Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Veilig en betrouwbaar bestellen tegen gegarandeerd de laagste prijs? Dat kan bij Bax Music, de (web)winkel voor Licht, Geluid, DJ Gear en Audio/Video en Muziekinstrumenten. Bestel online of bezoek onze winkels in Goes, Rotterdam of Amsterdam. Op werkdagen vóór 23:00 uur besteld, is morgen uw bestelling in huis! Bax Music heeft een grote voorraad en altijd actuele voorraadstatus meldingen online. Bax Music is volwaardig Thuiswinkel.org lid en beschikt over de meest uptodate SSL-verbinding, zodat u onbezorgd kunt winkelen en verzekerd bent van een veilige verbinding. Bax Music: We Support Your Stage!

Deze score is berekend op basis van 2508 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Angel 14-06-2021

duidelijke site, keuzehulp bij het uitkiezen van een geschikte gitaar. Snelle levering, prachtig ingepakt. Bij bax shop is het bestellen met een gerust hart. Mijns inziens bestaat er geen betere website voor het bestellen van dergelijke artikelen.

Toppertje 14-06-2021

Nog nooit iets van problemen gehad bij deze winkel. Snelle en zorgvuldige levering. Goede klantenservice. Rijk assortiment en goede prijzen! Helemaal top dus!

Fortunati 14-06-2021

Zeker een 10 , de geleverde gitaarset is zeer compleet en een goede beginners gitaar, ik zal er zeker mijn volgende instrument kopen.

Ruud van de Voort 13-06-2021

Voor zowel hobbyist als professional in alle sectoren die met licht/ geluid verbonden zijn een zeer gewaardeerde shop

Snelle leveringen, Goed verpakt, A-merken voor hele goede prijzen en een hele goede service / after sales!

Vaak zie je bij webshops aanbiedingen van producten die uit het assortiment lopen. Bax-shop lijkt echt te kijken naar wat klanten interresant vinden.

Of het nu om nieuwe, B-keus artikelen (zelfs een nieuw artikel met een iets beschadigde verpakking valt al onder B-keus!) of om retour goederen, alles wordt met dezelfde behandeling verkocht/verzonden.

M events Sound And light 12-06-2021

Nog nooit problemen gehad met hun en moest er iets niet correct zijn dan doen zij steeds in uiterste best om het voor u in orde te maken zeker een aanrader

2e hands gitaar 12-06-2021

Gitaar nog mooier dan verwacht
Snelle levering zoals beloofd
Prima service

John 12-06-2021

Na uitvoerig op internet te hebben bekeken deze Tascam ministudio besteld. Hij moet mij gaan helpen bij mijn podcast. Bestellen ging uiterst moeizaam. Via Ideal betalen lukte niet. Wel werd elke poging gezien als een nieuwe bestelling. Hierover kreeg ik diverse herinnering mailtjes. 1 Dag na levering, vlot als altijd, kreeg ik een nieuwsbrief. Hierin werd de Tascam ministudio aangeboden €10 goedkoper! Bax gemaild en ik kreeg een voucher van €5. Apparaat doet het prima, so far. Bestelling/levering was zeer matig dit x.

Kees 11-06-2021

Ik kom altijd graag in de winkel van Bax. Fijn om alle potentiële aankopen voor de zekerheid uit te proberen en met behulp van het vriendelijke personeel wordt elke vraag beantwoordt.

BAXTOPSHOP met geweldig personeel 11-06-2021

Ik doe al jaren boodschappen bij Bax en ik vind het een geweldige winkel. Ze hebben superveel, het personeel is heel behulpzaam en weten veel en ze nemen de tijd. Soms wat lastig wanneer je nummer 2 of 3 bent, maar gelukkig lopen er genoeg mensen rond, dus het is nooit lang wachten.

Wat ik ook zo fijn vind is hoe de online shop en de fysieke shop, haarfijn op elkaar aansluiten. Er lijkt nooit eens een probleem te ontstaan, wat je toch in heel veel andere winkels wel kan tegenkomen.

