Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Raymon 09-08-2021

Bax-Music stelt keer op keer teleur.
Ditmaal weet Bax wederom de slechtste service te bieden die er is. Ik bestelde nog eenmaal bij Bax omdat een product dermate afgeprijsd was, dat ik toch maar bij Bax bestelde. Eerst word de korting niet goed doorgevoerd tijdens het afrekenen en betaal ik alsnog de volle mep (ruim 300 euro te veel). Wanneer je Bax hierover probeert de bellen (want aan mailen ga ik al helemaal niet meer beginnen) zijn ze altijd bezet door 'onverwachtse drukte'. Je moet je probleem en ordernummer inspreken en dan word je binnen 24 uur teruggebeld. Dat is tot nu toe het enige wat ze gelukt is. Vervolgens kom ik thuis en open ik de doos met mijn bestelling. Ik heb 2 dezelfde producten besteld die beide een stroomkabel nodig hebben om te kunnen functioneren. Geen kabels. Op de productpagina staat duidelijk vermeld dat deze bij het product zitten inbegrepen. Wederom bij Bax op de lijn, weer is het te druk en word ik de volgende dag teruggebeld. Tijdens het terugbellen heb ik een kwartier gewacht op de medewerker omdat deze bij het magazijn moest controleren of de kabels nog op voorraad was, om daarna ook nog eens groen licht van zijn leidinggevende te moeten vragen voordat ze de kabels konden naleveren. Vandaag ontvang ik de nalevering. Zit er maar 1 kabel in de doos in plaats van 2. Voor de 3e keer bij Bax op de lijn, wederom te druk dus probleem moeten inspreken. Ik moet nog teruggebeld worden en mijn geld terugkrijgen, maar we zijn al anderhalve week verder. De service bij dit bedrijf is echt om te huilen.

Eric H 09-08-2021

Als muzikant heb ik een eigen geluidsstudio en daardoor koop ik regelmatig instrumenten, apparatuur en producten bij verschillende webshops in binnen- en buitenland. Bax is inmiddels wel mijn 'hofleverancier' geworden omdat ik weet dat ze altijd concurrerende prijzen hebben, snel leveren en indien nodig goede service bieden. Vooral dat laatste vind ik heel belangrijk en is elders vaak minder goed. En ook belangrijk: op de website geeft Bax goede productinformatie voor mijn aankopen. Ik kan deze muziek webshop dus zeker aanraden.

Alain DB 09-08-2021

Zeer tevreden,al meermaals besteld bij Bax en steeds was alles perfect inorde.
Ook de naservice is ten allen tijde een plezier om mee samen te werken.

Jenne Brinks 09-08-2021

Snelle levering goede snaren koop graag bij Bax Shop heb er al veel gekocht voor mijn gitaar

Jan D. 08-08-2021

Heb 2 draaitafels en een mixer aangeschaft bij Bax-shop. Prima kwaliteit met goed geluid. Levering was uitstekend en alles netjes verpakt. Klasse.

Annuska V. 07-08-2021

Zeer snelle levering en goed verpakt! Op de website staat veel informatie waar je als beginnend muzikant echt iets aan hebt. Je kunt via de website op een makkelijke en overzichtelijke manier veel informatie krijgen en aan de hand hiervan het type (in mijn geval gitaar) kopen dat bij je past.
En we blijven natuurlijk Hollanders; ik kreeg er zelfs een QuickStart-gids bij om direct aan de slag te kunnen.

F.Edens 07-08-2021

Een ruim assortiment. Producten zijn snel te vinden. Bestelprocedure is overzichtelijk. Levertijd wordt goed aangegeven, zodat je weet waar je aan toe bent. Ik ben zeer tevreden over Bax-music.

mingus 07-08-2021

Regelmatig bestel ik bij Bax shop in de afgelopen 6 jaar. Altijd betrouwbaar, snelle levering, goed ingepakt, goede producten en ook een goede klantenservice. Top bedrijf.

Trebor Retsok 06-08-2021

Niets dan lof over Bax Music. Ik had eerst een Samson SR850 Headphone besteld bij Key Music, die in 5/6 dagen geleverd zou worden. (Bij Bax, waar ik normaal bestel, was hij niet op voorraad en zou het 5/6 weken duren. Dat vond ik te lang). Na 7(!) dagen belde ik Key Music op en bleek hij na veel rompslomp niets eens verzonden te zijn. Ik heb hem uit onvrede toen gelijk afbesteld. Gelukkig bleek diezelfde dag dat hij bij Bax ineens toch direct leverbaar was. Ik heb hem toen gelijk besteld en had hem de volgende dag gelijk in huis. Ik zou zeggen, zo moet het;)

Terry 06-08-2021

Helaas moet ik constateren dat de service van Bax Music niet is wat het was. Waar ik altijd zeer tevreden was, of ik nu iets bestelde of haalde in de shop, gaat het nu echter mis op gebied van service. In-Ear monitors gekocht, deze voldoen helaas niet aan de gewenste kwaliteit. Kan gebeuren, keurig aangemeld voor retour. Retour label van Bax ontvangen. Items netjes in originele doos verpakt en in een stevige overdoos aangeboden bij door Bax geselecteerde vervoerder. Vervolgens blijft het angstvallig stil. Telefonisch zijn ze zeer slecht bereikbaar en teruggebeld wordt ik niet. Op mijn mail wordt niet gereageerd. Als ik ruim een week geleden iemand eindelijk spreek, blijkt mijn retour wel degelijk bij hen binnen te zijn, maar de beloofde administratieve terugkoppeling en retourbetaling blijft tot op heden uit. Men is weer totaal niet bereikbaar. De chat-contact optie is niet geschikt om met ze te communiceren over dergelijke zaken. Dit ben ik niet van ze gewend en vind het uitermate onprofessioneel. Ik hoop dat ze beterschap tonen. Hun producten beveel ik zeker aan, hun service op dit moment niet.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 26-08-2021

