Bax Music - Reviews & Ervaringen

3,1 Lees 11118 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Veilig en betrouwbaar bestellen tegen gegarandeerd de laagste prijs? Dat kan bij Bax Music, de (web)winkel voor Licht, Geluid, DJ Gear en Audio/Video en Muziekinstrumenten. Bestel online of bezoek onze winkels in Goes, Rotterdam of Amsterdam. Op werkdagen vóór 23:00 uur besteld, is morgen uw bestelling in huis! Bax Music heeft een grote voorraad en altijd actuele voorraadstatus meldingen online. Bax Music is volwaardig Thuiswinkel.org lid en beschikt over de meest uptodate SSL-verbinding, zodat u onbezorgd kunt winkelen en verzekerd bent van een veilige verbinding. Bax Music: We Support Your Stage!

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 104 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,1

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

A. Peer 13-07-2019

Algemene score

1,0
Vorige week een aankoop gedaan en hiervoor speciaal naar Goes gereden (v.v. 200 km). Bij thuiskomst bleek een belangrijk onderdeel niet te zijn ingepakt. Gelijk gebeld. Na 10 minuten pas iemand aan de telefoon die mij niet kon doorverbinden met shop, zodat ik heb gelijk kon vragen het onderdeel na te sturen. Geen contact met de shop mogelijk.
Nu wacht ik nog steeds op het opsturen en een bericht hierover, zoals telefonisch beloofd.
Ik koop hier dus nooit meer! Wat een slechte service.

Reageer

Paul 11-07-2019

Algemene score

3,0
Echt ongelofelijk jammer, deze winkel. Meerdere e-mails gestuurd met vraag over garantie. Nooit reactie op gehad. Uiteindelijk Twitter geprobeerd en daar werd ik zowaar binnen een dag doorverwezen....naar de website voor de retourprocedure. En nog altijd geen antwoord op mijn vragen. Dan maar de retourprocedure gevolgd en nu zit ik al dagen te wachten op een retour label. Een half jaar geleden nog correct geholpen met een retour binnen de garantie. Nu is het hopeloos. Denk wel twee keer na voordat ik nog eens iets bestel bij deze winkel.

Reageer

Sven 11-07-2019

Algemene score

1,0
Na 2 maanden nog steeds de helft van de bestelling niet in huis. 10x contact gehad, maar helaas. Ook niet eens geld terug. Ze blijven vaag en zijn het aan het ‘uitzoeken’. Interne problemen zouden niet problemen van de klant moeten zijn. Beter bij een concurrent bestellen. Slechtste ervaring ooit bij een webshop.

Reageer

jc production 11-07-2019

Algemene score

1,0
bax shop zijn dikke prutsers ze denken dat ze verstand hebben van watt / DB , of garantie ,op producten enz ze zijn ook nog eens slechte betalers als het gaat om geld terug krijgen / enz .ik bestel nooit meer wat bij deze webshop .

Reageer

Johan stienstra 04-07-2019

Algemene score

3,0
In 3 dagen heb ik 2 bestellingen gedaan , waarvan geen 1pakket de colgende dag in huis was , toch vreemd aangezien ze adverteren met voor 23.00uur besteld morgen in huis , ik mag hopen dat ik de subwoofer nu wel morgen binnenkomt zoals ze hebben beloofd , dit waren mijn eerste 2 bestellingen bij bax shop maar indien je het de volgende dag echt in huis wilt hebben word het bij bax shop moeilijk geloof ik , niet voor niks zo.n lange wachttijd met het bellen , als er heel wat fout gaat krijg je ook heel wat telefoontjes .

Reageer

Dian 03-07-2019

Algemene score

1,0
Wat een drama. Op zondag naar Bax. Voor
mijn zoon van 14 . Spullen gekocht ad 700 euro. Helaas grotendeels niet op voorraad. Geen probleem wordt morgen bezorgd. Helaas 1 pakket wel geleverd andere pakket niet. Bax gebeld 45 min in de wacht. Heel vervelend maar kan het artikel op woensdag ophalen in Amsterdam. Artikel opgehaald, maar moest weer opnieuw betalen. Weer gebeld, 45 min in de wacht, wanneer het bedrag ad 199 euro wordt teruggeboekt. Er moet eerst een onderzoek worden gedaan. Mail ontvangen dat het artikel is geleverd. Maar niks ontvangen. Weer gebeld , uur in de wacht, oh nee verkeerde track en trace. Weer mail ontvangen
dat het artikel retour is ontvangen.
Aangegeven dat ik mijn geld terug wil. Mail ontvangen dat het geld wordt terugstort binnen 7 werkdagen. 15 werkdagen later nog niks
Ontvangen. Weer gebeld, 45 min in de wacht. Terugbetaling is fout gegaan want collega heeft vergeten vinkje te zetten. Spoedbetaling geeist. Volgende dag geld ontvangen plus 1000 euro teveel. Of ik dit terug wil storten. Natuurlijk maar als het ze het niet snel genoeg gaat krijg ik een mail
een aanmaning en dreiging van incasso. Als ik bij X van debiteurenbeheer aangeef dit nogal vervelend te vinden en uitleg wat er allemaal fout is gegaan krijg ik per mail een enorme hoeveelheid sh*t over me heen en word ik ervan beschuldigd überhaupt niet van plan te zijn geweest het geld terugbetalen. Zo onbeschoft en zo niet klantvriendelijk.

Reageer

Beus 01-07-2019

Algemene score

1,0
Dit is een winkel waarbij alle alarmbellen moeten gaan rinkelen!!

