Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Erik 30-05-2022

bax-shop is in staat om drie bestellingen op rij (mijn laatste bestellingen daar) alles fout te doen. op klachten reageren ze met sorry heel vervelend. U heeft helemaal gelijk. We gaan het netjes oplossen Je maakt afspraken en die worden structureel niet nagekomen. gaat niet om een paar afspraken maar om een stuk of tien. Mijn advies denk goed na voor je hier wat besteld. #krijgnogsteedsgeldvanjullie artikelen worden verkeerd geleverd of niet, terugstuur afspraken worden niet nagekomen, op mails wordt niet of nauwelijks gereageerd en via klantenservice worden gemaakte afspraken niet nagekomen en het geld wat ik nog krijg wacht ik nog steeds op. #bax-shop
Officiele reactie van Bax-shop.nl 01-06-2022

Beste Erik,

Niet fijn om te lezen dat je deze ervaring heb gehad met onze service. Onze excuses voor de ongemakken. Vanwege het ontbreken van jouw klantgegevens kunnen we niet direct zien hoe dit heeft kunnen gebeuren. We kijken natuurlijk graag met je mee naar de kwestie. Mocht dit nog niet opgelost zijn stuur ons dan via Whatsapp +31610192964 een bericht met jouw klantgegevens. Mogelijk kunnen we dan meer zeggen over de status.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Leendert 30-05-2022

Goede zaak vriendelijk en goede kwaliteit Kan ik iedereen aanbevelen baxshop is top

Peter 30-05-2022

Heb een versterker en microfoon gekocht . Beide top producten met een duidelijke video op YouTube kan je precies zien of het iets voor je is .heldere beschrijving met prima uitleg zeer de moeite waard om op de site van BAX je producten te vinden ze hebben heel veel en anders zoeken ze er naar voor je
Dik tevreden

Eric 30-05-2022

gemakkelijk winkelen en de service is goed.Soms is alleen de wachtrij bij de klantenservice wel wat lang

Elie 30-05-2022

Ik had reeds alle vertrouwen in Bax. Music, dus ik was reeds uitermate gerust in mijn aankoop !

Tycho 30-05-2022

Zeer tevreden over de de webshop zeer overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. En vriendelijk personeel zal het zekker aanraden

Nick 30-05-2022

Geweldige service , vandaar dat ik al jaren hier bestel. En vlotte levering met de artikelen zeer goed verpakt.

Frits S. 29-05-2022

Zondag bestelling geplaatst, maandag al in huis. En alles netjes ingepakt. Zo fijn. Prima service van Bax.

C van der Smitte 29-05-2022

De beste Shop ooit!

Nog altijd tevreden met de goede service en snelle leveringen van bestellingen!

Ik vind de site ook overzichtelijk en kan altijd gelijk vinden wat ik zoek.

Als je zekerheid en goede service zoekt, is het tijd om kennis te maken met de Bax-Shop!

Hennie de Graaf 29-05-2022

bax is top

Ik ben zeer tevreden over Bax. Niet alleen de garantiebepalingen en terugstuur opties, maar juist ook om de snelle levering en de geweldige service en klantgerichtheid die ik aan de telefoon mocht ervaren. Niks meer aan doen jongens, ga zo door, je doet het goed.

Aziz Yigit 29-05-2022

Het is de juiste plek om de kans te krijgen om veel studio-apparaten te proberen en te onderzoeken met kwaliteitsvertegenwoordigers van klanten, bedankt baxmusic-familie. Er zijn veel apparaten die ik voor mijn studio heb gekocht en ze zijn allemaal perfect. ook het feit dat er professionele muziekmensen zijn die altijd mijn vragen beantwoorden, geeft me 10 sterren

Dick Kruijmel 29-05-2022

Alles duidelijk over de levering van de bestelling. Dag na de bestelling in huis, zoals altijd.

