Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 726 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Luc 16-05-2022

De winkel in Goes persoonlijk bezocht, aangename sfeer en deskundig en professioneel advies gekregen. Gratis koffie in afwachting bij het klaarmaken van mijn bestelling.

Bart Perdaens 16-05-2022

Super vriendelijke bediening en professionele uitleg. Geen moeite is te veel om een instrument uit te leggen en mogelijkheid te bieden om iets uit te proberen. In de winkel is ook een rustige hoek waar je met een lekker kopje koffie kan beslissen over ja aankoop of deze aankoop kan vieren ;-)

Franklin 16-05-2022

Setje snaren kopen.

Ik kom binnen voor een setje gitaarsnaren. Na verloop van tijd komt er iemand aan de balie. De set die ik wil hebben hangt niet bij de snarenbalie. Moet bij magazijn besteld worden. Faktuur uitprinten. Bij een andere balie wachten op personeel en afrekenen. Vervolgens naar weer een andere balie de snaren ophalen. Die zijn er nog niet. Wachten. Na een minuut of acht meldt het scherm dat de snaren er zijn. De baliemedewerker moet alsnog naar achteren het magazijn in om de snaren te pakken. Dan krijg ik mijn snaren en kan naar buiten. Duurde bij elkaar zeker 25 minuten. Voor een set snaren. Compleet ***.

Eric 16-05-2022

Als eerste wil ik een super compliment geven over de adviezen die heb ik gehad over de aanschaf,
Het valt soms niet mee een keuze te maken, en dat is door jullie advies perfect gelukt!
Verder is de levering netjes op tijd en keurig verpakt afgeleverd.
Al met al dus een super blije klant, nogmaals bedankt.

Ben 16-05-2022

Gewoon een zeer uitgebreide maar overzichtelijke shop met heel veel keuze waar je altijd iets kunt vinden wat je zoekt.

Keyman Kees 16-05-2022

Bax heeft praktisch alles op voorraad, en bezorgd de volgende dag.
Dit is de enige leverancier voor muziek producten, die iedereen ooit weleens nodig heeft.
Gewoon zo blijven doorgaan, niet alleen voor mij, maar voor de hele natie.
Was dan ook blij verrast, dat zij de gewenste bescherming voor mijn oren direct konden opsturen.
Ik kende de Pluggerz Earplugs Music Premium oordoppen niet echt uit ervaring, maar ze passen prima, en na uittesten op een party, waar de muzikanten zich zodanig uitleefden, dat de muziek die zij maakten steeds luider werd.
Gingen velen daarom buiten staan luisteren, maar ik kon gewoon blijven genieten van mijn gloed nieuwe oordoppen.
Ik beveel ze zeker aan.
Muzikale groeten,
Kees

Hugo 15-05-2022

Bax is een heel betrouwbare en snelle webwinkel met een vriendelijke uitstraling. Ook bij gecompliceerde situaties gaat het gewoon gesmeerd.

Semmi 15-05-2022

Ik heb een korte tijd geleden een bestelling geplaatst bij Bax-Shop, het ging hier om een microfoon, audio interface en een statief. Ik heb dit op een zondag besteld en dit werd maandag netjes aangeboden. DHL heeft hier echter een fout gemaakt met de levering (ik had gekozen overdag en DHL maakte hier avond van). Uiteindelijk is het pakket toch netjes overdag afgeleverd.

Bax-Shop reageert binnen 1-2 werkdagen op je vraag via de support, wat mij prima lijkt. Het bestelproces is ook zeer duidelijk en het is ideaal dat je zelfs op zondag tot 23:00 kan bestellen om het de volgende dag in huis te hebben.

Volgende keer bestel ik hier opnieuw!

Jianbo 15-05-2022

Echt slecht evaar met die bedrijf. Ik heb een kapot product gekocht. Maar naar betaaling de retour kost voor repairatie, nog geen service.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 16-05-2022

Beste Jianbo,

Vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt opgedaan!

Wat er precies allemaal is gebeurt horen we graag van je. Je kan ons een bericht sturen via Whatsapp nummer +31610192964, we helpen je via deze weg graag verder.

We zien je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Patricia Schouten 14-05-2022

Bax levert snel en advies is kundig en klantgericht. Ik ben onwijs blij met de aanschaf van meerdere van mijn instrumenten. Laatste aankoop: Rav Vast B Celtic minor

Gerd W 13-05-2022

Ik ben naar Bax gegaan om als beginner een gitaar te kopen. Ik had mij al georiënteerd en had een gitaar in gedachte. In de winkel werd ik zeer prettig, uitgebreid en professioneel geholpen. Ook bij de aanschaf van accessoires werd ik goed geholpen. Mij werden daarbij geen producten aangesmeerd om het zo maar even te zeggen. Kortom, men neemt de tijd voor je, geeft je de juiste adviezen en tips en geeft je een goed gevoel als je de winkel uit gaat. Je moet geen haast hebben, mocht je iemand voor je hebben en moeten wachten, dan kan het misschien even duren, maar dit wachten wordt dubbel en dwars beloond.

