Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 719 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

peet 01-07-2021

uitstekend advies. uiteindelijk mooie keus zelf kunnen maken. prima website ook.

Ellen 01-07-2021

Ruim aanbod en snelle levering voor een goede prijs. Leveren kwaliteit producten. Ik raad eenieder zeker aan om hier te bestellen.

C Vermeulen 01-07-2021

Zeer snelle levering met goede voorwaarden voor terug zending. het uitproberen van het instrument en mogelijkheden , daar is meer tijd voor nodig.

Yent 30-06-2021

Omdat ze hier de mooiste banjo koffers verkopen! site was super begrijpbaar, en levering was er na een dag al.
Internet shoppen gaat zo wel gemakkelijk!

Tim 30-06-2021

Via mijn gitaarleraar bij Bax Apeldoorn terecht gekomen. Goede service, snelle levering (de volgende dag) en het product is fantastisch (Boss Katana MKII + foodcontroller). Alles zat goed en veilig verpakt. Al met al top, niks op aan te merken!

A.L. 30-06-2021

Ik had al eerder artikelen bij BAX-shop gekocht en daarbij goede service ervaren.
Ten aanzien van de nu bestelde artikelen werd op de site aangegeven dat ze niet direct op voorraad waren.
Tot mijn verbazing had ik de complete bestelling binnen 2 dagen in huis. TOP

Joop van Tol 30-06-2021

Bax Music heeft een overzichtelijke site. Voor de muzikant is alles te vinden wat je nodig denkt te hebben. De ‘gewone’ muziek liefhebber kan er ook uitstekend terecht. De prijzen zijn scherp.
Bestellen en bezorgen gaat zoals het hoort, effectief en snel.

Remco 30-06-2021

Super service, bestel al jaren mn equipment bij bax en ze komen altijd netjes hun afspraken na, levering is op tijd en krijg altijd alles netjes verpakt binnen zonder dat mn producten beschadigd zijn

Ik raad iedereen aan om bij bax te shoppen

Irina 30-06-2021

Mijn de aankoop van zit winkel. Alwijd aleen positief ervaring. Gewelding service, hoog qualiteit van instrumenten.

Karin 29-06-2021

Ruime keuze, gemakkelijk proces, snelle levering en goed verpakt. What you order is what you get!

Gerard Kielenstijn 29-06-2021

Bax-Music.... Ik bestel er nagenoeg al mijn muziek zaken. Klinkt cliché maar ze hebben gewoon een perfecte service en maken waar wat ze beloven. Het meest handig is nog de service via 'Facebook-Messenger.' Altijd bereikbaar.

Harry Dechering 29-06-2021

Ik ben al vele jaren tevreden klant van Bax Music. Het gebruiks gemak van de website, het actuele aanbod, de snelle afhandeling & versturing, en de geboden service bij eventuele problemen zijn meer dan goed te noemen.

Tom 29-06-2021

Het is een super koptelefoon! Doet wat tie moet doen komt sterk geluid uit, zit goed om je oren en ziet er goed uit. Dus kortom een goede koptelefoon voor weinig.

Ed 29-06-2021

Al een aantal jaar ben ik een tevreden Bax-shop klant. Goed geprijsde artikelen en snel geleverd! Mocht er onverhoopt iets niet goed zijn kan je het retour sturen en wordt er voor een oplossing gezorgd. Dus kortom goede service.

Peter 28-06-2021

Bij Bax vind je een interessant (merk) assortiment. De prijsstelling is scherp. En de afhandeling zo als het hoort. Correct! Een aanrader voor muzikanten die zorgeloos hun 'gear' in orde willen hebben.

Squier Affinity Precision Bass PJ 28-06-2021

ik heb een Squier Affinity Precision Bass PJ aangeschaft.
Beschrijving zegt dat hij in Indonesie gemaakt is. Ik kreeg echter een exemplaar uit China. Ik begrijp dit niet, niet van deze tijd.

Nykle 28-06-2021

De bestelling was snel geplaatst, verwerkt en verzonden, alles netjes en snel. Prima dus!

Dianne Schoof 28-06-2021

Echt een super winkel!! Ik koop altijd al mijn muziekspullen bij bax. Ze hebben een enorm groot assortiment en leveren snel. Daarnaast is de verhouding prijs en kwaliteit ook erg goed!!

Prins 26-06-2021

De winkel voor de mensen die graag met muziek bezig zijn .
Van rock tot klassiek, van the blues tot dj ,je vind bij hun je music gear .
Behulpzaam en ze helpen je graag ook al is het soms druk ze helpen je echt .

Bedankt voor de mooie pioneer ddj flx6, werkt super erg blij mee , bedankt bax music.

R. Reijenga 26-06-2021

Er ging de afgelopen twee maanden ONTZETTEND veel fout betreffende twee order leveringen, en ook bij informatie inwinnen over de beschikbaarheid van een product in de winkel in Apeldoorn.

Echter heeft Bax-Shop uiteindelijk na het plaatsen van twee reviews (zowel hier als op trustpilot) gereageerd met een passende oplossing. Natuurlijk erg jammer dat het zover heeft moeten komen terwijl er al meerdere keren contact was geweest zowel per email, telefoon alsmede een winkel bezoek, maar het lijkt nu in ieder geval opgelost.