Al met al een top winkel

Bryan de langen 11-06-2021

Super levering, lekker snel en veilig ingepakt!
Misschien wel een iets te grote doos.

Willem Rieder 11-06-2021

I Always opt for BAX when looking for new gear.
The last three years I have assembling a DAWless setup which forced me to purchase hardware gear instead of software vst’s etc.

I most of the time have been buying from Thomann, a great company and reliable indeed, but the last few years I choose to get gear from BAX because of their flexible return policy. They are just as good as Thomann is concerning delivering and back up, but what really pulled me over is the 120 day return policy. Quite often when getting new gear you get a point that you’re not really happy with the instrument because after a month trying out to fit it into the setup you may change your mind about it. With BAX return policy it allows you to be mistaken since it’s easy to return the gear and get a refund or alternative gear. For me it takes away the stress when initially I am not convinced about my purchase. I have the time to find out to make the right decision with this return policy they offer, I really appreciate this from BAX it made for me that they are the first to turn to when I need new gear.

Hendrik Stevens 11-06-2021

Duidelijke website, groot assortiment en goed geprijsd. In tegenstelling tot sommige reviews heb ik alleen maar prettige ervaringen met de klantenservice en beoordeel deze dan ook als vriendelijk en zeer goed. Een 9 omdat soms het ‘volgende dag geleverd’ niet altijd goed gaat.

Rudy 10-06-2021

Bij Bax eind mei een bestelling geplaatst, met leverdatum 4 juni. Genoeg tijd dus voor Bax om het een en ander in orde te maken want alles was op voorraad. Op 4 juni krijg ik een mailtje van de transporteur, dat ze een zending voorbereiden. Ik denk 'Gek, hij moet vandaag komen'. Na een telefoontje met de transporteur blijkt dat Bax de zending pas op 4 juni heeft aangemaakt en de producten nog helemaal niet in het bezit zijn van de transporteur. Kortom, de levering vind niet plaats op de afgesproken datum doordat Bax de producten een dag te laat heeft verstuurd.

Op 4 juni heb ik een mail gestuurd met mijn bevinden mbt. de zending die te laat is verstuurd. Ik zie op de site dat Bax ook aan zaterdagleveringen doet, dus ik denk : "Ik bel ze snel, dan kunnen we misschien wat regelen". Maar Bax is telefonisch onbereikbaar. Je krijgt een bericht dat het druk is en vervolgens krijg je een robot aan de lijn die je nergens mee kan helpen.

Ik had de producten echter wel nodig op 5 juni, dus ik heb op 4 juni in de avond de producten bij Coolblue gekocht, zij het voor een paar tientjes meer, waarbij ik ze de volgende ochtend kon afhalen bij een winkel in mijn plaats. De zending van Bax hoef ik dus ook niet meer te hebben.

Ik heb nogmaals een mail gestuurd met de wens om mijn geld terug te krijgen. Ook na een week geen reactie. Ook niet op mijn 1e mail. Ik heb via de website een retourzending aangevraagd en daarbij expliciet vermeld als reden dat ik de producten niet heb ontvangen.

Ik krijg vervolgens een mailtje van de transporteur dat ze de producten bij mij thuis komen ophalen. Notabene op een ander adres dan waar de zending geleverd zou worden. Er valt natuurlijk niets op te halen, want ik heb niets ontvangen. Maar dat komt bij Bax niet binnen.

Kortom.. Dozenschuiven kan Bax waarschijnlijk heel goed.. Maar als er iets in de soep loopt dan is het een dramatische webshop. Ze zijn namelijk totaal onbereikbaar. Reageren niet op e-mail en zijn telefonisch onbereikbaar.

Ook het proces van retourzendingen is blijkbaar dusdanig geautomatiseerd dat niemand mijn reden van retour heeft gelezen.. Elke vorm van persoonlijk contact is bij Bax afwezig, waardoor je moet vechten met hun automatische processen.

Op hoop van zege dat ik ooit mijn geld terugkrijg.

