Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

K.E. de Kok 06-06-2022

Het is een overzichtelijke site en kan goed lezen, En de levering was echt op tijd en heel goed verpakt, Goede kwaliteit,

Jens-Jann 06-06-2022

De service is super! Heb meerdere malen op de valreep een product besteld (22:55 uur) en zoals belooft, voor 23:00 uur is morgen in huis. De kwaliteit van de instrumenten zijn erg goed en worden in nette staat verpakt, verzonden en afgeleverd. Bax-shop geeft waar voor je geld.

Franke 06-06-2022

Bax heeft een geweldig aanbod voor allerlei gear voor mijn gitaar en zang. Levert super snel en is klantvriendelijk.

Jakko 06-06-2022

Bax levert snel, heeft scherpe prijzen en hun producten voldoen aan de verwachting

Patrick 06-06-2022

Zoals al jaren gewend heerlijk gespeeld en daarna mijn aankoop gedaan.

Geen verkopers die ASAP wat willen verkopen maar je gewoon je gang laten gaan er zijn mocht je ze nodig hebben. Met andere woorden voor mijn muziek instrumenten en onderdelen ga ik gewoon naar Bax.

Online service is goed en ja je wordt teruggebeld.

Shelley Kerssens 06-06-2022

Super nette service in de winkel, wij wisten al wat we wilden kopen maar medewerker heeft toch gekeken of er betere/goedkopere opties waren.

Nynke 06-06-2022

Super! Ene dag besteld, volgende dag in huis. Goed en veilig verpakt, erg zorgvuldig.
Leuke ukelele gekocht, waar ik veel plezier van ga hebben komende tijd!

Elwin 06-06-2022

Snelle bestelling en handige retourvoorwaarden. Bax heeft een groot aanbod waardoor ze vrijwel altijd een passend product hebben.

L. K 06-06-2022

Snelle verzending in een goede verpakking! Mooie instrumenten en accessoires. Bij productinformatie staat er een filmpje hoe het instrument klinkt! Heel blij met de aankoop, ik zou het iedereen aanraden.

Butterfly2022 06-06-2022

Bax heeft ern uitgebreid assortiment aan giitaren en accesoires ik heb de inklapbare muziekstandaard voor 24,95 gekocht em dit is erg goedkoop voor xulke kwaliteit. Het is precies zosls beschreven in de webshop. De service bijBax is ook uitstekrnd. Ze zijn hoed bereikbaar, vtiendelijk en ptofessioneel. Al mrt al kun je als beginnende en alseer ertvaren gitarist het beste naar Bax gaan voor een uitstrkende prijs 3n hoede kwalitrit. Mijn dochter gebruikt de muziekstandaard graag.

Arthur 06-06-2022

Top producten voor leuke prijzen. En niet te vergeten snelle levering en goed verpakt.

Nico Weijns 05-06-2022

Bax shop werkt heel prettig. De webwinkel is snel en in de winkel weten de specialisten waar ze het overhebben

Danny 05-06-2022

Ik ben altijd klant geweest bij feedback/keymusic. En vond het moeilijk om te stappen naar bax-music omdat ik trouw ben aan vaste winkels😅 maar na het binnen stappen voelde het gewoon fijn daar te zijn. Ik werd netjes geholpen en geadviseerd om mijn drumhobby te starten. Legden alles netjes uit ook met hoe dingen aanvoelen (stoelen, matten, kickdrums, stokken etc etc) gewoon een fijne winkel om binnen te stappen🤙

Arie 05-06-2022

Ik bestel al jaren bij Bax online en heb altijd en het op tijd geleverd gekregen en mocht een product niet bevallen kan je het in overleg eenvoudig retourneren en zorgen voor een vervangend product , uiteraard alles wel in nieuwstaat houden als ook de verpakking dan heb je nooit problemen achteraf , bij vragen of problemen zijn ze makkelijk telefonisch te bereiken en geven dan netjes advies. (Mijn laatste aanschaf was een set monitor speakers voor PC en instrumenten)

Kees 05-06-2022

Goed bedrijf goede service goede artikelen tegen een redelijke prijs...mogelijkheid om achteraf te betalen top

Coagula 04-06-2022

Nette klantenservice, makkelijk spullen bestellen. Wat wil je nog meer ze helpen je altijd weer verder op weg met je muziek carrière of hobby.