Bestelling geplaatst, betreft maar 28 euro echter,ipv levering de volgende dag geen levering.

Na een nette mail geen antwoord wat nu zo'n 4 dagen geleden is. Proberen te bellen echter; door grote drukte wachttijd meer dan 30 min.🤐😭

Betreft een pre amp voor een microfoon.
Het zal ongetwijfeld mijn eigen schuld zijn dat ze niet leveren!!!

Een les voor mijn zoon, voor wie artikel bestemt is.
Ook voor mij duidelijk dat het erg lastig wordt als een internetshop niet reageert op e-mail en telefonisch wachttijden van meer dan een half uur hanteert.

Als je op een dergelijke manier een onderneming voert
ben je geen ondernemer en geen knip voor de neus waard, bah.....

Reageer

Hans Peters 27-06-2019

Algemene score

1,0
Schandalig, eens maar nooit meer. Ijskoud bericht dat de bestelling (Fenderbas met combo) geleverd is (kadootje) op het afleveradres; de hoes van de bas is geleverd, niet de bas en combo, voorbij pijnlijk. Bellen? Trek een half uur uit en je hebt nog niemand aan de lijn. Mailen? Geen antwoord.

Reageer

Baki Polat Xotix Enschede 26-06-2019

Algemene score

1,0
7 Weken geleden een rookmachine teruggestuurd. Volgens de leverancier was er geen defect aan het apparaat, terwijl ik het heb teruggestuurd omdat er geen rook meer uit kwam. Kreeg na enkele weken een 'pakbon' gemaild, maar heb de machine dus nog steeds niet ontvangen. Na enkele weken contact, bleek dat Bax 50 euro aan onderziekskosten van mij verlangt, omdat ze vinden dat het retour sturen van de machine onnodig was.
Inmiddels dus 7 weken zonder rookmachine in mn cafebedrijf. Ook al heb ik ze gevraagd waarom ik een werkende machine uberhaupt terug zou sturen met als gevolg dat de sfeer in de zaak anders is dan gebruikelijk; stoicijns antwoorden met 50 euro onderzoekskosten.
Dus 'gijzelen' ze mijn eigendom al weken.
Vreemde chantagepraktijk, en ik vraag me af of ze mijn eigendom wel in bezit mogen houden.
Bij maxiaxi.com koop ik ook produkten, maar zij doen nooit zo moeilijk.

Reageer

Wim Dijkstra 17-06-2019

Algemene score

2,0
Ik vraag me af wat er bij Bax aan de hand is. Ik heb tot 3x telefonisch contact gehad, waarbij de wachttijden steeds 10 tot wel 20 minuten duren. (16 mei, 21 mei, 7 juni en 14 juni na 20 minuten wachten opgegeven).
Ook kreeg ik tot nu toe geen enkele reactie op mail via het contactformulier, waar toch duidelijk staat dat je binnen twee werkdagen reactie krijgt.
Ondanks toezeggingen dat het allemaal goed komt en dat het wordt geregeld wacht ik nog steeds op teruggave van mijn retour gezonden aankoop.
Bax Music | bevestiging van retourzending met vervolgactie geld terug (128635)
Officiele reactie van Bax-shop.nl 01-07-2019

Beste Wim,

Bedankt voor je bericht. De terugbetaling is inderdaad niet helemaal lekker gelopen. Ook nu zagen we dat de refund nog niet was geregeld, dus dat hebben we zojuist voor je in orde gemaakt. Jouw geld kun je nu echt terug verwachten. Onze welgemeende excuses voor het lange wachten.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Reageer

Michel 07-06-2019

Algemene score

3,0
Bestelling helaas incompleet een dag later dan volgens de website op voorraad was bij mij thuis afgeleverd.
Paar keer een mail gestuurd en keer gebeld (ze gingen het uitzoeken) helaas niets meer gehoord.
Heb nu al een week een incompleet product waar ik niets aan heb, slechte service dit.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 01-07-2019

Beste Michel,

Bedankt voor jouw review. We hebben je een omruiling voor een nieuw product aangeboden. Deze is vorige week geleverd. Hopelijk is deze set wel naar wens!
Onze excuses voor het eventuele ongemak en het oponthoud.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Reageer

Roryke 04-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Website is eenvoudig op te zoeken en je heb gelijk zicht op stock en levering - Vlotte bestelling en super vriendelijke service bij afhalen

Reageer

sibba77 02-06-2019

Algemene score

1,0
Jammer dat Bax Shop op geen enkele wijze ergens op reageert. Telefonisch niet of nauwelijks bereikbaar mail waar niet op geantwoord wordt. Een credit waar je al ruim anderhalve week op je geld zit te wachten... Wat is er aan de hand daar???? Dit is echt niet normaal. Mij zijn ze kwijt als klant
Officiele reactie van Bax-shop.nl 04-06-2019

Beste klant,

Naar aanleiding van het contact dat je gisteren met ons hebt gehad, hebben wij de terugbetaling voor je aangemaakt. Met zeven werkdagen staat het geld terug op jouw rekening. Onze excuses dat je het nog niet eerder hebt ontvangen.
Indien we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,

Amanda | Bax Music

Officiele reactie van Bax-shop.nl 04-06-2019

Beste klant,

Naar aanleiding van het contact dat je gisteren met ons hebt gehad, hebben wij de terugbetaling voor je aangemaakt. Met zeven werkdagen staat het geld terug op jouw rekening. Onze excuses dat je het nog niet eerder hebt ontvangen.
Indien we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,

