Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 636 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,6

Kevin 22-08-2024

Als beginneling een elektrische gitaar gekocht, zeer goede uitleg gehad in de winkel in Brugge.
Zeker de moeite

Bo 22-08-2024

Zeer overzichtelijke website
Goede kwaliteit producten
Snelle levering en goede service

E 20-08-2024

Snelle levering. Volgende dag al in huis. Gitaar is precies wat mijn dochter hoopte.. en prijs was ook goed. Erg leuk dat ze na gitaar te hebben ontvangen nog een mail met gratis lessen kreeg

John 20-08-2024

Uit alle aanbieders sprong Bax er bij mij uit.
Duidelijke site , heel veel producten per categorie, goede prijs en betrouwbaar.
Koptelefoon bestelt en paar dagen daarna een kabel voor tussen m'n gitaar en versterker. Beide snel geleverd, goed verpakt en product is ook precies zoals omschreven..
Erg blij mee

Angelo 19-08-2024

Degelijke koptelefoon beugel, makkelijke te bevestigen en snelle levering wat wil je nog meer!

Is een aanrader mee kan ik niet zeggen.
Ik zelf zal als ik wat nodig heb vaker bij Bax music wat bestellen!

Elmora 19-08-2024

Bax Music is een snoepwinkel voor iedereen die met instrumenten en/of geluid werkt. Goede service en kwaliteit!

Bax-shop.nl 18-08-2024

Baxshop komt zijn afspraken na , levertijd altijd prima geregeld. Product komt overeen met wat geleverd wordt .

Wilm 18-08-2024

Fijne winkel, compleet assortiment, prima service en snelle levering. Met een nieuwe stylus voor mijn Ortofon Concorde Club MK2 element klinkt mijn platenspeler weer als nieuw!

De Amateur muziekant 16-08-2024

Prima shop maar in de winkel kan je gekozen instrument uitproberen bevalt dat niet kan je een ander instrument proberen.
Het personeel heeft de tijd voor de klant en weten precies waar ze het over hebben en adviseren jou als klant wat je het beste voor jou kan zijn ( en je budget )

Frederik 15-08-2024

De levering was snel en netjes geleverd. Het bestelen ging simpel via de website. De producten zijn helemaal in orde.

DLC 12-08-2024

Het is een Super mooie en goede keyboard standaard,je kan hem stellen hoelaat of hoog je hem wil hebben en je kan je kabel goed verbergen je krijgt er iets bij waardoor jij je kabel van je keyboard kan verbergen,en ik ben er super te vreden met dit keyboard standaard

Yvonne 12-08-2024

Duidelijke website, zeer snelle levering. Goede communicatie via e-mail (ontvangstbevestiging e.d.)

S 09-08-2024

Bax Music heeft een overzichtelijke site, snelle levering en goede kwaliteit.

Johann Krijger (Dark Voice Stemacteur) 09-08-2024

Ik heb regelmatig producten aangeschaft die voor mijn bezigheden als Podcaster of als Stemacteur van belang zijn. Dankzij een snelle levering kan ik vaak binnen 24 uur de bestelde producten al installeren en gebruiken.

Rotterdam 07-08-2024

Goed bedrijf waar je op kan rekenen als zelfstandige geluidsstudio. Zeer professioneel.

Bruno Frauendorf 06-08-2024

I tested many different gear until I could decide which one was best for me.
People at the store very helpful all times.

JB 05-08-2024

Snelle service en kwaliteitsproducten. Ruime keuze en breed assortiment. Prettig.

Barry 04-08-2024

Afgelopen week heb ik in Amsterdam mijn gitaar en toebehoren gekocht in Amsterdam, erg mooie winkel! Ben netjes geholpen in het maken van mijn keuze.

Marco Schillemans 04-08-2024

Ik wist niet exact wat ik nodig had.
Mijn vraag was om met een microfoon, die ik eerder al bij Bax had aangeschaft, rechtstreeks mijn stem kan opnemen op ‘een apparaat’. De medewerker was niet zelf gespecialiseerd hierin, maar ging er samen met mij eea uitzoeken. Hij vroeg door aan mij en zo kwamen we er achter dat ik met de Focusrite Scarlet Solo 4th het beste mee uit de voeten kon.
Ik dacht dat ik duurder uit zou zijn. Maar hij liet mij weten dat ik met dit apparaat alles kan doen wat ik wilde.
TOP geholpen goed advies

Peter Glazer 03-08-2024

Zeer ruime keus in kwaliteitsproducten tegen een goede prijs.
Zeer vriendelijke bediening!

Philip 02-08-2024

Snelle levering, mooie soepele kabel van 5 meter werkt fijner dat de stugge korte kabels die je helaas vaak bij actieve luidsprekers aantreft. Een heuse aanrader.

Saar 02-08-2024

Levering op tijd. Mijn kleinkind is super blij met het instrument. Zeer goede kwaliteit en voordelig in prijs. Chapeau!

Bas Nieuwkerk 01-08-2024

Bezorging was heel goed en de fender champion 100 werkt uitstekend ik ben zeer tevreden over Bax Music, heb er inmiddels al meer gekocht.

John Bijstra 01-08-2024

De website van Bax Music is een overzichtelijke en makkelijk te navigeren website. Alles wordt duidelijk beschreven waardoor je eigenlijk nooit extra vragen hoeft te stellen.

Zij komen de belofte ook na wanneer je voor een bepaalde tijd besteld, dan heb je het de volgende dag ook binnen, mits de koeriersdienst (DHL of PostNL) die belofte ook nakomen. Dit is helaas niet altijd het geval. Dat gezegd hebbende; Bax verpakt de producten wel prima verder.

Ook in de winkel in de Villa Arena in Amsterdam ben ik vriendelijk geholpen en ik vond dit een fijne ervaring.
Tevens is hun aanbod hier, erg ruim. De winkel is ook schoon, dat mag ook zeker gezegd worden.

Dan 01-08-2024

Bax Shop is een paradijs voor muzikanten en audioliefhebbers. Hun uitgebreide assortiment biedt alles van instrumenten tot high-end audiotechniek. De website is gebruiksvriendelijk, met gedetailleerde productbeschrijvingen en klantbeoordelingen. De levering is snel en betrouwbaar, vaak met de mogelijkheid tot same-day delivery. Klantenservice is deskundig en behulpzaam, altijd klaar om vragen te beantwoorden en advies te geven. De prijzen zijn concurrerend en er zijn regelmatig aanbiedingen. Of je nu een professionele muzikant bent of een hobbyist, Bax Shop heeft alles wat je nodig hebt om je muzikale ambities waar te maken.