Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Lou Lousberg 23-05-2022

Had een adapter en kabel besteld voor gitaar pedalen en het lag de volgende dag al klaar om op te halen! Daarbij was het ophalen ook nog eens snel en ben vriendelijk geholpen.

Liesbeth 23-05-2022

Elektrische gitaar gekocht in de fysieke winkel in Antwerpen. Zeer goede klantenservice. Medewerkers zijn heel vriendelijk en beschikken over veel kennis.

Stipt en betrouwbaar 23-05-2022

Ik was m’n gitaar stand vergeten bij een gig. Meteen een nieuwe besteld. De avond erna meteen weer met de nieuwe een optreden gedaan. Klasse Bax!

Leon P 23-05-2022

Scherpe prijzen en groot assortiment. Voor beginners en professionals. Handige webshop en snelle levering

Topservice! 23-05-2022

Zeer vriendelijke en professionele begeleiding in de winkel bij aankoop van de gevraagde producten.

Top ! 23-05-2022

Helemaal goed, snel geleverd ! kwaliteit is volgens verwachting en een goede prijs

Eric Guinée 23-05-2022

Het product kon ik netjes afhalen bij de Bali in Rotterdam. Zit altijd goed verpakt waardoor er nooit problemen zijn met spullen die kapot zijn door het vervoer. Daarnaast is er altijd een fijne service! Bedankt!

Elja van Middelkoop 22-05-2022

Mooie webshop. Makkelijk je weg doorheen te vinden. Ruime keuzen voor een breed publiek en de leveringen zijn bij mij altijd optijd geweest!

Bobbie 22-05-2022

Ik heb mijn gitaar gekocht bij Bax Rotterdam. Ik werd meteen geholpen bij binnenkomst en kreeg antwoord op al mijn vragen. De medewerker gaf me meerdere gitaren om te proberen en ik kon meteen een oefenruimte in. Top ervaring! Dat is ook wel eens minder geweest.

Dorico 22-05-2022

Ik heb Dorico element 4 bestelt de volgende dag al in huis.
Werkt prettiger dan finale en Sibelius vind ik en muscore
Maar er zijn wat vragen maar ik kan ze aan niemand stellen wart ik vervelend vind maar ja blijven zoeken.

ruud 21-05-2022

Snelle aflevering volgens de afspraak, degelijke verpakking enkel de doos waar de gitaar in verpakt zat was aan één kant opengescheurd, ik vreesde op dat moment een beschadigde gitaar aan te treffen wat gelukkig niet het geval was😏

Bert 21-05-2022

Prima shop, goede klantenservice, 30 dagen trial, mooie prijzen, sommige dingen niet (meteen) op voorraad maar is denk ik een leverancierissue.

T v.d. Molen 20-05-2022

Perfect. Ik bestel al paar jaar pakketjes bij Bax en ben altijd tevreden geweest. Snelle levering (soms al op de dag zelf) en de producten komen in goede staat aan. Ook terugsturen is gemakkelijk en je krijgt netjes je geld terug. Ook kreeg ik bij bestellingen kortingscodes voor andere bestellingen waar ik erg blij mee ben. Raad zeker aan om bij deze winkel iets te halen.

rob 20-05-2022

deskundig advies, snelle levering, duidelijke webside met goede filters zodat producten makkelijk te vinden zijn

Wesleykuh 20-05-2022

Bax Music Altijd top service altijd vriendelijk geholpen zeker een aanrader!! 5 sterren ook geholpen toen product defect was.

Roelof 19-05-2022

Had bij een bestelling een microfoon houder te weinig geleverd gekregen .ff met Bax help desk gebeld .vriendelijk werd ik te woord gestaan .nalevering komt vandaag .goede service .op na de volgende bestelling 😁😁😁😁

Martin 19-05-2022

De Scarlet Focusrite die ik bestelde werkt fantastisch: inpluggen en meteen werken, heerlijk. Alleen Dacht DHL steeds dat ik niet thuis was, al was dat wel zo, maar dat heb ik wel vaker met DHL.

Numark media player 103USB 19-05-2022

Baxc music gekozen, op aangeven van een vakman. Goede keuze achteraf! Prima product gekocht dat supersnel en correct werd geleverd.

joko_emm 19-05-2022

Snelle levering, grote voorraad en een prima website. Gemakkelijk bereikbare helpdesk.

Piotr 19-05-2022

Ik heb laatst een dj xdjrr controller gekocht en daar ben ik heel blij mee de levering was goed en snel zit goed verpakt voor schade klantvriendelijk ik zou vaker bij Bax music moeten bestellen echt top kwaliteit tot nu toe de beste webshop die ik ken neem even een kijkje en als je er niet uitkomt neem contact met hun op je wordt uitstekend en snel geholpen

Piotr 19-05-2022

Edward Persaud 18-05-2022

Bij BAX zaken doen verloopt niets fout. De service is geweldig, de levertijd is super kort en je krijgt altijd wat je hebt besteld mét een blijk van waardering of dat nu een cadeaubon is of een korting…! Geweldige shop…!

Jan 18-05-2022

Goede sortering. Wat er niet is kan binnen twee dagen besteld worden. Deskundige en behulpzame mensen

Han 18-05-2022

Al heel wat jaren klant. En het was/is altijd goed. Prima prijzen, snelle en onberispelijke levering. Aanbevolen.

Constant 17-05-2022

Bax Music heeft een breed assortiment producten in alle prijsklassen waarbij bij elk product gekozen wordt voor een goede prijs kwaliteit verhouding. De beschrijving is altijd helder en de levering snel en goed.