Een webshop in elkaar zetten en orders picken kan iedereen. Een webshop valt of staat met de klantenservice voor als er iets mis is. En daar faalt Bax gigantisch door de mand. Ik bestel hier nooit weer iets.

Beste Rudy,

Dank voor het delen van je review. Allereerst onze excuses voor alle ongemakken. We vinden het vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring hebt m.b.t. tot de service en de levering. Door drukte en een achterstand op e-mails kan het zijn dat we iets later reageren dan normaliter.
Op dit moment zijn jou klantgegevens niet zichtbaar voor ons. Zou je contact met ons op kunnen nemen via Facebook aan de hand van een prive bericht. Op deze manier kunnen we dit z.s.m. oppakken.

We helpen je graag verder.

Bax music

Rudy2 10-06-2021

Tja.. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet vinden van de reactie van Bax. Ik moet nu contact opnemen via Facebook om een reactie te krijgen op mijn e-mails?

Ik vind het vreemd dat Bax wel tijd heeft om te reageren op negatieve reviews, maar niet de moeite neemt om die negatieve reviews te voorkomen door tijdig te reageren op openstaande mails.

Jullie hebben bij mijn negatieve review op meerdere platformen gereageerd, maar hebben het nog altijd nagelaten om te reageren op mijn e-mail.

Dan moet ik nu weer contact zoeken via Facebook om een 'voorkeursbehandeling' te krijgen nav. een negatieve review, terwijl er mogelijk nog honderden mensen zijn die wachten op een reactie van jullie servicedesk?

Jullie zeggen dat je mij graag verder helpt, maar lijken meer oog te hebben voor jullie imago. Jullie reageren binnen enkele uren op mijn review, maar ik wacht al een week op reactie op mijn mail. Dat strookt toch niet met elkaar?

Ik heb geen Facebook, waardoor ik geen contact kan opnemen via Facebook. Betreft bestelling order 9192223

Ofer Vazana 10-06-2021

Great service, great product verity and most important - quality.
keep up the good work!

F. Robben 10-06-2021

Alles mooi op tijd ontvangen en het doet het goed. Heb vaker al spullen besteld bij Bax en heb alleen maar goede recensies ervoor.

Natascha 10-06-2021

Ik kende Bax Music niet, tot ik op zoek was naar een nieuwe adapter. Bij Bax vond ik een gunstig geprijsd exemplaar en men kon de volgende dag het al leveren, het was op voorraad. Aangezien ik de adapter met spoed nodig had, was dat belangrijk voor mij. En inderdaad, de volgende dag lag het pakje bij mij voor de deur. Netjes en goed verpakt. En mijn keyboard reageerde gelijk op de nieuwe adapter. Het product deed wat het beloofde, evenals Bax. Top dus!

Peet de Graaff 09-06-2021

Bax Music shop is echt mijn favoriet als het om aanschaf gaat van Audio apparatuur. In een heel vriendelijk telefonisch contact met een medewerker van Bax shop werd ik uitstekend geholpen om de juiste product keuzes te maken. Er worden absoluut geen producten in je maag gesplitst, geen push verkoop en er wordt alle tijd voor je genomen om je zo goed mogelijk te helpen. De productkennis van de medewerker was verbazingwekkend goed en wist de juiste vragen te stellen om tot een juiste keuze te komen. Dit alles bij elkaar heeft ervoor gezorgd dat ik de aanbevolen producten heb besteld bij Bax Music en niet meer op zoek ben gegaan naar waar ik de aanbevolen producten nog goedkoper zou kunnen aanschaffen. Als je op deze manier geholpen wordt dan weet je zeker dat Bax Music jouw producten op dezelfde wijze met alle aandacht in goede orde bij je af gaat leveren en je ook de juiste garantie krijgt als er onverhoopt toch iets mis zou zijn met de producten. Een echte aanrader dus, ook voor persoonlijk contact!
Dankjewel Bax Music

André Luppers 08-06-2021

Het aanbod is puik in orde. Alles op het gebied van muziek is er uitgebreid en overzichtelijk te vinden. Vanaf het moment dat je besteld hebt is het echter bergafwaarts. Levertijden kloppen bijna nooit en als je iets besteld hebt wat niet direct verzonden wordt, heb je geen idee wat de huidige status van je bestelling is. Als je een mailtje stuurt krijg je na een week pas antwoord. Dit antwoord is altijd wel netjes en uitgebreid, maar veel en veel te laat.

