Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 726 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Ton van E 06-10-2021

Ik koop vrijwel alles bij Bax. Snel, scherp geprijst en groot assortiment. Ze hebben eigenlijk altijd wat ik zoek!

Frans van Ooijen 06-10-2021

De bereikbaarheid was zowel telefonisch als per e-mail heel matig. Toen er eenmaal contact was, waren de medewerkers uitertst vriendelijk en adequaat in de verdere afhandeling.

Joannes 06-10-2021

Zeer correct: goede prijs-kwaliteitsverhouding, alles keurig, verzorgd en op tijd geleverd. Nooit problemen met betaling of levering. Wat kunnen we nog meer wensen?

Rob 06-10-2021

Zoals alle andere keren dat ik bij bax heb besteld super kwaliteit. de prijs pret verhouding is altijd goed en een geweldige service. Klantenservice is snel en vriendelijk.

Larry 05-10-2021

Snel in huis en uitstekende keus, vel is precies wat ik wilde hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Frank Godee 05-10-2021

Een heerlijk no-nonsense bedrijf met kundige en vriendelijke medewerkers. Bij een vraag over een on-line bestelling regelt de klantenservice alles perfect

Don't change a thing

Frans 05-10-2021

Prima bedrijf, besteld en de volgende dag al binnen, producten voldoen aan de kwaliteit, Top

sound. 05-10-2021

ik vind de site duidelijk en overzichtelijk,daarnaast vind ik het makkelijk onm te bestellen en de service is goed en levering van produkten, worden snel bezorgt en de artikelen zijn goed ingepakt.

Theo 05-10-2021

Zeer gebruiksvriendelijk en duidelijke site. Komen de afspraken uitstekend na. En goede nazorg.

Roy K 05-10-2021

Vanaf dat ik het keyboard spelen vorig jaar weer heb opgepakt, bestel ik mijn spullen bij bax-shop. De prijzen zijn uitstekend, ze hebben een heel uitgebreid assortiment en ze leveren snel.

Ook de website zit goed in elkaar, alles is makkelijk te vinden.

Al met al, bax-shop krijgt van mij een 10 en ik blijf mijn spullen zeker daar bestellen.

Pascal 05-10-2021

Prima bedrijf met goede service! Ben zeer tevreden met de artikelen die ik hier heb gekocht

Hele slechte service 05-10-2021

Reageren niet op telefoon, ongerveer 25 keer gebeld. Nog geen contact. Twee mails gestuurd, geen antwoord! Na een negatieve reactie op Trustpilot kreeg ik reactie. Toen kon het wel snel!

Lucas Bos 04-10-2021

Betrouwbaar in hun adviezen en verkopen je zeker niet te dure spullen. Ze helpen je met je keuze en horen je verhaal eerst

Dennisr 04-10-2021

Plug and play een echte aanrader voor elke hobbyist jammer dat je geen RGBw versie hebt

W 03-10-2021

Het B-stock product is prima.
De afhandeling kan wat beter,
De Crosley platenspeler is leuk om op tafel wat plaatjes te draaien.
Wil je beter geluid, zoek dan verder

Starfighter 03-10-2021

Bax shop zakt op bijna alle punten op de levering na... daar krijgen ze een 5 voor (voor de heenweg en voor de retour een 1)
Ze sturen klanten B-stock modellen waar van alles aan ontbreekt, beschadigd zijn of sterk vervuilt, de tracktrace voor het terugsturen geeft info dat het teruggestuurde pakket nog onderweg is, terwijl het wel is aangekomen. De klantenservice is zeer slecht bereikbaar, als als je ze bereikt kunnen ze niets doen (hebben geen beslissingsrecht of bevoegdheden). Terubetalingen duren veel te lang en moet men geregeld achteraan bellen. En de eigenaar van Bax shop loopt te klagen over de service van KLM, schijnbaar is hij zo bedrijfsblind dat men de eigen tekortkomingen niet meer ziet. Bax verkoopt veel producten, maar heeft de helft niet op voorraad. Kortom het lijkt wel een soap. Bax shop is wat service en klantbeleving veruit de aller slechtse webshop waar ik ooit heb gekocht! De laatste keer kocht ik een Behringer MS-1. Ik bestelde een nieuwe, en ik kreeg een B-stock apparaat (was niet de eerste keer overigens dat ik een b-stock kreeg) dat beschadigd was, naar vis stonk en bijna alle accessoires van ontbrak. Het duurde ruim 2 weken en ongeveer 200 belminuten totdat later bleek dat Bax bereid was 20 euro korting te geven. (Ik kwam erachter dat Afterpay 20 euro had gereduceerd op het totaal bedrag) Dit was een fractie van de kosten van de ontbrekende accessoires. Ik ging niet akkoord en stuurde de vieze synth terug. De track en Trace van DHL geeft tot op heden nog steeds aan "onderweg" terwijl hij volgens Bax wel terug is bleek na een terugbelverzoek vanwege de slechte bereikbaarheid. Nu al ruim 3 weken op de terugbetaling aan het wachten.

Noga 01-10-2021

Zeer snelle service. Het B product voldoet aan alle voorwaarden van een nieuw product, ik merk geen verschil. De prijs is zeer aantrekkelijk, bijna de helft van de oorspronkelijke kosten ben er blij mee.

Paul 01-10-2021

Hele beste kwaliteit apparatuur. de volgende dag, na het bestellen al geleverd.
En de helpdesk is ook geweldig voor alle ( technische ) vragen.

B. de Boer 30-09-2021

Koop er eigenlijk altijd mijn audio gerelateerde spullen. Accessoires voor mijn bass-gitaar of spullen voor mijn draai set. De ruime keuze en scherpe prijzen geven voor mij de doorslag. In het verleden een paar keer wat problemen gehad met mijn Marshall speaker, maar ook dat is zeer professioneel opgelost.

Peter 30-09-2021

Ik koop mijn spullen altijd bij BAX alles wordt altijd geleverd op de beloofde leverdatum. Ga ook soms langs de winkel in Rotterdam waar ik altijd door vriendelijk en professioneel personeel geholpen wordt. Op zoek naar een betrouwbare winkel dan raad ik je BAX-shop aan.

Mevr. van de Laar 30-09-2021

Afgelopen week een gitaartas en plectrums gekocht online bij BaxShop. Net zoals altijd goede service en een snelle bezorging zonder gedoe. Eerlijke prijzen, groot aanbod en duidelijke informatie over wanneer het product bezorgd wordt.
Enige nadeel is dat producten groot worden ingepakt, wat voor de nodige papier en plastic verspilling zorgt.

Mathijs 30-09-2021

Alles verliep erg soepel ik had de bezorging op tijd het enige. Wat beter kan is de website wat duidelijker maken

Kelly 29-09-2021

Drumstel is ok maar de achteraf service is niets waard
Al 3 maanden lang geen 3 jaar garantie te krijgen.daarvoor 1ster

Rosa 28-09-2021

Fijne winkel, kan er van alles vinden! Voor m’n muziek maar ook voor m’n podcasts. Wordt snel verzonden, retour gaat ook prima, prettige klantenservice. Heel tevreden klant!

Musicman402 28-09-2021

Bax heeft een grote assortiment in tegenstelling met de lokale muziekwinkel. Prijzen maken het ook aantrekkelijk.