Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Veilig en betrouwbaar bestellen tegen gegarandeerd de laagste prijs? Dat kan bij Bax Music, de (web)winkel voor Licht, Geluid, DJ Gear en Audio/Video en Muziekinstrumenten. Bestel online of bezoek onze winkels in Goes, Rotterdam of Amsterdam. Op werkdagen vóór 23:00 uur besteld, is morgen uw bestelling in huis! Bax Music heeft een grote voorraad en altijd actuele voorraadstatus meldingen online. Bax Music is volwaardig Thuiswinkel.org lid en beschikt over de meest uptodate SSL-verbinding, zodat u onbezorgd kunt winkelen en verzekerd bent van een veilige verbinding. Bax Music: We Support Your Stage!

Deze score is berekend op basis van 143 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,3

DVA 15-11-2019

Na jaren van uitstekende service en tijdige levering is t nu helaas over met de correctheid bij Bax. Eerste levering van een grote bestelling kwam maar ten dele aan. Op advies van de klantenservice heb ik de bestelling opnieuw gedaan EN betaald, het geld zou zsm terug komen. Ik wacht inmiddels al vier weken op een terugbetaling...betreft een bedrag ter hoogte van een leuk maandsalaris. Backoffice 'onderzoekt' wordt gezegd maar radiostilte heerst. Er is al bekend dat de fout tussen Bax en vervoerder is ontstaan maar toch maakt men de klant de dupe!!!
DVA 15-11-2019

UPDATE: na nogmaals hedenochtend telefonisch contact te hebben gezocht, je moet daarvoor wel even geduld hebben 'wegens drukte', ontving ik zojuist een creditnota plús een telefoontje dat de zoekgeraakte bestelling terug was in t magazijn. Het geld zou nu binnen 7 werkdagen terug op mijn rekening moeten staan. Ik houd jullie op de hoogte!

Officiele reactie van Bax-shop.nl 15-11-2019

Hallo DVA,

Wat vervelend dat je op jouw terugbetaling hebt moeten wachten. Dat is uiteraard niet de bedoeling, zeker niet bij grotere bedragen. Fijn om te horen dat je het nu binnen hebt en bedankt voor de terugkoppeling!

Ton Grotens 12-11-2019

Heb op dinsdag een versterker besteld. Bax laat op woensdag weten dat hij is verzonden. Dan breekt de grote stilte aan. Op vrijdag komt een nietszeggende mail van Bax. Probeer vanaf zaterdag de klantenservice te bellen: steeds dezelfde boodschap ‘Het is onverwacht druk en de wachttijd extreem lang’. Besluit op dinsdag de volle 10 minuten uit te zitten. Krijg te horen dat het pakket verkeerd is gesorteerd door DHL en gisteren retour is ontvangen door Bax. Dan zou ik het toch alsnog vandaag of morgen in huis kunnen hebben? Nee, dat gaat 4 dagen duren. Ik zeg daar geen enkel vertrouwen meer in te hebben en wil mijn geld terug. En dat gaat 7 dagen duren... En ook daar houd ik mijn hart voor vast.
Ik koop nooit meer iets bij Bax en zal ieder ander aanraden dat ook niet meer te doen.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 12-11-2019

Hallo Ton,

Wat vervelend dat jouw bestelling is vertraagd. Bezorgingsprocessen zijn heel erg geautomatiseerd. Als er iets fout gaat, zoals bijvoorbeeld fout gesorteerd, dan kan het wat langer duren. Hij is nu bij ons terug gekomen, echter moet hij nog verwerkt worden door onze retourafdeling, en ook zij hebben het behoorlijk druk. Wegens het ongemak willen we je een passende coulance bieden. Mocht je er nog gebaat bij zijn, stuur dan even een privé-berichtje via Facebook met je klantnummer en verhaal, dan helpen we je snel verder.

Wilma 06-11-2019

Ik ga hier iedereen waarschuwen,koop niets bij deze webshop. Zij kunnen de bestelling niet leveren. Geven DHL de schuld maar leveren zelf niet aan DHL. Zoals ik aan de andere reviews kan zien is dit chronisch. Op mails krijg je geen antwoord. Bellen zit je 30 minuten in de wacht en dan krijg je een medewerker die niets voor je kan betekenen.

Geld retour is ook een probleem. Alles is een probleem en wordt het probleem van de klant. Ze pretenderen het heel vervelend te vinden maar komen met nul oplossingen. Ik vind het gewoon een stelletje oplichters. Als je niet in staat bent het beloofde, wat overigens bij de meeste zichzelf respecterende webshops wel het geval is, product niet te leveren, stop er dan mee.

Dit kan echt niet zo.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 06-11-2019

Hallo Wilma,

Bedankt voor je review. Wat jammer dat jouw bestelling is vertraagd. Voor 23u besteld, morgen in huis, is een service die we bieden. Uiteraard doen we onze uiterste best om alle bestellingen de volgende dag te bezorgen, maar er kan altijd iets gebeuren dat vertraging oplevert gezien we duizenden bestellingen per dag verwerken.
De wachttijd aan de telefoon is inderdaad wat lang als er veel mensen tegelijk bellen. We willen iedereen zo goed mogelijk helpen, zelf zou je ook willen dat we de tijd voor je nemen. Het geld staat met 7 werkdagen weer op je rekening, dat is gewoon even afwachten. We zijn altijd bereikbaar, al kost het soms wat geduld en we willen iedereen helpen. Dus sommige woorden die je gebruikt, vinden wij niet echt nodig. Stuur even een privé berichtje als je nog niet bent geholpen, we helpen je graag verder.

Wim 06-11-2019

In de afgelopen 6 jaar heb ik voor enkele duizenden euro’s besteld bij Bax-shop. In het begin was ik er ook echt positief over. Lage prijzen, goede service en bereikbaarheid en ze hadden ook nog wel eens een weekend met 5 of 10% extra korting e.d. Helaas is de service niet met het bedrijf meegegroeid, in tegendeel.
De lange lijst aan negatieve ervaringen op de diverse sites zegt wat dat betreft eigenlijk ook al genoeg.
De laatste tijd bestel ik standaard alles bij Thomann in Duitsland. Nu wilde ik 2 speakers kopen (RCF Evox J8) die bij Thomann op dat moment niet op voorraad waren en omdat ik ze eigenlijk wel op korte termijn nodig had heb ik het gewaagd om weer een keer bij Bax te bestellen. FOUT!!
Ik had nieuwe speakers besteld en kreeg BB-stock geleverd. Gehavende verpakking waar nog een deel van het retourlabel van de vorige koper op zat. Het serienummer van de speaker kwam ook niet overeen met het serienummer op de verpakking. De tweede doos heb ik niet eens meer open gemaakt, ja alleen om de retour bon er in te doen. Want uiteraard zijn ze per omgaande terug gestuurd.
Daar heb je dan wel weer werk van. Online retour aanvragen, retourbonnen en –labels printen. Pakketten wegbrengen naar een pakketdienst ophaalpunt etc. Ik had aangegeven mijn geld terug te willen, want ik had ze maar meteen bij Thomann in bestelling gezet. Op dat geld, ongeveer € 1.600,- heb ik twee weken moeten wachten. Ik ben geen bank! Iedereen kan geld overmaken en dat staat dan 3 seconden later bij de ontvanger op de rekening. Bij Bax werkt dat niet zo helaas. Ze geven aan dat het binnen 7 werkdagen wordt teruggestort. Dat zal wel een wettelijke regel zijn en die maximale termijn wordt dan ook aangehouden. Nadat de retour gestuurde spullen door hen zijn ontvangen én verwerkt gaan de 7 werkdagen pas lopen. Dat heeft dus niets met pech, een foutje of overmacht te maken, maar dat is beleid. Er wordt dus beleid gemaakt op slechte service! Heel triest. Het langer vasthouden van het geld van klanten levert ook nog eens niets op met de huidige rentestand, ofwel een zgn. ‘verlies-verlies situatie’.
Gebruikte spullen leveren terwijl je nieuw hebt besteld en betaald vind ik schandalig.
Geld van een klant onnodig lang vasthouden is ronduit onfatsoenlijk.
Verder is de bereikbaarheid ver beneden peil. Na enkele minuten een bandje te hebben aangehoord waarin wordt aangegeven dat het extreem druk is (dat is het iedere dag op elk moment) sta je een half uur of langer in de wacht en ook ‘vandaag besteld morgen in huis’ is meer uitzondering dan regel geworden.
De vervoerder is tegenwoordig vaak GLS. Dezelfde ondermaatse kwaliteit als de service van Bax. Zal wel goedkoper zijn. De bezorger die mij de gebruikte speakers kwam brengen zei gewoon letterlijk dat het hem niets interesseert hoe de pakketten aankomen, als ze maar aankomen. Dan heeft hij zijn werk uitgevoerd.
Tot slot is het goed om, als je dan toch persé iets bij Bax wilt bestellen, de prijs van betreffend product een poosje in de gaten te houden. De prijzen schommelen namelijk harder dan de AEX!
Mensen wees gewaarschuwd!
Ik heb waardering 2 gegeven en niet een 1 ‘for old times’ sake :-)
Officiele reactie van Bax-shop.nl 06-11-2019