Amanda | Bax Music

Reageer

Mireille Bosmans 27-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Een tijdje geleden viool teruggestuurd en ja, vandaag stond de som geld terug op mijn rekening. Alles is correct verlopen! Geen klachten! 🙂

Reageer

van hoyweghen 26-05-2019

Algemene score

1,0
een bestelling geplaatst ,antwoord zoek een ander produkt levertijd te lang ,opleg 36 EURO ik krijg mijn goederen ,ben niet tevreden ik stuur het terug netjes in de doos ,een week later nog geen terug betaling ,niemand luistert naar mijn verhaal en onderling is er geen overleg ,3 weken later betalen ze 36 euro terug maar 142 euro niet ze vinden het dan weer niet meer dan een maand verder nog steeds geld niet terug ,twee aangetekende zendingen gestuurd 14 euro,met alle bewijzen,zelfs daarop geen reaktie, alleen via messenger gaan ze terug betalen wat weer niet gebeurt,HUN SLOGAN KLANT TEVREDENHEID HOOG IN HET VAANDEL, op de reviews zijn er nog meerdere gelijke gevallen, ja wie niet steelt of erft zal werken tot hij sterft
Officiele reactie van Bax-shop.nl 04-06-2019

Beste heer van Hoyweghen,

Volgens onze gegevens is het bedrag naar je teruggestort. We hebben je vandaag een e-mail gestuurd met hierin meer informatie.
Wil je jouw rekening checken en het ons laten weten indien je het niet hebt ontvangen?

Met vriendelijke groet,

Amanda | Bax Music

Reageer

Mireille Bosmans 23-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Viool gekocht en teruggestuurd. Steeds antwoord gekregen via mail. Tot nu toe alles goed verlopen. Wacht nog wel op mijn geld, maar ik heb er vertrouwen in!

Reageer

Willem de Jong 21-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
Gitaar een dag te laat geleverd .
Ze hadden het nogal druk.
Krijg een snarenset ter compensatie .

Reageer

Elco 21-05-2019

Algemene score

1,0
I've had two major issues with Bax Shop / Bax Music
I have ordered and received a Behringer Xair 18 mixer a while ago, only to find out that the sold as new mixer HAD BEEN USED for a demo or a show. I had to take the mixer into usage immediately so I have asked for a proper discount which should be 10% to 15% off the selling price (at the time) around €750. They offered €25 store credit - Which I of course REFUSED.

SECOND I had damage to a line6 wireless guitar unit. They took it in, never contacted me for MONTHS and I had to find out by myself they LOST the unit. It took almost 2,5 YEARS to get them to admit that losing an item means refurbishing the cost of the item which is the LAW.

I've been on the phone, at their front desk, facebook Messenger for the last TWO YEARS with them trying to resolve my problems with gear I purchased. EVERY contact about them losing my product or giving a proper discount has been initiated by ME, not them. THEY DO NOT CARE.

They are ONLY interested in taking your money- not in ANY WAY interested in taking complaints seriously. You will get the RUNAROUND any chance they get once you run into trouble with your purchase like defaults or malfunctioning gear.

Reageer

Willem de Jong 20-05-2019

Algemene score

1,0
Gisteren op tijd besteld, omdat ik vandaag de hele dag thuis was.
Geen gitaar binnen.
Drie mails gestuurd , geen reactie.
Helpdesk gebeld, moest maar flexibel zijn.
Geen garantie dat morgen wordt bezorgt.
Deze gitaar is niet erg. courant , want anders.
Ik heb al het nodige bij Bax besteld, maar deze slechte service nog niet eerder meegemaakt !
Officiele reactie van Bax-shop.nl 04-06-2019

Beste Willem,

Jammer dat je jouw bestelling niet de volgende dag hebt ontvangen. We kunnen ons goed voorstellen dat dit vervelend is.
Heb je inmiddels jouw gitaar al in huis of meer informatie over de levering? Indien we nog iets voor je kunnen doen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Amanda | Bax Music

Reageer

Een betalende klant 18-05-2019

Algemene score

1,0
In Januari bestelling gedaan onder rembours, zoals altijd bij Bax. DHL rembourszending, staat vermeld op factuur en pakbon.
Betaald aan de bezorger, zoals altijd en is nooit een probleem geweest. Tot nu..

Na 4 maanden [!!] beweert Bax geen geld te hebben ontvangen en dreigt met incassobureau en de rechter. Bax ERKENT achteraf dat ze een fout hebben gemaakt : ''Helaas is er in het logistieke systeem wat misgegaan, waardoor deze zending niet onder rembours is gegaan. GLS bezorgers mogen geen geld aannemen als het niet een rembours order is.''

Dus van DHL ''onder rembours'' naar GLS ''zonder rembours'' zonder daarbij de klant in te lichten, die dus gewoon doet wat er normaal van hem verwacht wordt, namelijk betalen.
Maar waar is het geld gebleven?

Bax schuift hun zelf gecreeerde probleem nu op de klant en verwacht nogmaals een betaling.
Bax beweert: ''We hebben de bezorgers gesproken en zij geven aan geen geld te hebben aan genomen. Wij gaan er dan ook vanuit dat dit ook niet het geval is geweest en brengen het bedrag in rekening.''
Verder ziet Bax enorm uit naar de rechtszaak want zij hebben eerder een soortgelijk situatie gewonnen.
Is dat hoe Bax met zijn klanten omgaat? Na het lezen van de vele slechte reviews kan ik volmondig JA zeggen. Schandalig gewoon!

