Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Monique van den Heuvel 07-11-2021

Ik koos voor Bax omdat zij de 2 producten die ik wilde bestellen voor een goede prijs op de site hebben staan.
Daarbij vind ik de site duidelijk en overzichtelijk.
De levering zou iets gemakkelijker / milieuvriendelijker kunnen, door de 2 producten tegelijk te leveren, niet een dag na elkaar.
Ik heb beide wel goed ontvangen.
Wat ik erg prettig vond, was de reactie op mijn vragen omtrent het gebruik. Goede ondersteuning via de telefoon door een werknemer met duidelijk verstand van zaken.

S. Lainsamputty 06-11-2021

Dit is voor de 2de keer dat ik bij Bax Music wat heeft besteld, al met al ben ik heel erg tevreden . De leveringen zoals beloofd
ontvangen. De prijs van de plectrums waren goedkoper (aanbieding) vergeleken met de concurrenten.

John Honker 06-11-2021

Bij Bax Music vond ik wat ik zocht. Een gigbag voor mijn sousafoon. De oude was na 30 jaar trouwe dienst toe aan vervanging. Het bestellen en betalen ging zeer eenvoudig. Dat het de volgende dag zal worden bezorgt werd 2 dagen. Wat ik overigens ook prima vond. Via de e-mail werd ik goed geïnformeerd van de status van mijn bestelling. Kortom een tevreden klant.

Gerrit Schoemaker 05-11-2021

Bax is een prima winkel. Vrijwel alles op muziek gebied is er te koop. Ook bestellingen heb ik meestal de volgende dag al in huis. En vandaag heb ik de 19inch rack lade in huis en zit al in mijn rack nu😃.

Thijs 04-11-2021

Bax was jarenlang uniek met 60 dagen retour toen gingen ze zelfs naar 120. Nu zijn ze ineens terug naar 30, zonder dat duidelijk aan te kondigen. Als je dat niet doorhebt, en je wilt een product na bijv 60 dagen retourneren wordt dat niet meer geaccepteerd. Alsof je als vaste klant steeds weer de voorwaarden opnieuw gaat lezen :( Ik krijg gewoon een spreekwoordelijke middelvinger dus ik weiger ooit nog iets bij hun te bestellen. En laten we eerlijk zijn, als ze net als Thomann op 30 dagen gaan zitten leggen ze het af op kwaliteit van service en assortiment.
0x80 04-11-2021

@Bax Maar marketing emails versturen is voor jullie geen enkel probleem, dus waarom is dit niet duidelijk via mail gecommuniceerd? Ik weet het antwoord wel. Omdat het geen positieve boodschap is. Maar "we doen ons best om dit zo goed mogelijk te communiceren" klink mij niet heel geloofwaardig. Jullie website staat vol met ruis en reclame dus dat probeer ik juist te negeren. Geen wonder dat die aangepaste voorwaarden me dan niet opvallen.

Officiele reactie van Bax-shop.nl 04-11-2021

Hallo Thijs,

Natuurlijk vervelend dat je niet op de hoogte was van de aanpassingen in ons retourbeleid. Excuses voor de verwarring.
Het klopt inderdaad dat er een aantal veranderingen zijn doorgevoerd in onze retourvoorwaarden vanaf Juli. Aankopen die voor deze periode waren gedaan vielen daarin nog wel onder de oude voorwaarden. We doen ons best om dit zo goed mogelijk te communiceren op o.a. de website. Daarnaast bieden we met het nieuwe zekerheidspakket dat je kan afsluiten extra voordelen bovenop de huidige garantie.

Fred Kanters 04-11-2021

klein , leuk standaardje wat perfect past en zorgt dat ik dichter op mijn eigen geluid zit. prima prijs engere kwaliteit.

Freestyle Music Channel 04-11-2021

Prima prof spul ... Ik heb 2 mics op een Behringer Xenyx QX1204 USB Mixer ... via usb eraan gekoppeld ...
Snelle Bax service :)

Paul Adriaensen 03-11-2021

Zeer tevreden over de Traktor Kontrol S3. De bestelling was makkelijk via de site, betaalbaar én vooral snel geleverd.
Het toestel werkt ook zeer efficiënt. Héérlijk nu om muziek te spelen op feestjes ;-)
Wel een minpunt... Het vergt véél schijfruimte van je computer om het te installeren.

Dennis 03-11-2021

Bax-Shop levert een goede service. Ook is het eenvoudig en prettig om persoonlijk met een medewerker te spreken. Ze nemen de tijd voor jou. Zeker in een tijd waar veel web shops kiezen voor chat robots. De leveringen zijn altijd correct en op tijd. Ook de reviews bij producten zijn oprecht. Deze helpen mij bij het beslissen van een aankoop.

Renso 03-11-2021

Goede, heldere webshop met veel keuze. Met name verzending gaat tot nu toe altijd perfect en op tijd!

Beau 02-11-2021

Online mijn eerste gitaar besteld. Het liep allemaal heel vlot. De informatie via mail was ook goed.

Pieter 02-11-2021

6 weken geleden een muurbeugel besteld en betaald. Ik ontving een studiomonitor. De firma hierover geïnformeerd. Geen reactie. Toen gebeld. De medewerker verzekerde mij dat de studiomonitor niet van hun was. Nog maar eens gemaild. Ik ontving een retourformulier en retourneerde de studiomonitor. Daarna geen reactie meer gehad. Van mijn muurbeugel heb ik nooit meer iets vernomen. Een diepe onvoldoende voor communicatie en klantenservice.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 04-11-2021

Hallo Pieter,

Niet fijn om te vernemen dat je nog geen reactie hebt gehad. Excuus voor het ongemak. Zou je ons je klantgegevens kunnen toesturen via een whatsapp bericht +31610192964. Kans dat we je via die weg sneller kunnen beantwoorden.