Beste Wim,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen van jouw ervaring, maar wat jammer dat je er zo over denkt. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je B-stock producten ontvangt, als je nieuwe hebt besteld. Onze excuses voor het ongemak. We ontvangen graag een privé bericht met jouw klantnummer zodat we even kunnen nagaan, hoe dat kon gebeuren. Tijden veranderen inderdaad, het is tegenwoordig makkelijker om, als het wat minder gaat, even je mening te geven op sociale media of bijvoorbeeld kieskeurig.nl. Helaas vergeten mensen ook vaak om een mening te geven als het wel goed gaat. De 7 werkdagen zijn geen twee weken en een vrij normale tijdsperiode voor bedrijven om een terugbetaling te voltooien. Natuurlijk is de houding van de bezorger is niet wenselijk, we willen dit ook doorgeven aan onze vervoerder. Dit kan echter alleen effectief als we jouw klantnummer ontvangen.
Ten slotte klopt het dat prijzen van producten fluctueren. Dit komt soms door leveranciers en soms door de stijgingen/dalingen van de waarde van producten op de markt. Doe er je voordeel mee zouden we zeggen en koop wanneer de prijzen laag zijn!

Wim 06-11-2019

Geachte Bax medewerker,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen van jouw ervaring, maar wat jammer dat je er zo over denkt. Uiteraard is het niet de bedoeling dat je B-stock artikelen ontvangt, als je nieuwe hebt besteld. Graag ontvangen we een privé berichtje met jouw klantnummer, zodat we dit kunnen nagaan.

Ik zou niet weten wat u hieraan zou kunnen nagaan en welk nut dit zou kunnen hebben. Dit was al de derde keer dat ik B-Stock ontving. Ik begrijp dat je met een retourservice van 60 dagen veel B-Stock producten hebt. Maar dit is niet de manier om er van af te komen.

Onze excuses voor het ongemak. Ja, ongemak is het zeker!

Tijden veranderen inderdaad, het is tegenwoordig makkelijker om, als het tegenzit, even snel je mening te geven op sociale media en bijvoorbeeld kieskeurig.nl.

Je kunt inderdaad snel even je gal spugen als er iets tegen zit. Dat doe ik niet. Dit gaat ook niet over een kleine tegenslag, of een geval van pech, maar over het niet voldoen aan verplichtingen, het niet leveren wat er besteld wordt.

Helaas vergeten mensen ook vaak een mening te geven als het wel goed gaat.

Als iets goed gaat, zoals je het mag verwachten hoeft dat ook niet wereldkundig gemaakt te worden. Pas als iets afwijkt van de standaard, van datgene dat verwacht mag worden, zowel positief als negatief, dan is dat iets om in een review te melden. Als jullie service mijn verwachtingen zouden overtreffen, dan zou ik dat ook zeker in een review melden. Als iets gewoon ‘goed’ gaat, zoals u dat noemt, is dat geen reden om dat te melden. Dat is wat normaal is, wat je mag verwachten van een professioneel bedrijf.

Maar we zijn nog altijd bereikbaar via mail, telefoon en sociale media kanalen

Klopt inderdaad, als je maar heel veel tijd en geduld hebt.

en we hebben nog steeds regelmatig kortingsacties

alleen op B-stock producten en op B-merken!

De wachttijden aan de telefoon zijn soms inderdaad wat lang als er veel klanten tegelijk bellen, we zijn volop bezig om dit te verbeteren. De 7 werkdagen is geen twee weken

die 7 werkdagen gaan over het terugbetalen van geld en gaan pas tellen als de producten bij jullie terug zijn en weer administratief zijn verwerkt. Er zaten ook twee weekenden tussen waardoor het 14 dagen heeft geduurd! Ik ben dus twee weken mijn geld kwijt geweest en heb er alleen maar werk mee gehad.

en een vrij normale periode voor bedrijven om een terugbetaling te voltooien.

Bij Bax blijkbaar. Andere bedrijven, zoals Coolblue, Belsimpel, maar ook kleine internetbedrijven betalen meteen terug als de artikelen retour zijn ontvangen. Bij jullie kon ik in mijn besteloverzicht zien dat de retour verwerkt was, maar ik moest nog wel de 7 dagen wachten voordat het werd terug betaald. Als ik een bestelling plaats hebben jullie binnen enkele seconden het geld op de rekening staan, nog voordat ik iets heb ontvangen. Dan ga ik ervan uit dat als jullie de producten al wel terug hebben ook meteen terugbetaald kan worden. Kwestie van automatische systemen anders (lees klantvriendelijk) inregelen.

De werkhouding van de bezorger is niet wenselijk

nee absoluut niet. Maar goed, deze bezorger kan een uitzondering zijn en is niet iets wat jullie is te verwijten. Onze ervaring met GLS is niet positief in ieder geval.

we zullen dit doorgeven. Dit kan uiteraard alleen effectief als we jouw klantnummer weten, dus we zien uw privé berichtje graag tegemoet. Ten slotte klopt het dat prijzen van producten fluctueren, dit heeft te maken met de prijsstijgingen/dalingen van leveranciers en fluctuaties van de waarde van producten op de markt zelf.

Ik kan me niet voorstellen dat de prijzen van leveranciers 3 of 4 keer per week wijzigen voor één product.

Doe er je voordeel mee en koop wanneer de prijs laag is zouden we zeggen!

Dat is ook precies wat ik adviseerde aan mensen die toch nog bij jullie willen bestellen.

rats 28-10-2019

Asociaal wordt niet gereageerd op mail , bellen nutteloos. Zit al weken op een bestelling te wachten. Terug koppeling nul. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Wat een spijt heb ik van mijn bestelling.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 01-11-2019

Hallo Rats,

Wat vervelend om te horen, onze excuses voor je lange wachttijd. Stuur anders even een privé berichtje via Facebook, dan helpen we je zo snel mogelijk verder.

Emiel The Agency 28-10-2019

En ja helaas toen ging het alweer mis bij Bax music.
Ontvanger besteld voor een American Fury jet.
Ik krijg net voor het optreden een ontvanger van een American fury jet PRO
Achter op de zenders staat duidelijk welk type ontvanger dit is .
Dus weer teleurgesteld door Bax Music .
3 x 25 min gewacht aan de telefoon.
2 keer door verbonden met mensen die mijn probleem niet begrijpen .
Ik heb zelf gebeld naar een bedrijf in Duitsland .
Daar wordt meteen de telefoon opgenomen en wordt je door verbonden met de juiste afdeling .
Er wordt mij gezegd dat er geen American fury jet op voorraad zijn .
Op internet staat dat er 3 in voorraad zijn en er 1 demo machine is .
Had ik dan niet geholpen kunnen worden door het mij opsturen van 1 van deze ontvangers?
Als er van een van mijn pas aangeschafte ontvangers kapot gaat moet ik toch ook een nieuwe kunnen bestellen.
Ik snap het dus weer niet hoe het komt dat ik door Bax Music in de steek word gelaten.
Dus de ontvanger van de American Fury jet
Officiele reactie van Bax-shop.nl 01-11-2019

Hallo Emiel,

Bedankt voor je review. Zoals we aangaven, hebben we geen ontvanger van de normale American fury jet in ons assortiment. We hebben je dan ook een link gestuurd waarmee je onderdelen kunt aanvragen. Als je deze invult, gaan we de ontvanger apart bij de leverancier bestellen. Onze excuses voor de lange wachttijd, we zijn er mee aan de slag.

Gustaaf Vinke 27-10-2019

Case en mengpaneel besteld. Bij ontvangst van de bevestiging kwam ik er achter dat als afleveradres een oud adres stond vermeld als afleveradres. Snel BAX gebeld, 25 minuten wachten, order zit al in het bestelcircuit kunnen we niets aan veranderen. Afleveradres bij GLS en DHL niet aan te passen. Dankzij de nieuwe bewoner en de medewerker van GLS de case kunnen achterhalen. Het mengpaneel wordt geleverd door DHL, affleveradres niet te veranderen, huidige bewoner wil niet tekenen. Mailtje aan BAX met verzoek contact op te nemen met DHL (verzoek ook van DHL), geen reactie. Mengpaneel niet ontvangen. Atikelen van BAX prima, service ..... naadje.

