Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Michael B. 27-09-2022

Ik had voor Bax gekozen omdat ze de beste prijs hadden voor het product dat ik zocht. Ook kreeg ik bij het uitchecken de optie om voor accessoires te kiezen die ik toch al nodig had voor het gekozen product, dus kon die gelijk meebestellen. De levering was supersnel, volgende dag al in huis. Zal zeker weer bij hun bestellen. Top'zaak.

Robert 26-09-2022

Ruime sortering, snelle manier van bestellen en op tijd volgens afspraak geleverd.

Lie 23-09-2022

Deze winkel was de enige die een artikel op vooraad had. Bij andere winkels zou ik weken moeten wachten. Ik ben heel tevreden met de levering! De volgende ochtend na mijn bestelling werd mijn pakje al geleverd.

Eddy 23-09-2022

Leuke winkel en goede begeleiding en info gehad met mijn aankoop bouwpakket gitaar fazley

Oliver W 23-09-2022

Bax is met zijn bestellingen altijd correct, snel en betrouwbaar. Het beste alternatief voor gigantische Duitse online muziekshops

Reggy 22-09-2022

Ik ben één keer in de winkel in Amsterdam geweest. Vriendelijk personeel en ik werd snel geholpen. Vorige week stemmechaniek besteld voor mijn akoestische gitaar...... snel ontvangen.
Fijn zo'n betrouwbare winkel!

mephoto 22-09-2022

veel voorraad
de enigste in de omgeving van rotterdam
helaas weinig eurorackmodules
kan onpersoonlijk overkomen als de juiste medewerker niet aanwezig is
de baxcoins kunnen beter afgeschaft worden

Jack Zijlmans 22-09-2022

Alles ok en prima geholpen echter hulp krijgen in de winkel is niet altijd makkelijk, maar ik zag dat ook heel veel mensen zelf gericht komen kopen waar ik juist weer leek ben en hulp nodig heb.

Nelleke 22-09-2022

Duidelijke site, hele fijne prijzen, keurig verpakt. Het is niet ‘vandaag besteld morgen in huis’ (wat ik overigens ook absurd vind) het werd binnen 48u aan de post geleverd. Maar als je dus als je geen 3a4 dagen geduld hebt zul je elders moeten kijken.

wiendelt hooijer 21-09-2022

Bax is een prima online muziek shop afgelopen maand aantal artikelen besteld de afhandeling is perfect duidelijk procedures en een geweldig aanbod!

Ries 21-09-2022

Een erg goede ervaring bij bax music in Goes. Een nieuwe squire jazz bass uitgezocht voor mijn zoon. Goed geholpen, de gitaar is door de vakkundige medewerker ter plekke goed afgesteld voor de wijze waarop mijn zoon de gitaar gebruikt. En hij speelt er nu met veel plezier op. Dit is waarom je naar een winkel gaat, en geen internet aankoop doet!

Peter 20-09-2022

Fijne Nederlandse shop! Groot assortiment. Redelijk goeie (manager van de) klantenservice. Meestal snelle levering. Ze verzenden snel, maar hun geselecteerde koerier verzet vaak het leveringstijdstip. Verlofdagen weg. Voor kleine zendingen neem ik voortaan het ophaalpunt.

Bart Hoogesteger 19-09-2022

Afgelopen jaren regelmatig B stock producten gekocht bij Bax. En als zuunige zeeuw kan ik niet anders zeggen dan dat het allemaal tip top in orde is. Omschrijving van de producten klopt. en je krijgt ook nog eens garantie ! Dat is een win win situatie.
Ook de bediening en levering van de goederen is verbeterd. Waar je soms nog een half uur op je spullen moest wachten werd ik direct geholpen door een vriendelijke mijnheer en kon ik snel weer vertrekken. Bravo !

Gerard Evers 19-09-2022

Via Google kwam ik op dit adres: dé winkel voor alles op het gebied van audio, Als je daar voor het eerst (en ook daarna!) binnenstapt, waan je je in een gigantisch luilekkerland voor geluidsdragers, keyboards, gitaren enz.
Ik was op zoek naar een page flip, een soort pedaal om bladmuziek met één voetbeweging om te laten slaan, wanneer je handen tekort komt, bv, bij pianospelen. Ik had van tevoren om hulp gevraagd bij het installeren op mijn Ipad. "Geen probleem, mijnheer", lieten ze me weten, "komt u maar rustig langs, ik zorg dat ie klaar ligt!"
Het aansluiten duurde nog geen 20 seconden! Toen ik kort daarop weer buiten stond dacht ik: "Wow, hier is de klant nog koning!"
Toen mij kort daarna om een review werd gevraagd, heb ik dan ook niet geaarzeld - uit waardering - mijn mening te delen over de firma Bax!

