Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Sterre G. 06-06-2021

Ik heb al vaak bij Bax besteld en elke keer is dit helemaal goed geweest! Snelle verzending en alles zit goed verpakt zodat het niet beschadigt. Ook is het makkelijk om in contact te komen met medewerkers als er iets onduidelijk is over de bestelling. Ik bestel al mijn muziekproducten bij Bax want het is gewoon top!

Chris 06-06-2021

Goede winkel, slechte levering. Ze gebruiken DHL, en deze levert slecht. De winkel zelf is niks op aan te merken!

Kelly VdBe 05-06-2021

Jammer dat het niet kan gebruikt worden zonder laptop of computer, anders had ik het zeker 5* gegeven. Kwaliteit is zeer goed.
Snelle levering, bax shop is een vertrouwde website en er staat alle nodige info bij elk artikel + na je aankoop krijg je nog eens een mail om te vragen of alles goed gelukt is met je aankoop wat ik zeer positief vind!
Nu nog wat zoeken naar hoe ik het moet gebruiken allemaal want je kan er zoveel verschillende mee, ik blijf iedere dag nieuwe dingen ontdekken

Gerard S. Hoff 05-06-2021

Allereerst is het makkelijk een overzicht te krijgen en verschillende producten te vergelijken. Je kunt dan ook nog kiezen voor B-keuzes, die even goed zijn, maar goedkoper.
Verder is de service snel en vriendelijk. Ik belde met een vraag en direct opgelost. BAX is mijn shop voor al m’n muziek aankopen.

Caspar den Bak 05-06-2021

Na de snelle levering meteen de Devine gitaarkabel en de plectra geprobeerd. Hier is weer kwaliteit geleverd voor een mooie prijs.

Claudette 05-06-2021

Alle producten zien eruit zoals ik had gedacht. Maken een mooi geluid. Snelle en correcte levering.

Rob 05-06-2021

Ik koop meestal gewoon in de winkel omdat deze vlakbij is, maar wegens covid nu een midi keyboard via de website gekocht. Goede site, makkelijk om hetgeen wat je zoekt te vinden en zeer simpel om iets te bestellen.
Vervolgens snel geleverd, Ik ben dus zeer tevreden

Felicia 05-06-2021

Mooie shop, ruim aanbod, snelle service. Mijn zoon was helemaal hieperdepieper met zijn nieuwe gitaar. En voor de prijs die je betaalt is het echt een mooi ding! Mocht hij beter worden en serieuzer gaan spelen weten we waar we terecht kunnen voor het volgende model

Pascal Binneweg 05-06-2021

Zeer snelle levering en prima product kwaliteit verhouding. Wanneer je een product. terug stuurt duurt het wel even voor je je geld terug hebt.

Jochem 04-06-2021

Betrouwbaar en super snelle levering. Waarom dan een 9? Dan hebben ze nog een uitdaging voor die 10

Ed 04-06-2021

Fijne shop, actuele informatie over de producten; nette prijzen en vriendelijk geholpen/goede service

Lans 04-06-2021

Goed en vakkundig geholpen bij Bax Music. Nemen alle tijd voor je. Grrot aanbod

Didier H. 04-06-2021

Zoals steeds wederom een vlotte correcte levering van BAX! Hier voelt de klant zich nog koning.

Paul GJ 04-06-2021

Ik kocht de Hilec MEDIA2 tablet-houder voor microfoonstatief zwart.
Snelle levering, goed stevig verpakt! Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Zeer tevreden (al jaren) over Bax Music Shop, ook met het oplossen van problemen is er een goede (meedenk)service! Ga zo door!

Pegu 04-06-2021

Goede omschrijving op de site en snelle en correcte levering na bestelling!

Jorik kastelein 04-06-2021

Snelle levering, producten waren allemaal goed. Het was iets wat onhandig verpakt Maar ik ben super tevreden over mijn producten.

Jeroen 04-06-2021

Bax Music heeft een goede range aan kwaliteitsproducten. Leveringen worden uitgevoerd conform afspraak, de medewerkers geven je graag advies als dat nodig is.

Recente aanschaf: Sela pad voor Cajon.
Ik was een beetje sceptisch, achteraf ten onrechte. Ik ben superblij dat ik deze pad toch heb besteld. Hij heeft een positieve invloed op het speelcomfort wat leidt tot nog meer plezier!

Frank 04-06-2021

De snelheid van leveren en de service blijven door de jaren heen van een hoog niveau. Jammer dat er op dit momement veel artikelen iet op voorraad zijn en lange levertijden hebben.

Pim Geveke 04-06-2021

Bestelling is niet binnengekomen, twee keer achter aan gebeld maar naar twee dagen was het er nog niet. Wel beloofde ze echt dat het binnen kwam!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 04-06-2021

Beste Pim,

Bedankt voor jouw review. Wat onhandig dat jouw bestelling nog niet is bezorgd. Aan de hand van jouw review kunnen we geen klantgegevens van je vinden. Mocht je benieuwd zijn naar de status, neem dan gerust weer contact op met onze klantenservice. Dan helpen we je verder hiermee. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Bax Music

J.C. 03-06-2021

Duidelijke website en uitgebreide product omschrijving met foto’s, evt. video’s en reviews.
Ook de voorraad status is handig en indien op voorraad goed verpakt en snel geleverd.

marc 03-06-2021

Bax-shop is geweldig. Leverd goede producten tegen een mooie prijs. snelle levering en de website is bijzonder interessant door de uitleg van apparatuur in het muziek vakgebied.. Briljant

Leo 03-06-2021

Klantvriendelijke organisatie.
Ik had een iPad (4e generatie) statief besteld.
Het bleek een te kleine maat te zijn ( maat stond er niet bij op de site)
Zonder problemen vlot voor een grotere maat kunnen ruilen........

Tom Williams 03-06-2021

Gewoon top. En ‘gewoon’ is dus waarom het top is! Geen poespas, je krijgt wat je wilt. Aardige kundige mensen! Vooral een shoutout naar Wim op de drum departement! Altijd rustig en neemt de tijd voor al je vragen en wensen ! Met groet, Tom Williams

Rob Bergevoet 03-06-2021

Goede service, prijs en voorraad.

Al meerdere keren heb ik iets via Bax laten komen.
Altijd op tijd en veel uit eigen voorraad.
Als er levertijd voor staat, klopt deze ook meestal.

Goede shop!

Anja 03-06-2021

Duidelijke website. Groot assortiment, met leuke aanbiedingen. Ook de snelle bezorging is super fijn.