Hallo Gustaaf,

Wat vervelend om te horen van jouw ervaring. Bezorgprocessen zijn door de gewenste leversnelheid behoorlijk geautomatiseerd. Het is dan ook vaak niet mogelijk om een pakketje uit een van de 1000 containers te plukken en het afleveradres even te veranderen. Vaak is het gewoon een kwestie van geduld. Als de vervoerder hem weer terugstuurt naar de afzender omdat de bezorging niet is gelukt, kunnen we hem opnieuw naar het juiste adres sturen. Mocht je nog niet geholpen zijn, stuur dan even een privé bericht op een van onze sociale media kanalen, dan helpen we je snel verder.

Mcb 23-10-2019

Bestelling kloppen nooit. Klantenservice is ongeinteresseerd en ronduit onbeschoft. Geen enkele nazorg dat een bestelling niet klopte, alleen maar boos op de klant omdat die reclameert. Ja sorry Bax, de bestelling was niet compleet, excuses!

Hallo MCB,

Wat vervelend om te lezen over jouw ervaring. Mocht je nog vragen hebben, laat dan even wat van je horen in een privé bericht op een van onze sociale media kanalen, dan helpen we je snel verder.

Emiel 22-10-2019

Toch maar weer vertrouwen getoond in Bax
Marchall torentje besteld .
Met de goeie vervoerder meegegeven .
1 dag later al geleverd .
Dus het kan wel.
Reacties op een mailtje duurt nog 4 dagen .
Telefoon opnemen voor een vraag nog 20 minuten wachttijd .
ooit komt het goed !

Bedankt voor je review!

Julian Mesrits 22-10-2019

Heb 10 dagen geleden een ddj besteld samen met nog wat andere producten. Deze zou worden geleverd in 2 delen. Helaas zijn ze de helft van mijn pakket kwijt. Het eerste gedeelte is keurig bezorgd, sneller dan verwacht. Maar dat ik nu al een week moet wachten op antwoord waar mijn bestelling is??? Er moeten video beelden terug gekeken worden.

Heb ze 3 keer gebeld, en telkens is de wacht tijd 15 minuten of langer!! Zelfs een keer ruim een half uur in de wacht gestaan. Toen ik per ongeluk de verbinding verbrak werd ik wel teruggebeld, maar was ik niet in staat om op te nemen (helaas, maar ik heb ook andere dingen te doen). Zelf weer terugbellen is zonde van mijn tijd.

Mailen heeft ook weinig zin, want ook daar zit een wachttijd op van 4 werkdagen!!! De prijzen zijn ok, maar ook die kunnen enorm fluctueren.

Deze responstijden en service kunnen anno 2019 echt niet meer!!
Ik wacht ondertussen nog steeds op antwoord en mijn bestelling. Als ik na 30 dagen niets ontvangen heb (geld terug of mijn bestelling) overweg ik stappen...

Enige compensatie voor het lange wachten zou op zijn plek zijn, maar daar heb ik ze ook nog niet over gehoord. Leuk bedrijf wanneer het goed gaat, maar de aftersales is dramatisch!!

Ik verwacht trouwens dat jullie telefonisch contact opnemen, en me niet weer 30 minuten laten wachten om weer te horen te krijgen dat jullie het aan het uitzoeken zijn. Dat zou pas service zijn. Vanuit BAX komen met een oplossing. Niet je klant laten zwemmen. Zoals ik bij vele andere reacties lees. DHL kan hier niet de schuld van krijgen, want die bezorgen ook voor andere grote bedrijven waar het wel goed gaat.

Hallo Julian,

Onze excuses voor de lange wachttijden, soms bellen er veel klanten tegelijk en we willen iedereen uiteraard zo goed mogelijk helpen. Soms vergt dat dan even wat geduld, zelf zou je ook willen dat we de tijd voor je nemen. Als we dan de moeite nemen om je terug te bellen en je neemt niet op, dan zijn we genoodzaakt het contact via de mail voort te zetten. We snappen dat je het druk hebt, dat hebben wij het ook. We zien dat jouw bestelling op 24 oktober is bezorgd en dat we je ook nog flinke korting hebben gegeven en er een gratis tas bij hebben gedaan. Zou wel zo leuk zijn om daar ook een review over te lezen.

We wensen je in ieder geval veel plezier met jouw nieuwe producten en nog een fijne dag.

Alex 22-10-2019

Op 14 Oktober basgitaar met versterker en toebehoren besteld. Voor 23:00, volgende dag in huis. Dat ging al mis, want volgens pakbon zou het met GLS geleverd worden, maar kreeg bericht van DHL. Uiteindelijk levering op 16 Oktober, wat maar een dagje te laat was. Prima. Echter, alleen de toebehoren zijn geleverd, en de basgitaar en versterker zat er niet bij. Heb paar keer geprobeerd te bellen, waar ik maar niet doorheen kwam. Uiteindelijk toch erdoor heen gekomen, en verhaal uitgelegd. Volgens Bax is de basgitaar en versterker wel naar verzender gestuurd. Ze zullen het nakijken, kan waarschijnlijk 1 a 2 dagen duren. Nu op 22 Oktober nog geen nieuws, en ook geen basgitaar en versterker. Ze willen er eerst zeker van zijn, dat de spullen wel of niet bij mij thuis staan........Het had voor Bax klantvriendelijker geweest, als ze alsnog de basgitaar en versterker op donderdag verstuurd hadden, en verder intern en met vervoerder gingen uitzoeken wat er mis is gegaan. Nu heb ik het gevoel dat ik als bedrieger bestempeld wordt omdat ze het dus daadwerkelijk zeker willen weten of de basgitaar en versterker echt niet bij mij is aangekomen. En op dit moment kan ik dus nog steeds niet spelen. Volgende keer ga ik echt weer bij de concurrenten bestellen en ik zal andere consumenten dit zeer zeker ook aanraden.

Hallo Alex,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling niet compleet hebt ontvangen. Maak je geen zorgen, je krijgt uiteindelijk natuurlijk waar je voor hebt betaald, onderzoeken zijn altijd nodig om te kijken wat er is gebeurd, niet omdat we onze klanten niet vertrouwen. Soms worden producten die op dat moment niet op voorraad zijn, later nageleverd. Mocht dit niet het geval zijn en ben je nog niet geholpen. Stuur dan even een privé bericht naar een van onze social media kanalen met jouw vraag en je klantnummer, dan helpen we je graag verder.

Spino 19-10-2019

Product is incompleet aangeleverd, had een opnamebundel gekocht van een audio interface, microfoon en koptelefoon, maar de audio interface is niet meegeleverd

Hallo Spino,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je niet de complete bestelling hebt ontvangen. Soms worden producten die niet op voorraad zijn later nageleverd. Mocht dit niet het geval zijn en je bent nog niet geholpen, stuur dan een privé berichtje via een van onze social media kanalen, dan helpen we je graag verder.

Kilian 16-10-2019

9 oktober had ik een licentie voor een VST bij de webwinkel van Bax Music gekocht, wat per email aan mij geleverd zou worden. Dat is niet gebeurt.

Hier over had ik op de 11e Bax een email gestuurd. Geen antwoord. De 12e stuurde een ticket naar de helpdesk, waar op ik ook geen antwoord kreeg. Vervolgens stuurde ik op de 14e een bericht zowel per email, als een ticket. En op geen van beide kreeg ik gehoor.

Nu, een week later heb ik de licentie code nog steeds niet ontvangen.

Gezien deze grove onbetrouwbaarheid zou ik men sterk adviseren Bax Music te vermijden.

Hallo Kilian,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je zo lang op je licentiecode hebt moeten wachten. Je kan soms beter bellen, de wachtrij is soms wat langer, maar dan heb je wel direct antwoord. Wellicht is je e-mail adres foutief geregistreerd, we kunnen dit makkelijk aanpassen en jouw product opnieuw sturen. Mocht je nog niet geholpen zijn, stuur even een privé bericht via een van onze social media kanalen met je klantnummer en je vraag, dan helpen we je graag verder.

joey 16-10-2019

Waardeloze service, wacht al twee weken op me pakket. En zit al 20 minuten aan de telefoon te wachten tot ik een medewerker aan de lijn krijg. Hebben jullie uberhaupt een telefonist/ helpdesk medewerker in dienst of veinzen jullie dat maar. GEWOON SLECHT

Hallo Joey,

Bedankt voor je review. Mocht je nog niet geholpen zijn, stuur dan even een privé berichtje met je vraag en je klantnummer, dan helpen we je zo snel mogelijk verder.

