Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Ruud 12-04-2021

Retourneren van de gitaar die het toch niet was ging gemakkelijk en snel. Ook de levering van de gitaren was prima in orde. Bax biedt een overzichtelijk en ruim aanbod in vele gitaren.

DerRudi 12-04-2021

Prettige shop. Goede,overzichtelijke indeling. Mooie producten voor scherpe prijzen.
Snelle verzending.

R Bouland 12-04-2021

Op 1e Paasdag besteld en direct na de Pasen werd de koptelefoon al bezorgd. De informatie op de webshop is duidelijk en er is genoeg keuze. In elke prijsklasse is een koptelefoon te vinden met duidelijke beschrijving wat je ervan kan verwachten. Ik heb 'm voor mijn broer gekocht. Nu kan hij op elk moment van de dag op zijn keyboard spelen zonder dat de buren daar last van hebben.

Jacolien 12-04-2021

Fijne shop. Je word goed geïnformeerd via mail.
Product ook naar alle tevredenheid.

Walther 12-04-2021

Ik was ontzettend blij met de vakkundige uitleg over het product en de snelle levering, en dat tijdens de paasdagen, zorgde ervoor dat ik al snel aan de slag kon met de bestelde apparatuur.

Wouter 12-04-2021

Makkelijk,veel keus en goede verzending.ben erg tevreden over de kwaliteit van de producten.

Hans 12-04-2021

Prima prijs/kwaliteit verhouding en snel in huis
Verpakking soms wat overdreven, maar zeker zéér degelijk

Alexander 12-04-2021

Gitaar besteld en een dag later geleverd, super te vreden met de bestelling en de service was uitstekend. Volgende keer bestel ik weer bij bax music helaas kan ik niet elke week en nieuwe kopen bij bax music-schop.

Martijn 11-04-2021

betrouwbare service. bestel al jaren bij Bax-shop mijn audio spullen. Nooit problemen gehad met online bestellingen

Dirk 11-04-2021

Bax heeft een groot aanbod met veel informatie over de producten. Vooral de reviews van anderen zijn waardevol. Mijn basversterker werd snel geleverd. Ik ben heel tevreden.

Johnny 11-04-2021

Als ik audio gear nodig heb is dit de plek waar ik op zoek ga naar wat ik nodig heb. Groot assortiment en de prijzen zijn vaak het zelfde zo niet dan lager dan bij de concurrenten.

Gerrit 11-04-2021

Inmiddels de 2e gitaar. Eerste als kado gekregen van mijn vrouw. Nu zelf een Fender gekocht. Ze doen bij Bax gewoon wat ze beloven. Op mail wordt snel en correct gereageerd. Gewoon top.

Mina 10-04-2021

Makkelijk en overzichtelijke website. En een dag later was de bestelling er al. Dus ook als er corona is kan er nog op tijd worden bezorgd.
Goed verpakt en heelhuids afgeleverd.
🎸

top standaard 10-04-2021

super standaard, makkelijk om in te stellen. past perfect en mijn box dreunt niet meer door

Marcel 10-04-2021

Na de aankoop van een Behringer mengtafel X1204USB moest er een nieuwe studio microfoon komen en hebben we een Behringer C-3 aangeschaft in 1 woord "GEWELDIG".
Daarbij de snelle service van BAX-Shop waren de spullen snel en zeer goed verzorgd geleverd.
Koop eigenlijk altijd bij deze shop vriendelijk personeel (winkel en aan de telefoon).
Wordt altijd naar een goede oplossing gezocht en gevonden. 10/10 voor mij !!!!

Jip L. 10-04-2021

Ik bestel al jaren bij Bax-Shop en ben nog nooit teleurgesteld. Geen kapotte producten ontvangen en altijd binnen de levertijd.

Misschien niet altijd de goedkoopste, maar vaak goede aanbiedingen.

M. Wevelkate 10-04-2021

Zeer fijne site. En een goede prijs kwaliteit verhouding En een snelle levering. Echt een aanrader.

Tamara 10-04-2021

Voor het eerst besteld op Bax Music. De bestelling was de volgende dag al binnen! De kwaliteit van de spullen is erg goed en dat voor een lage prijs.
Nadat ik besteld had wilde ik toch nog een artikel toevoegen. Ik heb toen gebeld en helaas kon het niet meer bij de bestelling omdat deze al onderweg was. Toen kon ik het product zonder verzendkosten alsnog bestellen en ook dit was de volgende dag binnen.

KdHaas 10-04-2021

Ik had de muur beugels voor mijn gitaren net optijd besteld s'avonds. Volgende dag kwam het ruim voor aangegeven tijd aan. Super snelle en duidelijke service.

michiel 10-04-2021

In de winkel heel goed geholpen bij de aanschaf van een digitale piano. Uitgebreid assortiment. Heel fijn. Ook online bestellingen heel eenvoudig geplaatst en snel ontvangen. Kom hier graag weer terug.

Giel Berkers 09-04-2021

Prima shop. Ruim assortiment, goede aanbiedingen en op tijd bezorgd! Ook de keuze voor B-stock producten is fijn, de hobby is al duur genoeg? ;-)

gunterhildebrand 09-04-2021

OP tijd, goed verpakt, gitaar xo als het hoort. Rechte nek, aftelling ook oke, beetje aan de intonatie werken. Oh ja en andere snaaren ^^

Herbert 09-04-2021

doen wat ze afspreken.
Geen 10 omdat de mondharmonica van 10x4x1,5 cm in 2 grote dozen zat [40x30 cm] opgevuld met plastic, waste

Floris 08-04-2021

Altijd goede afhandeling en advies. Klantgericht en uitprobeer mogelijkheden van 30 dagen

Robin hastings tilleria 08-04-2021

I bought a DDJ 400 and It arrived 3 days later, all was good and I loved the product. All in their page is easy to find, it is all well organizated and it was easy to pay. No more to say, I loved Bax Music Store.

The delivery was before the espected (to be exactly 2 hours before the estimated) so it was all good, the package was well organizated so nothing could break meanwhile the transportation and it got delivered in a good condition. So happy of the presentation. :)

Also I had a problem with the page because I bought 2 instead of one but I talk with them and they answer me fast and it help me a lot. Now I have to return one and all will be ok.