Beste André,

We vinden het spijtig dat je niet helemaal tevreden bent over de service, hiervoor onze excuses. De levertijden op de website proberen we zo goed mogelijk te communiceren. Door de website up to date te houden en klanten automatische mails te versturen wanneer de leverijd verschuift proberen we je zo goed mogelijk op de hoogte te houden van levertijden. Hierin blijven we wel afhankelijk van wat we doorkrijgen van de desbetreffende leverancier. Vanwege drukte kan het zijn dat we niet altijd even goed bereikbaar zijn of door een achterstand op mails reageren we later dan je van ons mag verwachten. We doen ons best om dit op te vangen door ook actief te zijn op sociale kanalen om hier ook onze klanten te woord te kunnen staan.

Hartelijk dank voor je feedback, we nemen dit mee zodat we je in de toekomst van een betere customer service kunnen voorzien.

Bax Music.

Maito 08-06-2021

Bestel al jare bij Bax. Zo een beetje alles . DJmateriaal, percussie, pa systemen, pianos gitare noem maar op.
Ooit 1 x in alle jare wat langer moet, maar goed op de hoogt gehoude. Voor de rest altijd top

Samantha 08-06-2021

Fijne webshop met veel producten. Er zijn ook losse onderdelen verkrijgbaar, dat is prettig! De zoekfunctie werkt super en er staat genoeg informatie in de omschrijvingen om precies te weten wat je nodig hebt. Het bestelproces werkt prettig en de producten worden zichtbaar met zorg ingepakt en verzonden.

Sjors 08-06-2021

Mooie locatie in de buurt. Heeft een groot aanbod, en behulpzaam personeel. Snelle levering.

fedor 07-06-2021

Prima overzichtelijke site met goede product omschrijvingen. Daarnaast snelle en goede levering.

Rudy 07-06-2021

Ik heb bij Bax een instrument gekocht met accessoires. Ik heb daarbij een aangepaste bezorgdatum opgegeven, ongeveer een week later dan de besteldatum. Alles was op voorraad, dus tijd genoeg om alles in orde te maken.

Op de betreffende bezorgdatum wel een track en trace code, alleen werd er niet bezorgd. De spullen waren op de bezorgdatum namelijk nog helemaal niet bij Bax opgehaald en zouden dus pas later bezorgd worden. Bax heeft de spullen dus een dag te laat verstuurd.

Ik had met reden een specifieke bezorgdatum opgegeven, en ik baalde dan ook behoorlijk van de gemiste datum. Ik heb Bax gepoogd te bellen in de hoop dat we misschien nog de bezorging zouden kunnen wisselen naar een DHL-zaterdag bezorging tegen extra kosten. Telefonisch is Bax echter niet bereikbaar, je krijgt een bandje dat het erg druk is en even later krijg je een soort 'robot' aan de lijn die niets voor je kan betekenen. Op de e-mail is tot op heden ook nog niet gereageerd.

Omdat ik het een en ander wel nodig had heb ik hetzelfde gekocht bij Coolblue op de vrijdagavond, waar ik het zaterdagochtend om 9 uur 's ochtends kon ophalen in de winkel.

Via de website van Bax heb ik een retouraanvraag gestart, die is in behandeling genomen waarna ik bericht krijg dat de spullen worden opgehaald. Echter wel vanaf een verkeerd adres en niet het adres waar de zending zou worden afgeleverd. Bovendien valt er niets terug te sturen, want ik heb de zending nog altijd niet ontvangen.

Kortom.. Bij Bax gaat ongetwijfeld alles op rolletjes bij de meeste bestellingen, maar als er iets mis is dan is Bax onbereikbaar. Ze reageren niet snel op e-mail, waardoor per e-mail niets even snel te regelen is. Telefonisch is Bax onbereikbaar. Bij een retourzending kun je niet aangeven dat de zending niet (tijdig) is ontvangen en ook bij het verwerken van de retourzending checked Bax niet of de zending uberhaupt al wel is afgeleverd.

