Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Veilig en betrouwbaar bestellen tegen gegarandeerd de laagste prijs? Dat kan bij Bax Music, de (web)winkel voor Licht, Geluid, DJ Gear en Audio/Video en Muziekinstrumenten. Bestel online of bezoek onze winkels in Goes, Rotterdam of Amsterdam. Op werkdagen vóór 23:00 uur besteld, is morgen uw bestelling in huis! Bax Music heeft een grote voorraad en altijd actuele voorraadstatus meldingen online. Bax Music is volwaardig Thuiswinkel.org lid en beschikt over de meest uptodate SSL-verbinding, zodat u onbezorgd kunt winkelen en verzekerd bent van een veilige verbinding. Bax Music: We Support Your Stage!

Deze score is berekend op basis van 154 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,7

R. Bos 29-05-2020

Op 25 april hebben we voor 178 euro een bestelling gedaan én betaald, maar nu, 29 mei hebben we nog steeds geen ukelele ontvangen voor onze 13-jarige dochter. Iedere week hebben we gebeld, alle keren minimaal een half uur in de wacht gestaan. Daarnaast ook nog 5 mails gestuurd. De afspraken die we maakten met de klantenservice zijn geen van alle nagekomen. Op onze vraag over geld-terug wordt niet op ingegaan omdat het probleem bij de vervoerder zou liggen.
Wij vinden dat er veel te weinig verantwoordelijkheid genomen wordt en voelen ons als klant niet serieus genomen.

A 26-05-2020

Ze leveren te laat (of niet? Ik heb mijn product nog niet). Telefonisch heel slecht te bereiken. En ze beloven dingen die vervolgens weer niet kloppen. Irritant en heb niet het idee dat ze de slechte reviews erg vinden, want ze passen zich niet aan....

Manon 25-05-2020

ik heb vorige week voor het eerst een aankoop gedaan bij Bax Music, iets wat ik al veel eerder had moeten doen. Ik wist niet dat er zo’n klantvriendelijke en kwaliteitsvolle winkel als Bax Music bestond. Ik ben enorm tevreden over mijn aankoop en ook over de manier waarop deze bezorgt werd. Ik raad iedereen die ik muziek geïnteresseerd is, Bax Music aan!

Dirk Platvoet 25-05-2020

Dit is mijn tweede review van Bax Music. Ong. drie maanden geleden heb ik een trommeltje van mijn nieuwe Carlsbro electronische drumstel ter reparatie aangeboden bij Bax Music. Na een maand niets gehoord te hebben heb ik besloten eens te vragen hoe het ermee stond. Als antwoord kreeg ik te horen dat er nog niets van de reparateur was vernomen maar dat er meteen werk van zou worden gemaakt. Na nog eens twee weken en drie kwartier in de wacht werd mij vriendelijk medegedeeld dat het betreffende trommeltje zoek was. Verdwenen, maar dat er onmiddelijk werk van zou worden gemaakt. Na nog eens twee weken stilte en na weer een uur in de wacht werd mij aangeboden eerst het drumstel in zijn geheel terug te zenden in de originele verpakking (die ik inmiddels niet meer compleet had), waarna me een geheel nieuw drumstel zou worden toegestuurd. Op mijn vraag of ik daarbij een retourlabel zou kunnen ontvangen werd bevestigend geantwoord, maar dat label moet ik nu nog ontvangen. Na inmiddels drie maanden na inlevering van het trommeltje en het voeren van 8 telefoontjes (totale wachttijd 6,5 uur) kwam vorige twee weken geleden het verlossende bericht dat de trommel getraceerd was en binnen zeer kort zou worden opgestuurd. Wel werd erbij gezegd dat de trommel zich nog bij de reparateur in Belgie bevond, maar dat het een kwestie van dagen zou zijn voordat ik de trommel terug zou krijgen. Ik denk dat de trekschuit uit België ergens onderweg is gezonken want daarna heb ik niets meer vernomen.
Men kan begrijpen dat mijn vertrouwen in de firma Bax Music niet heel groot is en de manier waarop men klachten niet naar behoren behandelt ronduit arrogant genoemd kan worden. Een aanfluiting!
Ik zou zeer beslist niemand aanraden bij Max Music iets aan te schaffen.

Dirk Platvoet 07-05-2020

Nieuw electronisch Carlsboro drumstel gekocht waarvan een tom defect bleek. Anderhalve maand geleden opgestuurd. Bevestiging van ontvangst en doorzending naar reparateur gekregen. Daarna geen enkel bericht. Drie maal gebeld met als resultaat lege beloftes en geen spoor van mijn tom. Heeeel vreemd. Mogelijk verdwenen. Ik zou deze winkel niet aanbevelen.

Bas 05-05-2020

Pakket zoek geraakt bij Bax shop. Veelvuldig contact gehad.
Bax kiest er voor om het probleem niet op te lossen, maar zich te beroepen op de max. 30 dagenlevertijd zoals deze in de algemene voorwaarden staat.
Bas 05-05-2020

Inmiddels heeft Bax-shop contact gezocht om (opnieuw) de camera te verzenden. Ze konden echter geen levertijd aangeven en hebben uiteindelijk gehoor gegeven aan het terugstorten van mijn geld.

Jeffrey 04-05-2020

Word elke keer zeer goed geholpen door Bax Shop met mensen die weten waar ze het over hebben en hun vak heel goed begrijpen en de service is in 1 woord top ! en een zeer snelle verzending !