Tim 15-10-2019

Service van Bax gaat merkbaar achteruit!
Laatste twee bestellingen komen niet op tijd en worden niet op de aangegeven levertijd bezorgd. Het bedrijf is slecht telefonisch bereikbaar. De wachttijden kunnen oplopen tot ruim 30 minuten en de verbinding verbreekt regelmatig tijdens het wachten. Eenmaal een medewerker aan de telefoon wordt er heel laconiek gereageerd dat de winkelketen 30 dagen de tijd heeft om te leveren ( dit terwijl er vandaag besteld morgen in huis vermeld word bij de bestelling ) In plaats dat er wordt meegedacht over een oplossing, aangezien wij de spullen op tijd nodig hadden, meld men telefonisch dat wij er ook rekening mee hadden kunnen houden dat een bestelling later komt aangezien dit eerder bij ons ook al het geval was??? Wij konden de benodigde spullen ook bij een vestiging ophalen en 5,- korting krijgen. Voor 5 euro rijden wij gezien de afstand helaas niet voor 5,- heen en weer en hiervoor bestellen om deze rede natuurlijk niets voor niets online. Erg jammer dat de service die wij erg hoog hadden zitten zo achteruit gaat.

Hallo Tim,

Bedankt voor jouw review. We doen onze uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en de volgende dag te laten bezorgen. Echter gebeurd het wel eens dat er vertraging ontstaat door drukte of externe factoren. We zullen jouw feedback meenemen om onze service te verbeteren.

Emiel 15-10-2019

Mijn eerste aankoop bij Bax zou zaterdag geleverd worden maar is met een vervoerder mee gegeven die zaterdags niet bezorgt. Hier heb ik wat korting voor gekregen .
Nu heb ik vragen over een nieuwe aankoop.
Telefonische wachttijd van meer dan een half uur .
Vraag via de mail wordt ook niet op een dag beantwoord .
Meneer directie Bax snappen jullie niet dat Jullie systeem van werken niet goed is .
Dit kost een bedrijf klauwen met geld .
Dus heel de organisatie daar is een groot zooitje.
Voor je beslist iets nieuws aan te schaffen bel je even voor informatie.
Nou je bent echt kansloos.
Jammer maar ik kan dit echt niet meer aanbevelen .

Hallo Emiel,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen over jouw ervaring Emiel. We zullen je feedback meenemen om onze service te verbeteren.

Erwin 14-10-2019

Ik was van plan om rond de €700,- uit te geven maar als he dan geholpen wordt door iemand die je niet aankijkt als je praat en er geen verstand van heeft ben je snel klaar. Na nog een poging bij iemand anders die je vervolgens afwimpelt...mom er ooit meer dan maar online bij Thomann of desnoods bol. Com
Jammer Amsterdam Bax music

Hallo Erwin,

Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen van je ervaring. We zullen de feedback meenemen om onze service te verbeteren. Mochten we nog wat voor je kunnen betekenen, stuur dan even een privé bericht met je vraag en je klantnummer naar een van onze social media kanalen, dan helpen we je graag verder.

Daniel 11-10-2019

Bax-Shop heeft een ruime voorraad, maar helaas houden zij zich al meerdere malen niet aan de afgesproken levertijd. Als daarop gewezen wordt, dan komen ze met het excuus: 'de levertijd is geen 100% garantie.' Echter staat dit nergens op hun website beschreven. Er staat wel het volgende beschreven:

Het product wordt 's avonds geleverd. Tip: wil je gewoon daglevering, bestel dan voor 21:00 uur.
De service geldt voor leveringen door DHL in Nederland.
Het gaat om alle pakketten tot en met 120 cm en 34 kg.
Verzending van bestellingen vanaf € 50 is zoals gewoonlijk gratis.
In je winkelwagen kun je zien wat de uiteindelijke verzendmogelijkheden en -kosten zijn.

en:

oor een groot aantal artikelen is de online voorraadstatus 'Op voorraad'. Bij deze producten geldt: wanneer je ze voor 23:00 bestelt, heb je ze morgen in huis. Je kunt het product meteen online bestellen.

Jammer, ik overweeg toch een andere webshop de volgende keer, aangezien Bax-shop totaal de klant niet tegemoet komt.

Hallo Daniel,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je er zo over denkt. We doen onze uiterste best om alle bestellingen de volgende dag te bezorgen. Echter kan er wel eens vertraging ontstaan door drukte of door externe factoren, het blijft toch mensenwerk.
Onze excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben of nog ergens mee geholpen willen worden, stuur dan een privé bericht naar een van onze social media kanalen met je vraag en je klantnummer, dan helpen we je graag verder.

Zwaar teleurgestelde klant 10-10-2019

Ik heb de afgelopen maanden een paar keer iets besteld bij Bax shop, helaas is er elke keer wel iets met de levering/levertijden.
Afspraken komen ze niet na, en contact is heel moeilijk te krijgen.

Service is iets waar zender van gehoord hebben, en empathisch vermogen is ver te zoeken.

Als je veel tijd hebt, spullen zijn best goed. Maar als je echt iets nodig hebt.....

Hallo zwaar teleurgestelde klant,

Wat vervelend om te lezen dat u zwaar teleurgesteld bent als klant.
We doen ons best om alles de volgende dag te bezorgen, echter gebeurd het wel eens dat er vertraging ontstaat. Ook de wachttijden proberen we zo kort mogelijk te houden, maar het is erg lastig aangezien we voor iedereen de tijd willen nemen en goed willen helpen. Mocht je nog vragen hebben of ergens nog niet mee geholpen zijn, stuur dan een privé bericht met je klantnummer en je vraag, dan proberen we je zo snel mogelijk te helpen.

Ed 10-10-2019

Ik heb zo'n 5 keer iets besteld bij Bax met meestal goede ervaringen. De laatste keer bestelde ik op donderdag een cadeaubon. Deze zou ik de volgende dag ontvangen zodat ik 'm op zondag cadeau kon doen. Vrijdag niets ontvangen, zaterdag ook niet, dus maar op zoek naar een ander cadeau. Dinsdag de volgende week kwam de bon pas binnen. Toch een beetje jammer na zoveel goede ervaringen.

Hallo Ed,

Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat na 4 goede ervaringen, het de 5e keer wat minder ging. Wellicht was er een storing dat wat vertraging opleverde, want cadeaubonnen zijn meestal niet zo'n probleem. Onze excuses voor het ongemak, we hopen dat het de volgende keer weer gewoon goed gaat, zoals je van ons gewend bent.

Jack Oosthuizen 09-10-2019

Levertijden worden niet gehaald.
Niet bereikbaar via telefoon.
Geen reactie op e-mails.

Hoi Jack,

Wat jammer dat je niet tevreden bent over ons. We zijn benieuwd naar de zendingen waarvan de levertijden niet zijn gehaald. Dan kunnen we kijken naar een oplossing.

Ook doen we ons best om je zo snel mogelijk te woord te staan. We zijn wel degelijk bereikbaar maar het kan zijn dat je langer moet wachten vanwege drukte.
Ook reageren we op alle e-mails (mocht je niet al antwoord hebben gekregen via een ander kanaal). Je kunt ons ook via social media of via de chatfunctie op de website bereiken mocht het druk zijn.

We zijn erg benieuwd hoe we je verder kunnen helpen. We zijn benieuwd naar het ordernummer van je bestelling zodat we een oplossing voor je kunnen vinden.

Excuses voor het ongemak.

Jack 09-10-2019

Het betreft order 6994612 waarvan ik niets heb ontvangen.
En het gaat om mijne-mails van:
ma 7 okt 13:10 heb gevraagd de headset alvast te sturen
di 8 okt 22:09 heb gevraagd de bestelling te annuleren

John Wouterse 08-10-2019

Ik kan en wil alleen maar kort zijn. Prima winkel, zowel online als on the spot ! Personeel behulpzaam en zeker klantvriendelijk. Volop mogelijkheden om instrumenten uit te proberen.
Online shoppen al even goed. Snelle levering en altijd kwaliteit !

Hoi John,

Bedankt voor je korte en mooie review :)

We zijn blij dat je zo tevreden bent. Je weet ons te vinden mocht je toch nog vragen of suggesties hebben.

Veel plezier met muziek maken en fijne dag gewenst.

kees Kouwenberg 07-10-2019

Mooie gitaar besteld en een twee gitaarsteunen. Zou ik woensdag thuis gestuurd krijgen. Helaas geen pakket, na wat contact vrijdag toch reactie! Alles was opgestuurd dus met de track and tracé zou mijn gitaar en steunen zaterdagmiddag komen! Ontvang ik blij de DHL zaterdagmiddag heeft hij maar 1 doos van 2 bij met de steun en geen gitaar! Paar keer gebeld met lange wachttijd en wordt enkel gereageerd dat ze op onderzoek zijn..

