Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

8,4

Cas 08-11-2023

snelle levering, goede afhandeling en makkelijke betaling, en als je de tijd een beetje goed kiest ook in de winkel goed en snel geholpen.

Robert 08-11-2023

Fijn bedrijf, veel keuze en duidelijke en uitgebreide
informatie over de producten. Stipte leveringen.
Overzichtelijke website. Op de verpakking zou wat bespaart kunnen worden, erg grote dozen.
Ook de b-keuze (2e kans) artikelen zijn vaak een aanrader.

Rolycom 08-11-2023

Prachtige winkel in Apeldoorn en goede uitleg gehad, heb de apparatuur online besteld en was de volgende dag binnen.
Tevens zijn qua prijs ook zeer aantrekkelijk.

Frans 07-11-2023

Mooie winkel netjes ingericht en zeer goede service. Ook de website is goed en makkelijk re overzien.

Willeke 07-11-2023

Bax is altijd op tijd met bestelde producten.
De Sopraan ukulele is perfect! Even stemmen en spelen maar! Voor een klein prijsje!

Vanessa Bernhart 07-11-2023

De gereserveerde bestelling stond snel klaar. Vriendelijk en kundig personeel in Rotterdam en goede service.

Jan Rorive 07-11-2023

Na 7 dagen nog geen bestelling ontvangen. Wachttijd helpdesk steeds rond 40 minuten. Reactie op mail na 3 dagen, "misschien had u niet de optie ............. als verzender moeten kiezen maar DHL".
marketing-28 09-11-2023

Beste Jan,

Vervelend om te lezen dat je de bestelling niet hebt ontvangen, excuus hiervoor. We zoeken het graag voor je uit via de vervoerder. Als we je op dit moment kunnen helpen vernemen wij het graag je kunt ons bereiken via Whatsapp
+31610192964

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Charles 07-11-2023

Snelle levering en een zeer goede service. Meerdere keren artikelen besteld en het blijft top.

Willum 07-11-2023

Mooie/goeie spullen. Fijne persoonlijke benadering en goede service. Wat mij betreft een 10 met een griffel.

Nancy 07-11-2023

Heel vlot en netjes verstuurd en aangekomen. Leuk om te geven als cadeau aan een drummer, de Fazley drumstok flessen opener!

M. Vant Hof 07-11-2023

M'n bestelde artikel is maar gedeeltelijk binnen gekomen. 4,5 uur aan de telefoon gezeten om überhaupt in contact te komen. Helemaal niks geen antwoord op m'n mailtjes gekregen en inmiddels een week verder weet ik nog niets.

Bax schaam je
marketing-28 09-11-2023

Beste,

Vervelend om te lezen dat je de bestelling niet compleet hebt ontvangen, excuus hiervoor. We zoeken het graag voor je uit via de vervoerder. Als we je op dit moment kunnen helpen vernemen wij het graag je kunt ons bereiken via Whatsapp
+31610192964

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Varo 07-11-2023

Top! Is wat ik kan zeggen over de producten en service van Baxshop.
Beste muziek winkel in Nederland

NineG Music 07-11-2023

Snelle levering, makkelijk in elkaar te zetten. Half uur voor de podcast gemonteerd

Jelle van Genderen 07-11-2023

Wat een geweldige service, al meerdere keren. Ik had een incompleet producten ontvangen en daarna werd dit gelijk opgenomen en ik kreeg snel een nieuwe. Ook mijn bestelde producten waren supersnel binnen. Ik heb niks aan te merken op Bax. Echt geweldig

Nick 07-11-2023

Snel geleverd en product was beter dan mijn verwachtingen waren .
Kortom helemaal blij mee.

Bas 01-11-2023

Goede keuze mogelijkheden op deze site en ook de mogelijkheid jou keuze af te stemmen op wat nodig is de levering is altijd prima in orde producten op de site overzichtelijk en goede product omschrijving tenslotte is de prijs ok in vergelijking met andere winkels prima dus !

Hans 01-11-2023

Goede uitleg over het product. Snelle levering. Goed verpakt. Heb al veel besteld op deze site en ben nog nooit teleurgesteld.

Arie van Santen 31-10-2023

Deskundige service bij de winkel in Apeldoorn.
2 dagen later het bestelde artikel gratis thuis bezorgd

Anoniempje 31-10-2023

Levert prijs kwaliteit. Heeft mooie starter sets. Wij zijn erg tevreden over de gitaar maar ook de snelle levering. Maakt waar wat het belooft.

Leenders 31-10-2023

Snel en overzichtelijke webshop
Super snelle levering
Prijs kwaliteit verhouding perfect

Zeer tevreden 31-10-2023

Koop al jaren mijn gear bij Bax Music, en altijd met volle tevredenheid.
Snelle levering, goede service en prima prijs kwaliteitsverhouding

Remco 30-10-2023

Overzichtelijke online shop, goede producten. Rookmachine met vloeistof gekocht. Was op voorraad, volgende dag geleverd. Niet de 1e goede ervaring met deze winkel.

Dick 30-10-2023

Alweer een zeer positieve ervaring. Zoals altijd was het zoeken en bestellen makkelijk en duidelijk. De levering was prompt en tegen lage verzendkosten. Als muzikant zal ik zeker bij BAX terugkomen.

C.Corijn 30-10-2023

Goede ervaring bij verschillende aankopen.
Medewerkers nemen de tijd voor je.

Pieter 30-10-2023

Levert (bij mij althans) altijd volgens afspraak. Prijs kwaliteit, is zeker goed materiaal.