Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 726 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Elly de Klein 21-02-2023

Fijne website, fijne service, betrouwbaar en bestaat niet voor niets al heel lang . Dit is mijn eerste muziek winkel webshop waar ik iets heb aangeschaft, en heb geen spijt!

Robin 21-02-2023

Ik heb bij BAX (Amsterdam) meerde keren spullen gekocht de laatste was een Innox INA DOUBLE Pro keyboard statief. Eerst een voor mezelf
maar omdat de kwaliteit (zoals gewoonlijk goed is bij de spullen bij BAX) heb ik er daarna een kado gedaan aan een vriend.

Ik ben zeer tevreden over de BAX shop. Zowel online veel informatie met actuele prijzen en in de winkel wordt ik altijd uitgebreid geholpen. Het is ook fijn dat je veel dingen in de winkel kunt proberen op de demo versies (synthesizers/piano's zijn mijn ding).

In mijn mening een aanrader om in ieder geval even langs te gaan. Ga zelf ook zo af en toe langs om wat rond te kijken en eens te zien wat er voor nieuws is. Wat dan helemaal fijn is dat je niet constant wordt lastig gevallen met opdringerige "Kan ik u ergens mee helpen vragen" gericht op sales, maar dat ze weten dat je gewoon even aan het rondbrowsen bent en wat kunt spelen op de synthesizers, piano's apparatuur. Dat geeft een welkom gevoel en maak het aantrekkelijker om ook weer terug te gaan als je echt voor een aankoop komt.

Filip Nys 21-02-2023

Bax-Shop.nl, steeds een goede shop-ervaring en scherpe prijzen.
Zeer tevreden van de service in hun winkels in Goes en Antwerpen.

Rik 21-02-2023

Ik bestelde een snarenmatje, wat eenvoudig met een brievenbuspakketje verstuurd had kunnen worden. In plaats daarvan ontving ik een flinke doos, allerlei plastic verpakkingsmateriaal, met daarin weer een doos met verpakkingsmateriaal, en daarin eindelijk het snarenmatje. Met het product was niks mis, maar de verpakking was zo overdreven, dat ik hoop dat Bax in het vervolg wat meer aan het milieu wil denken bij hun verzendingen.

Rollie1966 20-02-2023

Ik ben al jaren klant van Bax en heb er ook redelijk veel apparatuur gekocht. Telkens weer perfect verzorgd qua bestellinge en levering. Prijs is niet altijd de goedkoopste maar als iets de dag erna leverbaar is en bij conculega's waar een product weliswaar iets goedkoper was maar 2 tot 3 dagen levertijd hebben dan mag Bax van mij iets duurder zijn. Bax compenseert dit door relatief vaak een kortingscode te geven. Voor mij is Bax: 1) betrouwbaar 2) ze leveren snel en 3) algemeen een erg goede service

Casper 20-02-2023

Goede levertijd en aardig personeel. Ik had de snaren laten bezorgen in de winkel in Amsterdam en ze waren er de volgende dag al. Leuke winkel met veel instrumenten die je kan uitproberen. (En de snaren klinken goed)

Gewoon keurig verzorgd! 20-02-2023

Goede duidelijke uitgebreide beschrijving bij het produkt. Na de bestelling snel en netjes verpakt geleverd! Via de mail snel en accuraat op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Factuur via de mail. Echt niets negatief te melden

Josh 20-02-2023

Via de online webshop een redelijk grote bestelling gedaan voor 12:30 en het was in de avond al binnen. Altijd goede service en advies!

Rme adi-2 dac 20-02-2023

mon deuxième rme Adi-2 Dac cette fois avec puce sabre mon ancien de 2020 puce akm aucune différence
toujours aussi bon
meilleur que des Dac hifi haut de game a des prix beaucoup plus haut.
intuitif donc très facile que du bonheur.
livraison très rapide merci bac-shop
Plusieurs achats et à chaque fois super content du service bax-shop
Revu : 12 février 2023

Daan 19-02-2023

Bax Music heeft een zeer uitgebreid assortiment aan instrumenten en toebehoren. Ze leveren snel en goed, kennen een garantieregeling, hebben een adviesdesk en hanteren zeer schappelijke prijzen - voor elke beurs is er iets te vinden, ongeacht het instrument dat je zoekt.

