Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Veilig en betrouwbaar bestellen tegen gegarandeerd de laagste prijs? Dat kan bij Bax Music, de (web)winkel voor Licht, Geluid, DJ Gear en Audio/Video en Muziekinstrumenten. Bestel online of bezoek onze winkels in Goes, Rotterdam of Amsterdam. Op werkdagen vóór 23:00 uur besteld, is morgen uw bestelling in huis! Bax Music heeft een grote voorraad en altijd actuele voorraadstatus meldingen online. Bax Music is volwaardig Thuiswinkel.org lid en beschikt over de meest uptodate SSL-verbinding, zodat u onbezorgd kunt winkelen en verzekerd bent van een veilige verbinding. Bax Music: We Support Your Stage!

Deze score is gebaseerd op 695 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

LSA Horsten 22-05-2024

Prima winkel voor Dj's, producers, artiesten en muzikanten. Personeel is vrij goed op de hoogte van producten, dus vaak krijg je advies waar je wat aan hebt, ook al weet je zelf het een en ander.

Karel 22-05-2024

Ik heb nadat ik op de website van Bax diverse filmpjes heb bekeken de Boss Nextone Artist 80w gitaarversterker via webshop van Bax besteld. Keurig geleverd op de aangegeven datum en tijd. Ben zeer tevreden omdat wat ik had gezien (en gehoord) klopt met wat ik nu ervaar.

Richard J. 21-05-2024

Had met spoed 2 statieven nodig voor een Tama Drumstel. Dit redelijk standaard artikel was gek genoeg alleen bij Bax beschikbaar ( van de grotere internetspelers) Dinsdagavond besteld en Woensdag al geleverd Vlot, onbeschadigd en compleet.

Marjo 21-05-2024

Product was geweldig
Ik had een opvouwbare orkeststandaard.
De levering was snel. Mocht ik nog eens iets nodig hebben dan bestel ik het bij Bax.

Rob W 20-05-2024

Heldere website, prima (lage) prijzen, duidelijke communicatie (zonder gespammed te worden), verzending vlot (altijd goed verpakt) en strakke bezorging. Ook een enkele retourzending in het verleden ging soepel met perfecte afhandeling.
Waren alle webwinkels maar zo .... ;-)

vas berg 20-05-2024

Betrouwbaar en altijd op tijd met de levering.
Alles is makkelijk te retourneren indein je het artikel niet wil of tegevenvalt
Betstl al jaren bij Bax.

Karim 19-05-2024

Hele slechte ervaring met deze shop. Zij reageren niet op e-mails, verwerken retouren niet na 2 weken en telefonisch geven ze vaak aan dat ze het niet weten en dar je teruggebeld word (wat niet gebeurt) Zij bealen ook niet standaard je verzend- en betaalkosten terug bij herroeping van volledige bestelling binnen 14 dagen. Let erop dat je je geld volledig terugkrijgt!! Er zijj zat shops die wel de wet volgen en betrouwbaar zijn!!

Anneke 19-05-2024

Hele goede prijs kwaliteit. Mijn dochter is heel gelukkig met haar keyboard. Het is ook een mooie uitgebreide om het piano spelen mee te leren.

Bas 17-05-2024

De xvive u2 carbon draadloos gitaarsysteem aangeschaft vrijdagmiddag besteld bij bax zaterdag in huis helemaal top

Patrick Bakker Entertainment 17-05-2024

Ik heb bij Bax music de gehele EV ETX Set gekocht.
ETX 35P en 18P Subs
We bestelde de hele handel in een keer en de volgende dag stond het al klaar bij Bax Amsterdam.
Ik kan het niet anders zeggen, de service was geweldig en ook bij het inladen was alle hulp aanwezig.
Ik koop al jaren bij Bax en ben altijd tevreden geweest.