Pissed off klant 29-04-2020

Jammer dan er geen cijfer 0 is dan maar een 1: 2x een bestelling geplaatst, op 16 april een keyboard en op 23 april een download produkt. Ik zit op beide nog te wachten, voor de download product zou ik een mail ontvangen maar gisteren weer gebeld (dan ook nog meer dan een uur aan de lijn wachten) top service hoor!! waar dit blijft geeft men eerst aan o die zal in de spam terecht gekomen zijn. Nee hoor niet in de spam...waarop ik als antwoord krijg o ja sorry ons systeem ligt plat. Vandaag maar weer gebeld en weer 45 min op hold, net of ik niets beter te doen heb, waar die downloadlink blijft krijg ik als antwoord geen idee. Keyboard is nu ook voorradig en hebben ze ook geen idee wanneer die verzonden wordt. Moet nog maar ff geduld hebben. Daarnaast is het een online webshop, op mijn vraag of ik kan annuleren krijg ik het volgende antwoord: nee is bij ons niet mogelijke en wat staat er op hun site?:

Een bestelling wijzigen of annuleren die nog niet verzonden is

Wil je je bestelling aanpassen of annuleren voordat deze naar je onderweg is? Neem dan telefonisch contact op met onze Helpdesk via telefoonnummer (0031) (0)113 - 212 703 (Nederland) of (0032) (0)3 - 6052226 (België). Op deze manier kunnen we je verzoek zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Wie nemen ze hier in de maling, heb ook een klacht ingediend bij thuiswinkelwaarborg.
Wat een ****winkel.
Dit is dan mijn eerlijke en onderbouwde review om andere consumenten te waarschuwen voor deze winkel. Deze winkel moet je mijden.

Michael 28-04-2020

Serviceniveau is afgenomen. Jarenlang een vast adres geweest. Ik merk sinds zomer 2019 tot aan nu dat hun service niet zo goed is als ik dacht.

Dat heeft twee oorzaken:

1) Ik heb mijn e-mail adres gewijzigd maar in hun systeem blijft hardnekkig mijn oude niet meer bestaande e-mail adres bestaan. Gevolg: ik ontvang structureel geen Track & Trace informatie meer. Medewerkers passen mijn adres steeds opnieuw aan, maar lossen de kern van het probleem niet op. Dit probleem bestaat inmiddels sinds de zomer van 2019.

2) Door het onverwacht sluiten van een DHL leverpunt werden mijn bestelling en deelleveringen niet afgeleverd. Omdat ik ook geen T&T informatie had (zie punt 1) wist ik niet waar de bestelling zich bevond. Bax gaaf aan het in de gaten te houden. Uiteindelijk ongeveer 4 weken na besteldatum ben ik zelf maar DHL afleverpunten gaan bellen en zo vond ik 3 pakketten terug. Twee daarvan waren als vermist opgegeven bij de verzender. Bax heeft mij daarover niks laten weten.

Ik denk dat de helpdeskmedewerkers er verder niet veel aan kunnen doen, omdat ze in ondertal werken het het erg druk hebben nu. Het bedrijf zelf verwijt ik wel dat ze hun vizier vooral op verkoop hebben gericht en dat ze mij de indruk geven niets te geven om een goede jarenlange klantrelatie die ze hebben met mij.

Bax was een prima zaak tot 2019, nu vallen ze - in elk geval in serviceniveau - erg tegen.

Gaatjeniksaan 25-04-2020

Product op voorraad en er wordt beweerd de volgende dag te leveren (besteld ruim voor 23.00 uur). Niet dus. Zending aangemeld maar niet overgedragen aan DHL.
Bedankt Bax !

anton 25-04-2020

top service dynacord mengtafel gekocht keurig afgeleverd vplgens afspraak opgehaald in vestiging apeldoorn zeer netjes geholpen door de medewerker bax shop weer bedankt op naar de volgende aankoop

Patrick 21-04-2020

B-stock basgitaar gekocht, met kleine kras. Per post ontvangen maar zwaar beschadigd, waar Bax natuurlijk niets aan kan doen. retour gestuurd met eerst proberen te bellen (40min in de wacht maar opgegeven), maar dan per mail. inmiddels heb ik al diverse mails gedaan maar krijg geen reactie, raar stuur ik met een ander mail dat ik graag een bestelling zou willen doen meteen antwoord krijg. uiteindelijk wel een creditnota ontvangen. maar geld retour helaas.. gefrustreerd maar vol gehouden aan de telefoon.. en jawel er was wat fout gegaan maar dat ze het gingen oplossen en ik nog maar eens 7 werkdagen op mijn geld moest wachten!! daar ging ik dus niet akkoord.... maar ja wat moet ik? dus maar weer wachten of ik me geld nu wel terug krijg. zo als je daar te woord of geholpen wordt!!!!!! ja ze zijn heel vriendelijk aan de lijn dat wel... Ik koop er nooit meer iets!!!!

SamF 20-04-2020

Een 2e rangs on-line winkel dat niet eens mijn aankoopbedrag binnen 14 dagen terug kan boeken door een fout aan hun kant. De klant is alles behalve koning bij Bax. 20 dagen verder een de probleem wordt nog steeds uitgezocht terwijl de oorzaak bekend is !!

Buddy Eyletten 18-04-2020

Ik ben reeds jaren klant van Bax en ben daar uiterst tevreden over. Altijd even correct en vriendelijk behandeld geweest. Deze mensen verdienen een dikke pluim!!