Beste Terry,

We betreuren het dat het zo lang heeft moeten duren voordat jouw retour verwerkt was in ons magazijn. Door drukte bij de vervoerder en in ons magazijn is het ons niet gelukt om dit eerder op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. We zien dat jouw retour inmiddels is verwerkt, binnen vijf werkdagen kan je het openstaande tegoed terug verwachten op rekening. We doen ons best om je in de toekomst sneller te voorzien en de service te verlenen die je van ons kan verwachten.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Pauwels 05-08-2021

De winkels zelf zijn groot, en leuk om naartoe te gaan. De webshop is makkelijk te gebruiken. Bestellen is makkelijk en veilig en de levering duurt meestal maar 1 werkdag.

René Boer 05-08-2021

Ik ben in de winkel in Amsterdam geweest om spullen aan te schaffen voor een semi professionele thuisstudio. Ik ben vriendelijk en adequaat geholpen. Het is wel een goed bezochte winkel. Achteraf bleek dat er ook nog de mogelijk is bij een aanschaf van duizend euro of meer buiten winkeltijden te kunnen shoppen met de begeleiding van een adviseur. Deze dienst is er trouwens ook voor een kleinere aanschaf en dan word er € 75,- in rekening gebracht. Op zich een fijne mogelijkheid als je eens rustig wil uitzoeken wat nou het beste bij je past. Iets waar ik de volgende keer graag gebruik van maak.
De combinatie van fysieke winkel en online shop vind ik erg fijn. Het is ook prima op elkaar afgestemd. Wat ik in de webshop koop kan ik in de winkel terugbrengen. Wat niet in de winkel ligt kan via de webshop naar je verzonden worden, terwijl je het in de winkel afhandeld.
Ook de klantenservice werkt prima en reageert met adequate oplossingen bij eventuele problemen.
Kortom het is een winkel waar ik graag kom.

Mushtaq Achim 05-08-2021

Perfect geleverd
Zeer goede acoustische gitaar voor een spotprijs.
Voor beginners mooie start.

Kees Weerts 04-08-2021

Bij BAX MUSIC heb ik de ervaring dat je er betrouwbaar en eerlijk kunt shoppen! Je pakt er zelden mis en kwalitatief degelijke producten. Je bestellingen komen precies op tijd zoals aangegeven. Ook als er een langere levertijd is zijn ze daar ook eerlijk in en word je niet aan het lijntje gehouden! Wil je een ander ( goedkoper) product dan je al besteld en betaald hebt, krijg je netjes het restant terug, niks tegoed bon of zoiets! Dit is mijn winkel zeker weten!

Bo Soer 04-08-2021

snelle levering en een eerste klas product, hier zijn we heel erg blij mee en we gaan zeker de volgende keer
weer naar BAX

Destiny 04-08-2021

Top winkel! Veel keus, makkelijk te navigeren site en snelle levering. Tot nu toe heb ik alleen goede kwaliteit van ze mogen ontvangen. Erg blij mee en zal in de toekomst mijn instrumenten en benodigdheden bij hun blijven kopen!

Cor Muizer 04-08-2021

Bax Music superrr vriendelijk proffesioneel duidelijk en goede prijzen.

Toppie Bax Music en bedankt en op naar de volgende bestellingen.

Be Muller 04-08-2021

Overzichtelijke site. Goede produkten tegen mooie prijzen. En...Supersnelle levering!

Jeroen 04-08-2021

Bax Music is een prettige winkel om je muziek apparatuur te kopen. Personeel is kundig, vriendelijk en bereid je goed te helpen. Absoluut een aanrader!

Cas de Bondt 03-08-2021

- plus punten: Mooie en overzichtelijke site met veel spullen voor elk instrument voor een goede prijs.

- min punt: De zoekbalk werkt soms niet helemaal goed bij mij.

Anthony 03-08-2021

Gebruiksvriendelijke site, scherpe prijzen, goede specificaties bij de artikelen, veel op voorraad, snelle levering met keuze voor datum en tijd, uitstekende service.

Rene Blom 02-08-2021

Waardeloos. Wacht al weken op terugbetaling van een geretourneerd product. Tientallen keren over gebeld en gemaild maar word van kastje naar muur gestuurd. Telkens een ander antwoord en valse beloftes. Voor mij nooit geen baxshop meer, stelletje onbetrouwbare prutsers!!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 03-08-2021

Beste René,

Zoals aangegeven door onze collegas zou de terugbetaling terug op je creditcard rekening moeten staan rond 31-07 aan de hand van onze gegevens. Wij hebben na het contact dat je vandaag hebt gehad in ieder geval een bericht verstuurd naar onze financiele afdeling om dit nogmaals te controlleren. Wanneer wij hier een antwoord op hebben ontvang je van ons natuurlijk hierover een terugkoppeling. Je kan in de tussentijd eventueel contact opnemen met je creditcard maatschappij, mogelijk kunnen zij nog meer inzien.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Rob Coster 02-08-2021

Zeer goede en snelle service. Goede producten voor een prima prijs. Bax is een prima shop.

Sidsim 02-08-2021

Grote muziekwinkel met heel veel producten en vriendelijk, behulpzaam personeel.

Fred 02-08-2021

First of all, thank you very much for the wonderful service, I was more than impressed. I love the products that I bought and I know they will serve me well. Will deffinately buy more products from you as I look forward to expand my music space world. Thank you.