Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Veilig en betrouwbaar bestellen tegen gegarandeerd de laagste prijs? Dat kan bij Bax Music, de (web)winkel voor Licht, Geluid, DJ Gear en Audio/Video en Muziekinstrumenten. Bestel online of bezoek onze winkels in Goes, Rotterdam of Amsterdam. Op werkdagen vóór 23:00 uur besteld, is morgen uw bestelling in huis! Bax Music heeft een grote voorraad en altijd actuele voorraadstatus meldingen online. Bax Music is volwaardig Thuiswinkel.org lid en beschikt over de meest uptodate SSL-verbinding, zodat u onbezorgd kunt winkelen en verzekerd bent van een veilige verbinding. Bax Music: We Support Your Stage!

Deze score is berekend op basis van 69 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

3.3

Frank 21-01-2019

Sinds twee jaar een zeer tevreden klant geweest van BAX. Begin deze maand voor het eerst gebruik gemaakt van de retour service omdat een audio interface niet werkte zoals verwacht. Had voor het apparaat alleen de driver gedownload van de fabrikant zodat ik het apparaat kon testen. Na terugsturen brengt BAX echter toch 25,- in rekening voor het "clearen" van geregistereerde software. Heb ze vorige week een mail gestuurd en aangegeven dat ik de software (Cubase LE) niet had gedownload en geregistreerd. Dit hadden ze gemakkelijk kunnen nagaan bij Steinberg. Voor alle duidelijkheid, volgens de voorwaarden van BAX wordt alleen 25,- in rekening gebracht als software wordt gebruikt en geregistreerd die niet nodig is om het apparaat te testen. Daar heb ik mij keurig aan gehouden. Ik heb nog steeds geen antwoord van ze gekregen maar ze hebben intussen wel 25,- in mindering gebracht op het terug te storten bedrag. Telefonisch zijn ze zo goed als onbereikbaar (altijd minimaal half uur wachttijd). Vanmorgen nogmaals een mail gestuurd. Ik ga er beslist werk van maken als ze niets van zich laten horen, want ik vind de houding van zo'n groot bedrijf onacceptabel. Bij de meeste (web) shops wordt altijd binnen 1-2 dagen gereageerd of zijn ze telefonisch goed bereikbaar. Het zogenaamd "druk" hebben zoals BAX dat steeds aangeeft vind ik dan ook geen geldig argument meer. Ik betaal voortaan liever iets meer bij andere winkels waar wel goede service wordt verleend.

DICK 18-01-2019

Belachelijke wachttijden (tussen een half en drie kwartier nog niemand maar wel de rekening van de telefoonkosten pff)om iemand van de klantenservice te kunnen spreken. Op een mail wordt ook niet gereageerd. Ik wacht nu al meer dan 7 werkdagen op mijn retourgeld.
Ik vind de klantenservice zeer slecht. Op deze manier kun je geen klanten behandelen.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 21-01-2019

Beste Dick,

bedankt voor het delen van jouw ervaring. We hebben jouw retour op 11 januari verwerkt. Vanaf dat moment staat het bedrag met zeven werkdagen terug op jouw rekeningnummer. Vandaag is de zevende werkdagen, dus uiterlijk vandaag zie je het geld terug op de rekening verschijnen.
Indien we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

R. Westra 17-01-2019

De Bax-shop is niet meer.

Wel betaling, maar geen levering. Helpdesk niet bereikbaar. Geen reactie op mails gekregen.
Heb de shop net een ingebrekestelling gestuurd. Wanneer er niet wordt geleverd stel ik de vordering in handen van de deurwaarder. Ik ben er klaar mee.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 21-01-2019

Beste heer/mevrouw Westra,

bedankt voor jouw review. We begrijpen dat de levering van jouw bestelling nog niet heeft plaatsgevonden. Helaas komen wij in de review geen order- of klantgegevens tegen, dus is het niet mogelijk om de order te vinden en je meer informatie te geven. Met het beantwoorden van de e-mails lopen we een beetje achter. We raden je aan om via telefoon, Facebook of Twitter contact op te nemen. Dat is de snelste weg om meer informatie over de status van jouw bestelling te verkrijgen.

Maup 11-01-2019

Ik heb via de site een versterker besteld en betaald.
De volgende dag kreeg ik een 2dehands!! versterker toegestuurd?
Na een goede 3 kwartier aan de telefoon voor dat ik geholpen werd ! kon de verkoper me niet vertellen hoe het kwam en bleek de versterker die ik wilde niet meer voorradig.
Uiteraard de versterker terug gestuurd en vervolgens netjes een credit nota ontvangen.
Echter na ruim een maand nog geen antwoord op mijn mails en nog geen geld terug gestort gekregen.
Wat een belachelijke zaak is die bax.
NOOIT MEER

Beste Maup,

We vinden het erg jammer te horen dat je zoveel problemen hebt ervaren met je bestelling.
Kun je ons het factuurnummer van de credit sturen in een reactie zodat we je verder kunnen helpen?

Excuses voor het ongemak.

Lian 11-01-2019

Belachelijke wachttijden om iemand van de klantenservice te kunnen spreken. Op een mail wordt ook niet gereageerd. Ik wacht nu al meer dan 7 werkdagen op mijn retourgeld.
Ik koop nooit meer iets bij Bax-music!

Beste Lian,

Het is inderdaad erg druk en ondanks de maatregelen kan het daardoor voorkomen dat je wat langer in de wachtrij staat. Ook kan het even duren voor je reactie op een email krijgt. Maar we beantwoorden ze allemaal!
Heb je inmiddels het bedrag op de rekening staan? Anders zien we graag je ordernummer in een reactie zodat we je verder kunnen helpen.

Excuses voor het ongemak en fijne dag gewenst.

Ellen 10-01-2019

Fazley gitaar cadeau gekregen met kerst. Niet de meest fantastische gitaar natuurlijk, maar prima voor een beginner zoals ik ... Dacht ik. Ik heb er niet 1 liedje op kunnen spelen, snaren braken af en stemknoppen draaien door. Na 4 keer proberen Bax EINDELIJK aan de lijn (alsof mensen de tijd hebben om tot 4 keer toe een half uur in de wacht te staan!!) en wat kan Bax doen ... terugsturen en dan ben ik 'm een maand kwijt voor reparatie of ik krijg een gedeelte van het aankoopbedrag terug. Het ding is nieuw en ik heb er niet op kunnen spelen! Het is rotzooi, dus repareren? No thanks. Ik stuur 'm terug en hoef géén nieuwe van Bax. Ik ga bij een zaak kijken waar ik als klant geholpen wordt. Doei!

Beste Ellen,

Bedankt voor je review. En wat vervelend om te horen dat je gitaar niet naar behoren werkt! Dat hoort natuurlijk niet bij een nieuw exemplaar.
Ook heeft mogelijk onze collega een fout gemaakt, of is er sprake van een ander misverstand. Je kunt binnen 30 dagen namelijk altijd een defect product gewoon omruilen voor een nieuw exemplaar. Of natuurlijk je aankoopbedrag terugkrijgen als je dat wilt!

Mocht je verder vragen of opmerkingen hebben dan horen we graag van je. Dat kan via helpdesk@bax-shop.nl , via nummer 0113 212 703 of via onze social media kanalen.

Excuses voor het ongemak en fijne dag gewenst.