Eric 19-02-2023

Snel geleverd en goed verpakt. Gewoon volgens afspraak op tijd geleverd. Prima met Track & Trace op de hoogte gehouden.

Anton 19-02-2023

Producten zijn goed ontvangen, duidelijke omschrijving en product reviews. Helaas niet helemaal de garantie kunnen nakomen vandaag besteld morgen geleverd. Een dag later is alles keurig afgeleverd.

Ronald 18-02-2023

Na problemen met de levering (voornamelijk door bezorgdienst) van gitaarsnaren kreeg ik ter compensatie i.p.v een losse set een 3-pack nagestuurd. Netjes afgehandeld, dank!

Wesley 18-02-2023

Ik ben onwijs blij met mijn aankoop en net zo blij met Bax als leverancier. Zoals met een bedrijf een goede boekhouder essentieel is, is Bax jou 'partner in chime' !!! Je hoeft tevens niet naar het bos om met ze te sparren, met zes winkels en een beest van een webshop ben jij altijd op track.

Patrick 17-02-2023

IK vind de baxshop een leuke winkel ne ze hebben een goede en snelle service ik ben hier altijd goed gehopen
en de producten die ik gekocht heb kan ik veel plezier mee beleven

Bax 17-02-2023

Deze shop in Apeldoorn verkoopt keybords en daar ik een alternatief zocht om toch ook op vakantie nog wat techniek te kunnen oefenen, viel mijn keuze op dit instrument. De prijs-kwaliteit verhouding vind ik uitstekend. Handig om iedere vakantie mee te nemen want het instrument is licht en klein. Groot voordeel ook dat er zo weinig functies op zitten, zou voor mij nog minder mogen. Al met al ben ik er heel blij mee!

Hans Meijer 16-02-2023

Hoe ze het doen? Geen idee. Maar het is supersnel en accuraat.
Dank je Bax.....

J D 16-02-2023

Bax Music is een (web)shop waar je voornamelijk terecht kunt voor al je benodigdheden op het gebied van muziek. Ik als hobby DJ kan in ieder geval altijd terecht bij Bax voor alles wat ik nodig heb als mobiele DJ. Vaak is Bax ook beter geprijsd dan haar concurrenten waardoor je niet alleen de beste prijs krijgt maar ook een geweldige service! De website is verder gebruiksvriendelijk en de levering is top.

BertJ 15-02-2023

Ik kwam naar de winkel in Goes om een bepaalde drumkit te proberen. Deze bleek echter niet in de showroom te staan.
Een behulpzame medewerker heeft toen verschillende onderdelen uit het magazijn gehaald om tóch een goede indruk te krijgen.

Marco van es 15-02-2023

Goede producten voor een goede prijs en een snelle levering als het op voorraad is.

Kees. 14-02-2023

Goede info bij product , en niet onbelangrijk...Goede prijs! De "vergelijk" functie op de site was voor mij een erg fijne optie om de juiste audio interface te kiezen. Mooi op tijd geleverd.

Andy van Doorn 14-02-2023

Bax heeft een zeer ruim assortiment. Gunstige prijs / kwaliteit verhouding, zowel in het goedkope als dure segment. Ik speel gitaar en drums en bestel geregeld spullen. De productomschrijving is vrij gedetailleerd, wat wel noodzakelijk is voor een webwinkel. Soms zijn er films of geluidsfragmenten toegevoegd. Daarmee krijg je nog een betere indruk van de sound van het product, bijvoorbeeld een bekken.

Harrie Wagenvoort 14-02-2023

Prima shop, zeer vakkundig personeel, je kunt er in alle rust je instrument uitproberen een aanrader voor zowel beginners als gevorderden. Bij mij heeft het geresulteerd in het aanschaffen van een Fazley [ accc/elektr ] gitaar die mij tot op heden prima bevalt.

Dolf Moulijn 13-02-2023

Site van Bax Okay.
Snelle service en het goede product!

b 13-02-2023

flutwinkel.oranje lichtslang besteld maar sturen een fel gele,dus nooit weer
Officiele reactie van Bax-shop.nl 16-02-2023

Beste B,

Vervelend dat je bestelling niet overeen kwam, excuus hiervoor. Hoewel we dit graag anders hadden gezien kan je indien nodig gebruik maken van de garantie.

Je retour kan je aanmelden via de volgende link:

Mocht je nog vtragen voor ons hebben vernemen we het graag.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music