Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Paul 21-03-2023

De winkel is uitstekend en heeft een ruime keuze aan mooie producten. Maar de belofte dat er de volgende dag wordt geleverd wordt NOOIT waargemaakt. Dat is dus gewoon bedriegelijk. Zeg dan gewoon niet dat je de volgende dag zult leveren! (of zoek een andere partner dan DHL)
Officiele reactie van Bax-shop.nl 23-03-2023

Beste Paul,

We vinden het vervelend om te lezen dat je jouw bestelling niet de volgende dag hebt ontvangen. Hoewel dit vaak goed gaat kan er vanwege onmacht een vertraging zijn geweest. Onze excuses voor het ongemak.

Als we je op dit moment nog kunnen helpen vernemen we het graag

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

René 21-03-2023

Slechte muziek zaak ooit, ik wacht nog op de bestelling, heb contact gehad met de helpdesk. Oliedomme mensen. Een track en trace code opsturen doen zij drie dagen over. Volgens mij moeten ze die basgitaar nog uit vinden.

Henk Rozeboom 20-03-2023

Duidelijk omschreven en zichtbare specificaties van het product: een standaard voor de laptop om muziek te maken.

De service schiet ernstig te kort! 19-03-2023

Ik heb volgens de Bax-site 3 witte drumvellen Fazley DRH-14 DO Double-Oil 14, 12 en 10 inch besteld en Fazley DA-Washer borgringen voor spanschroeven (21 paar). 13 Maart maandagavond laat, een overdreven heel grote doos uitgepakt en wat zat er in: 3 totaal verschillende types Fazley drumvellen en de Fazley DA-Washer borgringen voor spanschroeven (21 paar) ontbraken. Na moeizaam mailcontact en via PM Facebook alsnog de borgringen ontvangen, maar met de drumvellen is nog niets opgelost!

P.A. 19-03-2023

Bij het uitzoeken van een digitale piano bij Bax Music in Rotterdam zijn we erg fijn geholpen door een medewerker die weet waar hij over praat en ons van een aantal digitale piano's de eigenschappen liet zien en horen. Wij hadden niet het gevoel dat wij een bepaalde piano aan werden gepraat. Fijn geholpen en de afhandeling was prettig. Het product werd netjes afgeleverd.

Hans van den Heuvel 19-03-2023

De levering verloopt goed, waarbij je via de app van DHL kunt zien hoe het met de levering staat.

Bas 19-03-2023

De borstel waarmee je de pl van stof kunt ontdoen is erg slecht. De haren zijn te zacht, niet gelijk en slordig geordend. De vloeistoffen kan ik nog niet beoordelen. Immers, ik wil weten of op langere termijn de lp ook netjes blijft.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 23-03-2023

Beste Bas,

Jammer om te lezen dat de bestelling niet voldoet aan de verwachtingen. Je kunt in dit geval eventueel gebruik maken van de garantie door het artikel te retourneren. Dit is mogelijk via onze retourpagina:

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Karin Geven 18-03-2023

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg in de winkel. Keurig door bax-music besteld, en snel in huis, keurig verpakt.

gergebergte 18-03-2023

Mooie winkel met goede medewerkers die weten waar ze over praten. Ook niet bang zijn een goedkoper alternatief aan te bieden met dezelfde kwaliteit

Joris 18-03-2023

Goed aanbod en goeie prijzen. Maar ‘volgende dag in huis’ kunnen ze niet waar maken, dus dat kun je beter meteen vergeten.

Verder werd een tweetal drumstokken in een aparte grote doos verstuurd met een hoop plastic. Dat vond ik een beetje belachelijk.

Old guitar lover 17-03-2023

Bax Music is een van de best gesorteerde winkels / internetwinkels voor de amateur en professionele muzikant ook op elektronisch gebied heeft deze winkel veel te bieden een aanrader dus.
Zijn er dan helemaal geen minpunten dan, die zijn er zeker ,in de meeste gevallen wordt de afgesproken levertijd zoals op de site vermeld niet gehaald vandaar de waardering (8)

Kim 17-03-2023

Snelle levering en komen afspraken na. Artikelen worden keurig verpakt, zodat ze zonder beschadiging geleverd worden.