Semih 16-04-2020

Ik heb mijn keyboard ergens begin 2018 gekocht en kwam al meteen met een probleem dat de toetsen niet goed vast zaten en veel herrie maakte als ik erop speelde. Ik dacht dat het normaal was maar dat bleek dus niet. dus ik besloot het 1 maand geleden op te sturen voor een reparatie.
vervolgens heb ik hem gisteren terug gekregen met stof erop en er was er helemaal niets aan gerepareerd!! Ik stuur een berichtje van: wat is dit? er is helemaal niets aan gedaan 4 weken lang en jullie updaten mij er niet over. Hun antwoord hierop: Stuur het opnieuw op met duidelijke informatie (wat ik al deed toen ik hem opstuurde met een filmpje erbij). Ik vraag vriendelijk om een nieuw product of mijn geld terug maar gaan er niet mee akkoord. Nu nemen ze de telefoon niet meer op en hebben ze ook nog eens opgehangen. Koop je apparatuur bij KEYMUSIC! betaal liever 20 euro meer maar dan heb ik tenminste service!

ArnoldV 11-04-2020

Inmiddels ben ik al jarenlange trouwe Bax Music klant. Bax is voor mij de one-stop-shop geworden voor ieder instrument wat ik speel; gitaar, toetsen, en microfoon. Mijn voorkeur nog steeds uitgaat naar de fysieke winkel, waarbij je je instrument kunt vasthouden en ervaren. Goes is daarvoor helaas voor mij te ver weg, maar inmiddels is o.a. Peter Verspuy uit Rotterdam omgetoverd tot Bax Music, ik denk dat er nog andere winkels zullen volgen. Of dat positief is zal de toekomst uitwijzen. 60 dagen uitproberen is voor mij voldoende. Tegen de tijd dat ik overga na aanschaf in het duurdere segment, zal ik gebruik gaan maken van de mogelijkheid om de gitaar eerst te langere tijd te huren. Het assortiment valt daarbij prima in het segment van mijn muzikale voorkeuren; metal, rock en blues.

In het verleden kon bij zowel bestelling als door de bezorgdienst minder precies worden aangegeven wanneer het pakket werd bezorgd. De bekende "wij troffen u niet thuis" brief lag regelmatig op de mat. Gelukkig is de bezorg datum en tijd voorspelling een stuk verbeterd. Bax is de laatste jaren ook creatiever geworden met de acties, waarvoor ik de loftrompet al heb gespeeld op mijn keyboard.

De klantenservice is graag bereid te helpen en mee te denken. Duidelijke communicatie over de leveringen en voorraad. Voor technische vragen zoek ik echter buiten de helpdesk. De papieren en sticker acties mogen wat mij betreft anno 2020 wel stoppen.

Wendy 10-04-2020

Bestel al jaren bij Bax-Shop.nl. Ik heb altijd goede ervaringen gehad. Producten zijn fijn geprijsd, de medewerkers van de klantenservice zijn vriendelijk, weten waar ze het over hebben en denken actief met je mee. Naar mijn mening heeft Bax-Shop de beste klantenservice van Nederland. Ook als producten bij Bax iets duurder zijn dan bij de concurrent, bestel ik mijn producten liever bij Bax. Ik weet dat als er iets misgaat, ik goed en vriendelijk geholpen word. Vandaag belde ik met de klantenservice over een headset die nog niet geleverd is (het is onzeker wanneer je producten kan ontvangen tijdens de coronacrisis). De medewerker zag dat deze headsets beperkt geleverd worden door de leverancier, hij ging voor mij meteen contact opnemen met de leverancier. Ook gaf hij mij een aantrekkelijk alternatief in het geval dat de headset niet geleverd zou kunnen worden, zodat ik in ieder geval binnen korte tijd een headset heb. Echt super!

Peter 09-04-2020

Vorige week een bestelling retour willen sturen, alles via de site geregeld, maar geen retourlabel ontvangen.
Na 3 keer bellen (90 min in wacht), Facebook en Twitter nog steeds geen label.
Nu maar zelf 300 kilometer gaan rijden om het product terug te gaan brengen.....ben benieuw hoe en wanneer ik mijn geld terug krijg.

Patrick 08-04-2020

Ukelele besteld en was de volgende dag binnen, chapeau! Helaas was de brug los van de kast en heb hier over gebeld. De meneer aan de telefoon had er blijkbaar weinig zin in en gaf de mogelijkheden aan voor retourneren, maar vertelde er ook nog even bij dat het merk een budget ukelele is waarvan ik het probleem al had kunnen verwachten.
Vervolgens product opgeven als retour en gewacht op een retourformulier om bij te voegen in de doos. Daarna zou er een label verstuurd worden binnen een uur, maar deze is nooit aangekomen. De klantenservice hierover gebeld en een aardige dame vertelde mij dat deze opnieuw is aangemaakt. Ook kon ik om de tijd te versnellen de ukelele naar een winkel in Amsterdam brengen om daar een alternatief product te halen (de oorspronlijke hadden ze niet op voorraad). Naae een aantal uur helaas nog geen retourlabel en dus weer gebeld. Na wederom een half uur in de wacht te staan, antwoord gekregen dat ik hier gewoon op moet wachten.
Mijn ervaring met BAX is dus simpelweg niet positief.Omslachtig gedoe en op deze manier sowieso niet bekend wanneer ik een degelijk instrument in handen zal hebben. Eigenlijk wil ik het instrument niet meer en gewoon mijn geld terug zodat ik elders een ukelele kan kopen. Dan weet ik zeker dat ik er snel plezier van kan hebben. Maar ja, dan moet ik weer bellen en zal dit weer een heleboel tijd in beslag nemen. Dilemma's.....
Peter 09-04-2020

Beste,

Ik zit met precies het zelfde probleem, totaal 90 minuten in de wacht gehangen, 6 keer is er een nieuwe retour aangemaakt en telkens geen verzend label.
Mailen helemaal geen antwoord, Facebook wel maar het zelfde verhaal.
Dus morgen maar 300 kilometer naar Goes gaan rijden om mijn gitaar terug te gaan brengen.

