Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

bas 24-02-2021

Levering keurig op tijd, prima verpakt. Website voldoende uitgebreid om keus te kunnen maken.

Maria 24-02-2021

Snelle levering, overzichtelijke site. Fijn dat je kan kiezen wanneer je pakket geleverd wordt. Enige minpunt: enorme dozen in verhouding met de inhoud.

Hans 24-02-2021

Mooie rekbare stof past mooi om mijn Yamaha DGX 660 en heeft het Yamaha logo ik ben er blij mee

A. Boray 24-02-2021

Ik twijfelde eerst tussen twee leveranciers en alsnog voor Bax-shop gekozen.
En zoals ik gewend ben, zijn de artikelen super snel en goede staat geleverd. Je wordt ook tussendoor geïnformeerd over de status van je pakket.
Vriendelijke klantenservice.
Top. Echt aanrader.

Henkie 24-02-2021

Fijne snaren. Ik was al een poos op zoek naar de perfecte snaren voor op m'n mustang bas. Dit zijn ze. Mooie heldere klank en voelt fijn aan de vingers. Snekke levering van Bax-shop. Ik zou ze iedereen aanraden

Maico de Haam 24-02-2021

Ik bestel al jaren mijn muziek uitrusting bij Bax. Gitaar tot microfoon, kabels, statieven en zo voort.

Dankzij een kundige en enthousiaste klantenservice en niet te vergeten winkelpersoneel ben ik tot nu toe altijd goed geadviseerd over mijn aankopen waardoor ik achteraf geen spijt heb.

De prijzen zijn goed, de service subliem, voorraad on-point en het assortiment groot. Als ik wat nodig heb voor mijn muziek komt het niet in mijn kop om ergens anders te gaan shoppen dan bij Bax. Ga zo door!

Werner Rinia 23-02-2021

(Klanten)service is echt top, alles gericht op oplossingen waar de klant tevreden mee is. Daarnaast is de levering op maandagen voor mij een absolute plus. Prijzen zijn concurrerend en het assortiment is voor mij echt breed genoeg. Fijne winkel, met nog echt menselijk contact en een vriendelijke toon (dat is behalve een woordgrap ook echt waar).

Wout 23-02-2021

Prettige winkel, fijn ook dat je er heen kan om iets uit te proberen. Wel veel focus op electronica, zou meer akoestische muziekinstrumenten mogen hebben.

S. R. 23-02-2021

Voor mijn dochter haar verjaardag hebben we een Fazley keyboard gekocht bij Bax-Shop. Deze webshop heeft enorm veel keus in muziekinstrumenten. Zowel voor kleine als grote budgetten is er voldoende aanbod en keus. Het Fazley keyboard is het tweede instrument wat ik bij Bax-Shop heb gekocht. Vorig jaar ook al een Ukelele aangeschaft waar ook met veel plezier op gespeeld wordt. De instrumenten klinken mooi en zijn van goede kwaliteit.

Rick 23-02-2021

Mooie en goede gitaar gekocht met een extra setje snaren. Ondanks de lagere prijs van de gitaar toch een mooi en degelijk scheurijzer. Ik kreeg een gratis boekje erbij voor gitaaronderhoud. Erg prettig als je zelf nog geen snaren kan vervangen, dan kan je dit teruglezen, maar voor de iets ervaren gitarenman of -vrouw een beetje overbodig.
Makkelijke bestelprocedure en rete snelle verzending en dus ook ontvangst.
Ik zou niet verder zoeken!
Bedankt mensen!

Gerald 23-02-2021

Snelle service, ruime keuze. Voor ieder budget mogelijkheden.
Omruilbeleid helpt in het maken van keuzes

Dhr Banna 23-02-2021

Ik vind dat baxshop vooral in deze tijd, kwaliteit levert en ook snel. Ik ben reuze tevreden!

