Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Audient Evo 8 28-09-2021

Een prachtig apparaat, kwalitatief goed. Minpunt is dat ondanks de beschrijving voor de Mac de mixersoftware niet werkt. De support houdt vol dat dit wel moet werken, maar helaas. Jammer, want nu zijn de vier kanalen niet te registreren

Thijs R 27-09-2021

Alles (bestelling, informatie over de bestelling, bezorging, facturering) vlot en prima geregeld.

Jose Luis Oblitas Garafulic 27-09-2021

Ik ben een klant van Bax Music sinds 2014 en ik ben erg blij met de service en het grote assortiment van muziekinstrumenten en accessoires voor de beste prijs.

Ik heb echt genoten van de ervaring bij het kopen en testen van een gitaar in de Amsterdamse winkel in 2018. Tijdens de pandemie kon ik alleen online kopen en ben zeer tevreden over de online shop, verpakking en levering van de producten. Altijd op tijd en veilig.

Ik raad dan Bax Music ten zeerste aan aan alle muzikanten!

Rhys Duindam 26-09-2021

Top product. Echt stijf en solide dus ik verwacht geen schade van mijn OP-1. of stof natuurlijk ook niet.

Ik had het gekocht omdat ik het niet fijn vind om met de OP-1 rond te reizen - de volume draaiknop is een beetje wobbly. de decksaver houd dat allemaal beschermd in elk hoes.

Ik heb wel een van de eerste casings van de OP-1 - die van unit portables. Daar past het niet zo goed in, maar wel werkbaar. Ik heb wel gehoord dat het voor de rest in andere hoesjes wel goed past.

Joke 26-09-2021

Prima producten voor een prima prijs en goede service. Zal er voor een volgende aanschaf zeker weer naar toe gaan.

Speaker 100 vollt 25-09-2021

Snelle levering in een goede verpakking. De speaker opgehangen in een werkomgeving (kas) en geeft een prima geluid. Mocht er nog een speaker stuk gaan zal ik zeker de vervanging weer hier bestellen.

Cheryl de Graaf 25-09-2021

Het is mijn eerste koptelefoon. Gemakkelijk te bestellen, snel geleverd. Prima kwaliteit

Gitaarschool de Vriendschap 23-09-2021

Correcte en snelle bezorging. Veilig verpakt. En 4 prima gitaren voor een aantrekkelijke prijs Hoe mooi kan het zijn?
Kan nog mooier: nl. Er zijn weer 4 leerlingen blij met een prachtig instrument.

Tonny 23-09-2021

Uitgebreide keuze. Makkelijk betalen en zeer snelle levering. De apparatuur was zeer goed verpakt.

Kees Swenne 23-09-2021

Van Bax Music ben ik een goede service gewend, maar recent, toen ik in tijdnood zat, heeft de klantenservice mij niet alleen uitstekend geadviseerd bij de aanschaf van een Behringer USB mixer, maar tevens ook geholpen om er zeker van te zijn dat ik de apparatuur op tijd in bezit zou hebben, door een combinatie van bestellen en reserveren. Er werd echt tijd voor gemaakt om me te helpen, en dat is een extra pluim waard.

Quillayno 23-09-2021

Ik vind het goed want het word heel snel afgeleverd en met goeie Kwaliteit.

Tony 23-09-2021

Altyd goed geregeld en zo niet dan regelen ze het voor je geen enkel probleem voor hun

Lindy Noordhoek 23-09-2021

Laats een diy ukelele gekocht, super kwaliteit en snelle levering. Eerder ben ik een keer naar Bax Goes geweest, werd heel vriendelijk geholpen. Dus fijne klantvriendelijkheid, snelle levering en goede kwaliteit!

Raaf 22-09-2021

Besteld en de volgende dag geleverd. Prima! Weer mooi aan de slag met een nieuw toetsenbord. Dank!

Ron van der Straten 22-09-2021

Altijd super goede service bij Bax.
Vanaf het moment van bestellen, altijd keurig op de hoogte gehouden van de zending d.m.v. een mail en of track & trace.
De keuze bij Bax is super, de omschrijving van het artikel is ook duidelijk, en de helpdesk staat altijd voor je klaar.

Klein minpuntje is de zeer irritante kortings pop-up die om de zoveel tijd verschijnt. Zou zeer prettig zijn dat dit verwijderd wordt zodra je hebt ingelogd op de pagina als klant. Bij niet klanten kan ik het me voorstellen, maar bij bestaande klant is dit niet meer nodig.

Ron

Hendrik 22-09-2021

Bax-shop onderscheidt zich door het aanbod (alleen producten waar men achter kan staan) en door de heel duidelijke informatie over de producten. Tel daarbij op dat de prijzen heel behoorlijk zijn en dat de levering snel en netjes wordt uitgevoerd, en je komt tot de conclusie: hier ga ik nog eens wat bestellen!