Patrick 16-04-2020

Ik ben er ook al 3 weken mee bezig, helaas zonder enig resultaat.
Ik heb ook al aangeboden om het zelf op te sturen (de kosten zelf betalen) maar dat kan helaas niet.
Ik ben heel erg benieuwd of de "klantenservice" het ooit voor elkaar gaat krijgen om mij mijn pakket retour te laten sturen...

Patrick 16-04-2020

Hoi Patrick & Peter. Uiteindelijk ben ik ook maar naar de shop in Amsterdam gereden. Geen 300KM voor mij, maar 2x 40km.
Volgens de dame op de klantenservice, kon ik het instrument niet retourneren zonder label, maar had de gok genomen en bleek dat de medewerkers in de shop onwijs behulpzaam zijn en zonder problemen het instrument retour hebben genomen en ook geadviseerd hebben over de aanschaf van een alternatief product. Ik ben weer blij, hoewel ik zeker ben dat de klantenservice nog veel beter kan. Voortaan ga ik gewoon naar de shop.

Hans 05-04-2020

Na 2,5 jaar had mijn JBL E55BT hoofdtelefoon het begeven. Na melding bij Bax Music Store mocht ik hem opsturen en zouden ze hem maken, maar helaas kon men hem niet reparen omdat er geen onderdelen meer te leveren waren door JBL. Ik kon de hoofdtelefoon gratis omruilen tegen een andere van welk merk dan ook maar wanneer hij duurder was dan de aanschafprijs van de JBL dan moest ik het verschil uiteraard wel bijbetalen. Ik vind deze oplossing geweldig en dus een pluim voor de serviceverlening van Bax Music Store!

willster 05-04-2020

Meerder slechte ervaringen als het gaat om het bestelproces en administratieve afhandeling.
Mijn laatste ervaring is dat op de website een artikel op voorraad staat maar dit achteraf niet zo blijkt te zijn. Proactief communiceren is er niet bij, ik moet er zelf achter komen nadat ik meerdere keren ca. 15 minuten in de wacht heb gestaan. Reacties op de mail laten meerdere dagen op zich wachten. Waar ik absoluut geen begrip voor heb en maakt dat ik hier nooit meer iets bestel is dat ze wel onmiddelijk afschrijven van je rekening ... ook al laat de levering nog een week op zich wachten. Als je vervolgens het gestorte geld terug wilt hebben kun je tenminste een week op je geld wachten .. ik heb het nu dik een week nog niet terug :(

Randall 02-04-2020

Telefonisch moeilijk bereikbaar, lange wachttijden. Ook voor de Corona crisis. Slechte administratie mailtjes worden niet beantwoord. Lange levertijden. Opdrachten worden verkeerd uitgevoerd of niet uitgevoerd, bv. dubbele bestelling worden na een telefoon gesprek niet verwijderd.

Tony 02-04-2020

Goede service precies juist de beschrijving en klantendienst ook top 2 mails gestuurd en netjes beantwoord bestelling ook op tijd in huis

Vriendelijke mensen

Brian 31-03-2020

Verkopen B-stock als nieuw!

Een nieuwe Native Instruments Maschine MK3 besteld en een gebruikte gekregen. Hier kwam ik helaas achter toen ik de software probeerde te installeren dit lukte niet omdat de software sleutel al gebruikt was! en dus geregistreerd op een ander account. Hierdoor was mijn Maschine onbruikbaar.

Klanten service van Bax zou hier achteraan gaan. Dit is niet gebeurd en heb ik zelf de fabrikant benadert dit geen ook vrij moeizaam omdat ze de casus behandelden als zijnde een tweedehands product. 3 dagen verder heb ik eindelijk via de fabrikant de software vrij gekregen.

Meer dan een excuus kon er niet vanaf bij Bax. Een compensatie wilde ze niet geven ondanks dat mijn product dus duidelijk B-Stock was en gebruikt!!!!

Stefano 31-03-2020

Levering en retourneren is een ramp, gepaard met een waardeloze klantenservice.
Levering pas na drie dagen, terwijl er wordt beloofd de volgende dag te leveren. Producten teruggestuurd, maar na twee weken is maar een deel gecrediteerd. Dus maar weer bellen met Bax Music, voor de zoveelste keer! Krijg ik weer een medewerkers aan de telefoon die zich wederom verschuilt achter systemen waarmee ze werken en achter andere medewerkers, terwijl ondertussen het probleem niet wordt opgelost en ik mijn geld dus niet terug heb. Niemand toont de ballen om het te regelen.
Ondertussen ook al een manager gesproken die het voor mij zou regelen, maar die krijgt het blijkbaar ook al niet voor elkaar. Er wordt van alles beloofd, maar overgaan tot actie ho maar. Je wordt totaal niet serieus genomen.
In het menu van Bax wordt gevraagd deel te nemen aan een klanttevredenheidsonderzoek; wat is het nut hiervan als je hier helemaal niks mee doet en gewoon schijt hebt aan je klanten die je behandelt als een idioot?
Ik zie bij verschillende reviews een officiële reactie van Bax-shop.nl met excuses, maar de geloofwaardigheid is ver te zoeken.
Ik ben echt zwaar pissed off en teleurgesteld in Bax Music!

