Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Monique 19-07-2022

Het personeel is vakkundig. Ze nemen de tijd voor je om alles uit te leggen. Het personeel mij, de klantin mijn waarde, wat als zeer prettig wordt ervaren. Hierdoor stap ik graag de winkel binnen.

K.H 19-07-2022

Ik heb een Yamaha piano YDP 145B gekocht bij Box music ,ik heb een groot onbeschadigde verpaking thuis ontvangen en direct onderdelen uit de dos gehaald, maar tijdends in elkaar monteren zag ik dat bovenplank van de Piano niet correct in fabric gemonteerd was of tijdens transport iets gebeurd!!!
maar piano werkt prima en geluid is uitstekend en klank als een eachte Yamaha Grand piano. over de probleem naar Help desk van Box music gemaild en zeer vriendelijk werd geholpen ,ik ben tevreden met mijn aankoop bij Box music.

JohnJacobs muziek 19-07-2022

ik ben door de medewerker van bax zeer goed behandeld. Ik belde omdat mijn gekozen artikel niet onder de 10% kortingsaanbod viel terwijl ik een algemene mail had ontvangen over een korting van 10%. Vond dit een beetje teleurstellend, ging niet om die 12 euro maar om het principe. Zonder problemen kreeg ik ook de beloofde korting op mijn artikel terwijl het eigenlijk was uitgesloten van de kortingsactie, top.

Valentino 19-07-2022

Super goed product! De bevestiging op de statief is eenvoudig snel en efficiënt! We zijn ontzettend dankbaar voor de snelle service en de goede kwaliteit die daar bij hoort.

Dennis F. 19-07-2022

Heb voor Bax gekozen omdat ik daar al jaren DJ apparatuur koop waarbij er altijd meer dan genoeg informatie te vinden is over de producten, ze duidelijk zijn over voorraad en levertijd, snel leveren en ik geen enkel minpunt kan verzinnen of heb meegemaakt, raad dan ook iedereen aan die ik ken om daar te bestellen.

Sam 19-07-2022

Snelle levering! Mooie tafel, alleen die poot was licht beschadigd, ondanks………toch een geweldig eyecatcher in huis, een aanrader.

Marc 18-07-2022

Keyboard startset besteld, bestaande uit een keyboard, standaard en koptelefoon. Ondanks dat deze niet op voorraad zou zijn toch snel gestuurd. Echter ontvingen we alleen de keyboard en de koptelefoon. Dit was op vrijdag. Meteen dezelfde dag de klantenservice gemaild; die antwoordde op zaterdag al, en wist te vertellen dat de standaard later zou worden gestuurd. Excuses voor het niet melden, en inderdaad een aantal dagen later de standaard ontvangen. Al met al wel positief, maar jammer dat er niet meteen werd gemeld dat de standaard later zou komen.

Yet Singor 18-07-2022

Ik hoorde van vriendin van deze site en daarom hier mijn ukelele besteld. Snelle levering en set was zeer compleet. Ben er erg blij mee en kon meteen aan de slag.

Patrick 18-07-2022

Betrouwbare webshop. Bestellingen worden snel verwerkt (direct na het betalen al bevestiging in de mailbox) en volgens afspraak binnen de op de website vermelde termijn geleverd

Harold S. 18-07-2022

Wellicht is dit de zoveelste zelfde beoordeling, Prima shop vanwege het uitgebreide assortiment aan muziekinstrumenten en andere aanverwante artikelen.

Bas 17-07-2022

Verkoopt prima spullen voor een prima prijs. Maar de bezorging is hopeloos. Je mag aankruisen wanneer bezorging plaats mag vinden, maar deze datum wordt om onduidelijke reden niet gehaald. Bezorgd wordt uiteindelijk wel, maar veel later en zonder voorafgaande aankondiging. Geen incident, want al 2x gebeurd.

Frits 17-07-2022

Ik was er al op openingstijd s'ochtends vroeg. Toch werd ik met een stralend humeur ontvangen. Kreeg meteen een kop koffie, en werd daarna door mensen geholpen, die echt professioneel verstand van muziek hadden. Toppie. Uiteindelijk ging ik met een Epiphone inspired by Gibson (the Slash), de deur uit. Nadat de gitaar een grondige inspectiebeurd kreeg, de action werd bijgesteld, evenals de intonatie. En 3 jaar garantie! Toppie.