Ik wil dat deze waanzin stopt en dat BAX erkent dat ze zelf de fout zijn ingegaan en daarmee niet een tweede betaling eisen. Indien Bax stug blijft volhouden en de bezorger op zijn woord geloven [het is niet alsof GLS zo goed staat aangeschreven...] kijken wij ook ENORM uit naar de rechtszaak. Wij laten ons niet intimideren!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 04-06-2019

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend dat er een misverstand is ontstaan over de betaling. Je hebt waarschijnlijk een e-mail en brief ontvangen van onze debiteuren-afdeling. Indien je nog vragen hebt, dan kun je je richten tot die afdeling. Zij kunnen je verder helpen.
Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Met vriendelijke groet,

Amanda | Bax Music

Een betalende klant 12-06-2019

Na intensief contact met Bax-Shop is er het volgende besloten;

Goedemiddag,

Ik heb het hele verhaal nogmaals voor gelegd aan onze financieel directeur.

Hij is van mening dat we er samen niet gaan uitkomen en de vordering te laten vallen en u gelijk te geven.

De vordering komt hierbij te vervallen.

Ons excuses voor de gang van zaken.

Met vriendelijke groet,

Jeroen
Debiteurenadministratie
Bax-shop.nl

Uiteraard zijn wij hier enorm blij mee dat het nu opgelost is. Wij vinden dat dit ook gezegd mag worden. Bedankt!

Mvg,
Een betalende klant.

Reageer

Arie 14-05-2019

Algemene score

1,0
Waardeloze shop aantal keren gebeld alleen maar valse beloftes nog geen geld terug ontvangen opnieuw alvast een radio besteld staat er 4 weken hoor je aan de telefoon het is nu 24 weken staat er een dag later 4 weken gisteren 4 dagen een dag later weer 4 weken als ik zeker was dat ik nu direct al mijn geld terug gestort zou krijgen koos ik daarvoor koop er nooit meer iets
Officiele reactie van Bax-shop.nl 14-05-2019

Beste Arie,

Als we het goed begrijpen dan wacht je nog op jouw geld terug en is de levertermijn van een product een aantal keer uitgesteld. Wil je contact opnemen met onze klantenservice zodat we je hiermee verder kunnen helpen? Onze contactgegevens vind je hier: https://www.bax-shop.nl/contact.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Reageer

Andrew 11-05-2019

Algemene score

1,0
een week geleden iets besteld, want had het de volgende dag (vrijdag) nodig. Volgende dag geen pakket binnen. Klantenservice verzekerde me dat pakket zaterdag zou worden geleverd: inderdaad, zaterdag ook geen pakket. Excuses gekregen van Bax shop en een coulance bon van 10 euro. Aangezien ik vandaag nog wat nodig heb heb ik gisteren mijn nieuwe bestelling geplaatst, zodat het vandaag geleverd kan worden. Krijg ik net te horen dat mijn product op de lijst staat van vertraagde zendingen..Al met al: in zeer korte tijd 2 zeer negatieve ervaringen met Bax shop. Dit waren mijn laatste bestellingen aangezien de levering van Bax shop té onbetrouwbaar is.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 14-05-2019

Beste Andrew,

Wat ongelukkig dat de twee pakketten niet volgens planning bij je zijn geleverd. We begrijpen dat je het vertrouwen in de levering kwijt bent. Hopelijk wil je ons in de toekomst toch nog een kans geven en wordt jouw bestelling wel gewoon de volgende dag geleverd. We gaan er alles aan doen om hiervoor te zorgen.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Reageer

Lars 10-05-2019

Algemene score

5,0
Gisteravond een flinke bestelling gedaan van een aantal honderden euro’s. Betaling is ontvangen, de pakbonnen zijn gemaild maar geen pakket mogen ontvangen. Pakket zou door GLS geleverd worden op een pallet. Na een tijdje wachten aan de telefoon (15 min) een werknemer gesproken en die bevestigde inderdaad dat het pakket niet onderweg is. Sterker nog het staat gewoon nog op het bedrijf! Hoe is het mogelijk. Als een van de grootste aanbieders van NL kunnen ze hun eigen beloftes niet nakomen. Ik vind de belofte van voor 23.00 uur besteld, morgen in huis steeds minder waard bij Bax. Normaal gesproken vind ik dit nog geen ramp, maar dit is al een aantal keren eerder gebeurd in het verleden. Het gaat ook vaak goed maar ook vaak fout. Dit is wel een ding waar hard aan gewerkt moet worden bij Bax. Verder netjes te word gestaan door de medewerker die het zelf ook erg vervelend voor mij vond. De door hem aangeboden tegoedbon kan ik dan ook zeer waarderen! Ga hier aan werken Bax, dit kost klanten! Hopelijk mag ik maandag de zending ontvangen.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 14-05-2019

Beste Lars,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Volgens de track & trace code is de bestelling gisteren bij je geleverd. Nogmaals onze excuses dat het pakket te laat bij je is geleverd. We streven er uiteraard naar om alle pakketten tijdig uit te leveren. Het kan wel eens voorkomen dat dit, vanwege welke reden dan ook, niet gebeurt. Jammer om te lezen dat het bij jou niet de eerste keer is. Hopelijk heb je een volgende keer jouw pakket de volgende dag in huis!

Met vriendelijke groet, Bax Music

Reageer

Lex 04-05-2019

Algemene score

5,0
Helaas weer een teleurstelling. Vroeger werd er via postNL bezorgd en nu door DHL. Tijdje geleden een bestelling die op voorraad zou zijn ten eerste niet 'de volgende dag' geleverd, en zelfs niet dezelfde week.