Kortom, qua aftersales en klantenservice valt er nog wel wat te verbeteren maar ook in processen kan nog wel wat verbetering toegepast worden. Het zou al een hoop schelen als Bax in ieder geval een zending een dag eerder verstuurt dan de geplande aflevering, en niet pas op de dag van bezorging de spullen aan de transporteur meegeeft.

Beste Rudy,

Dank voor het delen van je ervaring. We hebben inmiddels op je review gereageerd van 10-06. Zoals aangegeven in de reactie pakken we het graag voor je op.

Bax Music

Matthew 07-06-2021

Bax-shop is naar mijn mening één van de betere online winkels. Een overzichtelijk en mooi weergegeven website/webshop, een ruim assortiment en snelle levering. Eigenlijk bijna alles wat je zoekt op muziekgebied is wel te vinden op Bax-shop. Van instrumenten tot onderdelen en van bladmuziek tot randapparatuur. Tevens zijn de prijzen altijd net iets lager dan bij hun conculega’s.
Dat alles in combinatie met hun klantvriendelijkheid, goede service en snelle betrouwbare levering is deze webshop echt een aanrader voor elke muzikant!

Guido.S 07-06-2021

Een perfecte service en levering, en mijn aankoop voldoet aan de verwachtingen.

Peter 07-06-2021

Goede service, snelle afhandeling en prima items. Al met al waard om volgende keer weer te bestellen

Sterre G. 06-06-2021

Ik heb al vaak bij Bax besteld en elke keer is dit helemaal goed geweest! Snelle verzending en alles zit goed verpakt zodat het niet beschadigt. Ook is het makkelijk om in contact te komen met medewerkers als er iets onduidelijk is over de bestelling. Ik bestel al mijn muziekproducten bij Bax want het is gewoon top!

Chris 06-06-2021

Goede winkel, slechte levering. Ze gebruiken DHL, en deze levert slecht. De winkel zelf is niks op aan te merken!

Kelly VdBe 05-06-2021

Jammer dat het niet kan gebruikt worden zonder laptop of computer, anders had ik het zeker 5* gegeven. Kwaliteit is zeer goed.
Snelle levering, bax shop is een vertrouwde website en er staat alle nodige info bij elk artikel + na je aankoop krijg je nog eens een mail om te vragen of alles goed gelukt is met je aankoop wat ik zeer positief vind!
Nu nog wat zoeken naar hoe ik het moet gebruiken allemaal want je kan er zoveel verschillende mee, ik blijf iedere dag nieuwe dingen ontdekken

Gerard S. Hoff 05-06-2021

Allereerst is het makkelijk een overzicht te krijgen en verschillende producten te vergelijken. Je kunt dan ook nog kiezen voor B-keuzes, die even goed zijn, maar goedkoper.
Verder is de service snel en vriendelijk. Ik belde met een vraag en direct opgelost. BAX is mijn shop voor al m’n muziek aankopen.

Caspar den Bak 05-06-2021

Na de snelle levering meteen de Devine gitaarkabel en de plectra geprobeerd. Hier is weer kwaliteit geleverd voor een mooie prijs.

Claudette 05-06-2021

Alle producten zien eruit zoals ik had gedacht. Maken een mooi geluid. Snelle en correcte levering.

Rob 05-06-2021

Ik koop meestal gewoon in de winkel omdat deze vlakbij is, maar wegens covid nu een midi keyboard via de website gekocht. Goede site, makkelijk om hetgeen wat je zoekt te vinden en zeer simpel om iets te bestellen.
Vervolgens snel geleverd, Ik ben dus zeer tevreden

Felicia 05-06-2021

Mooie shop, ruim aanbod, snelle service. Mijn zoon was helemaal hieperdepieper met zijn nieuwe gitaar. En voor de prijs die je betaalt is het echt een mooi ding! Mocht hij beter worden en serieuzer gaan spelen weten we waar we terecht kunnen voor het volgende model

Pascal Binneweg 05-06-2021

Zeer snelle levering en prima product kwaliteit verhouding. Wanneer je een product. terug stuurt duurt het wel even voor je je geld terug hebt.

