Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Jan Willem 30-03-2023

Er werd de tijd voor mij genomen om een goed advies over mijn aankoop te geven en het is een heel goede prijs-kwaliteitverhouding.

Tommie 29-03-2023

Duidelijke webshop met overzichtelijk assortiment. Prima producten met competitieve prijzen. Snelle levering!

Niek 29-03-2023

Vorige week een paar studiomonitoren en bijbehoren besteld, en af laten leveren in het filiaal in Apeldoorn.
Prima spullen, maar jammer dat thuis de bestelling niet compleet was (er miste een speaker).

Bax gebeld, want ik wilde wel zeker weten niet voor niets nog een keer van Amersfoort naar Apeldoorn te rijden. Niet het filiaal kunnen bellen, want er staat alleen een algemeen nummer op de site. Na 40min in de wacht te hebben gestaan kon er met zekerheid worden gezegd dat pakket 3 toch echt was afgeleverd. Uiteindelijk ook nog eens lang in de winkel moeten wachten voor ik de doos in handen had door de drukte en de zuinige bezetting.

Jammer dat de expansiedrift van Bax in 2023 een hele andere ervaring oplevert dan een paar jaar geleden…

Zou ik deze winkel aanbevelen? Ik denk dat je het beste eerst even ergens anders kan gaan kijken.

Hans van Hattum 29-03-2023

Beste medewerker,
Ik heb elektrische gitaar, versterker, kabel, hoes, standaard gitaar en riem aangeschaft.
Door Jefrey ben ik goed geholpen met het bespelen van twee soorten gitaren en heb daarna mijn keus kunnen maken. Ik had mezelf al goed ingelezen in de verschillende type gitaren.
Mijn versterker had ik al van te voren besteld en had verwacht dat de baliemedewerker hem al had klaar staan. Nu moest ik er zelf achteraan gaan leuren. Er werd namelijk gezegd dat hij wel ergens stond maar had niet de aandrang te gaan zoeken!

De gitaar moest besteld worden maar dat vond ik ok. Na twee dagen was hij al binnen. Mooi.
Toen ik hem op kwam halen wilde ik hem graag ff zien en inspelen. De balie medewerker gaf verder niet aan wat de procedure was als je zo'n gitaar op komt halen. Hij stuurde mij door naar de tech. medewerker ( werkplaats) Die sprak mij in het Engels aan en ik moest even zoeken naar woorden. Ik wilde graag dat hij hem even voor mij klaarmaakte en even checken zou of alles goed was. Je koopt geen kap hagelslag! Ik had verwacht dat ik bij een nieuwe aankoop wat meer begeleiding zou krijgen na de aankoop en ook bij het technische aspect meer begeleiding zou krijgen. Het was nu meer alsof ik een brood kocht bij de bakker.
Tip: Vraag de klant even wat hij verwacht! We zijn niet allemaal gevorderden die precies weten hoe ze moeten handelen. Ook niet zo van: "Ik wens u veel speelplezier!" "Heel erg bedankt voor uw aankoop!''
Ik ben beginnend gitarist en wist nog niet wat ik mocht verwachten...
Jammer dat ik het idee heb gekregen dat ik naar een supermarkt ben gegaan i.p.v. een musicshop. Die zouden toch veeeel meer passie en gastvrijheid moeten uitstralen! Op Jeffrey na dan ;-)

Thom 29-03-2023

Snelle levering en goede communicatie.
Prijs kwaliteit verhouding ok.
Duidelijke track en trace info.

Max 29-03-2023

Ik ben een vaste klant bij Bax music gaat bijna altijd goed . Maar wanneer toch een probleem mocht zijn dan wordt er naar oplossing gezocht waar we dan ook altijd uitkomen. Het is mij 2x overkomen en altijd goed opgelost. Terwijl ik misschien in de loop van jaren wel 30 bestellingen gedaan heb wat goed is gegaan .

Marcurios 29-03-2023

Het was gewoon een redelijk goed product voor een idioot lage prijs, dus dan maak je mij altijd wel blij.
En dan wil ik best een review geven.

Ik moest er wel even een uurtje aan afstellen, maar toen was het een heerlijk bespeelbare gitaar.

En het geluid is ook prima, je kan er lekker mee scheuren en clean klinkt ie ook goed.
Ik ben er tevreden mee !

Raring 28-03-2023

Prettige website, snelle en goede levering met goede nazorg. 2-tal artikelen besteld, geleverd volgens afspraak. Een winkel met echt heel veel keuze op het gebied van muziek en heel veel meer.

Edwin 28-03-2023

Veel keuze, veel en goede informatie, goede prijs, op tijd geleverd in goede verpakking.

RickWezenaar 28-03-2023

Product als verrassing-verjaardagskado voor een familielid gekocht, met de afspraak dat er op zaterdag geleverd zou worden. Op zaterdag werd er niet geleverd, product bleef bij vervoerder in depot staan, kennelijk. Op die zaterdag met Bax gebeld, moest daarvoor 3 kwartier in de wacht staan (belachelijk lange wachttijd jongens, dit moet beter!). Aangegeven wat het probleem was, medewerker zou vervoerder contacteren en specifiek op donderdagmiddag aanleveren, en mij contacteren over de uitkomst van dat gesprek. Het is vandaag dinsdag, ik heb nog niets gehoord van Bax, maar het product is kennelijk as-we-speak onderweg. Dat was niet de afspraak, want nu gaat het geen verrassing meer zijn, en het is nog lang geen verjaardag. Ik ben dus niet te spreken over de levering. Product kan ik nog niet beoordelen, want nog niet binnen. Heel sneu, dit. Waarom heeft Bax-medewerker geen actie ondernomen?
Officiele reactie van Bax-shop.nl 29-03-2023

Beste Rick,

Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Als het goed is zien we dat het pakket inmiddels is bezorgd. We hopen dat je alles goed hebt ontvangen. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen we het graag. Je kunt ons eventueel bereiken via Whatsapp +31610192964

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Maxim 27-03-2023

leveringstermijn is vaak onvoorspeelbaar ongeacht wat er op de website staat. ook DHL levert in principe nooit op de gekozen dag/tijdvak.

