Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Vnos 09-08-2023

6.3mm jack naar RCA-kabel nodig en nog een verloop: prima spul, vele malen goedkoper dan bij andere winkels, snelle levering.

Joep 09-08-2023

Hallo. Na aankoop van iets dat te moeilijk te besturen was ( DJ control ) vanwege een verstandelijke beperking, contact opgenomen met bax music. Via telefonisch gesprek duidelijke tektst en uitleg gekregen hoe te handelen met retour en ook heel duidelijk te horen gekregen wat dan eventueel wel geschikt zou zijn.
Daar aangekomen, perfect geholpen, uitleg gekregen en zelfs geinstalleerd op laptop. Perfect.

Grote J. 09-08-2023

Precies wat ik besteld had en lekker snel. Toch geen hoger cijfer omdat de verpakking een absolute verspilling van materiaal was. Voor drie plugjes van elk het formaat van een vingerkootje was een doos van het formaat van twee schoenendozen gebruikt, plus allerlei plastic. Dat kan veel beter en kleiner.

Top .... altijd top 09-08-2023

Je haalt je wat in je kop...
Dan bestel je....
snel geleverd...
En precies naar je wensen..
Toppie

Timo vd Z 08-08-2023

Na besteld te hebben alles snel en goed ontvangen precies zoals er gemeld wordt op de website. Alles was perfect ingepakt in een grote doos.

Linda von Stein 08-08-2023

Had een goed product verwacht, maar bevalt boven verwachting goed.
Ben er zeer blij mee...

Linda 08-08-2023

Fijne winkel en website. Goede klantenservice. Snelle levering. Mooie producten. Regelmatig wat besteld en dik tevreden.

Edo Brandt 07-08-2023

Onze achtmans band koopt al jaren instrumenten, versterkers en microfoons bij Bax. De kwaliteit is altijd goed, de prijs vriendelijk en het winkelpersoneel behulpzaam. De laatste jaren kwamen daar de aanschaf van een PA-systeem en in-ear monitors bij, met een flinke actiekorting. Vooral met de laatste zijn we heel blij, geen podiummonitors meer dus geen rondzingen en lekker rustig, plus een supergoed geluid! Kwestie van langsgaan, informatie inwinnen, keuzes maken, sparen en kopen via internet, binnen een paar dagen in huis. Helemaal goed, die Bax!

Steef van Dijk 07-08-2023

Ik koop mijn muziekinstrumenten en -apparatuur al jaren bij Bax music, en deze keer had ik advies nodig bij de aanschaf van een DAW-controller. De verkoper van o.a. studioapparatuur nam alle tijd voor mij en had veel verstand van zaken. Ook werkte hij zelf met de apparatuur en deelde zijn ervaringen met mij waardoor ik een weloverwogen keuze kon maken. Zo hoort het!

Peter Vervoort 07-08-2023

Zeer tevreden !
Vriendelijk personeel dat altijd klaar staat voor een woordje uitleg .
Men laat je zelf kiezen wat het beste bij je past zonder opdringerig te zijn .
Ik heb er ondertussen al twee gitaren gekocht , eentje laten verzenden en perfect aangekomen een paar dagen later .
Ik vindt deze winkel een aanrader.

MaarteN 06-08-2023

Snelle zoekfunctie en ruime keuze in instrumenten en assesoires, en snelle verzending met niet te veel verpakkingsmateriaal. zeker het aanklikken waard geweest voor mij.

Chiel 06-08-2023

Groot assortiment. Gratis en makkelijk parkeren. Kon instrument in alle rust uitproberen en de volgende dag al thuisbezorgd.

P. Houtman 05-08-2023

Ondanks dat de aankoop en levering van de digitale piano bij- en door Bax Music inmiddels alweer enige tijd geleden is, juni van dit jaar; deed ik toen der tijd de belofte om een hele enthousiaste review te schrijven over deze firma. Na gelang de tijd onverhoopt in mijn beleving, té snel verstreek, bespeurde ik bij mezelf nog stééds de sterke wens om mijn belofte voor de review in te willigen; zodoende!

Met name de, enorm vriendelijke mensen van, de zogeheten "Toetsen- service", die het nieuwe instrument opgebouwd en geïnstalleerd hadden én het oude meenamen, verdienen van mij alle lof!!! Daar ik rolstoelafhankelijk ben, gaf deze service mij een éxtra meerwaarde; aangaande ik mij niet altijd afhankelijk dien te maken van direct betrokkenen. De motivering daarvoor is tweeledig. Vooropgesteld, de oprechte bereidheid is er altijd van direct betrokkenen. Echter met betrekking tot -het gebrek aan- tijd en beschikbaarheid, was de "toetsen- service" voor mij een welkome oplossing; tévens met het oog op versterking van mijn onafhankelijkheid.