R Kind 05-01-2019

Al jarenlang tevreden klant, maar nu zeer ontevreden. Gitaar slagplaat plus binnenwerk besteld. Pakket ontvangen, maar helaas ontbrak de slagplaat. Bax proberen te bellen, maar wachttijd 30min, dus dan maar email gestuurd. Geen reactie op meerdere navolgende emails. Dan toch maar weer gebeld en lang gewacht totdat ik iemand aan de lijn kreeg.

Komt bijna niet voor verteld hij mij en ze hadden duizenden mail die nog beantwoord moesten worden, dus daarom geen respons gehad. Ze gaan eerst uitzoeken wat er met de slagplaat is gebeurd, dan krijg ik een mail. Dus ik kan nog langer wachten en het is nog maar de vraag wat ik te horen krijg. Ik heb toch ook op tijd betaald? Er is een vervelende fout door Bax gemaakt, dat kan gebeuren maar los het dan snel op. We zijn nu inmiddels 6 dagen verder. Waarom moet de klant daar de dupe van worden. Nota bene een vaste klant die al voor duizenden euros heeft gekocht in het verleden. Stuur gewoon een nieuwe slagplaat op en zoek het ondertussen intern uit.

Bax vond ik altijd een fijne winkel maar nu ga ik op zoek naar een andere muziekwinkel met een betere service.

Beste heer/mevrouw kind,

We hadden ook al reactie gegeven naar aanleiding van de review op trustpilot.
Nogmaals excuses voor het ongemak.

Geert Rademakers 04-01-2019

Ik heb ontzettend mijn best gedaan om in contact te komen met Bax over slechte service, maar dat lukt gewoonweg niet. Ik ga niet iedere keer 20 tot 30 minuten zitten wachten aan de telefoon. Vandaar nu maar publiekelijk.

Ik ben al jarenlang klant bij Bax, en tot nu toe ging het echt wel goed. Helaas is daar nu een einde aan gekomen, ik vrees ten onder aan het eigen succes.
Op 16-12 bestel ik wat klein spul, 3 gitaarhaken voor aan de muur en een blacklight voor mijn dochter.
Op 18-12 wordt een pakketje afgeleverd. 's avonds kijk ik zelf en zie dat alleen de gitaarhaken afgeleverd zijn. Pakket 1 van 2 staat erop.
De volgende dag wordt niets geleverd, ik bel met Bax. Na 20 tot 30 minuten in de wacht te staan word ik te woord gestaan. Het pakketje was fout geadresseerd en wordt opnieuw aangeboden.
Zoals beloofd wordt het wel op de 20e bezorgd. Een lange kartonnen buis. Hij gaat zonder argwaan in de hoek om de volgende dag in te pakken.
Op de 21e constateer ik bij het draaien van de kartonnen buis een ritselend geluid. Maak hem open en de hele TL ligt in gruzelementen in de kartonnen buis. Slecht ingepakt, geen beschermende folie er omheen.
Hey, kan gebeuren maar daarna gaat het toch echt mis.
Ik probeer contact te krijgen met Bax. De zaterdag voor kerst, druk. Snap ik. Meer dan 30 minuten in de wacht. Ik besluit op te hangen en een mail te sturen waarin ik een nieuwe vraag. Dit is mail 1.
Even later realiseer ik me dat dat voor kerst nooit meer goed gaat komen dus ik zoek bij winkels in de buurt. 10km verderop vind ik er een en ga hem halen. Twee uur na mail 1 verstuur ik mail 2 waarin ik aangeef een nieuwe te hebben gevonden en graag mijn geld terug ontvang. Deze twee mails zijn op 22-12 verstuurd.
Dan pas op 30-12 ontvang ik een reactie op mail 2. Medewerker schrijft "Ik lees dat u het door u bestelde product niet meer wilt, als u het terug stuurt krijgt u uw geld terug". Ik reageer dat het product stuk is (mail 3) en dat terugsturen dus niet zal lukken. Tot op heden hierop geen reactie.
Op 1-1 ontvang ik een tevredenheidsenquete. Ingevuld met ontevreden en uitleg.
Dan ontvang ik op 3-1 ineens reactie op mijn mail 1. Medewerker schrijft "Ik lees dat uw product kapot is geleverd, ik zorg meteen dat er een nieuwe wordt gestuurd". Geen woord over mail 2, mail 3 of alles daar omheen.
Op 4-1 probeer ik maar weer eens te bellen met Bax. De kerstdrukte zal immers wel geluwd zijn.
"De wachttijd bedraagt momenteel 20 tot 25 minuten".
Sorry Bax, maar ik ben er klaar mee.

Beste Geert,

Bedankt voor je review. We zien inderdaad dat de communicatie niet al te soepel is verlopen. We begrijpen dat het dan ook erg onhandig is dat je niet meteen iemand aan de lijn kan krijgen. We zijn druk bezig met het wegwerken van de achterstand en dat gaat de goede kant op.
We gaan nog even contact met je opnemen voor een passende oplossing.

Excuses voor het ongemak.

Frank 03-01-2019

Vanwege de prijs een Yamaha beginners keyboard met standaard besteld. Op zondagavond 30 december. Volgens de website zou het dan de volgende dag geleverd worden. Via het computersysteem kreeg ik al vlot de DHL track en tracé codes door. Op maandag kreeg ik netjes een melding over vertraging.
Toen las ik op deze site alle slechte reviews over de Bax shop en schrok wel even natuurlijk. Dus toch even een berichtje naar Bax gestuurd. Hierop geen enkele reactie ontvangen. Maar na het lezen van de reviews verbaasde dat mij ook niet.
Op donderdag 3 januari alles uiteindelijk in goede orde ontvangen.
Voor mij dus verder geen slechte ervaring, maar ik heb dan ook geen contact met Bax hoeven zoeken.

Beste Frank,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het is inderdaad flink druk geweest rond de feestdagen. Ondanks de maatregelen hebben we niet altijd meteen kunnen reageren op de berichten. Heb je inmiddels een reactie gehad? Anders zien we graag je ordernummer zodat we een oplossing kunnen zoeken.
Excuses voor het ongemak en veel plezier met je aankoop.

Bram 03-01-2019

Beste Bax-shop,

Ik heb voor de tweede keer bij jullie besteld en voor de tweede keer komen jullie de datum van de beloofde bezorging niet na, dit is erg teleurstellend. Ik zal nu erg goed moeten nadenken of ik nog een volgende keer bij jullie wat bestel. Daarbij heb ik geen idee waar mijn pakket nu is.
Ik vind jullie een goed bedrijf, het komt professioneel over maar de bezorging kraakt de hele boel totaal af. Echt jammer!
Ik ben het ook totaal niet eens met de verzendkosten voor mijn eerdere bestelling.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 14-01-2019

Beste Bram,

jammer om te lezen dat een pakket voor een tweede keer niet tijdig bij je is bezorgd. Bij bestellingen met een totaalbedrag onder de vijftig euro worden er automatisch verzendkosten gerekend. Indien je het niet eens bent met de verzendkosten, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Er kan dan worden gekeken wat we voor je kunnen betekenen.