Willie Beerlink 22-09-2021

Ben zelf zeer te vreden over de site, mede werking en hulp van personeel bij vragen. Bestellingen zijn over het algemeen altijd snel, netjes en goed bezorgt. Ik geef daarom bax-shop ook een 10

Ineke 21-09-2021

De website is makkelijk in gebruik. Grote keuze mogelijkheid en duidelijke omschrijving van de produkten.
De bestelling komt zeer snel naar je toe.
Ook fijn dat er artikelen zijn met lagere prijzen voor de beginnende muzikanten.

Andre 20-09-2021

Ik bestel al denk ik sinds jaren 90 mijn spullen voor Licht, Geluid, DJ Gear en Audio/Video en Muziekinstrumenten bij BAX Shop Goes. (voorheen haalde ik mijn spullen bij Feedback Rotterdam). Helaas moet ik wel zeggen dat mijn ervaringen inzake BAXservice de laatste jaren is verslechterd. Communicatie is niet meer zo strak als voorheen. Levertijden zoals op de site gemeld inzake niet voorradige producten kloppen niet en komen vaak weken later binnen. Daarentegen worden de voorradige producten wel altijd binnen 24 uur afgeleverd en vaak ook tegen de laagste prijs.

Wat prettig is dat je fysiek een BS shop kunt bezoeken om je te laten informeren, apparatuur testen of uitproberen. Afhankelijk van de medewerker die je treft kan het gesprek prettig of moeizaam verlopen. Met het laatste bedoel ik dat de kennis van sommige medewerkers te wensen overlaat. Medewerkers bij de afhaalbalie en bij de retourbalie is mijn ervaring dat die over het algemeen altijd vriendelijk en behulpzaam zijn. Communicatie mail klantenservice is mijn ervaring heel wisselend (goed / slecht). Heb soms het idee dat het te maken heeft met wie je melding behandeld.

De webshop is gebruiksvriendelijk en kan ik meestal altijd mijn product wel snel vinden. De website komt bij mij soms wel wat druk over. Tis zoveel allemaal. De tab "keuzehulp" en de "blogs" vind ik echt een waardevolle toevoeging op de site. Hier lees je hoe, wat en waarom van een product. Het is op een begrijpelijke manier opgeschreven dus ook voor een leek is deze kennis te begrijpen en om te zetten in kunde. (spreek uit eigen ervaringen heb er namelijk veel kennis mee opgedaan). De seminars of masterclass daar heb ik zelf niet zoveel mee. Heb er weleens een geprobeerd maar tis niet mijn ding. De top 10 vind ik soms twijfelachtig. Ik vraag me af of dit wel op een eerlijke manier is opgesteld en niet een commercieel dingetje is.

Wat ik trouwens ook wel handig vind is dat je producten kunt huren. Ik heb het nog niet gedaan maar de voorwaarden die gesteld zijn door BS zijn wat mij betreft laagdrempelig en inzetbaar voor iedereen die interesse heeft.

Ik vind BS sowieso een winkel voor ieder wat wils. Overall zijn ze veilig, betrouwbaar en niet onbelangrijk tis vaak ook betaalbaar. Dit laatste is een suggestieve opmerking want uiteindelijk kun je het zelf zo goedkoop of duur maken. Maar de keuze bij BS is reuze en hebben ze spullen te koop voor zowel de "kleine" als "grote" portemonnee.

De procedure en voorwaarden rond retourzendingen en/of in de winkel of via postzending vind ik duidelijk en makkelijk. Een paar keer gehad en uitstekend geholpen.

Wat de B-stock acties betreft. Leuk maar de manier waarop het nu onder de aandacht wordt gebracht "triggert" mij niet. Dit omdat ik niet altijd iets nodig heb maar wellicht een impuls aankoop zou doen juist vanwege deze actie. Ik zie het regelmatig voorbij komen maar klikt er tegenwoordig niet meer op omdat het zoveel is wat aangeboden wordt. Ik heb geen zin om alle categorieën door te nemen om iets tegen te komen waarvan ik zeg " hee das handig en is nu afgeprijsd, ik schaf het aan".

Tenslotte misschien ligt het aan mij maar heb het idee dat de BAX MUSIC CLUB niet goed wordt bijgehouden. Badges zijn niet actueel. Op zich leuk dat deze club door Bax is geïntroduceerd maar houd het dan ook actueel zodat je als klant niet alleen het idee hebt dat je er voordelen mee kan halen maar ook ziet.

Kortom als je als consument op zoek bent naar een winkel in audio, video en consumenten electronica. Dan is Bax Shop zeker de moeite waard om online te bezoeken of langs te gaan in een Bax winkel. Voor mij is het in ieder geval wel waar ik het eerst naar kijk en vaak ook gelijk slaag.