Tijmen 25-03-2020

Klanten service is echt bagger.

Telefonisch contact opnemen duurt mega lang. Je moet telefonisch je bestelling annuleren wat tegenwoordig allemaal via de website gaat bij andere bedrijven. Ik had zelf een bestelling geplaats die binnen 4 dagen geleverd zou worden. Na een week nog niks binnen dus maar contact opgenomen via de mail. Komen ze er achter dat mijn bestelling pas binnen 3 MAAND geleverd kan worden. Wel handig als ze dit van te voren zouden melden...

Slechte service

Rob 24-03-2020

Belofte doen en niet nakomen ondanks dat je ze voor de bestelling zelfs nog gebeld hebt over de levering!
Als je ze er dan op aanspreekt heb je gewoon pech, want ze kunnen er allemaal niets (meer) aan doen.
Als ze je toezeggen dat een bestelling dezelfde dag weg gaat en het vervolgens niet doen houdt men zich niet aan een afspraak en een deel van de overeenkomst.
Je hebt dan je verantwoording te nemen lijkt me.
Je geld terug omdat je nog niets hebt ontvangen???
Ja binnen 7 werkdagen en dat is het!!!
Valt me zwaar tegen van een bedrijf dat zich zo "goed" op de markt wilt zetten!!!

Koen Schildkamp 23-03-2020

TL;DR:
+ Breed aanbod

- Onbetrouwbare levertijd (Ook als een product "op voorraad" is)
- Aardige, maar niet behulpzame helpdesk
- Slechte communicatie over vertraagde leveringen

Context:
Ik heb er meerdere keren online bestellingen geplaatst en de ervaringen zijn hier erg wisselend.
De reden om voor bax te kiezen is voor mij de vooral
de levertijd (levering de volgende dag, binnen Nederland). Dit is voor mij ook meteen het probleem. De helft van mijn bestelling zijn namelijk niet binnen deze termijn geleverd. Nu begrijp ik dat het voor kan komen dat een product toch niet snel leverbaar is, maar als dit bij de helft van de bestellingen gebeurt is dit simpelweg veel te vaak.
Om deze reden bestelde ik, na de eerste twee keer problemen gehad te hebben, alleen nog maar producten die op voorraad waren. Dit bleek ook geen oplossing te zijn, want hierna bleek dat sommige producten helemaal niet op voorraad waren ook al stond dit wel aangegeven. Wanneer ik hierover contact zocht met de servicedesk, kreeg ik altijd mensen aan de lijn die, hoewel ze me graag wilden helpen, vaak niet veel voor me konden betekenen. Dit gecombineerd met een ronduit slecht communicatie over vertraagde producten (pas na 2 weken mail over producten die binnen 24 geleverd zou zijn), maakt bax erg onbetrouwbaar.

Tim Buschman 20-03-2020

Ik ben ontzettend blij met mijn bestelling bij Bax-Shop! Ik had online gezocht naar het gitaar dat ik kopen wou en kwam bij Bax-Shop terecht omdat hun de beste prijs hadden. Eerst was ik langsgegaan in de winkel om het gitaar te bekijken en ik werd super geholpen.
Ik heb diezelfde dag het gitaar savonds laat besteld en tot mijn verbazing kreeg ik het de volgende dag al geleverd!!! Ik heb online besteld omdat dit het meest ideaal voor mij was qua levering aan de deur.
Het gitaar zat goed, stevig en veilig verpakt in een grote doos, dus totaal geen zorgen over beschadigingen!! Helemaal top!! Bedankt Bax-Shop voor de goede hulp en snelle levering!

Sieto 19-03-2020

Een mooie Roland fp30 gekocht DHL had wat moeite om alles in 1x te leveren dus in 2 keer.
Bij het uitpakken was helaas de piano beschadigd geraakt. Waarschijnlijk bij vervoer. Gebeld met de klantenservice. Wachttijd was wel wat lang maar prima geholpen. Piano teruggestuurd. Maandag teruggestuurd donderdag de nieuwe in huis. Ik moet zeggen dat is keurig geregeld. Prima afhandeling compliment hiervoor.

Lucas.R.B 19-03-2020

Het is een goede site met een groot assortiment en in de winkels is goed personeel. Er zijn echt goede spullen voor alles dat ook maar een beetje met muziek te maken heeft.

Rossi 18-03-2020

Enige tijd geleden van Pioneer de DJM900NXS2 en 2x de XDJ1000mk2 besteld, alle met beschermkap. Aangegeven dat ik de bestelling kwam afhalen op de website, die erg overzichtelijk is. Helaas bleek bij het afhalen niet de gehele bestelling klaar te staan, de 2 beschermkappen van de XDJ's waren niet aanwezig. In de winkel varen ze ook niet op voorraad, dus opnieuw langs komen om ze op te halen of opsturen waren de enige opties. Ik heb ze laten opsturen en kreeg ze gelijk na het weekend binnen. Top winkel met meedenkend personeel, zeker een aanrader.

Rik Ploeg 11-03-2020

Bax is een erg goede webwinkel met ruim voldoende keuze en goed vergelijkingsmateriaal. Er is ruim voldoende aandacht besteed aan productbeschrijvingen en koophulp pagina's voor productgroepen. Dit maakt het erg makkelijk winkelen.

Voor reparaties en onderhoud aan mijn instrumenten ga ik zelf echter liever naar de lokale muziekwinkel. Dit is niet hun specialiteit denk ik. Als webwinkel doen ze het fantastisch!