Handige Harry 03-01-2019

Snelle levering, Goede producten en super lief personeel. Na mijn bestelling te hebben gekregen goede ondersteuning gekregen vanuit de customer service! zeer zeker aan te raden

MJ 02-01-2019

We zijn tevreden over de uitleg en hulp die we kregen in de winkel maar zeer ontevreden over de mogelijkheid om vragen te stellen over de verzending van de artikelen. Vandaag zou onze piano worden bezorgd. Je kan bellen, maar de wachttijd is meer dan een half uur. Mailen....geen reactie.
Na een dag wachten, krijg je om half 3 een mail met daarin een track en trace code van een heel andere klant uit 2016. GLS gebeld, maar die verwijst naar Bax. Toch de moeite genomen om te mailen en te bellen. Mail: geen reactie op je vraag en bellen...35 minuten wachten en dan eindelijk iemand die je alleen kan vertellen dat hij het ook moet navragen maar dat het ws vandaag niet meer gaat lukken. Erg slechte service ...oftewel...geen service
Officiele reactie van Bax-shop.nl 14-01-2019

Beste heer/mevrouw,

bedankt voor het delen van jouw ervaring. We hebben inderdaad begrepen dat de levering van de bestelling niet op rolletjes is verlopen. Onze welgemeende excuses daarvoor. We zijn ons ervan bewust dat de wachttijden van de klantenservice momenteel niet optimaal zijn. We hopen op korte termijn weer iedereen spoedig te kunnen helpen.

Marco 31-12-2018

Let op! Bax heeft op zijn website een groot aantal gitaren staan die niet op voorraad zijn, maar ook allang niet leverbaar en/of in productie meer zijn. Toch staat er dan een levertijd bij die ze in dit soort gevallen niet waar kunnen maken met zo een teleurgestelde klant tot gevolg. Ik vraag mij af of ze er zelf van op de hoogte zijn en wilde dit dus graag vermelden. De online (gitaar)collectie lijkt hierdoor dus groter dan hij in werkelijkheid is.

Beste Marco,

bedankt voor het delen van jouw ervaring. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? Je kan dan doorgeven van welke gitaren je het vermoeden hebt dat wij ze niet kunnen leveren. Wij kunnen het dan doorzetten naar de juiste afdeling. Alvast bedankt.

AchterBAX SHOP 27-12-2018

BAX SHOP is niet meer............
Jaren lang klant geweest en ook tevreden maar nu ben ik er HELEMAAAAAL klaar mee! Klanten lokken met levertijden v 3 dagen en na meerder telefoontjes met minstens een 1/2 uur wachttijd en ook false beloftes zag ik op de site de levertijden veranderen naar meer dan 6 weken en natuurlijk al betaald om dan ook nog te moeten bedelen om terugbetaling wat weer 14 dagen duurde. De concurrent kon binnen 2 dagen uit Z Duitsland leveren! De laatste keer een gitaar besteld en deze was na 3 dagen binnen maar deze was dramatisch slecht en beschadigd op zeker 7 punten dat hij nooit meer te gebruiken was. Na een 1/2 uur wachten werd mij aangeraden om foto's te maken en op te sturen en als tegemoet-koming zou ik hem waarschijnlijk gewoon kunnen houden en 2 dagen later een nieuwe krijgen. Jammer dat ik de foto's niet hier kan laten zien. Omdat ik niets meer hoorde weer gebeld, 2 x 20 minuten gewacht om weggedrukt te worden . De 3e keer gelukt na 50!!!! minuten wachten om te horen dat de afspraak van ene Martijn niet deugde en alsnog een terugzending vereist was. Heb direct om terug betaling gevraagd wat ook nog 10 dagen duurt, mijn officiele klacht via mail wordt gewoon inhoudelijk niet op in gegaan.........KORTOM NOOOOOOIT MEER!!!!!!!!

Beste heer/mevrouw,

bedankt voor jouw review. Jammer om te lezen over jouw ervaring met Bax Music. We begrijpen dat je lang hebt moeten wachten op de levering van jouw pakket en nu aan het wachten bent op de terugbetaling.
We kunnen helaas niet jouw klantgegevens erbij pakken. Wil je telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen indien we nog iets voor je kunnen betekenen?

bosman 27-12-2018

Na jarenlang zonder problemen bij Bax besteld te hebben, ben ik nu mijn centen kwijt, ondanks PayPal. Bax beweert verzonden te hebben via Bpost, ik heb nooit iets ontvangen. Het duurde -in tegenstelling tot vroeger- ook heel lang voor ik antwoord kreeg op mijn mails, ze zouden onderbemand zijn. Spijtig dat hun service zo achteruit gaat.

Beste heer/mevrouw Bosman,

bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je jouw aankoopbedrag kwijt bent en geen bestelling hebt ontvangen. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice over de verloren bestelling? In dit soort gevallen kunnen wij namelijk een onderzoek starten zodat we het voor je kunnen oplossen. Helaas komen we geen klantgegevens tegen in jouw recensie, waardoor we jouw account er niet bij kunnen pakken. We horen het graag wanneer we nog iets anders voor je kunnen betekenen.

bosmanwf 02-01-2019

bestelling J104324325

Hanneke 22-12-2018

Na 3 dagen produkt nog niet geleverd. Levertijd was 1 dag, om die reden hier betseld. Zou liggen aan de kerstdrukte, echter op de site wordt nog steeds volop geadverteerd met de snelle levertijden. Klantenservice niet te bereiken

Beste Hanneke,

onze excuses dat je jouw bestelling niet tijdig hebt mogen ontvangen. We gaan er van uit dat het pakket inmiddels bij je is geleverd. We proberen alle bestellingen tijdig uit te leveren. Helaas kan het proces bij ons of bij de vervoerder wel eens vertraging oplopen. In de maand december worden er veel bestellingen geplaatst, waardoor het niet altijd lukt om alles tijdig uit te leveren. Gelukkig wordt het grootste deel van de bestellingen wel de volgende dag geleverd.

G. 21-12-2018

Een Lee Oskar mondharmonica bestelt als Sinterklaaskado op de 25ste november. De site zei bezorging in 4 tot 5 werkdagen. Een dag na bestelling zei de site ineens 3 tot 4 weken. Na 25 minuten wachttijd aan de telefoon (5 minuten bij de keuze bestellen, opmerkelijk nietwaar), zei de medewerker ronduit dat de bestelling binnrn was. Dat was dus drie weken geleden. E-mails pas na een week beantwoordt en enige reactie: het is nog niet binnen. Lekker nuttig! Nu krijg ik 'm binnen, blijkt het doosje compleet kapot te zijn. En dat kan niet door de verzending komen...

Beste klant,

bedankt voor jouw review. Jammer om te lezen over de levertermijn en bezorging van de mondharmonica. We kunnen niet nakijken wat er exact is voorgevallen aangezien we geen klantgegevens in de recensie kunnen terugvinden.
Qua levering van backorders zijn we afhankelijk van onze leveranciers. Om die reden plaatsen wij ook een disclaimer op de productpagina's van niet voorradige producten. De levertermijn die je op de website ziet staan, is de laatste informatie die wij van de leverancier hebben ontvangen.
Daarnaast begrijpen we dat het doosje kapot is geleverd. Via onze retourneren-pagina kun je de mondharmonica en doosje omruilen voor een nieuwe. Het retour-formulier vind je hier: https://www.bax-shop.nl/retourneren

Frank 20-12-2018

Helaas kan ik niet anders dan bevestigen wat de meeste klanten hieronder ook schrijven.
Telefonisch nauwelijks bereikbaar, wachttijd structureel minimaal 20 minuten (dan heb je gewoon te weinig personeel, of de service is heel slecht).
Mails worden niet behandeld, ik zie tenminste geen antwoord terug komen.

Zou BAX ook de suggestie doen om naar een andere transporteur om te kijken, die heeft ook mijn zending verkeerd gesorteerd (om 14:15 uur, nog tijd genoeg om het goed te doen voor de avond ronde van 18:00 - 21:00 uur lijkt me).

Helaas zijn de reviews voor DHL al net zo slecht als deze voor BAX...

