Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 726 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

MusicIsLife 30-01-2021

Toen ik een winkelbezoek ga omdat ik niet wist welke FL studio ik wou, ben ik meer dan goed geholpen. De medewerker wist precies waar hij het over had en ik ging als een kleinkind super blij de winkel uit! Als mijn extraatjes gaan in baxshop en dat blijft zo. Veel hulp gehad en service is gewoon heel goed!

Brenda 30-01-2021

Klantvriendelijk,proffesionel peroneel.
Snelle service,prijskwaliteit in diverse categoriën.

Dirk 30-01-2021

Zeer duidelijke webshop, je vindt meteen wat je zoekt, aan wel heel scherpe prijzen. Reken daarbij de vlotte verwerking en snelle bezorging, en je gaat nooit meer op een andere site zoeken. Zeer goede ervaring.

Sam 30-01-2021

Hele fijne overzichtelijke webwinkel met veel keus voor technicus en artiest. Ook veel hulp voor de beginnende mensen binnen het vak is het fijn om hier info op te doen naar materiaal.

Ook de pakketjes zijn super verpakt en alles ligt mooi in de doos.

En het belangrijkste van allemaal is dat het werkt, en dat doet het gelukkig ook

Jaqueslagerweij 30-01-2021

Hier koop ik altijd mijn muzikalen spullen!.
Ze helpen je snel. En alles word goed verpakt

Willem 29-01-2021

Hallo,

Speel thuis op een stagepiano en ben lerende. Het is niet verstandig om mij op het podium te zetten. Ik gebruikte een computer speakers met een woofer. De lage tonen klonken slecht. Vanwege het Corana gevaar kan je nergens kijken en luisteren, dus moet je online je artikelen zien te vinden. Dat is zoeken naar een speld in een hooiberg.

Ik heb 3 grote muziek bedrijven aangeschreven met zeer specieke omschrijving van mijn spullen en wensen. BAX reageerde als eerste en als enige met het juiste advies. Onze Duitse buurman heeft niet gereageert binnen 2 dagen. De ander adviseerde een speakerset van rond de 700,- euro. Groot maar wel kwaliteit.

BAX reageerde persoonlijk, snel en positief. Hij adviseerde de Prosonus Eris 4.5 als beste koop of de kleinere set de 3.5. Nu ik een richting had om reviews te bekijken waren de 4.5 BT (Bluetooth) precies wat ik zocht. Het advies wat ik kreeg klopte precies met de online previews. Ik heb nog een vervolg vraag gesteld en kreeg weer snel en persoonlijk antwoord. Ik heb de speakers de volgende dag gekocht en het was de volgende middag in huis

Het is prettig als je afhankelijk bent van iemand, dat je een juist advies krijgt. Hij heeft ook het artikel in de juiste prijsklasse ingeschat.
Zeer tevreden.
Bedankt Jur. (Bax PA specialist in Rotterdam.)

Ik zocht nog een klein mengpaneel. Ik had een oude met veel kwalen en veel te groot. Voor een zeer betaalbare prijs een 4 kanaals stereo mengpaneel gekocht met twee mono kanalen. Een Devine, voor een hele schappelijke prijs. Lekker klein en in combinatie met de speakers een prima combo. Zit nog een goede toonregeling op ook.
Het hoeft allemaal niet zo hard thuis, deze set gaat voor in huis hard zat.
Blij met mijn aankopen.

Ik hoop dat deze review anderen helpt die net als ik zoekende zijn, wetende dat ze goed terecht kunnen bij Bax.

Groeten Willem.

keybord Henk 29-01-2021

Duidelijke info en uitgebreide reviews. daarnaast snelle en correcte afhandelingen van bestellingen.
Ook bij contracten duidelijke informatie en snelle afhandeling

Hilde 29-01-2021

Heel goede online shop met kloppende specificaties en alles wat je wilt weten over het product. De klantenservice is gemakkelijk te bereiken. De site beschikt over een ruim aanbod en maakt het vinden van het juiste product ook makkelijk voor mensen met nog weinig kennis over het product. Zeker een site die ik kan aanraden!

Noah V. 29-01-2021

I needed a subwoofer for an 'emergency' and Bax delivered within one day.
Good price and selection. And fast as heck shipping. Reliable even in these times. I can count on them for my subterranean sound needs.

Marieke Duin Music 29-01-2021

Er is bij Bax goeie service en ik heb nog nooit problemen ervaren met producten.

Ailime1981 29-01-2021

Goede prijzen, snelle levering, en goede service. Ik was zeer tevreden met mijn aankoop.

