Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Marc Overveen 02-02-2022

Innox RPD FR14S-FS-CB 19 inch stroomverdeler met circuit breaker is een must have voor alle 19"rackbouwers en gebruikers van flightcases.
Makkelijk in te bouwen en goed controleerbaar door verlichte aan/uit schakelaars.
De schuko groep aan de voor en achterzijde zijn appart schakelbaar en gescheiden gezekerd (10A).
Voor Bax-shop geldt:Betrouwbare partner voor aanschaf van audio-visuelesapparatuur ,goede service en super snelle leveringen.

Kim A. 02-02-2022

Bax Music heeft me heel blij gemaakt met mijn nieuwe keyboard. Ik wilde heel graag keyboard leren spelen en deze mogelijkheid werd door hen werkelijk gemaakt. DHL was niet langsgekomen voor de eerste bezorgafspraak, maar voor de tweede wel. Ik moest mijn keyboard retourneren vanwege een defect en Bax Music had me meteen geholpen. Hun vriendelijkheid en professionaliteit vond ik heel goed en ik ben ermee tevreden.

Timmy vs 02-02-2022

Goede shop, de website is fijn in gebruik.
Ze komen afspraken goed na.
Reparatie service zou sneller mogen (4 weken).
Gelukkig vermelden ze het ook op de website.

Anton Poppelier 02-02-2022

Snelle en correcte levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Enorme keus uit muziek gerelateerde artikelen.

Kyba 02-02-2022

Zeer tevreden over de aangeschafte producten. Het betreft hier een gitaar met hoes, een standaard en een stemapparaatje. Gitaar voor mijn dochter aangeschaft. Komt mooi geluid uit en de gitaar is voor haar als beginnende gitarist een prima gitaar voor een prima prijs.

Bestelling 02-02-2022

Gitaar, stemapparaatje en gitaarstatief besteld voor weinig geld. Producten waren de volgende dag al binnen en werken allemaal goed.
Kreeg geen verzendbevestiging van Bax, maar producten waren dus snel binnen

Marjanne 02-02-2022

Ik heb inmiddels een groot aantal ukeleles gekocht bij Bax. Ben zeer tevreden over de service en kwaliteit. Zou Bax zeker aanraden. Levering ook altijd erg snel.

Cor Muizer 02-02-2022

Ben al weer een aantal jaren klant bij Bax Music.
En zeer tevreden over de hulp de kennis en de producten.

Teun eggly 02-02-2022

Ik koop al mijn gitaarasseciores hier, de site is duidelijk en als ik er niet uitkom weten ze me altijd te helpen. Daarnaast zijn de producten zelf ook van topkwaliteit, toen ik nog niet wist hoe ik mijn snaren moest vervangen, 1 filmpje en ik wist het. Topwinkel, topsite, topproducten niet meer niet minder!

Een draadloos gitaar systeem (Yuer TR-U1) 02-02-2022

Een draadloos systeem (Yuer TR-U1) voor mijn electrisch gitaar gekocht om de kabel te vervangen en meer bewegingsvrijheid te hebben. Het systeem is goedkoop en heeft een helder/zuiver geluid zonder storingen. Het bestellen ging via de website en de producten waren makkelijk te vinden. Ook de levering van de bestelling was heel erg snel. Tot nu toe heb ik elke bestelling de volgende dag in huis gehad. Een perfecte service. Voor mij de nummer 1 muziek winkel!

Thijs uit Breda 02-02-2022

Twee maal contact gehad met de klantenservice en ik zou geinformeerd worden ivm voortgang van mijn probleem. Bij mijn koptelefoon (B-stock) van meer dan 200 euro was geen korte kabel meegeleverd en er komt maar geen oplossing van het probleem. Ik heb de indruk dat ze doen alsof ze luisteren, maar ondertussen gaan ze niet met je probleem aan de slag. Ik heb geen zin om de handel terug te sturen, want ik vertrouw het dan niet of alles dan goed komt.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 03-02-2022

Beste Thijs,

Niet fijn om te lezen dat je geen goede ervaring hebt gehad met de service en dat hierdoor je vertrouwen is geschaad. Excuus voor alle ongemakken.
Het kan bij een B-stock voorkomen dat een bestelling niet compleet is, dit is ook te zien aan de verkoopprijs. Op de desbetreffende productpagina geven we dit aan in de productomschrijving en eventueel met fotos. Wanneer je contact met ons opneemt doen we ons best om samen met je naar een passende oplossing te zoeken. Wanneer dit niet direct lukt kan je gebruik maken van de garantie. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij het graag.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

J. van Puijenbroek 02-02-2022

Snelle levering en uitgebreide informatie te vinden op alles wat met muziek te maken heeft

sheldon 02-02-2022

Very happy, next day shipping as advertised and perfect condition. Great guitar with a good fender sound even as a squier. Very happy with the service.