Rob 10-03-2020

Waardeloze klantenservice met hun eigenwijze personeel. Nooit es een keer op tijd bezorgen. Geld retour betalen na een retourzending zijn ze ook niet snel mee (2 week na ontvangst retour gestuurde produkt???)

Nee geen Bax meer.

Loet 09-03-2020

Na meerdere bestellingen te hebben gedaan bij Bax shop kan ik concluderen dat de bezorgclaims simpelweg niet worden waargemaakt. Pakketten komen altijd te laat binnen.

Ook de klantenservice is een absolute verschrikking. Ik heb er maanden over gedaan om geld terug te krijgen nadat ik een verkeerde bestelling heb teruggestuurd. Elke keer werd mij beloofd dat er contact met me zou worden opgenomen en het zou worden uitgezocht. Uiteindelijk heb ik zelf continue na moeten vragen hoe het zat met de betaling. Ook via de telefoon vaak niet bereikbaar door een “periode van drukte”. Zeer negatieve ervaring met Bax-shop, absoluut onacceptabel gehandeld aangezien het vaak om zeer dure producten gaat.

Beste Loet,

Bedankt voor jouw review. We kunnen het ons voorstellen dat je niet tevreden bent gezien jouw ervaringen met ons.
Het kan altijd wel eens gebeuren dat een pakket later wordt geleverd. Dat dit al meerdere keren bij jou is gebeurd is dan ook opvallend. In zo'n geval kun je contact opnemen met onze klantenservice zodat we kunnen checken waar dit aan ligt en onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Daarnaast begrijpen we dat je lang hebt moeten wachten op je geld. Dit is alweer van een paar maanden geleden, maar gezien de lange periode die je hebt gewacht gaan we dit intern doorzetten zodat we wellicht nog kunnen achterhalen waarom het lang heeft moeten duren.
We wille je onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. Indien we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Een gitarist 08-03-2020

Volgende dag leveren belofte wordt niet waar gemaakt, wachttijd voor helpdesk is met 30 minuten veel te lang. Het Bax coins programma belooft veel, maar werkt in de praktijk niet. Of je jaren lang klant bent of niet, maakt ook niet uit. Er zijn webshops met meer service en betere prijzen.

Beste Rene,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het klopt dat de wachttijden telefonisch wat kunnen oplopen. We doen onze best om iedereen zo snel mogelijk te helpen. We zijn wel benieuwd wat je bedoelt met dat het bax coins programma in de praktijk niet werkt. Feedback is altijd welkom, daarmee kunnen we namelijk onze dienstverlening mee verbeteren.

Officiele reactie van Bax-shop.nl 25-03-2020

'Beste Rene' klopt uiteraard niet. Het lukt niet om dat aan te passen. Excuses!

AstroPhiL 05-03-2020

Ik had jaren lang bij Bax middels voor duizende Euros aan bestellingen hun zogeheten bax-coins gespaard om flinke kortingen etc te kunnen krijgen op artikelen. Ik moest eens mijn email adres wijzigen omdat ik van email adres veranderde. Ging helemaal niet goed en uiteindelijk haalde Bax het hele account maar weg en maakte een nieuwe aan met het nieuwe email adres. Alle bax-coins kwijt dus. Ik ga nooit meer bij hen wat kopen.

Beste AstroPhiL,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Heb je al contact met ons opgenomen zodat we de baxcoins kunnen overzetten naar je nieuwe account? Dit kunnen we namelijk voor je regelen zodat je je gespaarde Bax coins niet kwijt bent. Indien we je hiermee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op.

ER 29-02-2020

Leuke winkel, maar afterservice is werkelijk een ramp op dit moment. Al bijna 4 maanden een drumstel in reparatie terwijl overduidelijk is wat er mis was. Moest hele drumstel meesturen, maar had helemaal niet gehoeven. Een nieuwe pad was voldoende geweest. Nu dus al 4 maanden zonder drumstel.
Afspraken worden niet nagekomen en een fatsoenlijke oplossing komt er niet. Standaardmailteksten met zogenaamde excuses zijn onpersoonlijk en een slechter gevoel kan je dan aan mensen niet geven.

I-Know 28-02-2020

Deze week heb ik een gitaar met toebehoren gekocht voor mijn zoon.
Bij het uitpakken constateerde we gelijk dat de doos van de gitaar al open was geweest en men ook niet de moeite had genomen om deze weer netjes dicht maken en te verpakken.
Hij was gewoon in de doos gedaan waarbij de ondersteunende kartonnen los in de doos lagen met daarbij twee losse inbussleuteltjes. Het was overduidelijk een demo model die ze in de doos hadden gedaan en nog niet eens de moeite hadden genomen deze weer dicht te plakken.

Heb direct een mail gestuurd en de volgende dag telefonisch contact opgenomen.
Vandaag de gitaar opgehaald bij de bax-shop in Rotterdam. Dit alles heeft mij zeker 4 uur aan tijd gekocht. Het had een blij moment moeten als verassing voor mijn zoon. Maar door nonchalantheid, dat de klant dit hoogstwaarschijnlijk toch niet zou zien en het accepteert is deze verstuurd.

Ik vind dit heel erg jammer, ben al klant vanaf 2012, uiteraard kunnen er fouten gemaakt worden maar deze was bewust!

Iets wat voorkomen had kunnen worden is vervolgens toch doorgevoerd en daar zijn wij helaas de dupe van geworden. Wij zijn echt zwaar teleurgesteld.

