Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 668 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,6

Rene 25-07-2024

Ik had centjes gespaard en na lang wikken en wegen mijn vrouw heel lief aangekeken en twee Reloop RP-4000 MK2 draaitafels gekocht om mijn collectie te beluisteren.
Wat een verbetering ten opzichte van mijn oude snaar aangedreven platenspelers ben er zeer blij mee.
Achteraf had ik nog een vraagje en ben door de medewerkers van Bax Music zeer goed geholpen.
Ik ben een tevreden man.

Willem Huigen 25-07-2024

Ik ben blij met de aanschaf van alle spullen
We hadden de afspraak dat de gitaar, Fender 125 ce dreadnought gecontroleerd zou worden voor ik hem op zou halen
Maar dat is niet gebeurd
Doos was niet geopend
Bij thuiskomst uitgepakt, de hoge E snaar gebroken
Jammer
De volgende dag bij Dijkmans Muziek in Breda een nieuwe snarenset gekocht
Had niet hoeven gebeuren

Marcel Keijsers 23-07-2024

Wat een verassing kwam er binnen, ook een super snelle levering dag na de bestelling binnen.
De Devine 1002FX-MP meteen uit de dozen gehaald perfect in luchtkussentjes verpakt was een B stock maar
lijkt nieuw geen krasje niets, en blinken als een spiegel.
Aangesloten even uit dokteren en alles werkt na behoren geen gesis of geruis of schakelaar knal.
Voor mij geen leuker mengtafel met alles on board.
Zeer en zeer te spreken over BAX.
So lets go hihi..

Claudia 23-07-2024

Bax music fantastische winkel.
Snelle levering , een zeer goede kwaliteit.
De medewerkers hebben kennis van zaken. Iedere afdeling heeft een specialist op dat gebied.
Een aanrader

J.kok 23-07-2024

Goeie prijs kwaliteit verhouding
Ruime keuze
Bijna altijd kundig personeel ( laatste x ging dat fout daarom een 8 in plaats van 9 en een 10 is iets waar je altijd naar moet streven maar nooit krijgt)
Goeie locaties

Adrian 22-07-2024

I've been shopping on baxmusic for some time now buying studio monitors, interfaces, controlers and cables. The service is always solid, deliveries superfast and packed safely.

Stanly 22-07-2024

Heb in het verleden hier al vaker gekocht en besteld, hebben verstand van al hun instrumenten.
Ben er zeer tevreden over 👍

Graeme C 21-07-2024

Great products and next day delivery. Enjoyed that I could go to a physical store and test the products and make a choice before buying. Very happy with my Roland GO piano

Adri 20-07-2024

Als je boodschappen doet bij de AH krijg je toch ook niet steeds een mail of het beviel, en of je kieskeurig wilt invullen.

Vreselijk irritant, en je klant wordt er ook niet beter van.

Als iets bevalt kom ik terug.
Als het niet bevalt ga ik ergens anders heen.

Stoppen met spammen dus.
Mijn emailadres heb ik beschikbaar gesteld voor facturen.
Maak daar verder dan geen misbruik van?

Hans van Straalen 19-07-2024

Erg veel op voorraad en snelle en correcte levering.
De keuze is er breed van goedkoop tot duurde muziek instrumenten Ga zo door Bax , Bedankt

Wouter s. 19-07-2024

Prima behandeling van de bestelling, goede informatie en snelle correcte levering. Dit, bedrijf is zeer proffessioneel en wekt vertrouwen.

Marloes 17-07-2024

Goed advies (telefonisch) en bij online bestellen: makkelijk in te vullen, snelle levering (goed ingepakt!), onze dochter speelt met veel plezier nu elke dag op haar piano.

Tonnie Jansen, eenmansorkest. 17-07-2024

Ik koop als muzikant al jaren mijn produkten bij Bax-Music.
Ben zéér tevreden over de bestellingen die super snel worden geleverd. Klachten worden prima opgelost, kortom een prima bedrijf met uitstekende klantvriendelijkheid.