Hoi Kees,

Wat balen dat je bestelling nog niet volledig bij je is aangekomen!

Als er iets mis gaat met een zending moeten we altijd eerst kijken wat er aan de hand is met de zending om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. Er kunnen namelijk verschillende scenario's zich voor doen. We gaan dus altijd eerst in gesprek met DHL om te kijken waar de kous knelt. We snappen dat het vervelend is dat je dan wat langer moet wachten op de bestelling. Maar we komen altijd tot een oplossing!

We houden je op de hoogte en mocht je verdere vragen hebben dan horen we graag van je. Dat kan via helpdesk@bax-shop.nl , via nummer 0113 212 703 of via onze social media kanalen.

Rien van Rijn 07-10-2019

Een van de beste webshops die we hebben…
Een van de beste webshops die we hebben , betrouwbaar goede service en prijzen. Groot fan van Baxshop en ja natuurlijk gaat er ook bij hun wel eens wat fout. Zoals onlangs met een cadeaubon die ik gekregen had. Nou één telefoontje naar de zeer vriendelijke helpdesk en de zaak was geregeld en kreeg mijn producten die ik besteld had een dag later. Het betrof een foutje in het bestelsysteem met de cadeaubon. Zeer tevreden en blijf bij Bax voor mijn muziekinstrumenten. Top zaak.

Hoi Rien,

Wat een mooie review! Dat worden we erg blij van :)

Inderdaad gaat er ook bij ons wel eens wat mis. In dat geval proberen we je altijd zo snel mogelijk verder te helpen.

Veel plezier met je aankoop en je weet ons te vinden mocht je nog vragen hebben!

J 02-10-2019

Geen beste service. Een drumstel huren kan aanvankelijk wel, e-mails worden laat of niet beantwoord, telefoontjes niet opgepakt en uiteindelijk wordt gemeld dat huren pas kan vanaf 500 euro. Diverse e-mails en telefoontjes verder en nog steeds geen drumstel.

Hoi J,

Het kan zijn dat je e-mails over het huren van een product wat langer blijven liggen inderdaad. Excuses daarvoor.

Aan het huren van een product zitten inderdaad een aantal haken en ogen. We vinden het jammer dat er in de communicatie niet is aangegeven dat het huren pas vanaf 500 euro kan. Dat zou dan veel gedoe hebben gescheeld.

We proberen altijd zo duidelijk mogelijk aan te geven wat de voorwaarden van onze verschillende diensten te zijn. De huurvoorwaarden vind je via deze link: https://www.bax-shop.nl/muziekinstrumenten-huren

Excuses voor het ontstane ongemak. We hopen dat je een goede oplossing hebt kunnen vinden en dat je inmiddels met de paradiddles aan de slag kunt.

Mattijs 29-09-2019

Alles ging perfect! De levertijd was snel, het product is goed, alles was zeer goed.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 30-09-2019

Beste Mattijs,

Fijn om te lezen over jouw positieve ervaring, bedankt voor je review!

Henk 28-09-2019

Afspraken worden niet nagekomen. 2x besteld bij Bax en 2 x is de levering later dan ze toezeggen. Zit je de hele dag voor niets thuis te wachten. Ik bestel hier nooit meer

Beste Henk,

Wat vervelend te horen dat je tot twee keer toe iets hebt besteld en dat beide zendingen niet op tijd bij je zijn aangekomen. Dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling.

Wanneer je een bestelling plaatst krijg je per e-mail naast de factuur en de pakbon ook een verzendbevestiging. Deze wordt verstuurd zodra de zending bij de deur staat en afgehaald kan worden door de bezorgdienst. Ook staat daar de track & trace code in zodat je de zending kunt volgen. Had je deze verzendbevestiging op tijd ontvangen? Anders is er waarschijnlijk daarvoor al iets mis gegaan.

We willen je graag vanwege het ongemak tegemoet komen. We weten namelijk dat het ook gewoon anders kan.

Manfred Emmaneel 20-09-2019

Bax heeft mooie aanbiedingen en dat is niet alleen bij de B stock afdeling. Een uitgebreid assortiment helpt in de keuze. Daarnaast is er veel informatie over producten te vinden op de website van Bax. Verzenden gaat snel, vandaag bestellen en indien op voorraad morgen in huis. Echter in het wekend bestellen betekent dat je het product op maandag krijgt. De Verpakking is uit de kunst, beschadigen doet je product niet. Geen 10 gegeven omdat de spullen worden verzonden via DHL en DHL is heel rigide vind ik wanneer je niet thuis bent.

Hoi Manfred,

Bedankt voor je mooie review! Mocht je toch tegen problemen aanlopen dat zijn we altijd benieuwd of je nog tips hebt om de service te verbeteren.

Veel plezier met je bestellingen en fijne dag gewenst.

Ralf 20-09-2019

Perfecte service. Binnen een dag alle items netjes geregeld. Uitgebreid assortiment met uitgebreide product beschrijving.

Hoi Ralf,

Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent.

Mocht je toch nog vragen of problemen hebben dan weet je ons te vinden en veel plezier met je aankoop.

Vincent van den Berg 17-09-2019

Ik plaatste een bestelling op donderdag, en de belofte was dat er vrijdagavond met DHL bezorgd zou worden. Vrijdagavond laat had ik echter nog niet eens een verzendbevestiging gekregen, laat staan een bezorger gezien. Dus op zaterdagochtend stuurde ik een mailtje met de vraag wanneer de bezorging dan wel gepland stond. Een uur later kreeg ik als antwoord een onpersoonlijke verzendbevestiging, zonder verdere uitleg over wanneer er dan wel bezorgd zou worden, en een track-en-trace code die nog niet actief was. Dit dwong mij dus om de rest van het weekend thuis te blijven, want DHL bezorgt ook in het weekend. Tevergeefs, want pas in de loop van maandag werd de track-en-trace code actief. Inderdaad vond de bezorging toen eindelijk op maandagavond plaats. Toevallig was ik thuis. Een slechte eerste ervaring, dus ik denk niet dat ik hier terugkom.

Hoi Vincent,

Wat vervelend te horen dat de zending niet op tijd bij je is aangekomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling als je op tijd de bestelling plaatst.

Uit je verhaal maken we op dat de zending vrijdag nog niet bij DHL is terecht gekomen omdat je de verzendbevestiging nog niet had ontvangen.
Het kan overigens kloppen dat de verzendbevestiging nogal onpersoonlijk is. Deze wordt namelijk automatisch verstuurd op het moment dat de zending voor DHL klaar staat om opgehaald te worden. De trackingcode daarbij wordt geactiveerd als het pakket ingescand wordt door de medewerker van DHL.

Nou is de timing van de vertraging ook niet echt handig geweest. Een avondlevering gaat namelijk met een ander netwerk mee dan de verzending voor overdag. Op zaterdagavond levert DHL niet af dus dat betekend inderdaad dat de zending pas maandagavond bij je zal zijn.

We vinden het jammer dat je eerste bestelling zo ongelukkig is verlopen en kijken graag of we je tegemoet kunnen komen voor het ongemak. We horen graag van je. Dat kan via helpdesk@bax-shop.nl , via nummer 0113 212 703 of via onze social media kanalen.

Erwin 10-09-2019

De website is helder. Bax heeft een zeer uitgebreid assortiment. Ook de Bax winkel is een bezoekje waard. Zodra je bestelling is geplaatst ontvang je een e-mail waarin staat wanneer jouw product wordt bezorgd. Als het product echter niet op voorraad is blijft het helaas stil. Onlangs heb ik iets besteld dat niet voorradig was. Na een paar dagen wachten even gebeld met de helpdesk. De vriendelijke medewerker gaf aan dat mijn bestelling niet voorradig was. Het zou prettig zijn als je hierover ook een mailbericht krijgt zodat je weet dat het ietsje langer duurt. Al met al prettige winkel.

Hoi Erwin,

Bedankt voor je review.

We hopen dat je niet teveel last hebt gehad van de levertijd. Het komt helaas voor dat die inderdaad afwijken. Mocht de levertijd flink worden uitgesteld krijg je daar inderdaad een bericht van.
Gezien het voor kan komen dat een zending van een leverancier onverwachts een aantal dagen eerder of later er is sturen we je in dat geval nog geen bericht. We hebben gemerkt dat dat vaak voor meer verwarring dan duidelijkheid zorgt.

Excuses voor het ongemak en veel plezier met je bestelling gewenst.