Jeremy 19-09-2022

Bax music is een grote club in de muziekwereld op het gebied van advies en productaanbod. Eigenlijk biedt Bax alles aan wat ik nodig kan hebben als DJ. Daarnaast krijg ik uitstekend advies op het moment dat ik niet weet welke aankoop het beste past bij mijn situatie. Al met al ben ik al jaren een erg tevreden klant en kijk ik uit naar de toekomst!

Jos Janssen 18-09-2022

Snelle levering en duidelijke communicatie daarover. Apparaat zat goed verpakt en na uitpakken voldeed dit aan hetgeen je ervan mag verwachten. Geen papieren handleiding, maar uiteraard wel digitaal (400 pagina's). Kunnen voorlopig vooruit.... kicken!

Bart 18-09-2022

Super geholpen! Dochter wilde een muziekinstrument leren spelen dus naar Bax voor informatie en advies. Nu alleen de rest van de familie even overtuigen over drummen :)

Houtje24 17-09-2022

Levert tweedehands artikelen als nieuw. Producten niet compleet. Helpdesk niet goed bereikbaar,
Wachttijden van 25 minuten zijn kennelijk normaal.
Geld retour krijgen is bijna onmogelijk, wordt steeds vertraagd.
Houtje24 21-09-2022

Inmiddels 15 dagen verder en nog steeds mijn geld niet terug.

Officiele reactie van Bax-shop.nl 19-09-2022

Beste,

We vinden het vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met de service. Onze excuses voor het ongemak. We kijken graag met je mee naar de status van de terugbetaling. Mocht het druk op de lijn zijn dan kan je ons ook bereiken via Whatsapp +31610192964.

We zien je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Bob 17-09-2022

De winkel heeft een redelijk uitgebreid assortiment. Het wachten op een medewerker duurde erg lang, maar dat had ook deels te maken met zieke werknemers. Kennis is goed, al was het meisje wat mij hielp af en toe zoekende met mijn vragen. Een collega met meer kennis stond haar af en toe bij. Verder prettige winkel en bax heeft absoluut mooie spullen in huis.

Ellen Nieuwenweg 17-09-2022

De winkel in Apeldoorn heeft een goede hoeveelheid gitaren in allerlei prijsklasses. Ik heb een fijne gitaar gekocht en de hoes die ik erbij heb gekocht is ook van goede kwaliteit. Ik ben ook goed geholpen door de medewerker.

Menno 15-09-2022

Snelle levering maar waarom een cliptunertje van 6 bij 2 cm in een doos van 40 bij 30cm?
Officiele reactie van Bax-shop.nl 16-09-2022

Beste Menno,

We doen ons best om bestellingen zo efficiënt mogelijk in te pakken, niet fijn om te zien dat dit in jou geval niet is gelukt. Excuses voor het ongemak.
Op dit moment zijn we in ons magazijn druk bezig om dit proces te verbeteren aan de hand van een nieuwe inpakmachine:

We zullen dit intern doorzetten zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Bedankt voor het attenderen. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij het graag.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Igor 13-09-2022

I have now more than few ordering from BAX and I can summarize it as - warmly recommended.Variety of products,fast service and if you stuck and need help about some specific issue,for me it is always about cabels,employees are extra helpful.
Keep up good work.

Danielle 13-09-2022

Een snelle levering, van alle materialen, blokfluiten en lesboeken. De lesboeken die ik zocht waren allemaal op voorraad, wat ook wel fijn is als je moet starten met de blokfluitlessen binnenkort.

Josje 13-09-2022

Bax Music shop geeft goed advies via de telefoon en levert wat je nodig hebt vlot en veilig. Echte aanrader.

Nes 11-09-2022

Mooie Fender Amp Cover voor mijn Fender Champion 50 XL Amp. Goede verzending en volgens afspraak op tijd geleverd. Top!