Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Arthur 08-04-2021

Binnen 3 dagen geleverd en 3m midikabel met metalen pluggen werkt uitstekend.
Zeer tevreden over Bax Music!

David 08-04-2021

Studio bouwen doe je hier!

Meermaals besteld bij BAX music en altijd tevreden geweest.
- Levering is snel, vaak met DHL :)
- Pakket goed ingepakt.
- Meestal extra kortingsbonnen bij pakket
De groothandel in muziek van Nederland.

Wonnie 08-04-2021

Super snelle levering. Goede communicatie via mail. Levert wat beloofd is. Altijd goede spullen. En als bonus voor de volgende bestelling een kortingsbon.

Robin 07-04-2021

Bax Music is een uitstekend bedrijf in muziekapperatuur met een groot assortiment. Altijd snelle bezorging en goede service.
Ik bestel altijd online bij hun en dan loop je het risico iets te kopen wat tegen kan vallen. Dat is geen probleem met de 120 dagen niet goed geld terug garantie. Of je ruilt het gewoon om voor wat anders natuurlijk.

Ik heb met Bax Music nog nooit een probleem gehad en die zal er ook niet komen. Door de jaren heen heb ik er veel gekocht. Ik raad iedereen Bax Music aan.

Dan krijg je dus gewoon een 10!

Colin 07-04-2021

Heel tevreden met Bax Music. Ik heb een piano gekocht en toen na een paar maanden besloten dat ik deze toch wilde inruilen voor een ander exemplaar. Het proces van retourneren en een nieuwe bestelling gingen heel moeiteloos en na korte tijd heb ik het geld retour gekregen. De extra lange bedenktermijn is super fijn.

Jan 07-04-2021

Ben zeer tevreden over W200 8 ohm 80 W geeft een goede klank uit mijn elektronisch orgel.
groet Jan

Cees 07-04-2021

Zoals altijd: snel besteld, makkelijke website, gebruiksvriendelijke website. Snel geleverd via het ophaalpunt bij de Hema. Alweer erg tevreden!!

Ronald B 07-04-2021

Bax is een goede concurrent van de andere bekende muziekwinkels, zoals Thomann en Music Store. Prijzen zijn vergelijkbaar en service is altijd prima. Je kunt er altijd terecht voor vragen over het product, waar je informatie over wilt en wordt ook altijd te woord gestaan door iemand met kennis over het betreffende product. Bij online aankopen wordt het product altijd conform afspraak geleverd en ook goed/veilig ingepakt. Voor mij redenen genoeg om mijn producten bij Bax aan te schaffen.

Ramon den Boer 07-04-2021

Snelle levering, verder was het pakket was goed verpakt en voor een zeer scherpe prijs.

Ben 06-04-2021

Ik houd het kort.
Ze zijn snel,goed,betrouwbaar en betaalbaar.
Kortom( Bax-shop ) helemaal goud

Guy Brepoels 06-04-2021

Ik zocht en vond het perfecte product bij Bax, nadat ik al overal elders had gezocht en vergeleken. De prijs klopte en de kwaliteit is uitstekend, maar ook de bezorging was conform afspraak. Volgende keer bespaar ik mezelf een hoop zoekwerk en ellende en bestel meteen bij Bax!

Eric 06-04-2021

Jammer dat je op afspraak kan komen, maar het heeft ook een voordeel dat het personeel volledig aandacht voor je heeft, ik ben super goed geholpen in de winkel, maar een paar dagen later ook via de telefoon want ik was iets vergeten te kopen.
Goede uitleg en goede service.

Dhr. T. 06-04-2021

Snelle, eerlijke en vriendelijke handeling. Alles was ook duidelijk! We kregen per ongeluk de verkeerde drumstokken en dit was met een telefoontje zo geregeld. Dezelfde dag konden wij al gelijk de goede halen, maar ivm de maatregelen lukte het ons niet met het tijdstip en kon het de dag daarna. Wij zijn zeer tevreden!

Manja 06-04-2021

Wat een ontzettend fijne weg pagina heeft bax music... Bestellen was een eitje en de levering op en top snel. Super ervaring en zeker aanrader voor ieder!!!

Sonja 06-04-2021

Zeer vriendelijk personeel. Erg behulpzaam. Verstand van zaken. Hebben alle tijd voor je.

Richard van Dommele 05-04-2021

Tuurlijk zijn er altijd dingen die beter kunnen, maar tot dusver ben ik tevreden over bax behulpzaam bij vragen zowel in de winkel als online. Wat beter kan is de bereikbaarheid via de telefoon en bij drukte in de winkel is er vaak te weinig personeel om alle klanten zo snel en efficiënt mogelijk te helpen. Verder in 1 woord top.

Alex E. 05-04-2021

Om 22.00 uur besteld en volgende ochtend zag ik middels Track and Trace dat ie al onderweg was. En om 11.45 stond de bezorger met het produkt voor mijn deur. Klasse !! Artikel voldoet aan de verwachting. Ik ga zeker vaker bij Bax music bestellen. Volgende bestelling bij Bax music is al een feit.

Chris P 05-04-2021

Great service. Fast and reliable. I recommend this store to my friends and colleagues.

R schols 05-04-2021

Fantastisch dat we tegenwoordig een dergelijke wikel hebben als baxshop. Je weet dat je niet teveel betaalt en dat je producten worden geleverd op afgesproken tijden. Het is bijna net zo leuk om te winkelen op de wedsite als in een fisieke winkel

daniel piron 05-04-2021

had bij bax music veel keuze van hoofdtelefoons een keuze gemaakt besteld en twee dagen daarna zoals af gesproken bij mij thuis geleverd in perfecte staat

D. Schellekens 05-04-2021

regelmatig spullen besteld en erg tevreden over de prijs/kwaliteits verhouding en leveringen

Henk 05-04-2021

Goede service en goed product. Snelle levering en overtreft de verwachting.

Steffie 05-04-2021

Bax levert snel en de service is top. Geen kwaad woord over te zeggen. Altijd kwalitatief goede apparatuur, ruim assortiment en bovendien betaalbaar.

E vd berg 04-04-2021

Mijn bestelling werd supersnel verwerkt
Kon mijn bestelling online volgen en werd keurig en netjes de volgende dag afgeleverd.
Ben erg tevreden over mijn aankoop.

Arjan 04-04-2021

De Fazley western gitaar is een geweldige gitaar, het heeft een mooi geluid , ligt goed in de hand en is ligt in gewicht. Kort om een hele fijne gitaar. Ook voor beginners

De zacht leder gitaarband is heel fijn , super soepel , geen snijdende randen , heel fraai afgewerkt.

De straplocks zijn makkelijk aan te brengen en zorgen rit perfect voor dat de gitaarband perfect op zijn plaats blijft zitten.

Ik ben er helemaal happy mee , alles was ongeacht de Corona tijd snel geleverd.