Ben 08-09-2019

Ik heb bij Bax een drumstel gekocht voor mijn 15-jarige zoon. Dit werd uiteindelijk, maar niet helemaal op de afgesproken tijd, geleverd. Kan gebeuren. Mijn zoon had een paar dagen nodig om alles in elkaar te zetten en liep uiteindelijk tegen een probleem aan met zijn drumkruk. De hoogteverstelling werkte niet goed. Ik heb dit toen gemeld bij Bax en de kruk met een RMA nummer teruggestuurd. Toen begonnen de problemen. Na 5 weken vakantie kwam ik thuis zonder enig bericht van Bax. Via de email kreeg ik vervolgens doodleuk te horen dat ze de kruk hadden ontvangen, maar zaten te wachten op de "rest". De kruk was onderdeel van een 5-delige set en ze wilden dat mijn zoon z'n hele drum set uit elkaar zou halen (3 enorme dozen met basedrum/snaredrum/toms etc. waar allemaal niets aan mankeerde). Ik heb ze toen geprobeerd te bellen, maar op elk moment is de wachttijd 20+ minuten. Toen maar een boze email gestuurd en ze verzocht (als ze de kruk niet los wilden vervangen) om de kapotte kruk gewoon terug te sturen, zodat ik zelf een oplossing kon zoeken. Dit werd direct geaccepteerd, maar 2.5 week later heb ik nog steeds geen kruk. Ik heb al meerdere keren gevraagd om een update, maar ook mails worden niet (meer) beantwoord. Een van mijn slechtste ervaringen in jaren.

Beste Ben,

Bedankt voor je review.

Wat ontzettend vervelend dat het zo'n gedoe is geworden met de drumkruk!

Inderdaad verwachten we als een nieuw product defect aan komt dat dan het hele product geretourneerd wordt. Maar een heel drumstel retour vanwege een kruk is natuurlijk nogal overdreven.

Dat de wachttijd aan de telefoon zo lang is werkt dan ook niet mee. Heb je inmiddels wel de kruk weer retour gekregen? We kijken graag of we je tegemoet kunnen komen voor de vervelende situatie.

Kun je contact met ons opnemen via reactie op deze review met daarin het order nummer? Je kunt ook met ons in contact komen via helpdesk@bax-shop.nl , via nummer 0113 212 703 of via onze social media kanalen.

Anne 04-09-2019

Levertijd perfect ordernummer en product nummer was goed alleen zat het verkeerde product in het zakje met een doosje goed beschermd wat ik geleverd kreeg en had de Innox CL 60 microfoonklem bestelt en in het zakje zat de
Konig & Meyer 85060 microfoonclip voor elk microfoonstatief in en op internet staat alles goed aangegeven met reviews en foto's.
Hoe kan zoiets mis gaan?
Retour aangevraagd en omgeruild voor een andere (microfoonklem) product waar wel zeker is van dat het goede kan zijn en is geen probleem om het product te retourneren en komt zo spoedig mogelijk terug bij jullie.

Hoi Anne,

Bedankt voor je review.

Dat is inderdaad wel vreemd dat je een hele andere microfoon clip hebt gekregen!
Dat kan verschillende oorzaken hebben. We hebben rond de 50.000 producten op voorraad dus het kan gebeuren dat een collega in het magazijn natuurlijk een foutje maakt en een product van de verkeerde plank voor je inpakt. Ook kan het bijvoorbeeld gebeuren dat er iets fout gaat met de levering van de distributeur als deze bij ons aankomt.
Goed dat je de retour hebt aangemeld. We gaan verkeerde producten gewoon kosteloos voor je omruilen.

Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben dan horen we graag van je. Dat kan via reactie op de e-mail, via nummer 0113 212 703 of via onze social media kanalen.

Excuses voor het ongemak en veel plezier met je nieuwe aankoop!

Pim 03-09-2019

Goedkoop blijkt duurkoop

Ik was op zoek naar een set van 2 tops en een sub voor feestjes van +- 50 man. Op advies in de winkel heb gekozen voor 2 Devine Onyx 12A tops en 1 Devine Onyx 15SA sub. Later kwam ik erachter dat dit het huismerk is, dat werd toen niet gemeld.

Bij de levering bleek een top defect. Deze moest ik zelf komen omruilen in de winkel, want het was niet mogelijk deze op te halen.

De set heeft heeft welgeteld 3 optredens overleefd, afgelopen weekend knalde namelijk al na een half uurtje de stop eruit tijdens een rustig buurtfeest. Na veel kabel geruil bleek de sub stuk en kortsluiting te veroorzaken. Resultaat: de rest van de avond zonder sub.

Na veel overleg met BAX moet ik hem eerst laten repareren (duurt 4 a 6 weken), waarna ik hem niet meer kan omruilen, want dan is de 60 dagen omruilgarantie verlopen. Ook moet ik nu voor 2 events een andere sub huren, omdat dit het huismerk is krijg ik namelijk geen leen model.

Na veel gedoe was afgesproken dat de kapotte sub zou worden opgehaald. Als klap op de vuurpijl krijg ik vandaag een mail dat ik hem toch maar zelf naar de UPS moet brengen want hij is klein (60x60x70) en licht (bijna 35 kilo!) genoeg?!?! Op een email met vraag om uitleg krijg ik geen respons.

Kortom, ik ben erg ontevreden over de kwaliteit van de set en vooral teleurgesteld in de service van BAX. Ik had echt meer verwacht na alle goede berichten online.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 06-09-2019

Beste Pim,

We zien dat er na het plaatsen van deze review contact is geweest en dat e.e.a. in gang is gezet. Onze excuses voor het ongemak dat is ontstaan.
We zien dat je morgen een bezoek brengt aan onze winkel, tot dan!

Machteld 29-08-2019

Vorige week heeft mijn zoon van zijn eigen gespaarde geld een dj set gekocht.
Vandaag krijgen we een kortingskaart op naam toegestuurd met 15% korting op je aankoop.
Zojuist heb ik telefonisch contact gehad met Bax om te vragen of wij die korting alsnog kunnen krijgen en dan krijg je als antwoord, nee dat kunnen we niet doen, wij hebben bepaalde regels!! Ze denken niet mee met de klant!! Ik kan de dj set retour doen en dan opnieuw bestellen... Echt belachelijk!! Dit kan toch echt makkelijker Bax!! Ik vind jullie absoluut niet klant vriendelijk!!! Ik stuur de set terug... Voor ons geen Bax meer!!

Hoi Machteld,

Dat is inderdaad wel gek als je niet alsnog de 15% korting zou kunnen krijgen.

Kun je contact met ons opnemen of via een reactie het ordernummer hieronder achterlaten? Dan kijken we we even waarom verteld is dat de korting niet zou kunnen worden. Want dat kan gewoon hoor! We gaan iemand op de vingers tikken.

Excuses voor het ongemak en we hopen van je te horen.

Machteld 09-10-2019

Bax, jullie reageren op een review...
Ik neem contact met jullie op en hoor vervolgens niks meer terug en via de klantenservice ben je gemiddeld een uur aan de telefoon en lossen ze het alsnog niet op en zijn ze ontzettend onfatsoenlijk, totaal klantonvriendelijk!!!

Marco 28-08-2019

Een mooie nieuwe mixer gekocht bij Bax, de Traktor Z2. Kwam alleen kapot uit de doos. Teruggestuurd en na weken wachten een gerepareerde mixer ontvangen, die óók meteen stuk ging. Reactie van klantenservice liet letterlijk weken op zich wachten. Ze weigeren de mixer om te ruilen en geven mijn geld niet terug. Als ik apparaat niet meer wilde, kreeg ik het advies om het dan maar op Marktplaats te zetten. Schandalige behandeling van de klant. Nooit meer Bax!

Hoi Marco,

Bedankt voor je review.

We vinden het erg jammer dat de Traktor Z2 niet in goede staat bij je is aangekomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
We bieden je in zo'n situatie altijd de mogelijkheid binnen 30 dagen een omruiling te doen of je geld terug te krijgen. Mocht je liever willen dat we de mixer voor je repareren dan kun je daar ook voor kiezen. Wij maken dan kosten voor de reparatie wat inhoudt dat je daarna niet zomaar een nieuw exemplaar kunt krijgen.
Wel heb je gewoon recht op een goed werkend product. Als het dus om een productiefout gaat gaan we dat gewoon voor je rechtzetten. Daarvoor moet de mixer wel naar ons retour wat je via de retourpagina kunt regelen: https://www.bax-shop.nl/retourneren

We kunnen naar aanleiding van je review geen verdere informatie van je terugvinden dus we horen graag of we nog wat voor je kunnen betekenen. Dat kan via helpdesk@bax-shop.nl , via nummer 0113 212 703 of via onze social media kanalen.

