Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Rens Soenveld 21-04-2021

Niet de eerste keer dat ik hier wat heb besteld en nog steeds 5 sterren waard.
Hoewel de track&trace mail niet was verstuurd (en DHL het pakketje gewoon achterhuis heeft gezet) nam Bax-shop dit ontzettend serieus zodat het niet nog eens verkeerd gaat.

De producten werken na behoren en de levering was (in deze tijd) zeer snel.

Menno 20-04-2021

De shop heeft een grote selectie aan muziek apparatuur. Het zijn niet alleen dozenschuivers maar echte kenners.

Tim 20-04-2021

Ik heb dit product nog altijd niet binnen na “vandaag bestellen morgen in huis”. Reden van de klachtenservice is de drukte bij dhl. Ik bestel dagelijks diverse producten en bij alle andere leveranciers is het dan ook daadwerkelijk door dhl de dag erna thuis afgeleverd.

Dit is nu de 3e keer en met 3x dezelfde reactie. Het zag in iedergeval nooit aan Bax liggen....
Officiele reactie van Bax-shop.nl 05-05-2021

Beste Tim,

Bedankt voor jouw review. We zagen dat we je nog niet van een reactie hebben voorzien en vonden het netjes om dat alsnog te doen. We hebben op jouw recensie via Trustpilot gereageerd en gaan er van uit dat je inmiddels al wel jouw bestelling hebt mogen ontvangen. Nogmaals onze excuses voor de vertraging.
We horen het graag indien we je nog ergens mee kunnen helpen.

Met vriendelijke groet, Bax Music

TimD 05-05-2021

Thanks voor de review.....Net als deze late reactie heb ik de producten na 3 weken nog altijd niet binnen....Zou erg fijn zijn als dit eens kordaat wordt aangepakt i.p.v. de verantwoording buiten Bax te plaatsen.

F 19-04-2021

Goed en degelijke goederen,snelle levering, en goed verpakt,website ook top en goede uitleg,.Ben zeer tevreden.

LP 19-04-2021

Mooie camera, scherpe prijs en enorm snelle levering. Mooie kwaliteit van beelden, gebruiken het voor onze live stream in het drum hok

Daniël 19-04-2021

Snelle levering, producten werde wel in meerdere aparte leveringen gestuurd wat niet helemaal duidelijk aangegeven stond. Maar uiteindelijk alles in goede orde ontvangen.

Pj 19-04-2021

Bax music ,

Fijne service en vriendelijk personeel met affiniteit in de muziek.
Ik kan bax music bij iedereen aanbevelen alles is top.

Vriendelijke groet,
PJ

Davey 19-04-2021

Dit is de eerste keer dat ik iets bij Bax heb besteld, maar ik moet zeggen dat de service meer dan uitstekend is. Ik heb vaak voorbij zien komen dat ze blij zijn dat ik er iets heb gekocht. Ze steken echt tijd een aandacht aan jouw en de bestelling. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en heb het gevoel dat ik word gewaardeerd. Ik ga in het vervolg als ik iets nodig heb voor muziek, nergens anders meer bestellen dan bij Bax. Wat een top bedrijf!

Annemieke B 19-04-2021

Bax music: altijd snel, altijd betrouwbaar. Geregeld een kortingscode. Diverse muziekinstrumenten (gitaar, kindergitaar, ukelele) in de afgelopen jaren bij hen gekocht. Een grote klassieke piano van duizenden euro doen we toch lokaal, zodat alles eromheen meteen geregeld is. We kopen daarnaast vooral muziek -ondersteuning: pianokruk, pianoboeken, gitaarspullen, ukeleleboeken, stemapparaat, microfoon, etc etc. Top! Vooral omdat het er de volgende dag is en ik heb nog nooit iets terug hoeven sturen!

Bax Music uit Goes is voor mij nr. 1 19-04-2021

Bax Music uit Goes is voor mij nr. 1. Ik ben zeer tevreden over de snelle levertijd en service. De materialen die ze leveren zijn van hoogwaardige kwaliteit. In mijn geval had ik de Wilkinson 191-BLR stemmechanieken 3L+3R Low Gearing 19:1 zwart gekocht. Zeer makkelijk te bevestigen en zeer goede kwaliteit. Mijn gitaar kan weer een hele tijd mee. Mocht je op zoek zijn naar een goede muziek winkel dan kan ik Bax Music zeker aanbevelen.