Hans 29-05-2022

Ruime keuze, snelle en nette afhandeling ,aan een ieder aan te bevelen. Zou volgende keer weer hier bestellen

Ray 29-05-2022

Ik ben weer bij Bax-shop gaan kijken, omdat ik bij andere aanbieders sommige producten miste. Vooral producten uit de goedkopere segmenten (ik koop graag Samson apparatuur) is niet overal te vinden. Bij Bax echter wel, en op voorraad! Ook de prijs is goed. Ik heb maar weinig budget voor mijn schooltheater, dus moet helaas op de centjes letten..

Ik heb enkel goede ervaringen met bestellingen bij Bax. Slechts 1x contact gehad over een product, maar dan word je ook goed te woord gestaan en snel geholpen. Verder altijd snel gevonden, eenvoudig besteld en ook razendsnel in huis! Ook met de superservice weleens vlak voor een voorstelling op zoondag de producten geleverd gekregen, echt heel erg top!

Laura 29-05-2022

Snelle en nette levering. Goede producten. Echter miste ik op de website wel wat meer uitgebreide informatie/specificaties per product. Desondanks zou ik wel weer wat bestellen bij bax!

GuitarMan 27-05-2022

De Bax-shop is een prima winkel voor professionele en amateur muzikanten groot assortiment dus keuze volop er zijn echter wel een paar verbeter punten.
Telefonische bereikbaarheid is zeer slecht dat moet en kan beter!

Dit is mijn tweede gitaar bij deze winkel zag er prachtig uit ook hier helaas weer minpunten actie van de snaren veel te hoog en de snaren gaven kopergroen af als er echt een eind controle zou zijn was dit zeker op gemerkt erg jammer

Ben 27-05-2022

Het gekochte heeft een goede kwaliteit, voor een mooie prijs en was snel geleverd .
Gewoon alles keigoed.

FvdZ 26-05-2022

Deze week telefonisch een versterker besteld bij Bax Music. Gewoonlijk doe ik dat via de voortreffelijke website, maar deze keer wilde ik enkele kadobonnen verzilveren.
Ik werd goed geholpen door de helpdeskmedewerker en ontving de versterker goed verpakt de volgende dag.
Bax is echt wel mijn "go-to-winkel" op muziekgebied. Ze hebben een ruim assortiment tegen aantrekkelijke prijzen.

José 26-05-2022

Duidelijke en overzichtelijke site.
Voldoende keuze en er staan beoordelingen als populair ed. Dat helpt bij het kiezen
Snelle levering

Jcm Dams 26-05-2022

Ik koop vaak bij bax.
Daar wirdt je fijn geholpen ook als je iets terug wil sturen of ruilen.
Snelle service vriendelijke mensen.

Pascalweg Rotterdam 26-05-2022

Na telefonisch overleg de juiste koptelefoon gevonden. In het filiaal van Rotterdam nog even op de comrex gezet om te kijken hoe hard het geluid was met spraak en hoorbaarheid. Fantastische uitleg van de verkoper.

Anton 25-05-2022

Recent een keyboard met standaard en kruk besteld. Betaling, levering en communicatie is top verlopen. Voor 23:00 besteld en de volgende dag in huis. Keurig!

Marty 25-05-2022

Vond hier (online) wat ik zocht en snel in huis wilde hebben, een akoestische gitaar van een goed merk die ik binnen twee dagen in huis wilde hebben. Aan alle voorwaarden / afspraken werd uitstekend voldaan. Chapeau!

Leo van den Berg 24-05-2022

Bax-Music blijft voor mij nummer 1
Heb in het verleden wel eens probleempjes gehad met hen maar dat maak je overal wel eens mee. Maar wat betreft het leveren van geluidsapparatuur kan er toch niemand tegenop. Goede kwaliteit tegen een lage prijs en toch een goede service

Anouk smit 24-05-2022

Veel info op de site om goed te kunnen kiezen. Snelle levering en goede prijs