Dik in orde 17-07-2024

Bax levert elke keer weer producten van nette kwaliteit binnen zeer acceptabele tijd. Ook is hun retouren proces zeer goed ingericht. Website is zeer compleet en overzichtelijk. voor mij geen andere leverancier meer.

Mostafa 16-07-2024

Snelle services. Zoals geadverteerd kreeg ik mijn producten een dag na bestelling binnen. Ook in de winkels word ik altijd goed geholpen.

DavidCr 16-07-2024

Afgelopen week een bestelling gedaan bij Baxshop. Ik had nieuwe snaren nodig voor mijn gitaar. Deze heb ik besteld in combinatie met een onderhoud setje en een multitool van Fazley. Toen ik de levering binnen kreeg zat er 1 item niet bij de levering. Ik heb hierover contact opgenomen met Baxshop en hun hebben dit snel en netjes opgelost. Het ontbrekende item werd meteen de dag later geleverd. Goede service is op vandaag de dag niet meer vanzelfsprekend. Vandaar een vette 10! Voor mijn volgende aankopen kom ik zeker weer terug.

Nee, ik hou niet van winkels waar de producten enkel in het Engels worden verkocht. 15-07-2024

Mooi product geweldig voor beginners, enkel jammer dat het instructie boekje in het Engels is en niet is vertaald naar het Nederlands. Zo jammer, er zijn nog steeds mensen in Nederland die geen woord Engels spreken laat staan schrijven.

Bert 14-07-2024

Bax leverde mijn nieuwe Beyerdynamic binnen één dag en al mijn verwachtingen over dit product kwamen uit. Uitstekende audio door de nieuwe drivers en de "losse" kabel is een fijne aanvulling op mijn eerder aangeschafte DT 770 pro. Kortom: een echte aanrader voor de liefhebber!

Goodheart Linedancers Oedelem 12-07-2024

Bax Bruugge is in mijn buurt wat heel gemakkelijk is en kregen spontaan heel veel info

Jan 12-07-2024

Mijn vraag over doorverbinden van m’n nieuwe piano was eerst niet helemaal duidelijk , kennelijk ook omdat de digitale beelden van de aansluitmogelijkheden niet zo goed zichtbaar waren.. kennelijk was de helpdeskmedewerker niet helemaal bekend met de door mij aangekochte Roland die ik via de showroom Rotterdam had aangeschaft. Het was gemakkelijker geweest als die kabel mij in Rotterdam al was verstrekt. Of vermeld welk type ik nodig had voor de verbinding met de PI.
In de beschrijving bij de piano stond over deze mogelijkheid ook niets vermeld!

W.Stoppelenburg 11-07-2024

Een gitaar gekocht via website en die was niet bespeelbaar. Naar Bax Amsterdam gereden en ik kreeg meteen een nieuwe mee. Zeer netjes geholpen door de mensen daar. Jammer dat Bax niet eerst controleert voordat ze een gitaar opsturen. Dat had dit kunnen voorkomen. Trouwens de gitaar voldoet prima aan de verwachtingen.

Daan van Rosendaal 11-07-2024

Al jaren mijn favoriete muziek winkel. Betrouwbaar, snel en een goede klantenservice. Producten altijd keurig netjes en verkopen alle bekende merken waar vaak goede acties op zitten.

Simpelweg de beste in zijn soort.

Lucian Grosu 11-07-2024

Good product catalogue. Items delivered as described, good quality. Packaging also in order.
The only downside (that can be also DHL's fault) - I chose "next working day evening delivery" for a Friday, but the products got delivered next Monday during the day.

Frans 11-07-2024

Snelle en betrouwbare levering na een goed advies. Het systeem werkt prima conform advies. Helemaal tevreden.

Frans 11-07-2024