Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

joe 11-09-2023

complete teleurstelling , speaker besteld en kwam beschadigd toe , totaal onbruikbaar , na verschillende mails met foto's geen duidelijk antwoord laat staan een oplossing , ze lijken van de aardbol verdwenen en ik mijn geld kwijt , doe geen zaken met dit bedrijf want klantenservice bestaat daar niet ,

Jay 11-09-2023

Vanaf mijn eerste bestelling een aantal jaren geleden tot en met heden goede ervaringen gehad met Bax, zowel voor mijn instrumenten, als mijn rookmachines + accessoire , licht en geluidsapparatuur!

Romy Neijndorff 09-09-2023

Bestelling opgehaald in de winkel en meteen thuis uitgetest. Super fijne piano en precies zoals beschreven. Heel erg blij mee. In de winkel ook heel goed geholpen. Ben zeker van plan om vaker instrumenten hier te kopen

Romy Neijndorff 09-09-2023

Gaby 08-09-2023

Fijne winkel. Vaak best druk maar ondanks dat wordt iedereen netjes geholpen. Zo ook wij. Meerdere keren muziekinstrumenten gekocht in de winkel zelf (Rotterdam) en ook een keer een instrument laten repareren. Prima reparatie en goede communicatie wat betreft de kosten daarvan. Deze maand voor het eerst online een bestelling gedaan. Basgitaar, versterker en standaard. Netjes verzonden en omdat ook de vervoerder mee werkte bezorgd op de ingeschatte dag.

Jasper Van Wingerde 08-09-2023

Snelle levering met de gebruikelijke perfecte kwaliteit, gaat altijd goed. En bij problemen word er snel en vriendelijk geanticipeerd

Norvel 08-09-2023

Al een tijdje bezig met mij studio production up te graden
En alles wat ik nodig heb vind ik bij Bax music!!
Top producten
Top kwaliteit
Mijn geld word goed geïnvesteerd!!

robert carli 05-09-2023

waarom ik voor deze shop heb gekozen is dat er verder niets in de buurt is als deze zeer goed geholpen top

sjarog.namavar 05-09-2023

Het was een goed ervaring bij Bax music, al is goed gegaan, ik ben ger te vreden.

Ries 04-09-2023

Gebruiksvriendelijkheid van de site werkt heel goed, duidelijk, snelle link naar betaling en de reply van de site is ook snel. Er wordt voldaan aan wat wordt beloofd.
Echter Live bezoek aan de winkel in Rotterdam is erg tegen gevallen. Wij hebben de Pioneer flx10 ter plekke gekocht, waar het eerst heel lang duurde voor we werden geholpen. Toen de medewerker vrij was, moesten we hem zelf gaan zoeken omdat hij was gaan zitten. De gevraagde uitleg was zo minimaal dat we wisten wat hij vertelde, dus geen kennis leek wel.
Bi het ophalen van de bestelde order, werden we wederom niet geholpen omdat er geen personeel aanwezig was in de kelder. Na 15 minuten wachten zijn we maar gaan betalen en zelf gaan uitzoeken op internet wat we te vragen hadden . En we hebben inmiddels de 2 maanden geleden Flight case ook nog steeds niet of ooit wat van gehoord.
Abominabele slechte service in Store

Paullie. 03-09-2023

Uit de B stock een pracht lamp gekocht. Werkt naar behoren en is gewoon nieuw. Alleen de doos was wat kapot maar er zat een nieuwe doos omheen. Jammer dat er geen nederlandstalige beschrijving bij zat. Maar you tube is hier een goede hulp.

Abdullah Sali 01-09-2023

Komen hun beloftes niet na betreft bezorgtijden. Beloven dat je de volgende dag alles krijgt als je op tijd betaald, maar vervolgens geen oplossingen bedenken.

Dirk 01-09-2023

Bax Music is een geweldige (online) winkel met een geweldig grote keuze in artikelen.
Daar bij is de klantvriendelijkheid werkelijk 1e klas.
Ook verzenden gaat snel,meestal de volgende dag het gekochte in huis.
Bovendien houden ze je met vele mails op de hoogte over verzenden,service e.d.
Kortom zeer tevreden!