Dave 17-03-2023

Bestelling geplaatst op 8 maart, met een bezorgvoorkeur op zaterdag. Ik kreeg keurig een melding dat door drukte de dag niet gegarandeerd kon worden, maar als et pakket geladen was, kreeg ik bericht. Vrijdag komt er een pakbon, dus ik ging er van uit dat het zaterdag zou kunnen worden. Niet gekomen. Maandag werd ik gebeld, met het bericht dat er tussen 15uur en 18 uur geleverd ging worden. Niet gebeurd. Dinsdag hoor ik van de klantenservice: hij komt op woensdag. Ook op woensdag niets. Na weer de klantenservice gebeld te hebben, kom ik er achter dat de levering in het systeem als afgeleverd stond, en er een onderzoek gestart zou worden. Dit zou een paar dagen duren. Staat ineens de bezorger op donderdagochtend op de stoep. Geluk dat ik thuis was.10 minuten na de levering ontvang ik het bericht dat de bezorger die dag zou komen. ! van de producten is prima (en 2 van de 3 klantenservicemedewerkers de ik sprak ook, ik merkte dat dit niet de eerste keer was dat dit gebeurde). Of de koptelefoon goed is, weet ik nog niet. die zat immers niet bij de levering en komt hopelijk vandaag. Vervelend is, dat je tijdens het bestelproces niet ziet of de levering met de eigen bezorgdienst wordt gedaan, want die zou ik mijden... Ik geef een 3: 2 voor de aardige klantenservicemedewerkers, en de derde voor de bezorger

Hanz 17-03-2023

Vlotte levering door Bax, product viel tegen dus geretourneerd. Ook dit vlot en netjes afgehandeld, en zo hoort het ook.

Hent 15-03-2023

alles bestelde spullen werken goed, snelle levering en advies allen chatten ging slecht. uiteindelijk toch per telefoon.

Cindy 15-03-2023

fijne webshop, makkelijk in gebruik, zodat je snel een keuze kunt maken. volgens afspraak de volgende dag bezorgd. Ik vindt het alleen niet nodig dat oordopjes in een grote doos bezorgd moeten worden. Ik had ze in de brievenbus verwacht.

Elichi y su gozadera 14-03-2023

Vorige week een zanginstallatie bij Bax besteld. De installatie snel geleverd gekregen en die doet wat die moet doen.
Bij een aanvullende vraag na aankoop wordt je niet aan je lot overgelaten, Aanvullende vragen worden snel en duidelijk beantwoord.

Fijne winkel, hoef niet meer te googlen, mijn muziek winkel gevonden

Betsy 14-03-2023

Ik ben 100 % tevreden over Bax. Het bestellen is makkelijk en je kan je pakket goed volgen. Mijn fender mustang micro quittar headphone amp daar ben ik superblij mee. En de buren ook( flat). Ik kan het iedereen aanbevelen.

Betsy 14-03-2023

Ik hou van Bax, zodra ik weer geld heb ga ik kijken wat ik nodig heb. Laatste was een apparaat om geluidloos te kunnen oefenen in de flat en daar ben ik superblij mee. Levering was geen probleem en alles werkt. Een woord superblij.

Joost 14-03-2023

Bedrijf komt leveringsafspraken niet na. Pakketten komen nooit op tijd of helemaal niet aan. Al 4 hele slechte ervaringen hiermee. Wilde graag de Nederlandse muziekhandel steunen, nu toch maar naar Duitse concurrent.

Rob Egginh 14-03-2023

Prima, betrouwbaar en snel. Ik bestelde er eerder al een contrabas starandaard, een Muziekstandaard en een stemaparaad

Joran Jesse Fleurke 13-03-2023

Bax shop is echt mijn favoriete muziek winkel omdat er een heel ruim aanbod is van audio en voor elk doel eind wel wat voor te vinden is, ik heb hier voor gekozen door de duidelijkheid die je ontvangt bij de aankoop van je gekozen product. Een goede beschrijving met filmpjes om het nog duidelijker te maken, en de filmpjes zijn erg goed ! En ook in de winkel staan de medewerkers klaar op je te helpen ! De site is erg goed in gedeeld met op de home page direct alle categorieën die je nodig bent. Je pakket komt altijd goed aan en word erg netjes verpakt en altijd voor zien van plastic kussentjes zo dat uw pakket niet beschadigd. Erg goede ervaringen gehad met bax shop en dat ervaar ik nog steeds, echt een top winkel ik zou het aan iedereen aanraden die muziek maakt !!

Jordy 13-03-2023

Bax Music is een bedrijf met een groot assortiment dat snel te leveren is , zo als ik al zei genoeg keuze bij Bax Music .
Levering correct en snel en een overzichtelijke website. een echte aanrader

Bert 13-03-2023

Mijn bestelling was weer keurig optijd , netjes verpakt , wij zijn altijd zeer tevreden keurig verzorgt door Bax music .

Bart 12-03-2023

Als beginnend gitarist had ik nog niet zoveel ervaring met het bespannen van snaren hierbij werd ik keurig en netjes geadviseerd door de Bax medewerkers, niet alleen de prijs kwaliteit verhouding is goed bij deze shop ook de ervaren medewerkers zijn een meerwaarde!