Tot de volgende 🤚 Bax Amsterdam

Carin 17-05-2024

Schreef het volgende over Procab CLA711 Classic 1x mini-jack - 2x RCA verloopkabel 10m
Wij hebben de kabel Procab CLA711 Classic 1x mini-jack - 2x RCA verloopkabel 10m pas besteld.
Het product was supersnel binnen en we hebben prachtig geluid. We hadden hiervoor een andere kabel en we horen echt veel beter geluid nu we deze kabel gebruiken. Wij zijn er blij mee ;-)

mvgr Carin

Bert 16-05-2024

Een grote doos die door de PostNL apart moest worden bezorgd. Terwijl het ook allemaal in een klein pakketje kon en gewoon door de brievenbus kon worden geleverd. Verspilling van grondstoffen, verspilling van energie en verspilling van geld. Ik denk nog wel 2 keer na voordat ik weer bij Bax ga bestellen.

Rien van Rijn 14-05-2024

Dit bedrijf doet alles goed, een zeer gebruiksvriendelijke website om te bestellen. Je kan altijd zien of het voorradig is ,makkelijk betalen en ruilen. Deze zending werd een dag eerder geleverd dan het zou moeten. Gewoon een topbedrijf. Tuurlijk gaat er wel eens wat fout maar word goed opgelost. De oorzaak ligt vaak bij de pakketbezorging of bij het niet goed bestellen. Nooit geen problemen gehad. I Love Bax.

Linda 13-05-2024

Mooie winkel, wij zochten een gitaar akoestisch/elektrisch. Was niet voorradig, na een paar dagen was hij er en uitgeprobeerd, prima gitaartje als cadeau voor m'n kleinzoon. Eigenlijk wil mijn man er ook zo een. Ook de medewerker was aardig .

Femke 13-05-2024

Duidelijke websites. Site gaf zelf aan wat ik allemaal aan extra' nodig had voor bij mijn keyboard, waardoor ik alles in 1x heb kunnen bestellen en er niet achteraf achter kwam dat ik iets vergeten was.

F.deroo 13-05-2024

Erg veel producten in de webshop. Het komt zelden voor dat je ergens anders moet gaan zoeken of iets er is. Vervolgens zijn je producten in no time geleverd wat maakt dat je snel kunt handelen als je wat nodig hebt!!

daantje 13-05-2024

Bestelling was snel in huis. Toen ik nog wat vragen had over bestelling reageerden ze meteen. Het is nog geen 10 omdat ik niet weet hoe ze reageren als er wat aan mijn piano is. Maar tot nu toe heel erg tevreden.

JHS 12-05-2024

Uitstekende klantenservice die moiete deed om mijn vraag te beantwoorden en een prima product adviseerde.

Drummertje 12-05-2024

De Bax shop levert wat ze beloven en vooral snel! Prima prijs/kwaliteit en een aanrader voor iedere muzikant!

Henk 11-05-2024

Het bestellen ging zonder problemen.
Snelle levering.
De Roland Cube 10GX is door de mogelijkheid verschillende versterker modellen te kiezen een prima versterker voor diverse muziekstijlen. Een versterker met een uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding!

Maria 10-05-2024

Ruime keuze uit Keyboards. Goed online advies. Het keyboard is snel geleverd

Ellen Veentjer 10-05-2024

Heel veel keuze. Alles makkelijk te vinden op de site, erg overzichtelijk. Snelle levering en de spullen waren erg goed verpakt.

www.popschoolapeldoorn.com 07-05-2024

Perfecte producten en levering! Leuke site, vriendelijke afhandeling, altijd succes. Mvg. popschoolapeldoorn.com

rene 06-05-2024

Bax music heeft een no-nonsense aanpak: onmiddellijke actie na ontvangen betaling, correcte facturering, communicatie en afhandeling. Als een transactie langer duurt dan beloofd, is het de bezorgdienst die in gebreke blijft. De bezorgdiensten blijken herhaaldelijk de zwakke schakels in de keten te zijn.

Ruben 06-05-2024

Fijne winkel , goede service verkopen per definitie geen rommel 👍🏼
Erg goede blokfluit voor beginners en zeker de prijs / kwaliteit. Eigenlijk vind ik kunststof nooit zo fantastisch ..tot nu toe!
Het mooie van blokfluit is dat je met 1 noot tegelijk direct noten leert lezen op de balk , dat kon ik nog niet(ik speelde al gitaar in een band) het leert je ook te focussen op 1 ding das ook erg mooi