Nico 28-08-2019

Zojuist zeer teleurgesteld terug van een bezoek uit van de winkel in Amsterdam.
Ik bestel online een gitaar en omdat ik deze eerst wil uitproberen laat ik deze bezorgen in de winkel.
Allereerst al vreemd dat ik een bevestiging krijg dat deze op voorraad was , vervolgens een mail ontvang dat deze verzonden wordt vanuit het magazijn in Goes...
Vanochtend nog maar eerst even gebeld ( op een whatsapp heb ik nog steeds geen antwoord...) , de medewerker heeft het voor mij gecontroleerd en ook nog even Amsterdam gebeld.
De gitaar was niet op voorraad maar zou vandaag geleverd worden , moest even wachten op een mail.
Hoera , begin van de middag een mail , dus ik nog even in de auto gestapt.
Kom ik aan in Amsterdam en nadat de medewerkster de bestelling had gevonden pakte ze mijn bestelling...
Euhhhh? Ze pakt een gitaar uit de rek en ligt deze nonchalant neer op de toonbank.
Alsjeblieft , hier is je gitaar......
Ik nog zeggen dat deze apart geleverd is en wellicht nog achter zal staan , is dit toch niet het geval.
Alle gitaren ( dus ook alle bestellingen) worden uitgepakt , de omdoos weggegooid !!
Begrijpelijk dus dat ik dit niet accepteer , maar hoed dan ook komt er geen oplossing.
Een illusie , 80 km brandstof , €4,50 parkeergeld armer , ga ik zonder mijn bestelling naar huis.
Bax-shop , een gemiste kans , 1 klant minder ... Wellicht kan de naam veranderd worden in Bah-shop...
Officiele reactie van Bax-shop.nl 02-09-2019

Beste Nico,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. In dit geval heb je een gitaar gereserveerd die in de winkel lag en dan hebben we niet altijd de doos meer. Als je online bestelt en ook wanneer je een product uit ons hoofdmagazijn in een winkel laat leveren, dan zit de doos er wel altijd bij. Hopelijk is het nu iets duidelijker voor je.

Nico 03-09-2019

Beste Bah-shop ,

Als ik mijn reviewscore kon verlagen van 2 naar 1 zou ik dat doen.
Zelfs met jullie reactie geven jullie een minachting naar jullie klanten door ten eerste de review niet goed te lezen en ten tweede een ontzettend arrogante reactie te geven ...

Pieter 26-08-2019

Vandaag voor 23.59 besteld, morgen in huis. Behalve als je 5 dagen moet wachten tot het binnen is. Service rond uit slecht. Ik word niet goed geholpen en het personeel is eigenwijs en wilt niet naar mij luisteren. Geen aanrader!!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 02-09-2019

Beste Pieter,

Bedankt voor jouw review. We zien op de track & trace code dat jouw bestelling vorige week is geleverd. Er was een sorteerfout opgetreden en de vervoerder herstelt dit in maximaal twee werkdagen. Het is een beetje ongelukkig dat het weekend er tussen zat en je hierdoor nog langer hebt moeten wachten. Onze excuses voor het ongemak. Hopelijk is de bestelling verder wel naar wens.

David 24-08-2019

Een tijdje geleden een keyboard gekocht bij Bax, en die een paar dagen later weer teruggebracht. Nu 2 maanden, 2 weken en vele mails later heb ik nog steeds mijn geld niet terug… Zelfs na een bevestiging van de helpdesk dat er inderdaad wat fout was gegaan en dat het bedrag binnen een aantal werkdagen op mijn rekening zou staan, heb ik na 2 weken niks ontvangen.

Danny 20-08-2019

Altijd snelle levering, bestellen is 99% morgen in huis, ligt eraan of het op voorraad is.

Service is super goed.
Koop het liefst hier, weet dan zeker dat ik mijn spullen de volgende dag heb.

En altijd alles netjes verpakt zonder beschadigingen.

remco 19-08-2019

heb eerder een negatieve review gegeven daar ik geen reactie kreeg, daar moet ik even op terugkomen.Kreeg alsnog vandaag reactie(nog steeds laat) en was een zeer correcte mail.Helaas laat de snelheid te wensen over maar ik wordt wel goed geadviseerd.Moet ook gezegd worden

Megan 16-08-2019

Wat een geweldige service. Ik kwam binnen omdat ik last had van fret buzz. Binnen paar seconde verholpen. Toen vroeg die man of ik al lang mijn snaren niet had vervangen en dat was ook zo, dus meteen maar nieuwe snaren gevraagd. Niet alleen mijn snaren werden vervangen, maar ook mijn gitaar helemaal gepoetst, topkam opnieuw gelijmd, gitaar afgesteld door topkam in te vijlen, brug bijgevijld. Dat allemaal terwijl er alleen voor de snaren en snaar vervangen (wat maar 11 euro was) moest worden betaald. Geweldige service, erg vriendelijk personeel, zeker aan te raden
Officiele reactie van Bax-shop.nl 19-08-2019

Bedankt voor jouw mooie review Megan!

Kees Stikkers 16-08-2019

Perfecte service. Zeer competente medewerkers. Afspraken worden goed nagekomen.

Beste Kees,

Bedankt voor je mooie review!
Mocht je vragen hebben dan weet je ons te vinden. :)
Fijne dag gewenst.

Frank Heiintz 13-08-2019

klanteservice reageert totaal niet op mail .ik koop hier al tijdje me gear .nou had ik een traktor z2 gekocht maar het is niet wat ik dacht . retour gestuurd 7 augustes aangekomen in goes . geen reactie op de mail geen status van de retour zending . het iis nu de 13e nog geen gehoor .spijt me zeer bax shop maar julliie hebbe de slechste service die ook heb gezien . ik heb dit product nodig om mijn ding te kunnen doen . blijkbaar zijn jullie alleen thuis als er iets gekocht wordt . al jaren klant maar ik koop nooit niks mee bij jullie . dit kan gwn echt niet door de beugel .

Hoi Frank

Bedankt voor je review.
Wegens de vakantiebezetting en de grote aantallen duurt het iets langer dan normaal om de retourzending te verwerken. We zien dat inmiddels de zending is verwerkt en dat je ook een creditnota hebt ontvangen ter bevestiging. Het bedrag is weer naar je onderweg!

Excuses voor het ongemak. Mocht je nog verdere vragen hebben dan horen we graag van je.

Frank Heiintz 21-08-2019

heel erg leuk bax-shop heb 7 dagen geleden een credit nota ontvangen . maar er is nog steeds niks gestort. eerst laat je me een week wachten. dan besluit je dat ik het terug krijg. laat je me nog een week wachten .er staat binnen 7 dagen maar jullie bedoelen ik neem de volle 7 dagen .dit is geen service dit gaat nerges over .ben al bijna 1 maand met jullie bezig .vaste klant kwijt goed bezig bax-shop ga vooral zo door

Janssen 12-08-2019

De klantenservices van Bax-Shop is het afgelopen jaar zeer slecht geworden. Als je iets retour stuurt duurt het weken tot wel maanden voor dat je je geld terug hebt. Als je iets op stuurt voor te repareren kun je gerust 4 maanden op wachten, uit eindelijk krijg je te horen dat het niet te maken valt. Terug bellen of e-mailen beloven ze, maar doen ze niet. Ze hebben nu ook whatsapp, maar hier antwoord ook gewoon niemand binnen 5 werkdagen. Kortom klanten services zeer slecht!

Beste heer/mevrouw Janssen,

Bedankt voor de beoordeling. We zijn erg benieuwd waarom het zo lang heeft geduurd voordat het aankoopbedrag terug is gekomen. We zijn wettelijk verplicht binnen twee weken na ontvangst van een retourzending met vervolgactie geld terug het bedrag te hebben overgemaakt. Waarschijnlijk zijn er dus andere zaken aan de hand geweest.
Gemiddeld duurt een reparatie een week of 4, soms langer als er bijvoorbeeld onderdelen benodigd zijn. Reparaties worden vrijwel altijd door erkende externe partijen gedaan vanwege de garantie. Daardoor hebben we niet altijd invloed op hoe lang je je product kwijt bent. Na twee maanden kunnen we echter in overleg of er een andere oplossing mogelijk is.
We zien dat het laatste bericht van Whatsapp open staat van gisteravond 22:43 is dus waarschijnlijk gaat daar ook iets fout.
Er gaan dus meerdere dingen niet zoals dat zou moeten. We zoeken graag uit waar dat door komt en of we je tegemoet kunnen komen.

We zijn benieuwd naar je bevindingen en horen graag van je. Dat kan via reactie op de e-mail, via nummer 0113 212 703 of via onze social media kanalen.