Jochem 04-06-2021

Betrouwbaar en super snelle levering. Waarom dan een 9? Dan hebben ze nog een uitdaging voor die 10

Ed 04-06-2021

Fijne shop, actuele informatie over de producten; nette prijzen en vriendelijk geholpen/goede service

Lans 04-06-2021

Goed en vakkundig geholpen bij Bax Music. Nemen alle tijd voor je. Grrot aanbod

Didier H. 04-06-2021

Zoals steeds wederom een vlotte correcte levering van BAX! Hier voelt de klant zich nog koning.

Paul GJ 04-06-2021

Ik kocht de Hilec MEDIA2 tablet-houder voor microfoonstatief zwart.
Snelle levering, goed stevig verpakt! Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Zeer tevreden (al jaren) over Bax Music Shop, ook met het oplossen van problemen is er een goede (meedenk)service! Ga zo door!

Pegu 04-06-2021

Goede omschrijving op de site en snelle en correcte levering na bestelling!

Jorik kastelein 04-06-2021

Snelle levering, producten waren allemaal goed. Het was iets wat onhandig verpakt Maar ik ben super tevreden over mijn producten.

Jeroen 04-06-2021

Bax Music heeft een goede range aan kwaliteitsproducten. Leveringen worden uitgevoerd conform afspraak, de medewerkers geven je graag advies als dat nodig is.

Recente aanschaf: Sela pad voor Cajon.
Ik was een beetje sceptisch, achteraf ten onrechte. Ik ben superblij dat ik deze pad toch heb besteld. Hij heeft een positieve invloed op het speelcomfort wat leidt tot nog meer plezier!

Frank 04-06-2021

De snelheid van leveren en de service blijven door de jaren heen van een hoog niveau. Jammer dat er op dit momement veel artikelen iet op voorraad zijn en lange levertijden hebben.

Pim Geveke 04-06-2021

Bestelling is niet binnengekomen, twee keer achter aan gebeld maar naar twee dagen was het er nog niet. Wel beloofde ze echt dat het binnen kwam!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 04-06-2021

Beste Pim,

Bedankt voor jouw review. Wat onhandig dat jouw bestelling nog niet is bezorgd. Aan de hand van jouw review kunnen we geen klantgegevens van je vinden. Mocht je benieuwd zijn naar de status, neem dan gerust weer contact op met onze klantenservice. Dan helpen we je verder hiermee. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Bax Music

J.C. 03-06-2021

Duidelijke website en uitgebreide product omschrijving met foto’s, evt. video’s en reviews.
Ook de voorraad status is handig en indien op voorraad goed verpakt en snel geleverd.

marc 03-06-2021

Bax-shop is geweldig. Leverd goede producten tegen een mooie prijs. snelle levering en de website is bijzonder interessant door de uitleg van apparatuur in het muziek vakgebied.. Briljant

Leo 03-06-2021

Klantvriendelijke organisatie.
Ik had een iPad (4e generatie) statief besteld.
Het bleek een te kleine maat te zijn ( maat stond er niet bij op de site)
Zonder problemen vlot voor een grotere maat kunnen ruilen........

Tom Williams 03-06-2021

Gewoon top. En ‘gewoon’ is dus waarom het top is! Geen poespas, je krijgt wat je wilt. Aardige kundige mensen! Vooral een shoutout naar Wim op de drum departement! Altijd rustig en neemt de tijd voor al je vragen en wensen ! Met groet, Tom Williams

Rob Bergevoet 03-06-2021

Goede service, prijs en voorraad.

Al meerdere keren heb ik iets via Bax laten komen.
Altijd op tijd en veel uit eigen voorraad.
Als er levertijd voor staat, klopt deze ook meestal.

Goede shop!