Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 733 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Jans Polling 11-04-2022

Ik heb al vele bestellingen geplaatst bij Bax Shop en altijd verbaasde mij de prijs-kwaliteit verhouding. Je krijg prima spullen voor een hele nette prijs. en die enkele keer dat er iets fout ging was de service uitstekend en werd alles binnen no time opgelost.
Kortom: Betrouwbaar, snel en goes.

Adriaan 11-04-2022

Uitstekend verpakt, juiste artikel en snelle levering... kortom weinig om over te klagen prima in orde.

Timo 11-04-2022

Wederom goede service. Ik blijf elke dag op de Website kijken of er nog leuke aanbiedingen zijn en die zijn er veel bij BAX. Geweldige all in one music store. BAX is simply the best!

Den zwarte kater bar 10-04-2022

Hierbij online mengpaneel gekocht , maar bij bezorging en uitpakken miste ik een knopje , alles netjes weer ingepakt en rit gemaakt naar goes , wat een top service en aardige medewerkers , tevens lekkere koffie met afhandeling vh defecte mengpaneel geen probleem omgeruild voor een nieuw exemplaar , echt een aanrader , kom zekers nog terug als ik wat audio nodig heb zeer goeie vriendelijke service , echt een top zaak

John 10-04-2022

Informatieve website, scherpe prijzen, breed assortiment, snelle levering, prima condities, en prima service ook uit eerdere ervaringen

Patrick Martens. 10-04-2022

Ik heb voor de eerste keer enkele producten online gekocht bij Bax music, en ben daar zeer tevreden over.
De producten waren veilig ingepakt om ze goed tegen schade te beschermen .
De website is duidelijk overzichtelijk en zeer uitgebreid.
Dit is zeker een aanrader voor muzikanten.

Marc 09-04-2022

Ik ben blij met Bax, ze zijn service gericht en bereid mee te denken. Artikelen snel verstuurd en altijd in goede staat

Louise 08-04-2022

Betrouwbaar bedrijf met overzichtelijke site. Product snel (volgende dag) geleverd en goed verpakt. Klantenservice correct, snel en vriendelijk.

Daniëlle 08-04-2022

Ik ben zowel in Goes, als in Rotterdam geweest voor vragen en de aankoop van mijn eerste ukelele.

Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en erg kundig in hun vakgebied.

De prijzen zijn voor (bijna) elk budget geschikt, waardoor iedereen kan beginnen met muziek maken.

Ik raad Bax-Shop zeker aan, voor zowel beginnende muzikanten, als (ver)gevorderden.

Marten de Jong 08-04-2022

Snelle levering en een uitstekend product eenvoudig te bedienen goed geluid en ook de ruisonderdrukking werkt prima.

Paul Gerards 08-04-2022

Top materiaal en doet wat het moet doen! Kortom, geweldig, ik ben zeer tevreden!

Jules . Camron 08-04-2022

Ik heb een bestelling in de vroege avond geplaatst en kreeg ook in de vroege middag mijn bestelling in huis. En dan heb ik ook nog geen cent uitgegeven. Dat mag ik via afterpay over 14 dagen doen, als het product mij bevalt. Wat mooi is dat. Leuker kan het niet zijn. Product eerst keuren en dan betalen of retour sturen.

Adelbertusschool 07-04-2022

Heel prettige site, snelle levering, duidelijke communicatie.
Verpakking prima.
JBL IRX108BT speaker heel goede koop.

Jan Bormans 07-04-2022

Gitaar uitgezocht met uitleg en reviews op de site, besteld en de volhgende dag bezorgd. Perfect.

Super webshop 07-04-2022

Zeer fijne webshop met een groot assortiment. Er wordt bij de producten duidelijk aangegeven wat de levertijd is. Je kunt gebruik maken van een verlanglijstje zodat je je favorieten snel weer kan terug vinden. Na de bestelling word je via email op de hoogte gehouden hoe ver het bestel proces is en wanneer de aankoop wordt geleverd.
Ik ben zeer tevreden :)

Tevreden en niet Tevreden 07-04-2022

Ik ben zeer goed geholpen bij mijn aankoop de medewerkers zijn zeer vriendelijk en goede uitleg over het product waar je interesse naar uit gaat. Daarvoor krijg je van mij 5 Sterren.

Waar ik minder tevreden of helemaal niet tevreden over ben is de bereikbaarheid van jullie zaak, of je krijgt een berichtje van een digitale telefoniste of je komt er helemaal niet in, ik heb al meerdere keren langer dan een half uur gewacht voor iemand te spreken (blijf aan de lijn u wordt zo snel mogelijke geholpen) geen enkel effect, of je krijgt te horen dat je wordt terug gebeld dan kun je de hele dag thuis zitten wachten tot er eens iemand contact met je opneemt. Hier geef ik jullie 0,0 waardering voor.
Met vriendelijke Groet,
Jimmy van den Bergen

Finy 07-04-2022

Een handig en betrouwbaar stemapparaat wat ook nog eenvoudig te bedienen is.

AvB 07-04-2022

Een hele simpele makkelijke site en je kan makkelijk je product vinden. Mijn ukelel was snel geleverd en kwam mooi binnen.

O Pietersen 07-04-2022

Zoals altijd een snelle bezorging van mijn stem apparaat . Ook goed op de hoogte gehouden van het bezorg traject. Ik koop al jaren gitaren en accessoires bij bax music in volle tevredenheid.

Jan 07-04-2022

Ze hebben precies de dingen die ik nodig heb.
Daarbij een snelle levering.
Ik heb in het verleden ook spullen gekocht bij deze winkel en alles is volledig naar wens.

Dickie 06-04-2022

In de winkel in Goes ben ik vriendelijk en deskundig geholpen. De elektrische piano met statief zou in Rotterdam bezorgd worden. Helaas kreeg ik bericht dat de piano binnen was en dat ik hem in de winkel kon afhalen. Na diverse telefoontjes is de piano met statief eindelijk op gestuurd. Na nog een telefoontje kreeg ik de track en trace op de dag van bezorging.
Al eerder iets gekocht bij Bax music shop en dit werd keurig verstuurd en bezorgd.
De gekochte artikelen bevallen prima.

lautje 06-04-2022

Topwinkel!
Als beginnend gitarist van gevorderde leeftijd naar deze winkel getrokken om een
degelijke gitaar te kopen. De verkoper die ik aansprak luisterde aandachtig naar
mijn wensen en kwam meteen met de perfecte gitaar voor mij aanzetten, zonder
mil - as abso ute leek -een duurder mode aan te wilen smeren. Excelente
service, prachtige collectie en eerlijke prijs. Topwinkel !

Jos Kooiman 06-04-2022

Ben al jaren een tevreden klant. Bax Music doet wat ze beloven: vandaag besteld , morgen in huis.
En...is er wat, dan lossen ze dat prima op

Yuri 06-04-2022

Makkelijk besteld, snel geleverd, duidelijke communicatie, scherpe prijzen.

Dolf 06-04-2022

Bax levert snel en correct. Ik heb er vaak besteld en nog nooit een slechte ervaring gehad. Ooit ook eens wat tips nodig gehad over een audio interface die ik had gekocht; telefonisch toen keurig door iemand van de gitaarafdeling (of zo) op weg geholpen.