Beste klant,

We kunnen ons de teleurstelling goed voorstellen. Het is zeker niet onze bedoeling geweest om de gitaar in deze staat naar je opsturen. Normaliter worden demo-modellen te koop aangeboden als B-stock, dus dit moet ergens niet goed zijn gegaan. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.
We hebben begrepen dat je de gitaar hebt omgeruild voor een andere model in één van onze winkels. Hopelijk is die gitaar wel in orde en is je zoon er blij mee! We willen hem veel plezier wensen met gitaar spelen.
Indien we nog met iets kunnen helpen, dan horen we het graag.

Peter 28-02-2020

Bestellingen zijn op zich redelijk snel binnen, maar de afterservice is echt een drama! Afspraken worden niet nagekomen, defect product ligt al 2 maanden bij de reparatieafdeling (terwijl dit nog geen maand oud was), krijg zonder enige aankondiging ineens een reparatiefactuur van € 50,00 omdat men het defect niet heeft kunnen constateren, terwijl dit duidelijk met zelfs met videomateriaal is aangegeven. Tegenwoordig is de kwaliteit van een shop vooral meetbaar aan de kwaliteit van de service en dat scoort bij Bax echt een zware onvoldoende.

Beste Peter,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We begrijpen dat het product naar de winkel in Rotterdam wordt gestuurd zodat je deze samen met een medewerker kan gaan testen. We gaan er van uit dat er naar een passende oplossing wordt gezocht. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Reinder 27-02-2020

Op 26 oktober 2019 heb ik een apparaat ter reparatie aangeboden (netjes zelf afgeleverd in de winkel). Het is vandaag 26 februari 2020 en ik zit nog steeds met lege handen. Vervanging is niet mogelijk omdat het apparaat niet meer in het assortiment zit. Meerdere keren heb ik gebeld, ik ben in de winkel langs geweest, ik heb gemaild en nog steeds is er geen zicht op een oplossing.
Wat heb ik een spijt dat ik gebruik heb gemaakt van de garantie. Als ik dit had geweten had ik het apparaat op eigen kosten wel elders laten repareren

Beste Reinder,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We hebben begrepen dat er naar een oplossing voor je wordt gezocht. Onze excuses dat je al zo lang aan het wachten bent op jouw reparatie. Zoveel maanden is wel extreem lang en is zeker niet gebruikelijk.

Jelle 25-02-2020

Ik was zeer tevreden over de online-shop van Bax. Goede levering, altijd op tijd en retour sturen was geen probleem. Ik bestelde dan ook altijd trouw bij Bax. Maar nu, donderdag 23 januari 2019 heb ik een retour aangemeld en het is nog steeds niet verwerkt en daarom ook mijn geld nog niet terug. Ik heb contact met RMA via email gehad maar daar zegt de een dit en de ander dat en of ik nog even geduld heb, maar van onderling communiceren is geen sprake. Bellen ben ik al eerder mee gestopt, sta je standaard minimaal 20 min. in de wacht. Op een bericht via Facebook helemaal geen reactie, terwijl ze zeggen dat ze dan sneller reageren. Mijn geduld is eerlijk gezegd op en daarom schrijf ik deze review. Ik zie heel veel klachten en het lijkt erop dat Bax zijn servicezaken (aftersales) steeds minder op orde heeft. Ik hoop dat ik snel mijn geld terug krijg anders is het voor mij echt helemaal gedaan met Bax.

Beste Jelle,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Deze keer duurt de verwerking van de retour wel erg lang bij jou. We zien dat de retour gisteren is gevonden, dus je kan snel de creditnota verwachten. Binnen een paar werkdagen zou je deze in je mailbox moeten ontvangen. Onze welgemeende excuses dat je wat langer hebt moeten wachten. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen we ze graag.

Johan501 23-02-2020

Donderdag 20-02-2020 een b-stock elektrisch drumstel besteld + kruk en stokken. Voor 23:00 besteld = morgen in huis. Dit komt over als een 100% belofte. De dag erna op vrijdag, niks... dus gebeld. Omdat ie schijnbaar groter of zwaarder was met een andere dienst van DHL meegegaan. 1 a 2 keer aan de telefoon verteld aan mij dat het zaterdag 22-02-2020 bezorgd zou worden.

Staat er ineens dat het maandag bezorgd word... Waarom niet op zaterdag? Omdat DHL via de chat zei dat DHL Zakelijk niet op zaterdag bezorgd.... Sorry hoor Bax, maar ik ben Consument.... Ik dus weer gebeld en ze vonden het maar weer raar...

- de klantenservice is amateuristisch, niveau Marktplaats verkoper
- medewerkers klinken niet geïnteresseerd, mee alsof ze moeten maar niet willen
- b-stock pagina stond dat er iets mist met daarachter: (zie foto's). Ja wat dan? De doos? Iets anders? Is te duur om alles duidelijk aan te geven met b-stock product. Is een kleine moeite
- Na gevraagd om er iets mist wat nodig is, maar "zo te zien" was het verder compleet. Wauw... veel vertrouwen in je werk zeg

Bax-shop verzend dus zonder aan te geven met DHL Zakelijk, ook kan ik daar niks over op de Bax website lezen? Ik als consument verwacht gewoon m'n bestellingen thuis en mijn huis is geen kantoor. Wat is jullie klantenservice slecht zeg... jaren geleden: richting 2011-2013 was het een heel stuk beter. Nu? Ik raad bax-shop echt aan niet niemand aan...

