Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Max de Jong 30-06-2023

Er was ietswat vertraging in mijn pakketje door omstandigheden. Ik ben hierop heel mooi op de hoogte gehouden door bax. Gelukkig was alles nog optijd voor het optreden. Dankjewel bax!

Anja 29-06-2023

Er is een ruime keuze. Wel jammer dat je als je vraag hebt, telefonisch heel lang moet wachten en de digitale hulp geen juist antwoord voor me had. Ik kreeg na aankoop geen track en trace code en ineens lag mijn pakket een paar dagen te laat bij de buren.
Toch beveel ik deze winkel aan vanwege de ruime keuze en de goede prijs.
Wel kun je beter online kopen dan fysiek in de winkel. We zijn vanuit Groningen speciaal naar Apeldoorn gereden om producten te bekijken en info te krijgen. Wat ik wilde was niet in de winkel te zien en vanwege personeelsgebrek wist niemand echt iets over draadloze microfoons. Er waren alleen gitaar mensen. Jammer

Anja 29-06-2023

Toch beveel ik deze winkel aan vanwege de ruime keuze en de goede prijs.

Maurice Hoogendijk 29-06-2023

Ik bestelde bij Bax de Roland S1, deze werd binnen 3 dagen geleverd terwijl ik andere mensen hoor klagen over hun levering via andere muziekwinkels. Al met al zeer tevreden dus.

Alberto 27-06-2023

Bax vind dat zij het allemaal zo moeten inkapselen dat je heel moeilijk iemand te spreken kan krijgen .
Alles moet via internet en dus als je bijvoorbeeld niets ontvangt DHL een loopje met je neemt , je daarna na veel moeite belt en iemand spreekt die meld dat hij het opnieuw gast versturen , moet je weer in de wachtkamer zonder verdere meldingen en dus heb ik nu na een dikke week nog niets ontvangen

Paulus 27-06-2023

Snelle service en alles in 1 zending verstuurd. Goede informatie over de status van de levering en de leveringstijd,

ordernummer bestelling: 8622445 26-06-2023

tot mijn spijt ben ik zeker niet tevreden over BAX? Ik krijg bevestiging via mail dat mijn reservering bij Bax in Antwerpen kan afgehaald worden, bij aankomst kan jullie winkel bediende mijn bestelling niet vinden, dit heeft als resultaat dat ik 150km
heb gereden, en met lege handen ben thuis gekomen, van een goede service gesproken.
met spijt van verloop.
met beleefde groeten.

Martin 26-06-2023

Ik heb een (bstock) Fender vintera 50s gekocht bij Bax.
Doos was iets verouderd (vandaar bstock)maar gitaar in perfecte staat.
Goede prijs en zeer goed verpakt!
Snelle levering en hele goede communicatie via de mail.
Ik kom zeker nog terug bij Bax, en ik kan het iedereen aanbevelen!

Hans 25-06-2023

Goede makkelijke website.
Producten die ik bestelde waren kwalitatief goed.
Actief Youtube kanaal met informatieve video's.
Vriendelijk team, goede ondersteuning van de (hobby) muzikant.

Anneke Pot 25-06-2023

Ook de tweede mondharmonica was niet duur, maar geeft wel een leuk geluid.
Bezorging netjes en snel.

Bradney 24-06-2023

Zoiezoo een top winkel waar je alles kan vinden en bepaalde producten die niet in stock zijn zall er altijd moeite voor je worden gedaan om het online te bestellen voor je, mijn basgitaar is helemaal hersteld jack output is vervangen, snaren versteld en ziet er weer helemaal nieuw uit, kortom een super goeie en snelle Service

Thanks Bax ❤️🙏🏾

Petra 23-06-2023

Deze winkel is ook telefonisch goed bereikbaar en mee te denken met de klant als die door de bomen het bos niet meer ziet.
Het advies over de zoom had ik niet beter kunnen wensen zelfs gitaar leraar vind het een goed apparaat

Gert Bruins 23-06-2023

Fijne site om te zoeken wat je nodig hebt
Wordt snel geleverd , Altijd goed verpakt
Goede service wanneer je contact opneemt

arie. 23-06-2023

Ze leveren goede producten tegen scherpe prijzen. Worden ook keurig optijd bezorgt.

H kroese 23-06-2023

Voor online bestellingen van muziek instrumenten is er maar één waar je naar toe moet. Dat s BAX MUSIC altijd correct en op tijd met je bestelling. Kwalitatief zijn de dingen die je besteld altijd goed verpakt . De service is TOP bij retour doen ze niet moeilijk.

Ciska 22-06-2023

Ben goed geholpen waardoor ik een gitaar heb van goede kwaliteit en waar ik nog steeds veel plezier van heb!

Carin 22-06-2023

De website werkt goed. Ik kon de producten goed vinden. Ook de betaling en levering waren prima geregeld.

J.H 22-06-2023

Duidelijke webpagina, prima informatie van het product,makkelijk te bestellen, goede service in afleveren.
Ik ben tevreden over het aangekochte product, voldoet prima aan mijn verwachting, degelijkheid op en top.

Co 21-06-2023

de instrumenten zijn van prima kwaliteit .een nieuw drumstel uitgezocht deze mee naar huis genomen en na het uitpakken
verschillende dingen niet mee geleverd.
Het was een demo met schade ,putten in vel, floortom beschadigd snaar was er niet bij en de bekkens.
Deze terug gebracht en even verteld wat ik er van vond bij de uitgifte balie.
terug de winkel in en een nieuwe weer besteld en een week later geleverd .
deze opgehaald alles laten nakijken en mee naar huis.
opgebouwd en een prima kit.
sommige van het personeel niet erg betrokken geen excuus of iets anders en andere verkopers wel erg betrokken en goed

Robin 21-06-2023

Ik heb hier laatst de Roland RH-300 hoofdtelefoon besteld. Een goede prijs en snelle service. Top!

Kavish 20-06-2023

Voorraad wat beter in orde doen
Je kan artikelen bestellen online maar in werkelijkheid is de voorraad niet kloppend

Voor de rest is de klantenservice heel vriendelijk
En netjes geholpen

Wadif 19-06-2023

Als muzikant/producer/Engineer is het winkelen bij Bax shop de ideale plek om alles betreft het creëren van muziek te vinden in de winkel of online .De beste kwaliteit speakers audio interfaces tot instrumenten gitaren noem het maar op en de service is super

jan sikke 16-06-2023

ik heb bij bax music besteld ,omdat zij veel producten hebben die in mijn lijn passen, de garantie meer dan goed is en er zelfs een terugstuur regeling is . het product bevalt prima en de prijs is alleszins redelijk

Martin 16-06-2023

Mooie winkel in Barendrecht waar mijn harmonica afgehaald. Was daar op voorraad dus binnen 24 uur in bezit voor de goedkoopste prijs op het net.

Jon 16-06-2023

Groot aanbod, snelle levering. Meerdere keren dingen besteld en nooit problemen gehad. Prima!