Gisteren nog eens een poging gedaan. alles op voorraad, voor 23:00u besteld (22:30), op zaterdag zou er geleverd worden, maar helaas. Van alles een bevestiging, behalve van de levering.

' + Voor 23:59 uur besteld, morgenavond in huis
+ Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
+ Bezorging op zaterdag'

is een grote leugen wat mij betreft!!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 09-05-2019

Beste Lex,

Bedankt voor jouw review. We hebben gezien op de track & trace code dat het pakket bij je is afgeleverd. Uiteraard streven we ernaar om alle pakketten tijdig te leveren en gebeurt dit in de meeste gevallen ook gewoon. Onze excuses dat het in jouw geval niet is gelukt. Hopelijk is de bestelling verder wel naar wens.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Reageer

Ronald 08-04-2019

Algemene score

1,0
Klantenservice gebeld, wordt er verteld dat de wachttijd wel 10 minuten kan duren. Zegge en schrijve moest ik 31 minuten wachten. Hoe klantonvriendelijk kun je zijn!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 09-04-2019

Beste Ronald,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Erg onprettig dat je langer hebt moeten wachten dan aangegeven. Het kan zijn dat op het moment van bellen de wachttijd tien minuten was. Echter wanneer gesprekken wat langer duren dan verwacht en er niet genoeg medewerkers beschikbaar zijn, kan de wachttijd oplopen. Waarschijnlijk is dit in jouw geval gebeurd. Onze welgemeende excuses hiervoor. Hopelijk ben je uiteindelijk wel goed geholpen. Indien we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,

Amanda | Bax Music

Reageer

Rushel 04-04-2019

Algemene score

3,0
IK vond bax music een goede shop tot ik er achter kwam hoe ze met hun klanten omgaan en gelezen heb over hun nalatigheid die me echt wel opvalt nu bij alle punten die ik maar kan zien van bax music . Ik raad mensen oprecht aan deze webshop winkel over te slaan en maar iets duurder of goedkoper uit te zijn want je wordt hier belachelijk behandelt . Het hoeft niet meteen op te vallen maar na begrijpen waarom ik zo lang moet wachten op een mailtje wat normaal niet langer dan een paar uur duurt. begreep ik wel als het om hun gaat is het niet belangrijk wat jij te zeggen heb. ik krijg nog geld van hun voor een product die hun niet aan mij konden leveren. Dit zou zeven werkdagen duren voor het bedrag terug gestort zou zijn en dit is tot op zekere hoogte nog steeds niet gebeurt.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 05-04-2019

Beste Rushel,

Jammer om te lezen dat je niet meer zo tevreden over ons bent! Als we het goed begrijpen dan ben je nog aan het wachten op een terugbetaling. We beschikken niet over jouw klantgegevens, dus raden we je aan om contact met ons op te nemen. Via Facebook of Twitter reageren we doorgaans sneller. Qua mails lopen wij een een aantal dagen achter met beantwoorden ervan. Telefonisch kan het zijn dat je een aantal minuten moet wachten, maar dan word je wel uiteindelijk geholpen. We horen het graag van je indien we nog iets voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,


Amanda | Bax Music

Reageer

Daan 04-04-2019

Algemene score

2,0
Ik heb begin maart een bestelling geplaatst hier stond wel 6 dagen lever tijd op maar dit is inmiddels met ruim 3 weken uitgesteld. ik snap dat er vertraging kan zijn maar om nu iedere week de levertijd een week te verschuiven is voor de klant erg vervelend. meld dan gewoon direct hoe lang het gaat duren.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 05-04-2019

Beste Daan,

We kunnen ons goed voorstellen dat je er flink van baalt dat de levertermijn al een paar keer is uitgesteld! Jouw gitaar wordt momenteel over twee weken in ons magazijn verwacht. Qua levering zijn we afhankelijk van de leverancier waardoor het kan zijn dat een product later bij ons binnen komt dan aangegeven. De leverancier heeft bijvoorbeeld meer tijdig nodig om het product aan ons te kunnen leveren of wacht nog op onderdelen. Uiteraard doen wij onze best om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen! Hopelijk kun je over twee weken van jouw nieuwe gitaar gaan genieten.

Met vriendelijke groet,


Amanda | Bax Music

Reageer

Jelle 03-04-2019

Algemene score

3,0
Zondag 24-03-2019 een Beyerdynamic koptelefoon besteld en direct betaald.
Volgende dag geleverd maar helaas er zat een Roland koptelefoon in.
Terug gestuurd en vrijdag 29-03-2019 in de ochtend ontvangen door BAX.

Na meerdere malen bellen en beloftes dat hij al verzonden zou zijn wat niet zo blijkt te zijn is mijn juiste koptelefoon nu nog steeds niet onderweg 03-04-2019.

Echt teleurstellende service van BAX ik dacht een nette en betrouwbare webshop te hanteren maar niks is minder waar.

Volgende keer ga ik weer naar Coolblue, ook al zijn ze duurder.
Daar word je netjes geholpen, en al helemaal als het hun eigen fout is.

