad.

Arjen 10-02-2021

Alles kunnen vinden wat ik zocht voor gitaar. Ook een snelle levering. Zeker in de lockdown een vaste klant!!

Melissa 10-02-2021

sneller en goede service , mijn order kwam wat later en dat hebben ze netjes gemaild

Willem van Amerongen 10-02-2021

De website is uitstekend navigeerbaar en geeft duidelijkheid over de verschillende artikelen en mogelijkheden. In mijn geval ging het om een Midi controller en ondanks de beschikbare informatie had ik twijfels over het juiste product. Na contact op te hebben genomen werd ik de volgende dag al teruggebeld door een vriendelijke expert die me door het keuze proces heen heeft geloodst door te luisteren naar wat ik nodig had en hier op door te vragen. Hij verkocht me niet het duurste artikel, of hetgeen met de meeste reviews, maar hij adviseerde wat ik nodig had. Dat kom je niet meer zo vaak tegen. Daarom krijgt deze shop van mij een 10. O ja, gekozen voor de akai midi controller MPD232 die binnen twee dagen keurig werd afgeleverd. Wat een feest is het om mijn muziek te bewerken in reason. Dankjewel Bax!

Roberto 10-02-2021

Deze shop heeft alles wat de muziekliefhebber zich maar kan wensen! Ik zou graag nog wat vaker wat scherpe acties willen zien en dan krijgt Bax van mij een dikke TIEN!

Elmer 10-02-2021

Snelle, betrouwbare en professionele service! Al meermaals bestelling gedaan, altijd netjes verpakt en in goede staat ontvangen.

Karin 10-02-2021

Ik werd deskundig geholpen aan de telefoon met informatie over de video oplossing die ik nodig had. Nadeel was wel dat vervolgens een offerte werd gestuurd waar producten op stonden waarvan ik de werking niet begreep en die erg duur waren. Met de goedkoper Rode audio Wireless oplossing gegaan. Erg blij met het product. Toen bleek dat ik een verloop kabeltje miste werd me dat gratis nagestuurd! PERFECT

Gijs Egelmeers 10-02-2021

Super goede en snelle klantenservice,
Vlugge bezorging en eerlijke prijzen!

Chris 10-02-2021

Snelle levering en uitstekende kwaliteit van producten. Prijs is ook zeker een voordeel

Herman Verkerk 10-02-2021

Bax Music heeft een zeer uitgebreide collectie voor een goede prijs. Duidelijke website en bij een vraag bleek ook de helpdesk snel te reageren.

MCalkhoven 10-02-2021

Fijne webwinkel met goede zoekfilters en uitgebreid assortiment. Veel nuttige informatie op de productpagina's

Jurdeska Hernandez 10-02-2021

Goeie kwaliteit instruments. En geweldige bezorging precies binnen 24 uur. Ik zal altijd hier kopen.

mevr. Kerkhofs 09-02-2021

De website heeft een goede lay-out waardoor goed te navigeren is en op te zoeken is wat je nodig hebt. Een gitaar die ik een keer gekocht heb is zeer goed ingepakt en bezorgd, en de andere producten die ik hier gehaald heb (o.a. een stemapparaat en een voice recorder) zijn ook allemaal van prima kwaliteit voor de prijs! De bezorging was ook snel en accuraat. Zeker een aanrader als je iets zoekt binnen de entertainment branche.

Jorn van den Berg 09-02-2021

Ik bestel regelmatig muziekapparatuur bij Bax. Mijn laatste aankoop zijn twee Fender-kabels geweest. Pakketjes worden altijd snel geleverd en als er iets mis is staat de servicebalie altijd klaar om te helpen. Daarnaast is het brede assortiment ideaal. Aanrader voor iedereen die snel iets nodig heeft.

R. Pol 09-02-2021

Keurig volgens afspraak afgeleverd, jammer dat de gitaar niet is afgesteld, bij een collega bedrijf van u gebeurt dit namelijk wel ook hun prijs is iets lager niet veel maar toch. De verwijzing naar uw side hoe je de gitaar moet afstellen is wel een leuke optie maar aan je nieuwe gitaar ga je niet graag sleutelen. Mer vr. Gr
R. Pol

Rood123 09-02-2021

Supergave winkel! Ze hebben echt alles op het gebied van muziek, waar je naar op zoek bent!

e.deloose 09-02-2021

Zeer overzichtelijke webshop met schappelijke prijzen. Mijn bestelling kwam de volgende dag zonder problemen aan en de producten waren met zorg verpakt. Ook de reviews bij de producten zijn zeer handig bij het maken van een keuze. Echt een aanrader voor muziekaccessoires.
ik kocht er gitaarstandaarden, snaren en een stemapparaat. Werkt allemaal perfect!

Marit 09-02-2021

Superleuke winkel! Je wordt goed geholpen door vrolijke, gedreven medewerkers met veel kennis. Altijd goede producten gekocht bij Bax. Zeker aan te raden!

Niels 09-02-2021

Lekker snel en compleet geleverd, keurig op tijd en netjes op locatie geleverd