Michiel 20-09-2021

Ik was door mijn plectrums heen. Vier zakjes van 6 stuks besteld bij Bax. De volgende ochtend al door de brievenbus, makkelijk en snel.

Laura 20-09-2021

Bax Music is een duidelijke, overzichtelijke site met veel aanbod. De producten zijn heel redelijk geprijsd, met natuurlijk een paar uitschieters, maar als student kun je hier prima hele goede instrumenten aanschaffen voor nog geen dertig euro.
De levering is meestal de volgende dag en wordt geleverd op het aangegeven tijdstip. De instrumenten komen onbeschadigd aan en na een beetje stemmen kun je meteen beginnen met spelen!

Slechte ervaring met de service 20-09-2021

Vroeger vond ik het een prima bedrijf. Maar de laatste tijd heb ik alleen maar slechte ervarigen. Ze reageeren vaak niet op mijn mail enz.
Nu heb ik een High End hoofdtelefoon die helaas kapot is. En wat zeggen ze tegen mij ..... het kan tot 8 weken duren voordat deze gerepareerd wordt. Dus ik bestel mijn spullen wel ergens anders.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 22-09-2021

Beste,

We vinden het spijtig dat je de laatste tijd niet tevreden bent met de service. Mogelijk zijn we niet altijd even goed bereikbaar vanwege een achterstand op e-mails en drukte op de lijn. We doen ons best om dit op te vangen door ook bereikbaar te zijn via social media zoals Facebook en Twitter, hier kunnen we je vragen eventueel ook beantwoorden.
Voor een reparatie trekken we inderdaad een maximum termijn van 8 weken uit. Het artikel wordt namelijk eerst vewerkt in ons magazijn en wordt vervolgens verstuurd naar de leverancier die de reparatie uit voert. Mocht het niet op te lossen zijn binnen dit termijn dan gaan we natuurlijk op zoek naar een passende oplossing.

Met vriendelijke groeten, Bax Music

Sandravanloon 20-09-2021

Na een paar keer online besteld te hebben, deze keer maar eens naar de vestiging in Apeldoorn gegaan. Ik heb fantastisch advies gekregen, mocht de microfoons uitgebreid testen én heb mijn ogen uitgekeken in deze snoepwinkel. Meteen ook maar even wat boomwhackers ingeslagen om lekker muziek te maken met mijn kids.

Chrissy 20-09-2021

Ik ben heel tevreden over deze shop, altijd keurig afgeleverde producten. Altijd goed ingepakt nooit teleurgesteld geweest.

Justin de Mari 19-09-2021

Mooie website, maar voor de service hoef je hier niet te kopen.... Piano van 570 euro besteld een week geleden, is op voorraad in de winkel, is op voorraad op centraal magazijn, maar ik heb nog niets... Bellen heeft geen zin, langsgaan in de winkel heeft geen zin: sorry maar nu is het jou probleem want wij hebben het netjes verstuurd 3 dagen geleden (te laat dus, volgende dag in huis garantie...) en ergens gaat het mis bij transportbedrijf transmission, u kunt lekker zelf bellen, volgende klant graag. Baxshop kiest als leveringsbedrijf Transmission, en transmission komt met de volgende status omschrijvingen: Vertrek Scan, Aankomst Scan, In Bestelling, Gesloten-Winkelsluiting, Aankomst Scan, Loodsopname Scan, Aankomst Scan, Niet geladen...wat betekent dit allemaal? Ergens ook nog een mail ontvangen met dat hij vandaag bezorgt wordt...maar die track and trace doet het niet. Mensen koop alleen in de winkel, deze Baxshop-Transmission combinatie is verschrikkelijk. Maandag mag ik gaan bellen om erachter te komen waar het misgaat...
Officiele reactie van Bax-shop.nl 23-09-2021

Beste Justin

We vinden het vervelend om te vernemen dat de levering van jouw piano nogal moeizaam verloopt. Onze excuses voor het ongemak.
Wanneer een bestelling van een bepaalde grote is kan het zijn dat deze wordt aangeboden via Transmission. We kunnen begrijpen dat de track en trace code niet altijd even duidelijk is, in dat geval kunnen we altijd contact met de vervoerder voor je opnemen om dit uit te zoeken. Als het goed is zien we dat beide track en trace codes in de link aangeven dat ze zijn afgehandeld. Kan je ons laten weten of je alles goed hebt ontvangen? Je kan ons hiervoor eventueel een whatsapp bericht sturen via +31610192964 voor een snellere reactie. Mocht dit niet het geval zijn zullen we dit verder voor je uitzoeken.

Met vriendelijke groeten, Bax Music