Jeffrey 02-02-2022

Je krijgt waar je om vraagt. En snel ook nog. Meestal gaat dit gepaard met mooie kortingen. Wat wil je nog meer!!

Jake 01-02-2022

De service is erg goed, persoonlijk en behulpzaam. Levering is altijd in orde en de prijzen zijn mooi. Betrouwbare website.

W. Dijksman 01-02-2022

Bax is een betrouwbaar bedrijf om je spullen bij te bestellen. Ze zijn snel, betrouwbaar en ze hebben een uitgebreid assortiment. De spullen zijn verder van goede kwaliteit.

Gerrit 01-02-2022

Gitaar als omschreven en van goede kwaliteit.
Snelle levering en top service

Andreas 01-02-2022

quick delivery and great support! I bought several times from Max both, online and in their retail stores. the experience has always been excellent.

Saskia 01-02-2022

Fijne zaak. Als je iets bij hen bestelt kun je het hele proces van verzenden volgen en ze verzekeren zich ervan dat het pakket ook echt bij je aankomt. Ze leveren goede kwaliteit spullen, ruim assortiment en goede service.

Ester 31-01-2022

Prima overzichtelijke site en de leveringen zijn altijd 100% in orde!! Ik bestel regelmatig nieuwe snaren bij Bax en dat zal ik blijven doen.

Ron Meulen van der 31-01-2022

Uiteindelijk kom ik toch bijna altijd uit bij Bax shop. Ik ben er goedkoper uit, met soms een korting van 5 of 7,5%. Snelle levering en bij mij is er nog nooit voor gekomen dat ik iets heb moeten terug sturen (God verhoede mij voor de toekomst). Het is echter wel zo, dat als er iets niet geleverd kan worden, dat je toch wel geduld moet hebben of hen eraan te herinneren, maar zeker geen onwil, wanneer het open staande bedrag weer op je rekening staat. Voor de rest, super overzichtelijk naar mijn menig.

Dirk 31-01-2022

Grote speler op de studio/stage markt.
In de regel wordt er snel en correct geleverd als de artikelen op voorraad zijn.
Op het moment dat dit niet het geval is , staat dit op de site aangegeven wat de gebruiker de optie laat om elders te zoeken.
Helpdesk ook prima geregeld, hoewel tijdens de Covid Lockdowns wel minder snel bereikbaar.
Sinds 2012 het nodige besteld, waarbij er ook wel kleine incidenten plaatsvonden, maar uiteindelijk altijd correct opgelost door Bax-shop.

O. A. D 30-01-2022

Goede selectie, goede service. Enige reden dat ze geen 10 krijgen is dat ze net zoals al hun concurrenten soms iets te makkelijk producten listen die ze extern moeten bestellen en waarvan niet 100% bekend is of ze wel echt besteld kunnen worden. En omdat hun winkels telefonisch nauwelijks te bereiken zijn en je er ook al geen afspraak kunt maken voor reparaties. Je moet langskomen.

Verder allemaal prima mee t eleven, en nogmaals de service en selectie is verder prima. De prijzen zijn verder oké te noemen.

Hans 30-01-2022

Waardeloze service, 14 jan. besteld, produkten zijn op voorraad, heb produkten hard nodig ivm repetities van mijn band, 30 januari nog niets geleverd, slechte communicatie, het is een in en intrieste bedoeling bij Bax , ze hebben een chatrobot die volledig gestoord is en daar moet je dan mee communiceren. Wat een nepzaak. Ik kom hier nooit meer terug. Gelukkig zijn er nog echte muziekzaken die wel doen wat ze beloven.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 01-02-2022

Beste Hans,

Vervelend om te lezen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen, excuus voor het ongemak. We zoeken dit graag verder voor je uit. Kan je ons een app sturen via +31610192964 met je klantgegevens? Dan kijken we met je mee naar de status.

We horen het graag

Met vriendelijke groeten,
Bax Music.

Rino 29-01-2022

Het aanbod bij Bax is scherp geprijsd en de levering is snel. Heb nog geen enkele keer slechte producten geleverd gekregen en de service is er goed. Online aangeschafte producten kan je in elke winkel terugbrengen mocht dat nodig zijn.

Kortom heb niets aan te merken op Bax!