Beste Frank,

bedankt voor het delen van jouw ervaring en feedback. De afgelopen maand is het erg druk geweest, waardoor een antwoord even op zich kan laten wachten. Je zal inmiddels wel een antwoord op jouw e-mail ontvangen moeten hebben.
Namens Bax Music onze excuses voor het eventuele ongemak.

Niels 12-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel

Bax-shop is gewoon een super winkel alles is top de serves de bezorging en de klanten serves.

heb de afgelopen jaren alles aan bax-shop uitgegeven maar dan ook echt alles mijn spaar geld mijn verjaardag geld.

gewoon omdat bax shop top is en je hebt daar alles wat je wild voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

HK Songwriting 07-12-2018 Via de website gekocht

Pakjesavond bij Bax

Zondags iets besteld. Zou maandag komen. Blijf de hele dag thuis .... niets. Donderdag dan eindelijk maar toen was ik niet thuis. Hun vervoerder (DHL) laat een briefje achter: pakket ophalen in Drachten (dat is 50 km verderop). Meteen Bax laten weten dat ik van de koop afzie en m'n geld terug wil. Nu, 1,5 week later nog geen enkele reactie* ondanks diverse mailtjes naar hun helpdesk en een message op hun Facebook. Bellen? Meer dan een half uur in de wachtrij ...
Nee, dank u wel.
Zeker Sinterklaas drukte maar daar moeten ze toch rekening mee houden zou je denken. Als in de supermarkt er een lange rij staat gooien ze toch ook een extra kassa open?
Nooit meer Baxshop. Gewoon weer naar Thomann.
* Ja toch een mailtje: of ik tevreden was met mijn nieuwe aankoop ?!?!?!?!?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bax-shop.nl 13-12-2018

Beste klant,

bedankt voor jouw review. We hebben ook op jouw andere recensie gereageerd. Indien we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Jan 06-12-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Pakket retour gestuurd. Nu maand verder en verschillende mails. Geen enkele reactie terug gehad. Gebeld en na 32 minuten iemand aan de telefoon. Excuus het word opgelost. Dus niet en weer geen reactie meer.
Ook via Facebook bericht gestuurd en daar geven ze ook niet thuis.
Dit is echt te gek voor woorden.
Inmiddels nog steeds niet opgelost en ben nu naar thuiswinkel.org gestapt.

Officiele reactie van Bax-shop.nl 12-12-2018

Beste Jan,

bedankt voor jouw review. We hebben op 7 december de credit aangemaakt en de order afgemeld bij Afterpay. Onze excuses voor de vertraging bij het verwerken van jouw retourzending.
Indien we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Yoeri 03-12-2018 Via de website gekocht

Treurige aftersales!

Op 22 november de Manuel Rodriguez Vintage MR stringcajon besteld die de volgende dag geleverd zou worden.
Op 23 november wordt er een pakket bezorgd van Bax Music met daarin een ander product dan dat ik besteld had een KRK studio monitor.
Dezelfde dag contact opgenomen met de klantenservice, en het enige wat ze me konden vertellen is dat ze een onderzoek gaan starten en dat ze de volgende dag contact met mij op zouden nemen, dit is echter niet gebeurd dus heb op het einde van de dag (24 november) een mail gestuurd voor contact, daar heb ik geen reactie op gekregen. Op 27 november weer gebeld en opnieuw het verhaal uitgelegd, want er was niks bekend over het probleem, dus ze moesten het onderzoek opnieuw starten. Op 30 november weer gebeld omdat ik weer niks te horen kreeg. Nu kreeg ik te horen dat ik het verkeerde pakket moet terug sturen om verder te kunnen, ze weigeren het pakket zelf op te halen en het goede product pas te verzenden als de verkeerde levering terug is in het magazijn.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Inge 28-11-2018 Via de website gekocht

Weer een grote teleurstelling

Voor het tweede jaar op rij is Bax music weer een grote teleurstelling! De eerste keer was mijn aankoop kwijt bij DHL. Nu heb ik gedurende een week al 5 keer thuis gezeten omdat mijn nieuwe aankoop bezorgd zou worden. Blijkbaar is er een fout in het pakket waardoor hij telkens niet geleverd wordt. Ik vrees voor opnieuw een teleurgesteld kind met sinterklaas. Helaas weigert Bax om een nieuw pakket te bezorgen zodat we toch nog sinterklaas mét cadeau kunnen vieren. Zeer slechte service! Op deze manier gaan jullie veel klanten verliezen!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bax-shop.nl 10-12-2018

Beste Inge,

onze welgemeende excuses dat je jouw pakket niet tijdig hebt ontvangen. De bezorging heeft ook even op zich laten wachten en pas twee weken later is de bestelling bij je aangeboden. Wij gaan hiervoor een klacht indienen bij de vervoerder. Op de track & trace code kunnen we aflezen dat het pakket is geweigerd aan de deur en naar ons retour wordt gestuurd. Bij verwerking van de retour storten wij het aankoopbedrag terug. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak en we horen het graag wanneer we nog iets anders voor je kunnen betekenen.

Jan Honings 28-11-2018 Via de website gekocht

zwaar teleurstellend en ruikt naar oplichting

Ik heb met regelmaat spullen gekocht bij Bax. Nu heb ik van B-stock een Behringer Ultracoustick ACX 1800 gekocht. Bij levering blijkt dat niet alles geleverd is. Na lange wachttijden via de telefoon en geen reactie op mijn melding via hun eigen site(ondanks de belofte dat binnen 24 uur contact zal worden opgenomen) uiteindelijk toch contact. Ik vertel dat niet alles geleverd is. De medewerker verteld dat beschreven staat dat de foto leidinggevend is voor levering. Gemeld werd op de site dat het een B-stock is €6,- goedkoper omdat de originele verpakking beschadigd is. Vervolgens zegt de medewerker dat ik de andere spullen niet krijg omdat die niet op de foto staan. Dit is gewoon oplichting en niets meer over klantgerichtheid nog maar te zwijgen. Wat valt Bax voor mij door de mand.

Officiele reactie van Bax-shop.nl 10-12-2018

Beste Jan,

bedankt voor het delen van jouw ervaring. Bij het kopen van een B-stock product is het risico dat er onderdelen kunnen ontbreken. Wij maken foto's van de B-stock producten zodat je exact kun zien wat je gaat ontvangen. Het klopt inderdaad dat de foto's leidend zijn. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, neem dan gerust contact op.

Jan Verhoef 22-11-2018 Via de website gekocht

nooit meer!

Enkele weken geleden een standaard voor de IPad pro besteld, maar was een verkeerde maat. Kan gebeuren, ruilen dus, maar zat geen factuur en/of pakbon bij de bestelling. Contact via mail gehad met Ruben, maar die kan niets voor mij doen, aangezien ik geen factuur heb, en mijn bestelling niet bekend is bij Bax. Heb naam, adres, woonplaats etc. etc. doorgegeven, maar nog steeds niets bekend over de levering. Het lijkt mij dat in de boekhouding een afleveradres moet staan!!! Als je telefonisch contact zoekt, vergeet het maar, want de wachttijd is minimaal 20 minuten

Officiele reactie van Bax-shop.nl 22-11-2018

Beste Jan,

wat vervelend dat het niet lukte om jouw bestelling in ons systeem te vinden. Ik ben nog wat verder gaan zoeken en heb uiteindelijk wel jouw account gevonden. Vanwege het invullen van .nl in plaats van .com heb je geen e-mails van ons mogen ontvangen. Bij de postcode stond er een spatie te veel waardoor we op jouw adres geen gegevens vonden. Ik ga je alsnog de factuur toesturen. Hopelijk gaat het niet nog een keer mis, maar voor een volgende keer kun je ook jouw betaalbewijs doorsturen. Daarin staan gegevens waarmee wij bestellingen kunnen vinden.