Martin 05-08-2023

Goed te doorzoeken website. Ongecompliceerd bij geldteruggaaf ivm niet voldoen van het product.

Ruud 05-08-2023

Bax-shop is voor mij altijd de eerste keus wanneer ik iets aan wil schaffen wat met muziek temaken heeft omdat de service uitmuntend is, het assortiment zeer uitgebreid is en de levering is daarnaast ook zeer snel.

Johan 05-08-2023

Een fijne winkel met een groot en mooi assortiment muziekinstrumenten , vriendelijk en hulpvaardig personeel met verstand van zaken. Heeft U interesse
in bv een gitaar dan kunt U hem uitproberen in een geluidskamer of casual zittend op de "bank". Wat niet op voorraad is kan besteld worden. Op de webshop is ook op een makkelijke te vinden waar U naar op zoek bent.

Mike Straatmans 05-08-2023

Vriendelijke en geduldig personeel bij bax Apeldoorn, super advies gehad en met en mooie gitaarset naar huis gegaan, ik ben beginnend gitaar speler maar ben zeer gemotiveerd nu.
Dank je wel bax Apeldoorn.

Goedhart 04-08-2023

Weken bezig om de tweede versterker te ontvangen die we wel bestelt en betaald hebben maar niet ontvangen.
Foetsie 96 euro want Bax is niet thuis.

Martijn 04-08-2023

Goede service aan de balie gehad in de winkel in Goes. Het verzamelen van de items uit het magazijn en het aannemen van het bestelformulier vanuit de kassa laten automatiseren om ieder om de beurt te helpen zou fijn zijn. Er werden namelijk 5 kassabonnen mee het magazijn in genomen na een half uur wachten. Iemand die er 2 minuten stond te wachten had zo zijn producten eerder.

B. F. De Goede 04-08-2023

Super website. / webwinkel.
Als het op voorraad is komt het echt de volgende dag thuis....

Guust Flater 03-08-2023

Nadat ik een eerdere vreemde ervaring met Bax - of ik iets wilde betalen wat nooit geleverd was en ook niet besteld was - min of meer was vergeten, dacht ik dat Bax geen 2e keer zo droevig kon zijn en heb iets besteld. Twee artikelen, die ik snel nodig had. Bax had het op voorraad en kon het op tijd leveren. En idd was het op tijd. Alleen zat het belangrijkste deel van de bestelling niet in de doos terwijl het volgens de pakbon wel geleverd zou moeten zijn.
Bax gebeld, 15 minuten (!) in de wacht gehangen, verhaal verteld. Medewerker was behulpzaam, maar de leidinggevende was dat niet (na weer 10 minuten in de wacht gestaan te hebben) en dus had ik mijn artikel niet op tijd. Gevraagd om terugbetaling, wat geregeld zou worden.
Een week later is er nog niets geregeld, heb zelfs nog geen reactie gehad op wederom een email. En krijg ik wél ongepaste mails van Bax over extra garantie op mijn artikelen, facturen van mijn artikelen, die ik dus NIET gekregen heb. En of ik Bax aub wil waarderen.
Dat wil ik zeker, bij deze. Heb zelden zo'n ongeorganiseerd bedrijf meegemaakt, dat ook nog eens arrogant omgaat met (ex!)klanten die in hun recht staan door fouten van Bax zelf.
Bax....never again

Chiel 03-08-2023

Prachtige winkel. Kundige medewerkers. Veel keus. Snelle levering door eigen bezorgdienst.

Donny kooyman 03-08-2023

Mijn laaste aankoop heb ik gekocht bij Bax-shop. Deze 2 mono kabeltjes waren nergens anders op internet te vinden, en wie heeft ze? Bax-shop. Als je over instrumenten/kabels/Pa of andere kwaliteit artikelen en een goede service, dan praat ik onderhand over mijn online shop Bax-shop. Dus voor mij, al jaren mijn Online winkel 👌🙏🥰

Marcel 02-08-2023

Bax is super. Goede site waar je snel kunt vergelijken met wat je zoekt. Zodat je een goede keuze kunt maken. Dan ook nog snel geleverd.
De DBX 286 S is echt een aanvulling op je microfoon geluid.

Jeroen 02-08-2023

Ik vind het de perfecte winkel voor gitaren hoop dat meer mensen hier spullen gaan kopen ik krijg altijd alles wat ik bestel een dag te vroeg dit maakt het altijd een stuk leuker dit gelde ook voor de adapter die ik had besteld