Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 741 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Harm v Kaathoven 18-03-2024

Goede en vriendelijke deskundige medewerkers bij BAX Music in Goes.
Het elektronisch drumstel dat ik gekocht heb , is er vooraf op vakkundige wijze geinformeerd over het product.
Ben erg blij met de aankoop

Erik 17-03-2024

Online is het prima shoppen, maar het feit dat je ook gewoon in de winkel iets kan testen des te beter!
Sommige dingen zijn nu eenmaal niet op basis van tekst te kopen, het is en blijft een muziekwinkel dus dat moet je horen.

Ronald 17-03-2024

Veel keus makkelijk uittezoeken duidelijke uitleg makkelijk te bestellen en snel in huis top service

xander claeys 17-03-2024

persoonlijk ben ik naar de gevestigde winkel gegaan en daar kreeg ik zeer verwelkomde hulp met het zoeken wat ik wou.

Ping 16-03-2024

Ik ben altijd blij met Bax-music, duidelijke beschrijving online, goede kwaliteit producten en zeer snelle levering. Voorheen had één product problemen tijdens de garantieperiode. Bax Music hielp meteen, stuurde ons een nieuwe. Heel goed service! Deze keer kreeg ik het bestelde product binnen 24 uur, super tevreden.

WB 16-03-2024

Speaker / monitor was B voorraad en heeft inderdaad wat schaafplekjes, gebruikssporen, daardoor ook €100,- goedkoper. Retouren worden echter getest en alles werkt technisch prima.

BW 15-03-2024

Waardeloze ervaring. Dit is de 3e bestelling op rij die incompleet wordt geleverd door Bax! Wat een puinhoop, elke keer opnieuw. Totaal onbetrouwbaar.

O. 15-03-2024

Snelle levering, prima bassnaren mooie heldere “piano “ klank.
Min puntje: dit zetje bassnaren had met brievenbus post geleverd kunnen worden, in plaats van een te grote doos.

Jos 15-03-2024

Snelle levering, breed assortiment. Overzichtelijke website.
Ik ben erg tevreden.

ERVIN ZHABOLI 14-03-2024

I recently purchased from Bax-Shop or…
I recently purchased from Bax-Shop or Bax Music. Excellent customer service, very professional, fast delivery service also. Helpful with suggestions on products. I really recommend them as the best in the market.
Keep up the great work.

Joke 14-03-2024

Correcte behandeling, goed product. Als er iets is en je belt krijg je een goede service.

Gunma Handelsonderneming 13-03-2024

Mijn bestellingen zijn netjes en snel uitgevoerd. Ook de geleverde DEVINE materialen zijn van goede kwaliteit. Alleen de telefonische bereikbaarheid mag beter, maar heeft verder niets te maken met de kwaliteit van deze onderneming. +++++

Piamanja 12-03-2024

Gewoon alles perfect, van de klantenservice tot het brengen van de piano, niets op aan te merken!

Roelof 12-03-2024

Redelijk wat besteld de laatste jaren, altijd keurig op tijd en goeie spullen. Fijn dat het uit NL komt.

Peer 12-03-2024

Klantenservice is altijd top! 1 product zat niet bij de bestelling , kan gebeuren, meteen goed opgelost!
Top

Ron 12-03-2024

Niks dan lof over de kwaliteit van de producten bij Bax over het algemeen. Ik heb reeds veel geld besteed bij Bax en ben over het algemeen tevreden over de service. Enige tijd geleden toch voor een tijdje niet meer bij Bax gekocht wegens veel te late terugbetaling van iets dubbel besteld.
Maar ook de volgende bestellingen zullen Duitsland gaan.
Ik erger er mij verschrikkelijk aan dat Bax beloften doet die ze niet kunnen waar maken.
In groene lettertjes schijven " voor 21h besteld, morgen in huis ", kan Bax niet waar maken.

Als je dan de volgende dag ziet dat het product het magazijn heeft verlaten en naar Bpost is gebracht, dan kan dat nooit meer dezelfde dag bezorgd worden.

Ik beveel dus Bax sterk aan om deze belofte aan te passen of van de site te halen. Als ondernemer moet je toch zeker je beloften na komen.

Felix 11-03-2024

Het aankoopproces ging soepel en snel, de betaling kwam gelijk binnen en er waren geen vertragingen wat betreft bezorging. Echt top!

Martin 11-03-2024

Ik heb bij Bax besteld, spullen om een platenspeler te versterken. Dhl deed er erg lang over toen hebben ze het na overleg opnieuw verstuurd. Het werkt prima nu, Bedankt.

S2 11-03-2024

Antwoorden: apparatuur, passende prijs en passende levering. Mijn artikelen zijn veilig en op tijd geleverd Ik raad het aan, betrouwbaar

Sudhir Raghoe 11-03-2024

Producten binnen 3 dagen ontvangen. Ben enorm blij met de service en de producten. Tot nu toe bevalt het mij prima. Dank

Jos 10-03-2024

Mooie stevige flight case en zeer snel bezorgd.
Jammer dat er geen beschermings schuim in zat wat ik verwacht had. Dacht dat dit standaard was.

Jon Muller 10-03-2024

Het is inmiddels een tweede aankoop bij Bax Music en ben super tevreden. Niet alleen met de geleverde producten (Senheizer) welke wat betreft kwaliteit volkomen overeenkomt met op de website vermeldde informatie. Zeker ook de backup en support van het Bax team op door mij gevraagde informatie alvorens tot aankoop over te gaan. De informatie was gedetailleerd en bevestigend naar hetgeen ik zocht. Bax Music is een aanrader !

Ed 10-03-2024

Je merkt aan alles dat Bax in de winkel Goes een personeelstekort heeft. Bij de gitaarafdeling wilde ik twee stemapparaatjes kopen. De man achter de desk was pas twee dagen aan een nieuwe baan begonnen dus moest nog ingewerkt worden. Alle begrip daarvoor maar laat ‘m niet tobben als hij er niet uitkomt. Er is dan geen andere collega beschikbaar die ‘m kan helpen. Gevolg een ellenlange rij voor de desk. Later bij de kassa weer een lange rij omdat er geen medewerker beschikbaar was. Iemand roept door de winkel Kassa en dan vervolgens komt er iemand eindelijk die de ff snel de kassa doet. Vroeger was Bax echt een topzaak, super goede adviezen door muzikanten die hun vak beheersen. Dat is allang niet meer zo. Ook online het nodige meegemaakt bij Bax de afgelopen jaren met verkeerd gelopen bestellingen. Ik koop alleen nog het hoognodige bij Bax, voor een goed advies en grote aankopen ga ik naar concurrent Thomann.

Stijn 08-03-2024

Goede site, goed te overzien. Snelle verzending en helemaal niet duur. Product kwam nettjes aan. Kortom: goede kwaliteit, service, verzending, fijne site.

Angelique 06-03-2024

Snelle levering van het artikel, goed verpakt ontvangen. Mooie prijs/kwaliteit verhouding.