Lars 19-11-2018 Via de website gekocht

Waardeloze After Sales

In mei een geluidskaart gekocht bij Bax-Shop welke helaas ( kan gebeuren ) niet bleek te werken. Geluidskaart retour gezonden ter reparatie maar 7 maanden later helaas nog steeds geen geluidskaart van Bax-Shop mogen ontvangen. Tussentijds enige emails verzonden maar enige wat je te horen krijgt is; ''we wachten op de leverancier''. Er wordt helaas geen alternatief geboden en antwoorden van vanuit Bax-Shop zijn erg vaag wat resulteert dat ik na 7 maanden wachten nog steeds geen geluidskaart heb en om die reden zelf maar weer een nieuwe heb moeten kopen. Nu maar hopen dat je je geld nog maar terug krijgt.......Bax-Shop heeft hierbij een waardevolle klant verloren!

A.H. de Klein 02-11-2018 Via de website gekocht

Aftersale is waardeloos

E-mails worden pas na meer dan een week beantwoord. Geld terug krijgen is ook een ramp. Ze zeggen binnen 3 dagen, nou daar klopt helemaal niets van. Ik heb laatst 3x een mail gestuurd omdat ik na 10 dagen nog geen geld terug had. Nu loopt er weer een retour waarvan ik nog geen geld terug heb gekregen. IK kan mij over deze laksheid vreselijk kwaad maken.

Officiele reactie van Bax-shop.nl 05-11-2018

Beste heer de Klein,

bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wanneer wij een terugbetaling aanmaken, dan wordt het bedrag na zeven werkdagen teruggestort. In dit geval zijn de zeven werkdagen nog niet voorbij. Het bedrag wordt deze week bijgeschreven. Indien er ergens drie dagen wordt aangegeven, is dit dus foutieve informatie en horen graag waar dit wordt vermeld. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Patrick 30-10-2018 Via de website gekocht

De grootste tegenvaller ooit

Op 26 mei 2018 bestel ik bij de firma Bax Shop een Odery Eyedentity Mappa Burl snare.
Uiteraard vooraf over de brug komen en ik zou week 36 de snare ontvangen.
Daarna werd het week 38, toen week 40 en uiteindelijk week 43.
Week 43 ontvang ik niks....
En warempel, vandaag, week 44, krijg ik een mail. De eerste week van 2019 krijg ik mijn snare.

Vreemd....
Ik laat een Odery Custom Shop bouwen in Brazilië en binnen 4 maanden heb ik een set die exact aan mijn eisen en wensen voldoet. 100% perfect.
Maar Bax Shop krijgt het niet klaar om een standaard Odery snare geleverd te krijgen...
En u raadt het al; "we don 't do refunds".
Dus wellicht kan ik, wanneer ik bejaard en seniel ben, mijn snare gaan uitproberen.
Happy happy, joy joy!

Wilt u veel shit en een financiële strop, koop dan bij Bax Shop.
Ik ga binnenkort maar met een roeiboot naar Brazilië. Ben ik wellicht sneller.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Bax-shop.nl 01-11-2018

Beste Patrick,

jammer om te lezen dat je al sinds mei op jouw snare aan het wachten bent. De levertermijn is inderdaad al een paar keer veranderd. Aangezien dit een onderdelenaanvraag betreft, is het niet mogelijk om het product te annuleren omdat deze speciaal voor jou bij de leverancier wordt besteld. Uiteraard vinden we heer zeer spijtig dat de levering een tijd op zich laat wachten en doen we onze uiterste best om jouw snare zo spoedig mogelijk bij je te leveren. Onze excuses voor het ongemak.

Patrick 01-11-2018

Beste Amanda,

De hele geschiedenis vind ik vreemd en zoals ik al schreef, ik heb een Custos Shop laten bouwen door Odery.
Ik heb dus contact opgenomen met Mauricio Odery en hij wist mij te vertellen dat de snaren verstuurd is en hij stuurde mij zelfs het ordernummer van de bestelling.
En aangezien er maar een 14"x7" Odery Eyedentity MBBF besteld is, zou dat dus de mijne moeten zijn.
Vraag ik me af hoe dat kan.

Patrick Slaats

Mirjam 26-10-2018 In de winkel gekocht
Goes

Bax cadeaubon

Vandaag de winkel bezocht om een cadeaubon te halen. Kon bij balie 1 deze bestellen. Helaas kan je niet zelf het bedrag bepalen!!
Daarna moest ik door naar kassa om te betalen. Vervolgens naar de afhaalbalie waar ik 15 minuten moest wachten (er was geen kip in de winkel) voordat ik mijn bon kreeg!!
Kan dat nou niet makkelijker vraag ik me dan af???

Vigleik Winters-Skogerbø 03-10-2018 Via de website gekocht

SLOW & UNORGANIZED

1. Instead of 24h delivery as promised
2. It took 2 weeks to reply to my email
3. they did not even have the product
4. it takes yet another week to get refunded

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Dear Vigleik,

thank you for your review. You've orderded a product that wasn't on stock yet, so 24 hour delivery is impossible. We do have the product now.
We're sorry for the late reply per e-mail. We are endeavouring to improve our response times as quickly as possible.
If there is anything else we can do for you, please let us know.

With kind regards,

Peter1966 21-09-2018 Via de website gekocht

Bax is heel slecht geworden

Jarenlang naar tevredenheid klant geweest van Bax, echter sinds mijn laatste 3 bestellingen (veel) te laat geleverd zijn, ben ik helemaal klaar met Bax. Mede doordat de klanten service ook te laat reageert en eigenlijks niets meer doet dan (standaard) te zeggen dat het ze spijt en dat ze hier niets aan kunnen doen ... Met oplossingen komen ze niet en vaak zitten er ook nog fouten in de tekst. Laatst had mijn vrouw een bestelling gedaan voor mijn verjaardag waarvan de verwachte levertijd 3-4 dagen was. Dit bleek uiteindelijk 1,5 maand te zijn waardoor het niet op tijd geleverd kon worden. Reactie Bax: Vervelend voor u, maar het is ook maar een indicatie ... en omdat u al betaald hebt is het misschien een idee om iets gelijkwaardig uit te zoeken??????????? Je kiest (en betaalt) toch niet een product om daarna iets anders te nemen. Als je iets koopt heb je daar over nagedacht en uiteindelijk een beslissing genomen en omdat Bax wederom niet aan de verwachting kon voldoen, moest mij vrouw maar iets anders uitzoeken. Echt belachelijk.
Wat het nog vervelender maakte is dat om een deellevering ging (wat wij dus niet wilden) en dat mijn vrouw tot op de dag van vandaag haar geld niet terug heeft.

Bax, je bent heel slecht geworden.
Levering: slecht
Service: slecht
Inlevingsvermogen: slecht
Producten: goed, maar wij bestellen die tegenwoordig bij een grote Musicstore in Keulen. Dan heb je het meestal wel de volgende dag in huis en ben je vaak nog iets goedkoper uit.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Beste Peter,

jammer dat je na jarenlang met plezier bij ons hebt gewinkeld, nu een minder positieve ervaring hebt. Als we het goed begrijpen, dan is de backorder geannuleerd en is er een terugbetaling aangemaakt. Aangezien de review een paar weken geleden is geplaatst, gaan we er van uit dat het bedrag inmiddels is teruggestort. We kunnen het helaas niet nakijken omdat we geen klantgegevens van je hebben.
Een levertermijn is inderdaad altijd een indicatie omdat wij deze nooit 100% kunnen garanderen. Qua levering zijn we afhankelijk van de leverancier. Soms vinden klanten het fijn wanneer we een alternatief aanbieden. Uiteraard hoef je hier niet meer akkoord te gaan en is het altijd mogelijk om een order te annuleren.
Namens Bax Music onze excuses voor het ongemak en we horen het graag wanneer we nog iets anders voor je kunnen betekenen.