Klantnr. : 12427916
Ordernr.: 4684730
Officiele reactie van Bax-shop.nl 04-04-2019

Beste Jelle,

Bedankt voor jouw review. Het ontvangen van de juiste hoofdtelefoon blijkt inderdaad wat lastig te gaan. Om dit voor jou op te lossen, zijn we een intern onderzoek gestart zodat we je snel meer duidelijkheid kunnen geven over de bezorging. Een medewerker van onze backoffice-afdeling neemt contact met je op zodra wij daar meer informatie over hebben. Onze excuses voor het ongemak en we houden je op de hoogte.

Met vriendelijke groet,


Amanda | Bax Music

Reageer

Kees 30-03-2019

Algemene score

4,0
Behoorlijk teleurgesteld. Vrijdag geprobeerd een Studiologic SL73 in Goes te kopen. De Bax-prijs was 396,-. Ik heb geprobeerd er wat af te krijgen omdat bij andere winkels de prijs 369,- was (dat kon ik ook aantonen). De verkoper melde dat de laagste prijsgarantie was afgeschaft en dat korting er niet in zat (is dat typisch Zeeuws?). Ik heb hem die middag dus ergens anders online besteld. Een dag later was de prijs op de Bax website echter aangepast naar 369,- Kinderachtig.
Mocht je dus in een dergelijk situatie terechtkomen dan adviseer ik om te vragen of de prijs morgen gaat veranderen.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 02-04-2019

Beste Kees,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het klopt inderdaad dat we geen laagste prijs garantie meer aanbieden en geen extra kortingen geven (dit is niet iets Zeeuws.) Wij weten vooraf niet wanneer de prijzen gaan wijzigen, dus dit is puur toeval geweest. We begrijpen echter dat dit niet prettig is geweest om terug te zien op onze website. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Indien we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,


Amanda | Bax Music

Reageer

Herman Roling 28-03-2019

Algemene score

1,0
Wacht nu al 14 dagen op mijn geld ivm annuleren van een bestelling. Eergisteren weer gebeld en er zou onmiddellijk aktie worden genomen met een spoed betaling. Maar tot op heden nog steeds niets ontvangen. Klantenservice reageert niet op mail en wachttijd telefoon meer dan een half uur. Al met al een bijzonder klantonvriendelijk bedrijf
Herman Roling
Officiele reactie van Bax-shop.nl 05-04-2019

Beste Herman,

Bedankt voor jouw review. De spoed terugbetaling is deze week verwerkt en het bedrag is naar je overgemaakt. Nogmaals onze excuses voor het lange wachten op jouw aankoopbedrag. Indien we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,


Amanda | Bax Music

Herman Roling 05-04-2019

Nog steeds geen geld terug

Mooie woorden en belittles, maar nu vier dagen later nog steeds geen geld. Hoezo spoedbetaling met de opmerking dat het nu van de bank afhangt wanneer ik het geld ontvang. Zo maak je er wel erg gemakkelijk vanaf en legt de verantwoordelijkheid bijbenen derde neer. Ik krijg geld van jullie en niet van de bank.

Herman Roling

Reageer

Geert 28-03-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Snelle levering en goede kwaliteit. Ik had een fout gemaakt met afleveradres. Om 5 voor 11 savonds nog gebeld en prima opgelost door een aardige klantenservice.

Reageer

Mike Jansen 26-03-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Super service. Had een B-stock Gretsch g5422tg snowcrest white gekocht voor 500 euro minder,maar hij is gewoon gloednieuw en een alleen om al naar te kijken een kunstwerk. Daarbij is hij snel verzonden en netjes in het tijdvak van bezorging afgeleverd. Bax is voor mij TOP!

Reageer

Carmen 21-03-2019

Algemene score

1,0
Op 22 januari heb ik een Cahon besteld als verjaardagscadeau voor mijn man. Deze werd geleverd op 25 januari, wat vrij snel was. Enkele dagen later heb ik het muziekinstrument nog eens goed bekeken toen ik het wilde inpakken, waarbij ik tot de conclusie kwam dat de voorplaat niet goed aansluit.
Na veel mailtjes naar Bax te sturen en meerdere keren vragen om een reactie, kwam er eindelijk een reactie dat het in de originele verpakking retour gestuurd kon worden en er een vervangend exemplaar zou komen. Hartstikke fijn! Inmiddels was het al half februari en heb ik de cahon teruggezonden. Op 21 februari kreeg ik de melding dat mijn retourzending was ontvangen. Sindsdien geen taal of teken van Bax Music en ook geen nieuwe cahon...... Ik heb inmiddels al 2 mailtjes gestuurd en telefonisch meerdere pogingen gedaan, maar om er telefonisch in contact te komen is al helemaal geen doen. Zéér slechte service! Ik zou iedereen afraden wat te bestellen bij Bax Music.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 02-04-2019

Beste Carmen,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Er moet iets verkeerd zijn gegaan tijdens de verwerking van jouw retour. Dit is een automatisch proces wat normaliter de gegevens op het retour-formulier overneemt.
Inmiddels heb je contact met ons gehad en is het aankoopbedrag naar je teruggestort. Onze excuses voor het ongemak en het oponthoud. Indien we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,


Amanda | Bax Music

Officiele reactie van Bax-shop.nl 02-04-2019

Beste Carmen,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Er moet iets verkeerd zijn gegaan tijdens de verwerking van jouw retour. Dit is een automatisch proces wat normaliter de gegevens op het retour-formulier overneemt.
Inmiddels heb je contact met ons gehad en is het aankoopbedrag naar je teruggestort. Onze excuses voor het ongemak en het oponthoud. Indien we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,


Amanda | Bax Music

Reageer

wim 13-03-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
eerste keer heel wat af gemopperd op Bax music, nu heel tevreden en alles zeer netjes opgelost, komen belofte steeds goed na. prima bedrijf.