Aan de medewerker van Bax-shop:
Excuses hoef ik niet, daar trap ik toch niet in. Jullie gaan maar zorgen dat het word opgelost. Niemand heeft om DHL Zakelijk gevraagd ALS CONSUMENT.... Zien jullie het verschil tussen Consument en Zakelijk?

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review. We hebben deze klacht ook via Klachtenkompas mogen ontvangen en je via die pagina van een reactie voorzien.
Indien we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

MV 22-02-2020

De laatste 1,5 jaar regelmatig drumgerelateerde items besteld. Altijd snelle levering, en bij deellevering wordt je altijd keurig op de hoogte gehouden. Bij het vergeten van het bestellen van één item was een kort telefoontje naar de klantenservice genoeg om het alsnog toe te voegen aan mij zojuist geplaatste bestelling. Scheelt dan toch mooi de verzendkosten :) Een breed assortiment, prima prijzen, snelle service en een prima klantenservice? Dan krijg je van mij een dikke 10!

Mark 20-02-2020

Zelfde ervaring als Gerco. Kleine items zijn oke, maar bij grotere artikelen is de levertijd onduidelijk en in mijn geval nog steeds niet geleverd. Nu al twee weken na verwachte levering.

Beste Mark,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Jammer dat deze niet positief is geweest. We begrijpen dat je wat langer hebt moeten wachten op jouw bestelling dan de eerder doorgegeven levertermijn. Het kan wel eens zijn dat we een product later gaan ontvangen van onze leverancier. Mocht dit zo zijn, dan informeren we je per e-mail.
Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, dan horen we het graag van je.

Gilles 17-02-2020

Fantastisch bedrijf met een nog betere service. Ben ook al langsgeweest in de winkel in Goes en het personeel is zeer behulpzaam. Af en toe durft er eens iets mis te lopen met de verzending, maar dan staat de fantastische helpdesk voor je klaar. Als je contact opneemt via Facebook heb je vaak binnen het uur antwoord. Top winkel!

Gerco 13-02-2020

Ik heb vaker bij bax besteld, met de kleinere dingen (die ook op vooraad waren) was het nooit echt een probleem, altij netjes op tijd geleverd niks over te klagen. vervolgens bestel ik een TC electroninc BC208 naast een versterker en de versterker is de volgende dag al in huis, de levertijd voor de BC208 was 5 dagen. op de dag van levering geen melding gehad, ik heb gemaild en die e-mail (nu al 7 dagen geledden) is nogsteeds niet beantwoord. ik heb meerddere keeren gebeld waar na de 1e keer de levertijd gedurende de nacht naar 22 weken is opgeschoven. na mn speaker niet te hebben voor het optreden 2 dagen later was er ook geen alternatief wat ze me voor de zelfde prijs (of iets soort gelijks konden bieden) hoewel ik maanddag nog gebeld zou worden door een "bas specialist" heb ik (nu woensdag) nog niks gehoord. ik heb ook mijn geld terug gevraagd (ironisch genoeg de enige mail die ze wel binnen de dag beantwoord hebben) eerder ook al gezeik gehad met de levering van een bas gitaar. de kwaliteit van de levering van de kant van bax en de klanten service zijn in mijn ervaring zwaar gedaald. en ik vind het erg jammer om dat te zien.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 13-02-2020

Beste Gerco,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We kunnen ons voorstellen dat je niet zo tevreden met ons bent als je langer op jouw product aan het wachten bent dan eerder aangegeven. Daarnaast is er ook niet tijdig contact met je opgenomen voor een alternatief. De terugbelafspraak was pas in behandeling genomen nadat de bestelling was geannuleerd, dus vandaar dat je niks meer van de specialist had vernomen.
Voor een volgende keer mag je ook contact opnemen zoals Facebook of Twitter. Daar kunnen we je doorgaans sneller helpen.
We hopen je nog eens terug te zien bij Bax Music.

Loeki 10-02-2020

Levering en retourneren is een ramp. Een maand wachten terwijl er volgende dag staat en 100 keer bellen wil ik mijn geld terugkrijgen
Officiele reactie van Bax-shop.nl 12-02-2020

Hallo Loeki,

Wat vervelend dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen en dat je je geld nog niet terug hebt. Een terugbetaling duurt over het algemeen 7 werkdagen. Stuur even een privé bericht via Facebook, dan helpen we je snel verder!

Bax Music

Michael 09-02-2020

Bij BAX zal je altijd met een tevreden gevoel aankopen. Het assortiment is zo breed dat je bij elke wens het juiste product zal vinden. En tevens aan een zeer voordelige prijs. Na vlotte betaalmodaliteiten hoef je ook nog eens niet lang te wachten tot je je pakje mag openen. Is het gewenste product niet meteen beschikbaar dan zal dit geen verrassing zijn en wordt je hiervan verwittigd. Heb me nog geen moment beklaagd mezelf tot trouwe klant te rekenen. En nu verder sparen voor m'n volgende aankoop.

Jj 07-02-2020

Garantie tot op de stoep is het motto van Bax.
Als je belt is de wachttijd 20 minuten, als je een defect product hebt is de wachttijd oneindig (in elk geval heb ik na ruim 6 maanden en tientallen telefoontjes nog steeds mijn product niet terug ontvangen).
Ze zijn wel heel goed in sorry zeggen elke keer dat je belt, dat dan weer wel!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 12-02-2020

Hallo Jj,

Wat vervelend dat je zo lang in de wacht hebt moeten staan en dat je jouw product nog niet terug hebt. 6 maanden is inderdaad veel te lang, stuur even een privé- bericht via Facebook of Whatsapp, dan helpen we je snel verder!

Bax Music