We zien je reactie graag tegemoet.

Tanja 02-11-2021

3 weken geleden een keyboard voor €171,-besteld. Product werkt niet en is direct teruggestuurd. Nog altijd geen geld terug ontvangen. Klantenservice is slecht bereikbaar en beloofd iedere keer dat het geld teruggestort wordt. Elke dag beloven ze dat het vandaag op de rekening staat, maar het is nog altijd niet overgemaakt op mijn rekening. Creditfactuur ontving ik ook pas na herhaaldelijk bellen en klachten worden niet behandeld.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 02-11-2021

Beste Tanja,

Excuus voor de mindere bereikbaarheid en nog uitblijven van een reactie. Zou je ons eventueel een Whatsapp bericht kunnen sturen met je klantgegevens +31610192964? Kans dat we je via die weg sneller te woord kunnen staan.

Roel 31-10-2021

Nette en snelle levering en goede administratieve afhandeling . Zou deze webshop bij andere aanbevelen. Product kan ik niet beoordelen was een cadeau.

Ruud 31-10-2021

Alle aspecten van de aanschaf van mijn nieuwe microfoon zijn goed geregeld! De verkoop informatie op de Website is uitgebreid en helder, kon makkelijk over de website navigeren voor vergelijkbare en aanvullende artikelen, het betaal proces ging vlot en de levering was volgens afspraak op tijd en zonder schade. Ten slotte is het ook nog een top product voor een goede prijs .

Jj 28-10-2021

Heb online software besteld, maar geen e-mail teruggekregen met daarin de download instructies..ik dacht die de zelfde dag zou gestuurd zou worden?
Officiele reactie van Bax-shop.nl 02-11-2021

Beste,

Hmm dat is inderdaad vervelend, excuus voor het ongemak. We zoeken het graag verder voor je uit. Zou je ons een app kunnen sturen via +31610192964 met jouw klantgegevens?

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Thea Korthof 28-10-2021

Ik ben een groentje in een musicstore

Maar deze shop overtrof al mijn verwachtingen .
💒
Wat een assortiment en wat een deskundig en gepassioneerd personeel.
Mijn man is wel wat gewend want rijdt graag een paar keer per jaar met mede muzikanten naar Goes.
Ik ben net begonnen ,2jaar ,met piano spelen maar was meteen verliefd op de Witte Roland digitale piano. Echt een Beauty 💋

Medewerker vertelde meer dan ik wist te vragen over deze piano en ik heb een digitale piano maar die wilde ik eerst verkopen.
Zonder enige aandrang om mij deze piano aan te laten schaffen gaf de medewerker aan dat het een nieuwe uitvoering was. Dus nog wel een poosje in het Assortiment zou blijven.

Thuis gekomen oude digitale piano via via verkocht.
Dus de Witte Roland van mijn dromen komt mijn kant op.
Helaas uitverkocht maar week 44 hoop ik mijn nieuwe liefde thuis te ontmoeten 🎹❤

Deniz K 27-10-2021

Bij BAX Music zit je naar mijn mening altijd goed. Tot op heden nooit vertraging of problemen met de bestelling gehad! Daarnaast denkt Bax Music aan zijn of haar klanten, door een leuke tegoed bon bij de bestelling mee te geven. Kleine detail, maar wel leuk voor de consument! (Meer voordeel = tevreden klanten)

hvw 27-10-2021

Snelle levering, goede prijs, goede kwaliteit. Ik had voorafgaand nog wat vragen over het product. Helaas kreeg ik niet meteen een medewerker maar een 'chatbot'. Werd wel heel snel teruggebeld en toen werd ik vriendelijk te woord gestaan.

Product werd snel geleverd, tevens voor een zeer goede prijs. Net wat goedkoper dan concurrenten. Bax music is niet altijd de goedkoopste maar heeft regelmatig kortingsacties waar men van kan profiteren.

Laura 26-10-2021

Tevreden, pianokruk en boek allebei naar behoren. Montage van de krukpoten zonder handleiding vond ik wat lastig.

Bas 26-10-2021

Al vaak besteld en altijd goed en op tijd
Nu decksaver voor pioneer xdj zx. Goed verpakt

Ton Degeling 26-10-2021

uitstekende service en goede adviezen.
snelle levering en zeer klant vriendelijk !
Bax Music is echt een aanrader!

Valentino Goudland 25-10-2021

Ik heb eigenlijk niet heel veel te melden over de Bax-shop behalve dat ik altijd uitstekend wordt geholpen. Ik koop al jaren producten bij de Bax-shop en heb nooit problemen gehaald. Ze hebben me altijd goede service verleend. Ik heb een paar maanden geleden mijn mpc live gebracht voor reparatie waar nog garantie op zat, en had binnen 4 weken mijn mpc terug. Laat een moog Grandmother aangeschaft en weer uitstekend geholpen.

5/5 voor de Bax-shop staff!

kingferry 25-10-2021

goede service, geweldig lieve en behulpzame mensen, voor 23:00 besteld en inderdaad de volgende dag op tijd binnen, op de gewenste tijd zelfs, goede producten en ik raar iedereen aan om eens een kijkje te nemen.
ook de retourservice is geweldig, snel afgehandeld en correct.

Thom 25-10-2021

Goede ervaringen met Bax. De bieden een goede service en zijn snel met het leveren van producten