Ik/we zijn al 10 jaar klant bij baxshop voor VEEL van onze studio apparatuur, en moet ook toegeven dat het in het verleden nog nooit zover misgegaan is en dat we enkel prettige ervaringen hebben gehad bij bax.

Het enige 'min punt' waar bij zelf BIJNA altijd "last" van hebben is dat de webshop beloofd dat producten die op voorraad zijn de volgende dat geleverd worden als die voor een bepaalde tijd besteld worden..... maar ondanks dat we dat doen komt het alsnog altijd (nagenoeg altijd) de dag erop pas binnen, en krijgen we ook de dag na de bestelling pas de verzend bevestiging.

Maar dat is normaal gesproken dan ook het enige "probleem".

Laten we dan ook hopen dat de afgelopen twee maanden een uitzondering of "gewoon domme pech" was. We hopen in de toekomst zeker weer net zo goed en vriendelijk zaken te kunnen doen met Bax-shop.NL, de Winkel in Apeldoorn zelf zal ik voortaan wel "vermijden" tenzij het absoluut niet anders kan, de winkel ervaring daar was voor mij/ons zeker niet prettig en "welkom" te noemen. We zijn zelf ook meerdere keren in goes geweest en daar was het personeel echter uiterst vriendelijk en professioneel.

Willem 26-06-2021

Stem af op Bax!
Goede service, snelle levering en best mogelijke product in optima forma;
beste aankoop..
en wordt vervolgd!

Mark 26-06-2021

Bax is altijd top. Snelle levering middels DHL bezorging. Item is ook dik in orde, was een b-stock maar niet van nieuw te onderscheiden.

Boudewijn 25-06-2021

Breed assortiment aan producten met scherpe prijzen. Zeer betrouwbare leveringen en bijna altijd mooi op tijd. Mocht je bestelling vertraagd zijn dan word je gelijk netjes via de mail op de hoogte gesteld. Daarbij doen ze soms leuke extra's en kleinigheidjes in je pakket. Top Winkel!

Erik 25-06-2021

Uitstekkende service. Ik werd goed geinformeerd en de gemaakte afspraken werkden snel en uitstekend nagekomen.

R. Reijenga 25-06-2021

Ik bestel echt al letterlijk dik 10 jaar bij Bax Music, maar de laatste twee maanden valt het echt VIES tegen om eerlijk te zijn. Ben ook echt totaal niet deze kwaliteit en service gewend van BaxShop.

Het begon al met een gitaar die volgens de webshop rood zou zijn maar geleverd werd in een zeer lelijke kleur bruin. Toen gebeld en werd mij verteld dat "dat de kleur rood" was die ze verkochten (nou mijn excuses maar onder wat voor een licht of belichting omstandigheden dan ook: dat ding is absoluut geen rood, misschien als je RGB sliders neemt dan alles op 0 zet en enkel rood 1 of twee puntjes omhoog schuift, maar anders zie ik hier geen rood in!).

Vervolgens gaat de levering van de vervolg bestelling compleet verkeerd, zou naar een filiaal gestuurd worden maar krijg een mailtje dat een deel van de bestelling per post verzonden is naar ons OUDE huis adres (die ik ondertussen ook al 4x had laten veranderen naar het nieuwe adres). Dit kon dan ook maar net op tijd veranderd worden weer.

Ook duurde het leveren van de bestelling langer dan beloofd, we hadden expres artikelen uitgezocht die op het filiaal in Apeldoorn op voorraad waren zodat ze de volgende dag nog afgehaald konden worden, ook dit ging niet op want ze werden dus in een 2-delige zending alsnog verstuurd naar Apeldoorn waardoor er ook nog eens een 30 minuten durende "correctie" moest worden doorgevoerd in onze order.

Daarna de bestelling (een gitaar tas) maar afgehaald in Apeldoorn, deze bleek na 3 dagen al losse naden te hebben. Meerdere malen over gebeld, een retour procedure aangevraagd waarop ik een mail zou krijgen met een retour label, nou dit is onderhand al 3 pogingen verder (waarvan 2 op de website zelf en 1 die per telefoon doorgevoerd zou worden), en nog steeds geen retour label.

Het email adres is correct, en ook gewoon bevestigd (NEEN, geen 'dom check je spam folder gedoe', we gebruiken eigen mail servers en er is echt geen enkel retour label verzonden, facturen van nieuwe bestellingen komen wel gewoon binnen bijvoorbeeld).

En als je dan in de winkel zelf (Apeldoorn) een paar simpele vragen hebt over een line signal converter dan wordt je zeer bot afgewimpeld dat het niet bestaat totdat je ZELF het product op hun EIGEN website laat zien, waarop je dan te horen krijgt: "Oh... euhm ja die is niet op voorraad maar kunnen we wel "even" bestellen voor je"... Nou wat denkt u zelf? dat ik deze hier nog bestel?

Ik heb dan nu onderhand naar een X tal pogingen maar besloten om voortaan van Baxshop af te zien en uit te wijken naar de Duitse concurrent.

Ook belangrijk om te vermelden overigens is dat er door baxshop geen enkele compensatie of degelijke oplossing wordt aangeboden als er gebeld wordt met al deze klachten en/of problemen (wat dus ook al 3 keer gedaan is onderhand).