Jan P 19-09-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Na jarenlang met tevredenheid bij de Bax-Shop af en toe wat gekocht te hebben is het nu fout gegaan. In april van dit jaar heb ik een hoofdtelefoonversterker gekocht. Prima apparaat. Maar nu na een paar weken is er sprake van een irritante brom op de hoofdtelefoons. Op internet gezocht en het blijkt een probleem te zijn dat veel hoofdtelefoonversterkers van dit merk hebben. In de VS krijg je dan gewoon een nieuwe voeding toegestuurd.
Dus een mail naar de Bax-Shop gestuurd. Geen reactie. Een paar dagen later nogmaals een mail. Weer geen reactie. Nog een keer een mail gestuurd via de site. Dan krijg je binnen 24 uur een reactie. Niet dus.
Dan maar even bellen. Ik zou tussen de 5 en 10 minuten moeten wachten. Dat was dus precies 31 minuten en 38 seconden.
Vervelend dat er niet op uw mail is gereageerd maar wij willen eerst de wachttijden aan de telefoon verkorten. Dat je dat serieus durft te zeggen. Er liggen nog 2000 mailtjes die beantwoord moeten worden. Het moet niet gekker worden.
Heb het probleem uitgelegd en de medewerker beaamt dat het waarschijnlijk de voeding is. Dus stuur het apparaat maar op, je hebt hem binnen 4 tot 6 weken (!!!!!) weer terug. Op mijn vraag dat ik het apparaat niet kan missen dus stuur maar een nieuwe voeding krijg ik het antwoord dat dat niet kan.
Kortom: Bax-Shop verkoopt graag maar kom niet om service, dat bestaat bij de Bax-Shop niet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Beste Jan,

bedankt voor jouw review. We willen graag nog wat extra informatie geven over wanneer een product defect raakt. We bieden drie jaar garantie op de meeste producten. Wanneer een product helaas kapot gaat door middel van een fabricagefout, dan meld je het product via onze website aan voor retour. Onze leveranciers handelen het liefste de garantie-gevallen af en daar sturen wij ook de producten heen. Zij kunnen dan ook de beslissing nemen om in dit geval bijvoorbeeld een nieuwe voeding aan te bieden of de versterker te repareren. Hiervoor is het wel van belang dat de leverancier het product eerst heeft beoordeeld en dus ook in handen heeft gehad.
Wat betreft de lange wachttijden: we zijn inderdaad bezig om deze te verkorten en hopen op korte termijn dan ook weer optimaal bereikbaar te zijn. Onze excuses voor het ongemak.
Indien we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Yvonne 16-09-2018 Via de website gekocht

Trage afhandeling bij klacht product

Je bent je product ongeveer 3-5 weken weken per klacht kwijt als je geluk hebt, wij langer!! Wij 2 x dezelfde klacht en zelfs nu we een nieuw iPad krijgen en daarvan bericht hebben ontvangen op 28 augustus jl. tot op heden nog niets ontvangen. Als je een nieuwe iPad bestelt heb je die binnen 24 uur in huis. Heel vreemd dat dit nu weer zooooo lang moet duren. Bax is ons in de toekomst zeker kwijt als klant!

Beste Yvonne,

wat vervelend dat de reparatie al een tijdje aan de gang is. Deze review is alweer een paar weken geleden geplaatst, dus hopelijk heb je de nieuwe iPad inmiddels al in huis. We kunnen de status helaas niet nakijken omdat we geen gegevens van je kunnen vinden in de recensie. We verkopen echter een paar jaar geen iPads meer dus hebben ze niet meer in ons magazijn liggen. Dit kan wellicht de reden zijn dat het opsturen van een nieuwe iPad even duurde.
Indien we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Yvonne 11-10-2018

Beste Amanda,

Je kunt inderdaad iets voor mij doen.
Op 26 september heb ik de onderstaande mail naar uw bedrijf gestuurd. Tot op heden heb ik nog geen reactie van Bax mogen ontvangen. Ook niet na een herinnering die ik op 7 oktober heb gestuurd.

De inhoud van de mail is als volgt:
In 2017 heb ik een bij uw bedrijf een Apple ipad gekocht. Binnen de garantietermijn gaat de ipad stuk. De ipad heb ik naar uw bedrijf opgestuurd. Op 28 augustus 2018 heb ik van uw bedrijf de boodschap gehad dat de reparateur heeft geconstateerd dat de ipad die voor reparatie is aangeboden niet meer te repareren is. De leverancier zou een nieuw product leveren.
In de loop van september 2018 heb ik van uw bedrijf een ipad ontvangen. De ipad die ik heb ontvangen is echter geen nieuw exemplaar maar een refurbished / replacement exemplaar. Dit is bevestigd door Apple support.
In een eerdere mail aan u heb ik al aangegeven dat ik een dergelijk exemplaar niet accepteer en vraag u, als bedrijf waar ik de Ipad heb gekocht en waar ik dus de garantie heb, om binnen twee weken een nieuwe Ipad te leveren.
Op basis van de wet heb ik, omdat herstel niet meer mogelijk is, recht op een nieuw product. Dit is hetgeen u ook aangeeft in uw mail van 28 augustus 2018. De ipad die u heeft opgestuurd voldoet niet aan het criterium nieuw.
De kantonrechter heeft dit al in diverse zaken aangegeven dat een refurbished / replacement exemplaar niet voldoet aan het criterium nieuw. Het oordeel van de rechter is ook gerelateerd aan een uitspraak van het Europees Hof. Daarin werd bepaald dat als een consument een product heeft betaald dat niet naar behoren functioneert, oftewel niet conform is, de consument recht heeft op een nieuw product. De link naar de uitspraken zijn bij de mail gevoegd.
Ik hoor graag, binnen 1 week, hoe u denkt te handelen.

Dus na lang wachten op reparatie wordt de garantie ook nog niet op de juiste manier afgewerkt. De gerechtelijke uitspraken worden gewoon genegeerd.
Bax geeft er de voorkeur aan om gewoon niet te antwoorden. Niet erg netjes.
Ik denk Amanda dat jij dit nu wel oppakt (mijn klantnummer is 12784321).
Ik hoor graag op korte termijn van jou of Bax.

Met vriendelijk groet,
Yvonne

HS 11-09-2018 In de winkel gekocht
vlissingen

BAX is Brandhout nooit weer

Wij hebben een Behringer electr drum gekocht bij BAX welke defect is binnen de garantie termijn.
"Reparatie" duurt al meer dan 2 maanden..hoe ingewikkeld kan het zijn?
Communicatie?? Retour zendingen worden niet bevestigd
Er wordt tot op heden niet gemeld wanneer het gereed is en of ooit goed komt?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Beste heer/mevrouw,

ten eerste onze excuses voor de wat verlate reactie. We hopen dat de elektronische drum inmiddels weer in jouw bezit is.
Wel vreemd dat je geen bevestiging van de retourzending hebt ontvangen. Normaliter ontvang je deze altijd per e-mail. Tevens kan onze retour-afdeling vanaf drie/vier weken een statusupdate aanvragen bij de leverancier. Om dit verzoek in te dienen, kun je contact met ons opnemen. Bij andere vragen neem dan ook gerust contact met ons op: https://www.bax-shop.nl/contact

Vermaas 05-09-2018 Via de website gekocht

Ik ben nog nooit zo slecht behandeld

Ik koop nooit meer bij Bax Shop! Ze kregen het voor elkaar om mijn levering 2 weken te laat op te sturen. Toen wilde ik het ophalen in de winkel, kreeg ik een kapotte doos en een onvolledig product mee, maar dan moest ik wel gewoon de volle prijs betalen.