Hugo Wulffraat 01-09-2023

Enorme keuze. Niet (in de winkel) voorradig, dan vaak de volgende dag al op te halen of bezorgd. Zeer service gericht personeel met een duidelijke affiniteit voor hun vak.

Willem 01-09-2023

Hele duidelijke site, hadden hier all eerder iets besteld.
Wel jammer dat bij alle twee de bestellingen de zending niet compleet was.

Ron 31-08-2023

Ik heb in het verschillende dingen besteld zoals een in ear monitor set en omdat dat altijd goed ging heb ik een tijdje geleden de Duesenberg Alliance Johnny Depp signature gitaar besteld. Levertijd zou ca. 14 dagen zijn. We zijn inmiddels geruime tijd verder en ik heb diverse malen om een update gevraagd. Standaard voor Bax is dat ze niet reageren op je email! Dat doen ze pas na diverse herinneringen en dat voor een gitaar van bijna EUR 4000,00. Men kan niets zeggen over de levertijd van mijn reeds weken geleden betaalde gitaar. Ik besloot daarom mijn bestelling te annuleren. Wederom geen reactie. Ook na een reminder geen reactie. Mijn order is in hun online systeem nog steeds niet geannuleerd. Ik bestel nooit meer wat bij deze winkel want de klant staat hier duidelijk niet centraal! Nog steeds wacht ik op een bevestiging en op terugbetaling. Mijn advies: bestel ergens anders waar ze wel snappen dat de klant hun boterhammen betaalt.

Judith 31-08-2023

Na lang wikken en wegen besloot ik mijn nieuwe Uke te kopen bij de voor mij onbekende Bax Music. De instrumenten die ze daar verkochten leken na rond te zoeken van goeie merken te komen, en ik kon er voor de laagste prijs terecht. Geen spijt van gehad! Het breekbare apparaat werd heel netjes thuisbezorgd, en toen ik bij de klantenservice nog een vraag stelde had ik snel antwoord.
Zeker aan te raden dus!

Frank van der Linden 29-08-2023

De producten werden snel geleverd (2 dagen) en de klantenservice van BAX was uiterst behulpzaam bij het traceren en bezorgen, omdat ik het verkeerde adres had ingevoerd.

Nicole 29-08-2023

Instrumenten en toebehoren kopen gaat super; goede voorlichting in de winkel, snelle verzending. Maar als er wat misgaat.......klantenservice onbereikbaar, werken allemaal langs elkaar heen, mail die je stuurt wordt blijkbaar niet gelezen. Tot drie keer toe de vraag om foto's en informatie omtrent een beschadogd pakket (DHL had er een olifant op laten staan denk ik. inhoud miste of was finaal in tweeen). Direct mail met foto's gestuurd zoals werd gevraagd. Dagen tot ruim week erna steeds mail of ik de foto's wilde insturen en een beschriving Advies was koop kapotte artikel zelf opnieuw. dat gaat sneller.... Jazeker sneller voor hun en ze verdienen weer wat. Maar de afhandeling van de klacht en het terugbetalen van de missende en kapotte items blijft uit. Gezien de vele reviews met vergelijkbare ervaringen is het voor mij (voorlopig) geen aankopen meer bij Bax.

Henk vander Meulen 29-08-2023

Technisch probleem door een specialist geanalyseerd en opgelost. Zou eigenlijk niet zo bijzonder moeten zijn.

Sjaak 28-08-2023

Bax heeft veel kabels en componenten op voorraad.
De site is overzichtelijk en vlot raad te plegen.
Geleverde goederen worden op de aangegeven datum geleverd.

George 28-08-2023

Extreme fast service when you purchase goods to be received at the store. Very convenient place of the store in Amsterdam.

Herman 28-08-2023

Alles helemaal oké. Goed product, correcte prijs en vlotte levering, dus helemaal tevreden.

Harold 28-08-2023

Snelle levering. DHL kon het helaas niet binnen dag doen, de bij besteldekabel kwam wel binnen 1 dag, onhandig.

Leo 27-08-2023

Ik.vond dat het oersoneel weinig info had over het product, moest mijn vraag iesere keer aan een ander vragen.