Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Te vreden 12-06-2022

Omdat ik doof ben was ik op zoek naar een goede hoofdtelefoon voor op mijn laptop. Die denk ik bij Bax te hebben gevonden. Nu moet ik nog een equalizer vinden om de bassen er een beetje uit te filteren. Verder zit hij prettig over om de oren en de hoorapparaten,

Kenny 11-06-2022

Snel bezorgd. Leuk effect, meer dan krachtig genoeg voor onze huisfeestjes. Nog geen DMX controller in huis voor de extra functies, maar zonder DMX ook zeer goed te gebruiken...!

Nunzio 10-06-2022

Zeer betrouwbaar en snel geleverde producten. Al veel besteld en nooit problemen, zelfs een keer iets terug moeten sturen. Allemaal goed afgehandeld.

7798707 10-06-2022

Snelle en goede service. Spullen zaten in een stevige doos en conform afspraken geleverd. Voor het eerst klant en mij zien ze dan ook zeker terug!

ronald 09-06-2022

hele goeie ervaring met Bax Music
makkelijk te bestellen en te vergelijken op hun website
en super snel in huis helemaal Top

Francesca 09-06-2022

Products works great. Ordering was very easy. Description was very easy. I get many notifications via email about the sending . I really like the service. Product Received the day after. Perfect.

Werner van Ettinger 09-06-2022

Goedkoop, vergeleken met andere leveranciers. Snel verzonden, al de volgende dag in huis. Het vlinderslot is van goede kwaliteit, geheel naar verwachting. Probleemloze levering zonder poespas.

Dave Driehuys 09-06-2022

Regelmatig bij Bax shop iets besteld, nu een hele combo versterker van Ampeg en ik zal eerlijk zijn, daar was ik best huiverig voor, het komt tenslotte via een derde partij vanuit Goes en het betreft ook nog eens elektronica. Maar ik moet zeggen, alles prima ontvangen en naar behoren.

Gerard E 09-06-2022

Al vaker bij Bax besteld vanwege het ruime assortiment op allerlei gebied en daarbij een snelle levering!

Frederic V. 09-06-2022

Zeer goede online service, nazorg ook goed; de website bevat veel extra informatie en relevante informatie over de aankoop. Voor zover ik kan beoordelen, zijn de prijzen ook scherp.

Adri Wagenvoort 09-06-2022

De goedkoopste is Bax al lang niet meer.
Maar als je geluk hebt dat het product op voorraad is (Bax heeft tegenwoordig meer niet dan wel op voorraad) dan heb je je product zeer snel in huis

Patrick 09-06-2022

Ik ben super blij met me aankoop Snelle levering. Mijn volgende spullen ga ik zeker weer bij Bax kopen

Quinten 09-06-2022

Erg snel en betrouuwbaar. Ze geven ook veel tips in video's die ervoor zorgen dat ik een betere keus kan maken als beginner met bepaalde apparatuur.

Alwin Vestergaard 08-06-2022

Topzaak, grote keuze, goede service. Veel kennis aanwezig.
Niet moeilijk in geval van problemen

Ramon 08-06-2022

Goede productomschrijving, fijne producten. Levering ging niet helemaal volgens plan, maar uiteindelijk goed gekomen!

Dré 08-06-2022

Prima service, en snel geleverd.
De bewering vandaag besteld en morgen in huis klopt!

Rob 08-06-2022

Producten zijn zoals altijd perfect. Door de goede zorg voor de producten, zijn de verpakking en bezorging uitstekend.
Ik bestel veel producten, waaronder muziek producten, online en vindt de website erg overzichtelijk met veel goede informatie. Hierdoor krijg je goed inzicht welke producten voor jou geschikt zijn.
Ik kan niets anders zeggen.

Jan ter Maat 08-06-2022

Het is altijd een plezier om te werken met Bax music. Zij hebben een immens grote voorraad, snelle en goede levering. De materialen worden met zorg verpakt. En last but not least, de prijzen liggen ook zeer gunstig bij . Ga vooral zo door.

Eevo Lute 07-06-2022

Het B-stock model wat ik besteld had bleek er niet meer te zijn, Bax heeft voor een mooie prijs daarna een nieuwe geleverd en ook nog eens same-day delivery zonder meerprijs. Perfecte service.

Giovani K 07-06-2022

Al jaren trouwe klant bij Bax en niks anders dan lof
Voornamelijk over de winkel in Rotterdam maar als ik eens wat online bestel wordt het keurig op tijd en goed ingepakt geleverd

Raoul Guillermo 07-06-2022

Top service! Snelle leveringen ook :). Erg blij met de spullen die ik hier heb gekocht!

deze winkels zijn top 07-06-2022

overzichtelijke website met veel keuze en concurrerende prijzen en veel reviews om te vergelijken.
na een dag geleverd en goed verpakt.
wat een mooie lay-out en dan begint het stemmen ,mooie klanken vol van geluid .
wat speelt deze gitaar licht en gemakkelijk en op de versterker hoor je alleen maar goed geluid vol met hoge en lage bas geluiden .zeker voor de beginnende en ook de geoefende gitarist een aanrader.

Liena 07-06-2022

Fijne winkel, duidelijk en overzichtelijke website, ook veel youtube filmpjes terug te vinden hoe vb. een gitaar klinkt. Snelle levering, vriendelijk contact.

Mike 07-06-2022

Shop met goede prijzen, persoonlijk advies als dat gewenst is. Verstand van zaken en producten voor zowel de ervaren (*) / (#) als voor beginners en snelle levertijden.

Huub 07-06-2022

Top Winkel , met Super producten