Een jaar later lichten ze me op met diezelfde bestelling: ze stuurden een aanmaning voor dezelfde producten die ik in de winkel al betaald had waardoor ik genoodzaakt was om mijn producten terug te sturen. Hierdoor heb ik dus letterlijk 250 euro voor niets betaald!

Als consument kan je niets beginnen tegen zo'n groot bedrijf en dat zie je wel terug in de onbeschofte toon die ze tegen me aanslaan in de mails van hun "klantenservice”.

Kortom, ze hielden zich niet aan hun afspraken, verkochten mij onvolledige producten, boden geen enkele vorm van service en toen lichtten ze me ook nog op. Ik ben nog nooit zo slecht behandeld! “

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Beste heer/mevrouw Vermaas,

bedankt voor het delen van jouw ervaring. Op dit moment kunnen wij niet jouw account erbij pakken omdat wij jouw gegevens niet kunnen terug vinden in de review. Zoals we begrijpen heb je een aanmaning ontvangen die naar jouw mening niet terecht is. Mocht dit inderdaad het geval zijn, dan is het altijd mogelijk om een bewijs van betaling en/of ontvangst naar ons te sturen zodat wij de zaak nogmaals kunnen bekijken. Dit kun je doen in reactie op de e-mail van de aanmaning. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen.

Maarten 28-08-2018 Via de website gekocht

Reparatie duurt eindeloos!

Cajon bass pedaal van Meinl tot twee maal toe kapot. De 1e reparatie duurde 8 weken! Tweede reparatie is nu 5 weken verder. Er is geen communicatie over de voortgang. Als je erom belt sta je bij elk telefoontje 20 min in de wacht. Dan zijn ze heel vriendelijk, beloven van alles en komen het niet na!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Bax-shop.nl 28-08-2018

Beste Maarten,

bedankt voor jouw review. Wat ongelukkig dat het pedaal al twee keer defect is geraakt en dat je nu alweer een tijdje aan het wachten bent op de terugkomst van het pedaal.
Wellicht is er inmiddels al een statusupdate voor je aangevraagd bij de retour-afdeling. We kunnen het helaas niet voor je nakijken omdat we geen klantgegevens bij de hand hebben. Indien er nog niet aan jou is gecommuniceerd dat er een statusupdate is aangevraagd, dan raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice: https://www.bax-shop.nl/contact
Hopelijk heb je spoedig jouw gerepareerde pedaal retour. Onze excuses voor het lange wachten.

Jeroen 26-08-2018 Via de website gekocht

Fl studio 12 all plugins bundel besteld bij Bax shop

Had een tijdje geleden gevraagd of het mogelijk is om de software genaamd fl studio 12 all plugins bundel konden bestellen. Zo gezegd zo gedaan en ben echt heel erg blij met mijn software, leer iedere keer weer bij. Baxshop zijn service was dik in orde en deden geen moeite met mijn ( droom)wens. Ik bedank jullie hartelijk omdat jullie mijn wens in vervulling heb laten gaan.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Janmetdekorteachternaam 03-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Ziek nice service, heb een laptop stand gekocht bij bax-music, volgende dag in huis. Hij bleek echter te klein voor mijn laptop, dus ik kijken of ik hem retour kon sturen. Je moet een retourverzoek aanvragen en een dag later kreeg ik een mail terug dat het voor hen niet rendabel is het product terug te sturen. Ik hoefde alleen een foto van het onbruikbaar gemaakte product te sturen en ik krijg mijn geld terug. Dikke prima dus

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jonas De Wit 03-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Snaren werden binnen 24 uur na bestelling bezorgd! Topservice.
Ook de prijs is zeer aantrekkelijk vergeleken met de concurentie

N.J.P.Vos 16-07-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

klantvriendelijkheid.....TOP

In tegenstelling van de vele negatieve reviews die ik op deze site tegenkwam moet ik even een positief geluid laten horen.
Onlangs besloten om een PA set te gaan kopen , was het plan om ter plekke te gaan luisteren hoe deze set klinkt. Dus niet bestellen via internet om vervolgens te gaan vloeken dat ie zo laat bezorgd wordt!
Contact opgenomen met Bax Amsterdam en ja hoor de volgende morgen stond de set netjes klaar in de doos.Ik mocht hem zelf uitproberen in de pA-ruimte en ik werd daar niet op de vingers gekeken.Onder het genot van een heerlijk bakje koffie kon ik alles rustig ervaren!
Na een positief resultaat de spulletjes gepakt en afgerekend!
Complimenten voor klantvriendelijkheid en service dus!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

NIc 11-07-2018 In de winkel gekocht
amsterdam

Nooit meer !

Was op zoek na een gitaar en had van ervoren al wat research gedaan en wilde na bax om een bepaalde gitaar te proberen. Die was er niet in de winkel. Ook stond ik er een uur zonder dat iemand kwam helpen. Moest uiteindelijk achter iemand aan lopen en hij wist geen antwoord op mijn vraag over een prijs van een model en liep gewoon weg. Weinig keuze, alle modellen hangen niet waar ze horen te hangen en daardoor is er geen informatie te verzamelen. Geen service. Echt geen aanrader. Nooit meer !

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Beste klant,

jammer om te vernemen dat je niet met een tevreden gevoel onze winkel hebt verlaten. We zijn altijd aan het kijken hoe wij onze service kunnen verbeteren en nemen hierin jouw review ook in mee. Je hebt echter niet aangeven aan welke winkel je een bezoekje hebt gebracht. Kun je dat ons nog vertellen zodat we dit kunnen opnemen met de desbetreffende winkel? Alvast bedankt en indien we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Hendriks 09-07-2018 Via de website gekocht

EENS MAAR NOOIIT WEER HIER IETS KOPEN!!!!!

Nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt, 4 dagen bellen, minimaal 20 tot 30 minuten in de wacht staan. product was zoek, kan gebeuren, echter men ging een onderzoek instellen, wat kan ik hier aan doen als klant, als men de zaken niet op orde heeft is dit vervelend.
Uiteindelijk afgelopen zaterdag ontvangen.

EENS MAAR NOOIIT WEER HIER IETS KOPEN!!!!!

Beste heer/mevrouw,

bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat er een product niet tijdig bij jou is bezorgd. Wij starten dan een onderzoek zodat wij dit voor je kunnen oplossen en jou alsnog zo snel mogelijk te voorzien van jouw bestelling.
Wat betreft de telefonische wachttijd: de afgelopen tijd is het erg druk geweest waardoor je soms wat langer aan het wachten bent dan dat wij zouden willen. We zijn druk bezig geweest om het wachten tot een minimum te beperken en inmiddels zijn we dan ook weer beter bereikbaar.
Namens Bax Music onze excuses voor het ongemak en we willen je nog veel plezier wensen met jouw bestelling.