Peter 04-06-2022

Op de meest drukke zaterdag, open dag, een elektrisch drumstel van Roland gekocht. Ben uitstekend geholpen en voorgelicht door het personeel. Doordat bijna alles op voorraad was kon ik de zondag meteen spelen. Geweldig.
Ook door de klantenservice wordt je snel en prima geholpen via chat of mail.
Zeer tevreden.

Gerard 04-06-2022

Bax Music wordt gerund door vakkundige meestal mede muzikanten. Ze hebben passie voor muziek en zijn dus ook super gemotiveerd om jou het juiste product te adviseren. Prijs is oké en vaak te koop met kortingen. Bestellen kan online altijd en gemakkelijk. Maar als muzikant raad ik je aan eens een Bax Music te bezoeken. Het is een snoepwinkel voor de muzikant. Trek er wat tijd voor uit want je bent daar zomaar nog niet weg. 🤣👍

marinus roks 03-06-2022

gewoon een perfecte winkel niet op aan te merken alles hebben ze in huis tot aan vriendelijkheid en bereidheid om je te helpen
als dit nodig is

Goed met een randje 03-06-2022

Cijfer 8 omdat ik een goed contact had met de zaak over de levering. Bij mij was een geddelte niet geleverd. Bleek dat het tweeede deel kwijt was. Was een communicatiefout tussen Bax en DHL, Ze wilden het eerst uitzoeken en mij geen nieuwe set sturen. Uiteindelijk na een week kreeg ik bericht dat mijn zending onderweg was. Die 8 is niet voor het verzenden maar voor de klantvriendelijheid van een Helpdeskmedewerker ( Marinus) . Ik vond niet dat ik de dupe moest zijn van een dergelijke fout. Maar even over de apparatuur nu dus twee dagen in huis en ik denk dat ik tevreden kan zijn. Even voorzichtig afwachten en uitrproberen. Ziet er erg goed uit. ( trouwens ik kan niet iedere microfoon gebruiken. GEven dan gee goed geluid , Wel de Vonyx microfoon

Patrick Marel 03-06-2022

Als musicus raad ik iedereen Bax-shop aan vanwege de goede service, een overzichtelijke webshop, hun ruime assortiment, dat de goederen netjes en goed beschermd worden afgeleverd!

Joeri 03-06-2022

Er was veel keuze alleen de medewerkers hadden weinig verstand van Dj spullen: studio boxen, geluidskaarten en andere dingen.

Julian 02-06-2022

Altijd goede kwaliteit en advies mocht je dat willen. Super fijn dat ze snel kunnen leveren vaak al de volgende dag!
zeer goede ervaringen met deze online shop, helemaal super!! ik zal er zeker opnieuw bestellen!!

Patrick 02-06-2022

Voor mij de beste online-shop wat betreft audio-gear, beste prijs, veel keuze en snel en correct geleverd, waren alle online-shops zo maar !

nul milieu bewust 01-06-2022

Belachelijk grote verpakking (30x40x8 cm) voor piepklein artikel (8x6x2cm) dat makkelijk in een envelop past. Schandelijk misbruik van energie.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 02-06-2022

Beste,

Dit is niet de bedoeling geweest, onze excuses voor het ongemak. Hoewel we ernaar streven om bestellingen zo efficiënt mogelijk in te pakken om verspilling tegen te gaan betreuren we het dat dit in jouw geval beter had gekund. We zullen dit door zetten naar onze collega's in het magazijn zodat we dit in de toekomst kunnen beperken. Bedankt voor je feedback in deze, mocht je nog vragen hebben laat het ons dan gerust weten.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music