Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Leo 31-01-2024

Voor het eerst iets op de site van BAX Music besteld. Ik ben aangenaam verrast door de snelle en volledige informatie w. b. bestelling en levering. Bovendien was de prijs van mijn bestelling zeer gunstig t. o. v. andere aanbieders.

Leo

Richard REP Events 31-01-2024

Over het algemeen doen ze wat ze beloven behalve als het gaat om de zogenaamde Bax Coins die je krijgt / spaart bij aankopen deze zijn door mij niet te verzilveren omdat in mijn account de software geen toegang geeft tot de desbetreffende pagina. Het helpt ook niet dat iedere mail door een andere medewerker wordt "behandeld" zonder positief resultaat. Dit zou toch opgelost moeten kunnen worden!!

Marc Jacobs 31-01-2024

Steeds prijs kwaliteit ik heb dan ook al meerdere mensen naar BAX winkel gestuurd ? deze hebben steeds meerdere artikelen gekocht ik noem er enkele 12 inch actieve luidsprekers , andere een podium en mengtafel met actieve luidsprekers, ook onze keyboard club heeft een pa systeem van BAX music , en diverse flit cases. Natuurlijk heb ik zelf ook versterking, luidsprekers, draagtassen en flightcase koffers van BAX music met steeds goede kwaliteit en goede service. Dank aan de medewerkers van Bax music

Peter A. 30-01-2024

een prima aflevering van mijn basgitaar , helaas kon door de levering via DHL de beloofde levering op de volgende dag niet waargemaakt worden. Dit was wel een tegenvaller omdat dit expliciet wordt gegarandeerd op de site. Verder uitstekend verpakt en ben ik blij met mijn mooie basgitaar.

Jan 30-01-2024

Product werd goed verpakt en volgens de afgesproken dag afgeleverd. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Montagehandleiding kan wat duidelijker worden omschreven, maar was te doen samen met mijn dochter van 9.
Al met al zijn wij zeer tevreden met het drumstel.

Tjalling 30-01-2024

Uitstekende kwaliteit producten, heldere correspondentie, en aangename prijzen.

Jan 29-01-2024

Top kwaliteit voor het geld wat je betaald! Alleen jammer een extreme grote doos voor iets kleins.

Cher b 29-01-2024

Betrouwbare website.
Makkelijke manier van bestellen, fijne betaalkeuzes en snelle levering. Erg blij met de kwaliteit van het geleverde product.
Opbouwende kritiek; product is niet geleverd volgens afspraak. "Voor 23.00 besteld morgen in huis". (+ bevestiging dat het product geleverd gaat worden) Dan wel een dag later maar dat is ook snel en prima.

Rubens rootz 29-01-2024

Goed degelijk stevig product
Ben er super blij mee en zal m aanraden bij mijn kennissen
Die ook een beamer of projector hebben staan

Jaiel 28-01-2024

Nou, dit is beter dan dat ik had verwacht, hij heeft ook een hele mooie glans. Speelt ook perfect als je aansluit aan versterker. Ben er heel erg blij mee

andre plaatzer 28-01-2024

Keurig en snel bezorgd, kon er meteen mee aan de slag.
Werd ook via email op de hoogte gehouden over de levering

LJ 27-01-2024

Dit bedrijf is echt ongelofelijk. Ik ben al weken in de weer met Bax. Ze zijn onmogelijk om te bereiken. Reageren niet op email, telefonisch ook niet te bereiken. Een uur in de wacht lijkt mij lang zat. Verzendbevestiging ontvangen maar de DHL track & trace geeft nog steeds aan dat er geen pakketinformatie is ontvangen. Wel betalen, geen spullen. Ik geef het nog een week en anders houd ik het op oplichting en ga ik een andere weg bewandelen.

Johan 27-01-2024

Goed geholpen
Goede uitleg, nemen de tijd
Vriendelijk en je krijgt het gevoel dat je een klant bent.
Prijzen zijn ook top

Marc 25-01-2024

Ruime keus in producten. Goed geprijsd. Goede service en snelle levering.
Producten goed verpakt. Goede informatie wanneer zou willen retourneren.

john 25-01-2024

Topzaak!!
Heb diverse onderdelen besteld.
Speakers (Divine woofers 10inch)
Klinken perfect.
Box beschermhoezen en luidsprekerbeschermroosters.
Dit alles keurig verpakt en zeer snel geleverd!
Kortom ik kom hier zeker terug!

Binne 25-01-2024

Ik heb een ukelele houder besteld, hij ziet er erg mooi uit is ook van goede kwaliteit. Hij blijft ook goed waterpas hangen, omdat het een soepele houder is. Ik kon zelf kiezen waarneer ik wou dat het pakketje aankwam en dat werkte ook heel goed.
Mijn ervaringen bij Bax zijn super, nooit klachten gehad! Dus zeker een aanrader!

DJ Janieck 25-01-2024

Wij zochten voor onze zoon een DJ set zodat hij na zijn DJ en produceer lessen ook thuis aan de slag kon gaan. Wij zijn naar de winkel in Rotterdam geweest en kregen van een ontzettend aardige medewerker goed en professioneel advies.
Onze zoon is heel erg blij met zijn en (B-Stock) Pioneer DJ OPUS-QUAD all-in-one DJ-controlle en zijn nieuwe Boxen.

Drazen 25-01-2024

Arturia mini lab3 is the keyboard you can only dream of, it has excellent keys and a large base of sounds. Thank you Bax Music for allowing me to try before buying and last but not least, there is a very friendly staff who know what they are doing.

Wouter s. 25-01-2024

Ruim aanbod, alle prijsklassen vertegenwoordigt en altijd waar voor je geld. Met de service zit het ook snor gezien de uitgebreide informatie bij je bestelling. Kortom, vertrouwd adres.

Willem 24-01-2024

Ik heb Bax Music via internet leren kennen en gezocht naar een voor geschikt keyboard.
Personeel in Apeldoorn vriendelijk en deskundig en keyboard is snel geleverd. Aanrader

Johan 24-01-2024

Zeer goede winkel zowel online leuke en betaalbare producten.
Zeer tevreden

Arie van Westenbrugge 23-01-2024

Ik koop al mijn producten voor de gitaar bij Bax Music. De site is overzichtelijk, met een goede uitleg over het product.

CJ 23-01-2024

Ik ben erg tevreden met Bax Music.
De producten zijn zoals aangegeven en de verzending is op tijd, zoals aangegeven bij de bestelling.

Bob 22-01-2024

Goede afhandeling en snelle levering.
Contact erg goed altijd antwoord op mail of telefoon.

Igor 22-01-2024

Great selecion of great audio equipment and as always delivery on time.I have to mention that visiting shop in Rotterdam is a rememberable experience