Dennis 27-03-2023

Snelle levering en duidelijke informatie over het product waardoor we makkelijk een keuze konden maken.

Verkerk 26-03-2023

Een voldoende is op z'n plaats als je iets besteld via internet. Maar een bezoek aan de winkel is een dikke onvoldoende waard. Wij brachten een bezoek met onze kleine jongen aan het filiaal in Apeldoorn. Ja een lange rit eindelijk gearriveerd. Eenmaal daar Hing er een lint bij de trap wegens personeel te kort kunt u niet naar boven. En daar moesten wij net zijn. 3 personeels leden in de winkel en er liep op dat moment 1 klant.
Na de vraag of ze draaitafels verkochten keek men
voor ons op de computer en gaf het advies om het online te bestellen want we mochten immers niet naar boven ivm personeels te kort. ( raar, er waren 2 mensen die niks te doen hadden) Daarnaast sta je daar met een kind die heel even boven wil kijken naar een draaitafel. Hoezo werken we online bestellen in de hand. Volgens mij heeft winkelpersoneel niet in de gaten dat het om hun boterham gaat als de fysieke winkel zou verdwijnende. Maar dat is een andere discussie. Over dit voorval kan ik alleen maar zeggen. Jammer en een gemiste kans. En eigenlijk best klant onvriendelijk.

M.c.s. 26-03-2023

Meer dan voldoende keus waarbij de beschrijvingen duidelijk waren, zodat we een weloverwogen keuze konden maken.
Vlugge en goed verzorgde levering.

Jan van Niedek 26-03-2023

Groot assortiment in mooie showroom.
Vriendelijke verkoper met prima voorlichting.

Ruud Jacobs 26-03-2023

Mooi instrument in goede staat aangeleverd. Prachtige geluiden en ritmes en werkt perfect. Ik ben er heel erg blij mee en zal mijn muzikale creativiteit verhogen.
Ruud.

Enrique 25-03-2023

Gisteren heel vroeg bestelde ik een gitaar op vooraad die op het zelfde dag geleverde zou worden. Om 14 uur krijg ik te horen dit niet meer gaat lukken maar op de gebruikelijke wijze (dus voor 23 uur bestellen volgende dag binnen)
Ondertussen 45 minuten op wacht bij de klantendienst van jullie om te horen dat het misschien maandag wordt. Ik schrik enorm van hoe slecht jullie service is geworden. Vroeger werd ik enorm blij van iedere interactie met Bax nu denk ik dat ik maar bij Thomman moet gaan bestellen.  aan de telefoon wordt je ook niet echt geholpen en vragen reageren jullie ook niet per mail. Echt waardeloos! dit was vroeger echt heel anders. Bah!

Misschien een idee om eerlijk te zijn op jullie site dat jullie problemen hebben, schel namelijk veel aan irritaties en verwachtingen. Ik ga er niet van uit dat ik een fatsoenlijke reactie op mijn mail krijg maar dan ben ik dit iig kwijt.

Helaas worden er op dit moment door werkzaamheden binnen het magazijn van Bax jouw bestelling niet op dezelfde dag geleverd. Jouw pakket zal nu op het gebruikelijke wijze van Bax worden verzonden.
Hierdoor zal Bax ervoor zorgen dat jij het bedrag van je verzendkosten terug zult ontvangen.

Robert 24-03-2023

Bax Antwerpen vorige maand geweest.
Vriendelijk personeel, ze hebben me goed geholpen bij mijn keuze.
Ook al meermaals via baxwebwinkel gekocht.
Steeds goede en vlugge leveringen .
Een aanrader.

Infinitycbg 24-03-2023

Altijd snelle levering, groot assortiment en makkelijk met Paypal te betalen.
Is mijn tweede. rol fretdraad. Niet te hard niet te zacht , prima te bewerken.

YvA 24-03-2023

Erg fijne service. Ik werd goed en snel geholpen, en de medewerker was erg behulpzaam. Tevens een prima sfeer in de winkel!

Gerard 23-03-2023

Zeer uitgebreide keuze op elk gebied. Maar niet alleen de keuze, ook de bijbehorende beschrijving van het product geeft de juiste informatie om een goede keuze te maken. De levering is altijd op de afgesproken datum en goed verpakt . Kortom het is heel prettig winkelen.

Eli Ringringoeloe 23-03-2023

De goede service as usual en de vaak ook prijskortingen op hun muziekproducten zijn de voornaamste reden dat ik vaak mn muziekgear bij Baxshop koop!

Jorrit1994 23-03-2023

Snelle service, goede prijs en een mooie overzichtelijke website. Dit zijn altijd de redenen waarom ik weer bestel bij de bax.

Ernst 22-03-2023

Ruime voorraad.
En de meeste sullen, mits op voorraad zijn op tijd binnen. Soms lukt het niet maar dan is het toch meestal de transporteur die de spullen niet geleverd krijgt.

Peter Smits 22-03-2023

De levering was precies wat ik er van verwachte alleen was PDP een dag later als beloofd dit is niet de schuld van BAX