J.W.L. Huibers 13-05-2022

Producten deden volledig aan mijn verwachtingen. betrouwbare webshop, snelle levering en wat er beschreven wordt op de site voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

John 13-05-2022

Ik zocht een gitaar met een voor mij perfecte sound. Die heb ik gevonden in deze Yamaha. Buiten dat is het een sieraad aan de muur. Overtreft mijn verwachtingen.
Had ik deze maar eerder gehad. Bax bedankt voor de uitstekende service..

Frans 13-05-2022

Was op zoek naar een nieuwe gitaartas voor onze western/akoestische gitaar die door onze voormalige kat was gesloopt. Na wat zoek werk op de site wat erg prettig werkt dmv filter etc de juiste beslissing (tas) kunnen maken plus nog wat nieuwe snaren. Bij aankomst thuis bleek dat het formaat prima was alleen de voering was wat minder dik (tov van de vorige tas) Gelukkig zit er ook een Bax shop in buurt, Rotterdam. Ondanks dat ik via internet besteld heb kon ik in de tas zonder problemen in de fysieke winkel retourneren en werd ik vriendelijk aan een andere passende tas geholpen. De medewerkers waren kundig en vriendelijk, een prettige ervaring.
Vroeger wel eens eerder iets bij Bax besteld en mocht ik weer wat nodig hebben is dit toch de eerste plek om naar toe te gaan.

Fabio da Silva 12-05-2022

Goede website, snelle levering en in de winkel in Amsterdam wordt je goed geadviseerd.

Koos 12-05-2022

Overzichtelijke webshop met goede service en levering.Bestel al jaren bij Baxshop en al die tijd ook al een tevreden klant

Johannes 12-05-2022

Goede website, ruime keuze, goede productomschrijving en keurig op tijd gelverd: precies wat je mag verwachten.

Harry 12-05-2022

Voor de tweede keer wordt een bestelling niet op de afgesproken tijd geleverd. Terwijl in de track & trace duidelijk een tijdslot wordt aangegeven wordt na een dag lang wachten rustig beweerd dat je niet thuis was (en er wordt geen briefje in de brievenbus achtergelaten ??) als je dan nadat je zelf hebt moeten bellen over waar het pakket blijft het pakket 3 dagen later ontvangt blijkt het ook nog eens beschadigd te zijn ................
Officiele reactie van Bax-shop.nl 16-05-2022

Beste Harry,

Erg vervelend om te horen dat je bestelling niet op tijd is geleverd en dat wanneer het word geleverd het beschadigd blijkt te zijn.

We willen je graag helpen wanneer dit nog niet is opgelost via onze klantenservice. Je kan ons een bericht sturen via Whatsapp +31610192964 en daarin ons je klant of ordernummer sturen

We zien je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Prince Ejiogu 12-05-2022

Besparend koop advies en vriendelijke en meedenkend medewerkers. Het gaat om de medewerker niet om je dure spullen te verkopen terwijl je genoeg hebt aan minder dure spullen. Hij geeft je advies waarmee je keuze kan maken. Dit kost wel tijd maar je bent tevreden met wat je koop. Alle spullen die je bij je aankoop nodig hebt om je nieuwe spullen te kunnen gebruiken, laat hij zien door het lezen van gebruik aanwijzing. Dit vond ik tof. Ik kom het niet overall tegen.

Jan 12-05-2022

Ik ben tevreden met het arturia midi board wat ik bij Bax heb besteld.

Het ziet er goed uit. Dankzij de filmpjes die bij het keyboard te vinden zijn, mede met alle andere info heb ik mijn keuze kunnen maken.

Ook de Levering was snel. Zoals beloofd hebben ze de volgende dag s’avonds alles afgeleverd.

Jordie 12-05-2022

Super bedrijf doe er al jaren zaken mee het leveren is alleen ellende maar daar kon bax niks aan doen maar hebben het wel super voor mij geregeld

Bertus 11-05-2022

Ik heb al meerdere producten besteld bij bax in de afgelopen jaren via de webshop, dan ook de winkels bezocht en producten gekocht, of omgeruild.

Mijn ervaring met bax hun service is uitstekend, heel erg uitstekend zelfs.

Absoluut een aanrader! 11-05-2022

Top winkel! heb er al 9 keer wat besteld en heb altijd top kwaliteit ontvangen, verzending is altijd snel en indien iets niet geleverd kan worden staat dat direct bij het product vermeld.

heb een aantal keer met vragen naar de klantenservice gebeld en ik ben toen goed geholpen.

hebben een breed assortiment en ook veel verschillende producten van veel verschillende merken.

Ik raad bax music absoluut aan en ik bestel tegenwoordig alles bij bax.

sweder 11-05-2022

ik vind deze webwinkel erg goed en makkelijk te gebruiken. ze hebben alle muziek gear die ik nodig heb en leveren altijd optijd

Dennis 11-05-2022

Een mooie duidelijke site een goede service komt hun afspraken na door snel te leveren.Het gemak icm een ruime keuze aan artikelen en goed geprijsd doet mij in de toekomst daar vaker te bestellen.