Maff design 19-04-2021

Super snelle levering. De producten zijn helemaal volgens verwachting. Kortom: een super mooi geheel samen!

Evert 18-04-2021

De ritsen zijn erg sterk en de binnenkant van de softcase is gemaakt van een dikke zachte stof die mijn workstation goed zal beschermen. Ik had 10 jaar geleden voor mijn Microkorg een Gator case gekocht en deze is nog steeds heel en werkt nog perfect. Dat was voor mij de reden om ook voor mijn workstation een Gator case te kopen. Gator staat voor mij voor stevigheid en betrouwbaarheid.

Herman 17-04-2021

Ik heb D' Addario EJ42 snarenset voor resonator gitaar gekocht. Deze zijn heel zuiver te stemmen. Ik heb nu een prachtig geluid. De levering was snel binnen een dag. Niks op an te merken top service.

Hans 17-04-2021

Heb hier meerdere spullen gekocht en zeer tevreden. Alleen mijn keyboard was wat vertraagd bij DHL. Maar verder goede service via de telefoon en netjes te woord gestaan

Piet L 17-04-2021

Je kan veilig bij Bax-shop bestellen
Prima zaak. Levert snel en volgens afspraak.

Gerard 17-04-2021

Knosti antistat besteld vriendelijk geholpen en alles snel in huis, ik ga hier zeker vaker bestellen

Matthew M. 16-04-2021

Goede prijs, Snel geleverd, dag vooraf bestelt, dag erna geleverd. Duidelijke track & trace.

Jan 16-04-2021

BAX music Shop is een ui9tstekende shop die deskundig advies vooraf geeft en niet alleen uit is om maar iets te verkopen. Ik kreeg een uitstekend advies waar ik heel blij van ben geworden na ontvangst. Ook voor nazorg kon ik op hen rekenen aldus de verkoper.
Een zeer transparante en betrouwbare music shop!

Martijn K 16-04-2021

Bij Bax bestel ik al jaren gitaarversterkers, DJ-gear, effecten en accessoires. De meest recente aankoop was een DJ-mixer. Wat betreft de service van Bax was het ook deze keer weer zonder problemen. In bijna alle gevallen leveren zij op tijd en de producten zijn altijd zorgvuldig ingepakt. In op een enkele keer na heeft Bax ook eigenlijk altijd op voorraad wat je zoekt. Gezien het feit dat ik nog niet klaar ben met mijn studio verwacht ik nog een hele poos klant te blijven bij Bax.

E. de Jongh 16-04-2021

Snelle en punctuele levering. Uitgebreid programma met duidelijke bechrijvingen.

Pieter 16-04-2021

Bax heeft een heel ruim aanbod. De producten zijn van goede kwaliteit en worden op tijd geleverd - zoals afgesproken. Je wordt gedurende het hele bestel- en leveringsproces op de hoogte gehouden van de status.

Bolle DS 16-04-2021

Scherpe prijs , altijd goede kwaliteit. Levering altijd vlotjes. Bax-shop altijd top!

Richard van der weide 16-04-2021

Snelle levering en altijd een goede service bij Bax -shop.nl. Ook in de winkel wordt ik altijd super goed geholpen en kun je merken dat het personeel oprecht geinteresserd is en veel kennis heeft van muziek.

P. Dekkers 16-04-2021

Bestel voor 23:00 = morgen in huis kunnen ze helaas niet waarmaken. Meerdere malen geprobeerd te bestellen, maar op donderdag voor 23uur bestellen en zaterdag nog niet binnen. En nu nog steeds niet. Product is hele week op voorraad. Klantenservice hebben ze niet. Ik moet wachten wordt er gezegd.

Schrijver 16-04-2021

Overzichtelijke site, goede aanvullingen van artikelen die je ook misschien wil kopen en uiteindelijk, ze doen wat ze zeggen , volgende dag in huis , top