Reageer

Service 0.0 11-03-2019

Algemene score

1,0
Bestelling november '18 in maart '19 nog steeds niet goed afgehandeld/geleverd!!!
Vele mails en telefoongesprekken nog niet opgelost.
Beloftes worden niet nagekomen.
Mails worden niet of laat met standaard zinnen beantwoord.
Veel mensen geven aan dat bijna alles mis gaat bij BAX zie hiervoor de vele reviews.

Er moet een einde komen aan de loze beloftes die Bax doet
Dus hele verhaal maar doorgestuurd naar KANNIE WAARZIJN
Officiele reactie van Bax-shop.nl 15-03-2019

Geachte LS,

Wat vervelend om te lezen dat je nog niet goed geholpen bent. We willen je graag verder helpen maar hebben iets meer informatie van je nodig. Op je mailadres is geen bestellen/account te vinden bij ons namelijk. Kun je ons van een ordernummer of klantnummer voorzien zodat we je kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,

Cees | Bax Music

Marco 15-03-2019

Klantnummer 1202086708

Reageer

Daan 06-03-2019

Algemene score

2,0
vorige week een gitaar besteld maar nu is de verwachte leverings tijd van een paar dagen naar 13 weken gegaan. ik heb hier een email over gestuurd en helaas nog steeds geen reactie gehad.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 07-03-2019

Beste Daan,

Zojuist heb ik op jouw e-mail gereageerd en je meer informatie gegeven over de status van jouw bestelling.
Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust.

Met vriendelijke groet,


Amanda
Bax Music

Reageer

math 04-03-2019

Algemene score

1,0
waardeloze shop grote on iteresse voor klanten er wordt gezegd we regelen het en bellen u terug nope nu al 4 maanden bezig om apparaat of gemaakt of een nieuwe te krijgen zeer slechte firma ja er zijn andere en betere shops
denk dat het toch maar aan advokaat ga voorleggen zal deze firma nooit aanbevelen aan anderen
Officiele reactie van Bax-shop.nl 05-03-2019

Beste Math,

Dat klinkt niet goed. Wil je contact opnemen met onze klantenservice zodat we de afhandeling van jouw reparatie kunnen nakijken? Onze contactgegevens vind je hier terug: https://www.bax-shop.nl/contact

Met vriendelijke groet,


Amanda
Bax Music

Reageer

Paul 03-03-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Er waren wat dingetjes met mijn bestelling en ik was vanuit mijn kant nodeloos veel aan het mailen in een drukke tijd voor Bax. Even in de auto gestapt en langsgeweest: binnen een half uur opgelost door een bijzonder vriendelijk en behulpzaam persoon. Superblij! 1202222783

Reageer

Michel 02-03-2019

Algemene score

3,0
Gister een geluidsbox besteld.. vandaag zou deze bezorgt worden tussem 11 en 15u.. kijk ik net (11.10u) op track en trace staat dst de zending 2 dagen vertraagd is!! Ik bellen..wachtijden 20 minuten!!!
Wat is dit joh.. deze box heb ik vandaag nodig en als je deze service niet kan bieden, bied het dan ook niet aan!!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 05-03-2019

Beste Michel,

Onze excuses voor het niet tijdig ontvangen van jouw bestelling. De track & trace code geeft aan dat er nog niet is geleverd. Dit had wel het geval moeten zijn en daarom gaan wij een onderzoek starten bij de vervoerder. We gaan ervoor zorgen dat het pakket alsnog zo snel mogelijk bij je geleverd wordt. Zodra we meer duidelijkheid hebben over de bezorging, brengen we je daarvan op de hoogte.

Met vriendelijke groet,


Amanda
Bax Music

Reageer

Wijmpie 28-02-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
'S middags besteld, de volgende dag in huis. Supersnel en probleemloos geleverd. Prima!

Reageer

John 26-02-2019

Algemene score

2,0
Wanneer er bij deze shop iets misgaat, gaat het echt mis.
2x de laatste 3 maanden iets besteld.
De eerste keer wordt er een verkeerd product geleverd.
Na terugsturen wordt wederom hetzelfde verkeerde product gestuurd.
Na een minder vriendelijk onderhoud mijnerzijds doet men een öoging om iets te leveren dat in de buurt van het bestelde komt.

De tweede keer microfoons besteld (09-01-2019).
Hebben dezelfde freq,.
1 set teruggestuurd. Ik bestel inmiddels een andere set. Wordt ook geleverd en is betaald.
Ongevraagd stuurt Bax uit eigener beweging een andere set.
Weer teruggestuurd en tot op heden (26-02-2019) nog geen geld terug.

Aan de telefoon lange wachttijden.
Standaard met de mededeling: ´´Wegens onverwachte extreme drukte´´
Een half uur is echt geen uitzondering.

Ik ben even klaar met BAX.

Er zijn gelukkig ook andere (buitenlandse) alternatieven.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 27-02-2019

Beste John,

Zo te lezen zijn er inderdaad een aantal zaken verkeerd gelopen. Onze welgemeende excuses daarvoor. Indien we je nog ergens mee kunnen helpen, wil je dan contact opnemen met onze klantenservice? We helpen je graag verder om dit op te lossen. Het klopt dat de wachttijden soms wat kunnen oplopen en doen onze uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen.

