Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 727 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Brechtje 06-04-2024

Fijn, nog een echte winkel, zodat je niet online hoeft te kopen, zoals tegenwoordig bijna alles. Vriendelijke mensen.

Dick 05-04-2024

Zoals altijd weer volgens afspraak op tijd en netjes geleverd door Bax.
Materiaal altijd goed en veilig ingepakt, dus ik bestel altijd met een gerust hart mijn gear.

Jamie Ottens 05-04-2024

Ik vind de footswitch SUPER handig en ben er ongelooflijk blij mee. Ik heb er zeker weten geen spijt van hij doet het super goed en wat ook super handig is is dat het op Bluetooth werkt. Dus je kan hem ver weg neer leggen en toch gebruiken zonder dat hij in de knoop zit met sterkers. SUPER GAAF!

Erik 05-04-2024

Bestellen gaat makkelijk, de website is duidelijk met goede filters.
Ruime keus.
Alleen Voor 23.00 de betaling binnen/besteld volgende dag in huis ging niet op bij mij.
Om 22.58 was de betaling binnen maar is niet de volgende dag in huis.

Rob Snelders 04-04-2024

Een winkel waar je zeker moet zijn voor je spullen op muziek gebied.
Hebben ze het niet in de winkel dan wel online.
Goede service en zeer betrouwbaar.

Francis 04-04-2024

Degelijke saftey’s , snelle levering in mijn ophaalpunt te brugge . Vriendelijkheid en zeer goeie professionele kennis van de artikelen is daar een troef . Bedankt

Ronnie Pietersma 04-04-2024

Ik ben blij dat te samen met een Devine VA7100 kabel 3.5mm mini jack male- 2x RCA male 10m. Het is heerlijk en fijn om deze achter een kast en bank te koppel zodat de connectie tussen een mengtafeltje en laptop mooi weg gewerkt kan worden.

DJ-Eddieman 03-04-2024

Zeer gemakkelijk kunnen vinden wat ik nodig had en uitgebreide informatie over het product.

Isai 03-04-2024

Snelle levering, goede kwaliteit, goede prijs en vriendelijke klantenservice.

dhr. Heijde 02-04-2024

Ik kan niet genoeg benadrukken hoe tevreden ik ben met mijn recente aankoop bij Bax Music. De Cameo DVC 512-kanaals USB naar DMX interface met bedieningssoftware heeft mijn verwachtingen overtroffen op elk niveau. Allereerst verdient de klantenservice van Bax Music lof. Vanaf het moment dat ik mijn bestelling plaatste, voelde ik me volledig ondersteund en begeleid. De snelheid en efficiëntie waarmee mijn pakket werd afgeleverd, was indrukwekkend.

Wat betreft het product zelf, ik ben sprakeloos over de prestaties van de Cameo DVC 512. De mogelijkheid om 512 kanalen aan te sturen via USB naar DMX is gewoonweg verbluffend. De bijgeleverde bedieningssoftware is intuïtief en krachtig, waardoor ik volledige controle heb over mijn verlichtingsinstallatie. Of ik nu een professionele lichtontwerper ben of een enthousiaste beginner, deze interface en software zijn een absolute must-have.

Bovendien is de bouwkwaliteit van de interface indrukwekkend. Het voelt robuust aan en ik heb er het volste vertrouwen in dat het mijn intensieve gebruik zal doorstaan. Bax Music heeft duidelijk alleen producten van de hoogste kwaliteit in hun assortiment opgenomen.

Al met al kan ik niet anders dan Bax Music ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar professionele audiovisuele apparatuur. Hun uitstekende klantenservice, snelle verzending en hoogwaardige producten hebben me een zeer tevreden klant gemaakt. Dank je wel, Bax Music, voor een geweldige winkelervaring!

Michel Banen 01-04-2024

Artikelen zijn goed omschreven, heldere foto's duidelijke [garantie]voorwaarden en bijzonder snelle levering.

Tot nu toe is dit van toepassing op al mijn bestellingen bij BAX music en dit is dan ook de enige site waar ik dergelijke apparatuur zal bestellen; vriendelijk, snel en zorgeloos.

Tommie 31-03-2024

Snelle service, helaas verkeerde model tablet statief besteld. Retour gestuurd zonder probleem en aangegeven dat ik een verkeerd model had besteld. Contact gehad met een medewerker en binnen 2 dagen de juiste binnen gekregen. Super service en fijn contact. Als ik weer wat nodig heb bestel ik het gelijk weer hier.