Bas 29-01-2021

Ik ben begonnen met spullen bestellen bij Bax music omdat ik een setje snaren nodig had.
Het pakketje had ik een dag later in huis.
Bax music heeft een goede prijs kwaliteit verhouding.
Ze leveren snel en het bestelde product word netjes verpakt opgestuurd zodat het niet beschadigd.
De klantenservice is beleefd, reageerd snel en denken mee voor een oplossing van je probleem.

viv 29-01-2021

De shop is overzichtelijk en de goederen zijn duideijk benoemd, waardoor je heel gemakkelijk de goede keuze kunt maken. Prijs-kwaliteit verhouding uitmuntend.

Alex 29-01-2021

Ik ben al jaren klant van Bax. En zolang alles goed gaat is het prima. Maar zodra er iets mis is met een bestelling dan wordt je niet geholpen en valt de communicatie stil. Zo heb ik een half jaar geleden een defect product binnen garantie teruggebracht naar de winkel ter reparatie. Nog steeds geen antwoord of statusupdate, ondanks meerdere verzoeken. Tevens heb ik eind vorig jaar een bestelling geplaatst welke binnen 4 dagen geleverd zou worden. Ik heb deze nog niet binnen en de verwachting is 'over enkele maanden'. Meerdere keren, per mail en telefonisch, aangegeven de bestelling te willen annuleren en mijn geld (een paar honderd euro) terug te willen, maar dan blijft het stil vanuit Bax. Erg slechte klantenservice, ik heb nu een klacht lopen bij de geschillencommissie. Op basis van mijn ervaringen kan ik Bax-shop bij niemand aanbevelen.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 03-02-2021

Beste Alex,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We hebben jouw bericht ook via Klacht.nl mogen ontvangen en zojuist gereageerd.
We horen het graag indien we je nog ergens anders mee kunnen helpen.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Hillebrandt 29-01-2021

Waanzinnig goede producten, fijne winkels, zowel online als offline, vakkundig personeel en super snelle levering. Koop mijn muziek spullen alleen nog maar bij Bax! Een zeer tevreden klant.
Ga zo door Bax!
Groet,
Rogier.

Jakub 29-01-2021

Echt een top winkel. Alles wordt snel geleverd. Grote assortiment met DJ spullen.

Jus 29-01-2021

Goede service,de bestelde producten waren snel geleverd en ik ben echt superblij met mijn keyboard!

Jolanda 29-01-2021

Fijne duidelijke site
Met mooie duidelijke foto’s!
Prijs is mooi, kwaliteit ook zeer mooi!
Ook zelfs in Corona tijden , geldt bij Bax vandaag besteld, morgen thuisbezorgd!
Hoe mooi is dit !

Bart 29-01-2021

Ik ben al jaren klant bij de Baxshop. Zeker 3 gitaren gekocht en nog steeds klant. Dat zegt toch wel iets!
Ook andere zaken worden via de online shop prima afgehandeld en de volgende dag al in huis!!

Inge 29-01-2021

Super services en snelle levering!

Overzichtelijke site en geeft duidelijk aan wat op voorraad is.

Xander 29-01-2021

Snelle levering en altijd de goedkoopste prijzen. bestel al een aantal jaren via bax, en ik ben nog nooit teleurgesteld.

Pim Attema 28-01-2021

Een aantal weken geleden heb ik bij Bax-Shop een voorversterker gekocht voor mijn platenspeler. In beginsel was ik skeptisch over de geluidskwaliteit die het kastje zou geven, maar mijn vooroordeel werd al snel teniet gedaan. De versterker produceert een goed en helder geluid welke mijns inziens gelijkwaardig is aan het geluid van een in een versterker ingebouwde voorversterker. Het geweldige geluid en de snelle levering kenmerkt de service van Bax Shop!

Ralph 28-01-2021

Ik was op zoek naar een kwalitatief goede draaitafel, na wat zoekwerk op internet en het lezen van recensies terecht gekomen bij Bax. Professionele website, overzichtelijk om snel het juiste product te vinden, na bestelling snelle levering de volgende dag, zeer tevreden met het product Pioneer draaitafel.

Rick de Jong 28-01-2021

Zeer vriendelijk en kennis van zaken hebbend personeel, hele goede service. De door mij bestelde gitaar was zeer goed ingepakten in zeer goed orde geleverd. Contact plus informatie voorziening was gewoonweg geweldig, zeer tevreden

Cascha EH 3953 sopraan ukelele met tas en plectra 28-01-2021

Ik heb een ukelele besteld bij bax-shop. Het is allemaal goed gegaan, opt tijd geleverd en geen gedoe. De ukelele klinkt mooi en ziet er mooi uit. De tas die ik erbij kocht is prima. Je ziet dat tas niet super stevig is, maar daar gaat het ook niet om.