WoutervD 16-07-2022

B-stock digitale piano en statief: perfecte keuze!
Onlangs een digitale piano en een statief (beide B-stock) besteld omdat ik jaren geleden naar volle tevredenheid een gitaar had besteld. De piano was nog als nieuw en het statief had alleen een geopende doos. Die laatste had wat beter dichtgeplakt en wat meer opvulmateriaal kunnen hebben. Echter, zo een stevig statief kan toch weinig mee gebeuren. De piano was perfect verpakt in de originele doos, dus met de producten zelf was niets mis. Dus voor het extra voordeel van de B-stock keuze; zeker het overwegen waard.
De levering was als Speedy Gonzales; zaterdagnacht besteld, maandagochtend in huis. Niet te geloven!

Timezelf 15-07-2022

Snelle service, goede kwaliteit, foutje in levering naar behoren opgelost...

gel0209 15-07-2022

Ik had een microfoonstatief besteld. keurig o tijd en snel geleverd. Wat bleek de clutch werkte maar een keer en bleef daarna haperen. Dus gebeld met de klantenservice. Daar was het te druk en ik zou terug gebeld worden. Dat heeft een dag geduurd, maar daarna werd mijn klacht snel en adequaat opgelost. Een nieuwe tube werd gestuurd, die ik 3 dagen later ook keurig heb ontvangen. mooie service bij Bax-shop

Gerard Willems 14-07-2022

Bax-shop is al jaren mijn betrouwbare leverancier van al mijn muzikale wensen. En ik heb veel wensen. Het assortiment is ook zo groot. Als mijn ogen weer eens groter waren dan mijn bankrekening dan is Bax niet te beroerd om het gekochte retour te nemen en het financieel netjes af te sluiten. De service is top. En de klantenservice zeer accuraat en met een perfecte nowhow.

Beter als de besten. 14-07-2022

De muzikale benadering van het personeel is motiverend en ook de behulpzaamheid is bewonderingswaardig.

Dante 14-07-2022

Geweldige service en super snelle levering. Producten die verkocht worden zijn ook van super kwaliteit en mooi groot assortiment. Echt een top winkel.

Arian Rezai 13-07-2022

De ervaring was super, ik bestelde mijn producten est later in de avond maar ze kwamen de volgende dag thuis en kon ze gelijk gebruiken. Het pakket kwam ook onbeschadigd aan wat uiteraard fijn is. En ook nog dat het heel gemakkelijk is om te bestellen op de website

poeppieplassie 13-07-2022

Bestelling nooit aangekomen. Meerdere mails gestuurd waarop geen reactie. Op hun chat wel, waarin ze zeiden dat ze een onderzoek zouden starten met DHL (de bezorger). Inmiddels 3 weken verder en niks gehoord.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 13-07-2022

Hallo,

Allereerst excuus voor de mindere bereikbaarheid en de ongemakken. We zien dat er vandaag een reactie is gekomen vanuit de vervoerder. Zij geven aan dat het servicepunt waar je bestelling lag het artikel heeft geretourneerd naar ons, het pakket zou binnen 10 werkdagen terug moeten zijn. Bij ontvangst krijg je zsm bericht van ons.

Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij het graag.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Samuel Veenstra 12-07-2022

Ik bestel bij Bax door de snelle levering opties en de goede service. De prijzen zijn voor een muziek winkel niet de laagste, maar dat is oké gezien de garantie. Ook ben ik blij met het feit dat er fysieke winkels zijn, zodat ik de optie heb om een product uit te proberen.

Ronny holthuijsen 12-07-2022

X1222usb mixer gekocht samen met wat verloopstekkers. Mengpaneel was n b stock, maar ziet er echt als nieuw uit. Pakket was perfect verpakt, al zat in de grote doos een scheur, dit zal bij de vervoerder zijn gebeurd. Zeer klantvriendelijk en makkelijk geholpen , ik ben super tevreden.

Geert 11-07-2022

Geweldige shop voor iedereen die van muziek houdt om te luisteren, zelf te maken of te versterken.
Altijd weer een klein feestje als de pakketten binnenkomen.

Corné van Meer 11-07-2022

Zeer goed en deskundig advies gehad voor mijn aankoop. Hier hebben ze echt verstand van zaken en zoeken voor jou wat het best bij je past en kijken niet naar duur of goedkoop, maar geven eerlijk advies

F. Krüger 11-07-2022

Groot assortiment, makkelijk online bestellen en snelle bezorging. Een box voor BAX