P. Bosma 07-08-2019

PSR S975 keyboard besteld bij Bax op de site op 29-07-2019. Het keyboard is niet de volgende dag, maar een dagje later ontvangen. Op de ontvangst dag was mijn keyboard al 40 euro in prijs gedaald. Hierover contact opgenomen met Bax helpdesk. Ik ben snel en vriendelijk geholpen. Voor het verschil een kadobon ontvangen in de mail. Op zich netjes van Bax. Nog geen dag later was het keyboard inmiddels al weer 100 euro verder in prijs gedaald bij Bax. Ik wilde eigenlijk niet opnieuw over het prijsverschil beginnen, maar ik voelde me toch belazerd. Er was binnen enkele dagen een groot prijsverschil ontstaan. Als reactie op deze review heeft Bax een passende oplossing geboden. Ik ben blij dat we het hebben kunnen oplossen.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 07-08-2019

Beste heer/mevrouw Bosma,

Inderdaad zien we dat het keyboard een aantal keer goedkoper is geworden. Dat kan gebeuren door wisselende inkoop prijzen, wisselkoersen van de valuta of doordat de prijs automatisch mee gaat met een concurrent. Wel is dat een nogal flink verschil. We zullen nog even contact met je opnemen voor een oplossing!

Jj 06-08-2019

Binnen 5 maanden, na 3x gebruikt, product defect. Bax weigert garantie te geven, stuurt je naar Behringer. Behringer weigert garantie en geeft zelfs het defecte product niet terug zonder 40 euro onderzoekskosten!
Bij Bax wordt je vervolgens van het kastje naar de muur gestuurd.

Beste Joris,

Bedankt voor jouw review. Vorige week hebben we je ook via Whatsapp gesproken en we zijn nog aan het kijken hoe we dit kunnen oplossen voor je.
We komen nog bij je terug zodra we meer informatie hebben.

Ruud 05-08-2019

Een ZEER teleurstellende ervaring. Ik ga nooit meer shoppen bij Baxmusic.nl. Ik was 4, 5 jaar geleden een trouwe klant, en ik bestelde veel bij Bax. Ze kwamen afspraken na, en leverde op tijd. Helaas is dit nu anders. Mijn laatste bestelling was 2 weken geleden, en het zou de volgende werkdag binnen zijn. Helemaal niks gekregen, er was wat vertraging, een geautomatiseerd emailtje gestuurd dat het binnen 2 dagen er zou zijn. Prima. Maar helaas ook toen helemaal niks. 2 weken verder: geen 1x communicatie opgezocht naar mij. Zelf meerdere keren moeten bellen om te vragen wat er aan de hand is. Excuses, beloftes dat het morgen aan komt: allemaal niets van waar. Er is iets flink mis met het bedrijf BAX. Dit kan gewoon niet zo doorgaan. Bax heeft 2 weken mijn geld, ruim 300 Euro, heb geannuleerd maar heb nog steeds mijn geld niet terug en dit kan minimaal 7 werkdagen weer kosten word mij dan verteld. Heb de moed opgegeven en geen geduld meer met ze. Ik ga voortaan bij andere muziek winkels shoppen. Zo ga je gewoon niet om met je klanten..! Verschrikkelijk bedrijf.

Beste Ruud,

Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is ontstaan over de bezorging van jouw bestelling. Hopelijk heb je het nu wel in huis. Wil je contact met ons opnemen indien dit niet het geval is? Dan kunnen we voor je nakijken wat er aan de hand is en de nodige actie ondernemen.
Aan jouw review zit een e-mailadres gekoppeld, maar daarop komt geen klant-account naar boven in ons systeem.
We horen het graag indien we nog iets voor je kunnen betekenen.

Paul 01-08-2019

Voor de zoveelste keer wéér problemen met Bax Shop. Nu weer: Op 21-07-2019 een bestelling gedaan met een reactie per e-mail, dat levertijd van een blindplaat 3 weken gaat bedragen.. Op 24-07 Bax gepoogd te bellen; na vier keer tot het eind te hebben gewacht (47 minuten totaal..!) eindelijk een vriendelijke mevrouw aan de lijn, die me toezegde de order dan maar te annuleren en de Paypalbetaling terug te storten.
Twee mails er achteraan gestuurd waarom terugstorting geen plaats heeft gevonden; natuurlijk wéér geen énkele reactie van Bax mogen ontvangen..! Het is vandaag 1 augustus en nog steeds geen reactie en/of terugstorting van het bedrag op mijn Paypal rekening. Ik zie die € 18.10 maar als verloren leergeld om NIETS meer bij BAX te bestellen..! Dat wordt dus voortaan Thomann.NL en/of Coolblue ( daar gezien de ervaring bij Bax maar eens een bestelling gepleegd voor een Soundcraft Ui24R, perfecte ervaring; apparaat bleek helaas een mankement te hebben, één werkdag later werd er dus een vervangende nieuwe geleverd en de defecte teruggehaald... Zó kan het dus ook...!

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review. De € 18.10 zou teruggestort moeten zijn. Indien je het niet hebt ontvangen, zou je dan contact willen opnemen zodat we kunnen nagaan waar dit aan ligt?
Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Bert 24-07-2019

weer gaat een bestelling fout, product is weer niet te vinden, er ghaat weer een onderzoek komen, deze kan tot 2 weken duren. omdat ik hier niet op kan wachten wil ik de order annuleren, en mijn geld terug hebben. dit is volgens Bax niet mogelijk omdat er een ondersoek wordt gestart. Van mij hoeft er geen onderzoek gestart te worden. ik wil gewoon het product of mijn geld terug. dit is niet mogelijk! dit is al het zooveelste probleem met baxshop. zij zijn het thuiswinkel Certificaat Thuiswinkel Waarborg zeker niet waard. "Baxshop, misschien de goedkoopste, maar zeker de SLECHTSTE service van Nederland
Officiele reactie van Bax-shop.nl 25-07-2019

Beste Bert,

Bedankt voor je review.

Onze collega's hebben al even contact met je gehad. We vinden het jammer dat de zending niet zonder problemen naar je toe is gekomen. Je geeft aan dat je eerder problemen hebt meegemaakt met een bestelling bij ons. Dat maakt het er dan natuurlijk niet beter op.

We verzenden ontzettend veel pakketten dus er gaat helaas soms wat mis. Als er iets mis gaat met een bestelling starten we een onderzoek om te achterhalen wat er mis kan zijn gegaan. Zo kan het pakket om verschillende redenen niet juist bij de bezorgdienst zijn aangekomen, kan er tijdens het sorteerproces in het netwerk van de bezorgdienst iets zijn misgegaan, of is er met het pakket zelf iets aan de hand. Deze zou beschadigd kunnen zijn bijvoorbeeld.
In sommige gevallen, zoals wanneer de bezorger aangeeft het pakket te hebben bezorgt terwijl je deze niet hebt ontvangen, kan het onderzoek wat langer duren. Vandaar dat we je voor de zekerheid melden dat een onderzoek tot twee weken kan duren. Zoals aangegeven in de e-mails verwachten we het onderzoek in jouw geval een stuk sneller af te ronden.

Je geeft aan dat je voor het eind van de week het pakket wilt ontvangen, of het factuurbedrag retour. We zijn wettelijk verplicht om een levering binnen 30 dagen bij je af te leveren. Maar zoals tevens aangegeven in de e-mails verwachten we deze week nog een oplossing voor je te hebben. Ook heb je bij een aankoop via internet altijd de mogelijkheid om gebruik te maken van je herroepingsrecht mocht je het product niet meer willen en het factuurbedrag retour willen.

Er is ook enige miscommunicatie rondom het annuleren van de order. Zodra een zending bij ons verstuurd is kan deze niet meer geannuleerd worden gezien deze al naar je onderweg is. Je kunt de zending natuurlijk weigeren aan de deur als hij niet meer nodig is. Of retour sturen via onze kosteloze retourprocedure. Dan krijg je gewoon het aankoopbedrag terug. En mocht je voor die tijd de order niet meer willen ontvangen kun je, zoals hierboven vermeld, beroepen op het herroepingsrecht.

We vinden het erg belangrijk dat onze klanten worden voorzien van hun producten op een snelle en gepaste manier. We gaan er dus alles aan doen om zo snel mogelijk je bestelling bij je te krijgen. Mocht je toch gebruik willen maken van het herroepingsrecht ontvangen we graag een ondubbelzinnige verklaring van je, het liefst per e-mail.

Excuses voor het ongemak dat is ontstaan. Bij verdere vragen horen we graag van je en voor nu een fijne dag gewenst.