Rens 06-07-2018 Via de website gekocht

Top producten

Zowel de fysieke als de online winkel zijn top. Je wordt er goed geholpen en ze hebben er alles wat je maar wilt hebben. Ik heb geen minpunten kunnen bedenken dus een 10 vind ik wel op zijn plaats.

Jan 29-06-2018 Via de website gekocht

Toegezegde levertijd niet waargemaakt.

Als je iets koopt bij Bax Music, moet je er niet van uitgaan dat de de op de website toegezegde levertijd (d.w.z. de volgende dag) wordt nagekomen.

Mijn bestelling arriveerde in twee verschillende pakketten, respectievelijk 1 en 3 dagen te laat. Ik had gezorgd dat ik op de toegezegde leverdatum thuis was. Daarna was het veel gedoe om te zorgen dat er iemand thuis zou zijn om het pakket in ontvangst te nemen, ook omdat het bezorgmoment niet verder kon worden gespecificeerd dan 'tussen 8.00 en 18.00'.

Dat een bestelling pas na een paar dagen arriveert, is op zich niet erg, maar doe geen toezeggingen die je niet kunt waarmaken, waardoor je de weekplanning van een klant in het honderd stuurt. Ik kan niet 4 dagen lang beschikbaar zijn om op een pakket te zitten wachten. De bereikbaarheid van de helpdesk is niet goed. Op een email is niet gereageerd.

Ik denk niet dat ik in de toekomst nog iets via Bax Music zal kopen. Er zijn Duitse winkels die bestellingen weliswaar niet de volgende dag afleveren, maar dat ook niet toezeggen.

Beste Jan,

ten eerste onze excuses voor de wat verlate reactie op jouw review. We begrijpen dat jouw bestelling niet compleet de volgende dag is geleverd. We kunnen ons inderdaad goed voorstellen dat het niet fijn is om elke dag thuis op een pakketje te wachten.
De afgelopen tijd is het erg druk geweest en lopen wij wat achter met het beantwoorden van de e-mails. We zijn druk bezig geweest om de achterstand in te halen en gaan er dan ook van uit dat je inmiddels al wel een reactie op jouw e-mail hebt mogen ontvangen. Ook zijn wij samen met onze vervoerders bezig om de leveringen soepeler te laten verlopen.
Onze excuses voor het eventuele ongemak en we willen je nog een fijne dag wensen.

Gijs Willemsen 22-06-2018 Via de website gekocht

Aanrader voor muzikanen van elk niveau!

Ik speel al jaren gitaar en koop al mijn benodigdheden bij Bax-Shop! Een breed assortiment, goede service! Bovendien was er pasgeleden iets kapot aan mijn gitaar en dit werd gratis voor mij gerepareerd in het Bax-shop filiaal in Rotterdam! Zeer vriendelijke medewerkers en nogmaals; top service! Daarnaast zijn producten besteld op de webshop altijd fatsoenlijk en op tijd geleverd. Een aanrader voor elke muzikant.

aad 19-06-2018 In de winkel gekocht
rotterdam

goede service, goede levering

goede snelle service, snel en goed geleverd via webshop . alleen in de winkel in rotterdam is de wachttijd erg lang voor je geholpen word.Verder legt de medewerker alles goed uit .

Gert 18-06-2018 Via de website gekocht

Persoonlijk goede ervaringen

De laatste maand drie bestellingen gedaan van telkens diverse spullen, mixer, microfoons, koptelefoon, snoeren etc. Deze zijn elke keer volgens afspraak op tijd en in goede staat bezorgd.

Er zit wel wat onduidelijkheid in de medelingen over bezorgdatum en te verwachten e-mails op de site na je bestelling en hoe die stroom dan loopt. Dat maakte het onzeker en dan kost bellen je wel veel tijd en wordt traag gereageerd op Twitter. Gesprek aan telefoon was behulpzaam en accuraat. Uiteindelijk kwam het toch allemaal goed, maar de communicatie kan dus beter.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Jordy 15-06-2018 Via de website gekocht

Wees gewaarschuwd

Mensen die bij Bax willen bestellen/kopen, wees gewaarschuwd!

Dinsdag een Fender gekocht die woensdag geleverd zou worden. Inmiddels is de leveringsdatum al drie keer door DHL aangepast maar nog niets ontvangen.
Bij contact DHL wordt verwezen naar Bax want er is iets mis met de bestelling maar daar doet DHL verder geen uitspraken over. Ik moet contact opnemen met Bax zodat DHL via Bax opdracht krijgt om een onderzoek op te starten. DHL doet verder ook geen uitspraken over waar mijn pakket is en wanneer ik deze wel geleverd krijg.

Bij telefonisch contact met Bax krijg ik de info dat er een leverdatum bekend is en dat zij daarom niets kunnen doen. Dat de leverdatum nu al iedere dag is aangepast en nog steeds niet zeker is daar heeft Bax geen boodschap aan. Er is een datum en zolang er een datum door DHL wordt opgegeven kan Bax niets doen. Dat DHL juist aangeeft dat Bax juist wel actie moet ondernemen daar heeft Bax niet veel mee en geeft aan dat dit onjuiste info is.
Ook als maandag de datum weer aangepast wordt en er niet geleverd wordt, gaat Bax geen actie ondernemen zolang er een datum wordt aangegeven.

Noch Bax noch DHL wil de moeite nemen om uit te zoeken wat de reden van de vertraging is en wanneer mijn gitaar nu daadwerkelijk geleverd wordt.

Ook de bestelling annuleren wilt Bax niet doen omdat de gitaar op uitleveren staat. Een tegemoetkoming met een magere tegoedbon was het enige wat ze konden doen.

Bizar slechte service en naar mijn idee ook niet hoe je met klanten omgaat. Zeker niet wanneer je dit soort bedragen als klant uit geeft.

De tegoedbon mag Bax houden en mij zijn ze als klant kwijt. Geef mijn geld voortaan wel uit bij een bedrijf dat zijn klanten wel kan waarderen.

Bax & DHL een dikke onvoldoende!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Beste Jordy,

we hebben ook op jouw reviews via de andere pagina's gereageerd.

Martien 14-06-2018 Via de website gekocht

Waardeloos, nooit meer

Een simpel produkt besteld met de belofte dat het binnen 1 dag wordt geleverd. Produkt is er nog niet, mails worden niet beantwoordt en bellen met de 'klantenservice' leveren een wachttijd op van meer dan 20 minuten. Hier bestel ik dus nooit meer iets. Komen afspraken niet na, communiceren niet en totaal geen service. Waardeloos, nog nooit zoiets meegemaakt.

Officiele reactie van Bax-shop.nl 14-06-2018

Beste Martien,

bedankt voor jouw review. Jammer om te vernemen dat je jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Zojuist hebben we de track & trace code nagekeken. Daarop is te zien dat het pakket gisteren verkeerd is gesorteerd en hierdoor vertraging heeft opgelopen. Het pakket wordt dan met twee werkdagen vertraging bezorgd, dus dat betekent dat morgen het nieuwe bezorgmoment zal plaatsvinden. We raden je aan om de track & trace code in de gaten te houden. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Bax Music

ThiesNo 17-04-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Top Sevice

Ik heb onlangs een B stock product gekocht.
Na het bestellen kon ik deze de volgende dag al ophalen.
Omdat ik zelf niet direct kon heb ik deze later opgehaald. Dit was geen probleem.
In de winkel in Amsterdam werd ik snel en op een vriendelijke manier geholpen.
Het Product was echt nog in nieuw staat en ik ben er erg tevreden mee voor de prijs!