Brantjes 23-02-2021

Voor onze zoon hebben wij bij Bax Music een western gitaar besteld. Het is een duidelijke site en de levering verliep volgens afspraak. Product was zeer goed verpakt om beschadigingen te voorkomen. Prima gitaar voor een prima prijs!

bart van son 23-02-2021

goeie kabels van klotz
snelle levering altijd goed advies
altijd goeie en snelle service
heb zelfs een keer met een nieuwe mixer gestaan die niet goed functioneerde dat ik dezelfde dag nog een andere had met expres levering ik had toen wel 2x betaald omdat dat t handigst was
maar dat werd naderhand allemaal geregeld via retour regeling
altijd fijn winkelen bij baxshop

rob langendam 23-02-2021

Het product bevalt uitstekend, er was een snelle levering m.a.w. uit de kunst. Ik vond de toelichting op de website heel erg goed en maakte mijn keuze zeer gemakkelijk.
Dank

Dik Smolders 22-02-2021

Prima en snelle levering. Mijn probleem met een niet-werkend keyboard was opgelost met een nieuwe (speciaal voor Casio) adapter. Prima service. Ben er heel blij mee!

Richard P. 22-02-2021

Netjes op tijd geleverd, goede communicaties tussendoor, goed en veilig verpakt en betrokken transporteur. Gewoon: niets op aan te merken.
Geeft op alle terreinen het gevoel van een gedegen bedrijf.

Frank Köhler 22-02-2021

Grote diversiteit aan artikelen en snelle levering. Ook de service is altijd goed. Zowel in de winkel als online.

Vincent 22-02-2021

Zeer ruim assortiment, goede prijs/kwaliteit verhouding en medewerkers met verstand van zaken. Voorraad informatie klopt vrijwel altijd en bestellingen van items die op voorraad zijn worden ook perfect de volgende dag geleverd als de bestelling op tijd geplaatst werd.
Ben al geruime tijd tevreden klant bij Bax.

Silvia 22-02-2021

Prima bereikbaar, bij vragen deugdelijke en klantvriendelijke antwoorden. Gaf een fijn gevoel alsof ik in de winkel aanwezig was ipv online

Peter Schenkius 22-02-2021

Goede, overzichtelijke webshop. Snelle en keurig verpakte levering. Kortom Bax, daar zit muziek in en speelt de klant niet de tweede viool.

J.D. Claas 22-02-2021

Ik was dom geweest. In een moment van zwakte en onnadenkendheid, had ik me laten verleiden tot aankoop bij de 'min of meer bekende' Duitse concurrent van Bax Music. Stom, stom, stom. Onduidelijkheid vanaf het begin in het bestelproces aldaar, levertijden die niet bleken te kloppen, etc. Ellende troef. Direct de boel geannuleerd. Natuurlijk direct naar Bax Music gegaan, en ja hoor: alles op voorraad en bovendien alles nóg scherper geprijsd dan verwacht. Door slimme pakketten samen te stellen met de producten die ik sowieso nodig had, kreeg ik extra korting, waardoor het eindtotaal nog goedkoper uitviel. Mijn dag kon niet meer stuk. Het bestellen bij Bax Music is appeltje eitje: klik en klaar. Direct een mail met duidelijke taal in de box: u heeft besteld, u heeft betaald; het komt eraan! Kijk, hier zit een gelukkig mens die het nooit meer in z'n hoofd haalt om nog ergens anders zijn audioproducten te bestellen dan bij Bax Music.

richard 21-02-2021

Hallo
Ik heb een Shure sm7b besteld.
Hij was zeer snel geleverd , is echt een supermic , ben er ontzettend blij mee.
Echt weer wederom een snelle topservice van bax !!!
superrrrr.........

Guus L. 21-02-2021

In het kader van het weer oppakken van een oude hobby, had ik bij Bax een Takamine gitaar besteld. Bij het afhandelen van de bestelling bleek dat de levertijd niet 13 werkdagen maar 17 weken was geworden. Dit was voor mij niet acceptabel. Goed geholpen door de Bax-service desk werd de bestelling razend snel omgezet naar een Epiphone die ik ook nog met een nette korting kreeg aangeboden. Een dag later had ik mijn nieuwe aanwinst al in huis. Chapeau voor de service van Bax.

Tinus 21-02-2021

Een duur instrument zou ik nooit online aanschaffen en ook niet zo snel bij een hele grote keten, dus ook niet bij Bax. Maar dat gezegd hebbende is het wel een fijne webshop voor allerhande accessoires, versterkers en elektronica. Ze zijn namelijk wel voordelig en heel erg snel.