Piet Vonk 31-03-2024

Duidelijke site. Keurig volgens afspraak ontvangen. Adequate en vriendelijke telefonische hulp. Een dikke 8.
Nu met mijn nieuwe apparatuur aan de gang.

mevr. Hardenbol 31-03-2024

word goed geholpen ,is erg behulpzaam, kan de winkel aanbevelen, klantvriendelijk

Kortman 30-03-2024

Ik vond gelijk wat ik nodig had en de helpdesk was zeer vriendelijk en bekwaam en een zeer snelle levering super dus

Geert 30-03-2024

Keurig op tijd bezorgd bij afhaalpunt. Wel een belachelijk grote verzenddoos voor 1 microfoon. De microfoon werkt goed.

Joël 30-03-2024

Ik ben heel blij met bax music je moet alleen wat geduld hebben als je naar de winkel gaat, maar voor de rest hebben ze alles en zijn heel vriendelijk en behulpzaam! Heel fijn

Thierry P 29-03-2024

24u LEVERING!!!
24u LEVERING!!! Donderdagochtend 28/3 besteld. Er stond duidelijk bij het product vermeld dat het de dag erna zou geleverd worden. Ik had het artikel nodig EN speciaal een dag verlof genomen om thuis te zijn voor de levering!!! Vandaag 29/3 Melding van Bpost dat het pas de dinsdag 2/4 zou geleverd worden (1 april is een feestdag). Gebeld met de klantenservice: zegt men gewoon doodleuk, u hebt inderdaad op tijd besteld, maar de bestelling werd pas vandaag verstuurd. Dus 100% hun fout. Proberen ze mij te paaien met een kortingsbon van €10!! Schandalig! Hopelijk nemen ze contact met me op en krijg ik een degelijke compensatie. Anders gaat alles gaat retour (het is toch te laat) en ik bestel alles ergens anders. Thierry P
marketing-28 02-04-2024

Beste Thierry,

Excuus voor de vertraging en het ongemak. Het kan voorkomen dat de bestelling door onvoorzienbare omstandigheden was vertraagd. We begrijpen dat dit vervelend is en hadden het graag anders gezien. Indien we je op dit moment nog kunnen helpen vernemen wij het graag. Je kunt ons eventueel bereiken via Whatsapp +31610192964

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

s*******@g******** 29-03-2024

Prima webshop en zeer betrouwbaar, ze leveren razend snel en zijn scherp in prijs. Een minpuntje vind ik dat ze DHL als pakket bezorger hebben want die maakt er in deze regio soms een potje van. Mijn ervaring met Postnl is stukken beter maar die zal ook ietsje duurder zijn. Met Postnl als bezorger zou Bax-music cijfer 10 krijgen!

Ronald 27-03-2024

Iedere bestelling die ik doe, wordt altijd op de afgesproken datum, en in het vermelde tijdvak bezorgd.
Ook kan je via Riverty (voorheen afterpay) achteraf betalen, en betaal je een keer een weekje te laat, doen ze ook nooit moeilijk! Indien nodig is de Bax music klantenservice vrij makkelijk telefonisch te bereiken. Top!
Ronald Meijer, Zoetermeer

Rob 27-03-2024

2 drumvellen gekocht die komen aan in een doos waar een flinke magnetron in past en zit vol met luchtplastic, ik vind dit wel een beetje overdreven en niet goed voor het milieu. Dit kan anders, ik begrijp zo wie zo niet waarom er zoveel plastic in moet zitten belachelijk gewoon.
Voor de rest prima.

Ruben 27-03-2024

1 van de weinigen muziek winkels in Rotterdam waar men nog kennis en tijd voor je heeft

Gaaijo 27-03-2024

De gekochte gitaar snaren zijn prima. De verzending is ronduit belachelijk. Een setje snaren kun je prima in een envelopje duwen dat hoeft niet in een, verder, lege doos van 30 × 40 ×10 cm.
marketing-28 27-03-2024

Beste Gaaijo,

We doen ons best om bestellingen zo efficiënt mogelijk in te pakken, niet fijn om te zien dat dit in jou geval niet is gelukt. Excuus voor het ongemak. We zullen dit intern noteren en doorzetten zodat hier naar gekeken kan worden.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

HdV 26-03-2024

Heel snelle levering. De Innox INA WS 02 stand is een prima product en mijn electrische piano staat er heel stabiel op. Kortom, super tevreden!

Sietse Nicolaï 26-03-2024

Goed geholpen, vriendelijk geholpen.
Gitaar is top afgesteld en ben erg tevreden.
Medewerkers van Bax Apeldoorn, zeker tot ziens!