Met vriendelijke groet,


Amanda
Bax Music

Reageer

Romy 18-02-2019

Algemene score

1,0
Helaas werd mijn bestelling elke keer uitgesteld. Hier moest ik zelf achter komen, door op de site te kijken naar het aantal werkdagen wanneer hij geleverd zou worden. Wat 4 dagen zou zijn werd helaas 1 maand! Als alternatief kreeg ik een afschuwelijke gitaar toegewezen maar mocht ik ook een andere gitaar kiezen maar hier meer geld voor betalen? Jammer dat dit zo moet gaan en ik zelf achter de levering van mijn product aan moet gaan.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 27-02-2019

Beste Romy,

Bedankt voor jouw review. Jammer om te lezen dat de levering van jouw product is uitgesteld. Indien wij nieuwe informatie over de levertermijn ontvangen, dan brengen we je daarvan op de hoogte per e-mail. Qua levering zijn we afhankelijk van de leverancier en daardoor kan het zijn dat we een product later ontvangen dan eerder ontvangen. Het is altijd mogelijk om de order aan te passen en hebben je blijkbaar een niet zo'n mooie gitaar aangeboden. Smaken verschillen :-) Indien het product dat je uitkiest duurder is dan dien je inderdaad het verschil bij te betalen.
Indien we je nog ergens mee kunnen helpen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,


Amanda
Bax Music

Reageer

Ray Stevens 15-02-2019

Algemene score

3,0
Begin dec 2018 o.a. een Korala guitalele voor mijn kleindochter besteld. Weggezet tot de Kerst. Kort na nieuwjaar weer op bezoek bij mijn kids en pakte het dingetje om het weer te stemmen. Toen kwam ik er achter dat er een s-vormige kromming in de hals zat en de snaren aanliepen op hogere frets. Had bij aankomst wel gezien dat de hals niet 100% was maar dacht ach zo erg zal het niet zijn).
Het instrumentje mee naar huis genomen en teruggestuurd naar Bax met het verzoek het terug te nemen zodat ik een andere/betere zou kunnen uitzoeken.
Na een week kreeg ik bericht dat het gerepareerd zou gaan worden. Dat wilde ik niet en had daar ook helemaal geen vertrouwen in. Dit via mail laten weten en na weer ruim een week een berichtje ontvangen dat omruilen niet kon omdat het toch een reparatie kwestie zou zijn. Nog weer een mail gestuurd. Nu een wat bozere want ik was het eigenlijk zat met deze gang van zaken. Heel onprofessioneel allemaal naar mijn idee.
Vandaag een nieuwe - zelfde - Korala ontvangen. Daar had ik dus niet om gevraagd. Maar wat schetste mijn verbazing toen ik langs de hals keek. Ja hoor een s-vormige kromming in de hals. Even een uurtje met buikpijn van frustratie rondgelopen. Bax wat een hopeloos onprofessioneel en non communicatief bedrijf zijn jullie geworden. Vreselijk. Voor mij NOOIT MEER Bax
Officiele reactie van Bax-shop.nl 20-02-2019

Beste Ray,

Bedankt voor jouw review. We zien dat er deze week nog contact is geweest met onze klantenservice. Indien we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag van je.
Onze excuses voor het eventuele ongemak en het oponthoud.

Met vriendelijke groet,


Amanda
Bax Music

Reageer

Carina 14-02-2019

Algemene score

7,0
UPDATE:
Kreeg een track & trace code dat de bestelling onderweg is.
Echter op de trace site van DHL stond dat het nummer niet bekend was en het pakket was dus niet te volgen. (Dit gebeurt heel vaak bij DHL)
Kort daarop kreeg ik een e-mail van DHL, dat mijn bestelling klaarstond bij het afhaalpunt.

Bestelling net opgehaald en alles was in orde.

Ik vind wel, dat als BAX zegt op de site dat iets direkt leverbaar is, het ook geleverd moet worden en niet een hele bestelling opschorten omdat één dingetje van een bestelling (ineens) niet voorradig is.
Ik had de spullen die niet voorradig waren dan apart kunnen bestellen en daarop wachten tot ze leverbaar waren en toch de spullen die ik direkt nodig had meteen kunnen ontvangen.
In de bevestigings e-mail zetten dat ik zou hebben aangegeven dat ik zou wachten tot de bestelling compleet zou zijn om in zijn geheel als één bestelling verstuurd te worden, is onzin. Dat had ik nergens aangegeven.
De slogan 'Vóór 23:00 besteld, morgen in huis' op de site, geldt voor een heleboel zaken niet en soms zie je dat pas als je al betaald hebt.
BAX heeft mij eerder goede spullen geleverd en ook nu weer.
Als je als klant rekent op een snelle aflevering, dan moet je daarvan op aan kunnen. Als je na een week nog steeds niet weet waar je bestelling is en je er geen informatie OF verkeerde informatie over krijgt, dan wekt dat geen vertrouwen. Ik denk niet dat het aan de mensen van de helpdesk ligt, maar aan de organisatie/logistiek. BAX kan beter prominent op de site zetten hoelang de aflevering duurt bij elk artikel. Dan kun je er rekening mee houden en je bestelling erop aanpassen, eerder plannen of ergens anders bestellen als je iets echt dringend nodig hebt.
De verzending en afhandeling was niet goed helaas. De artikelen die ik ontving van BAX zijn prima.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 20-02-2019

Beste Carina,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We hebben jouw andere review ook gelezen en jouw account erbij gepakt. De afhandeling van jouw bestelling is niet helemaal lekker gelopen. We gaan dit dan ook intern doorsturen ter evaluatie.
Namens Bax Music onze excuses voor het ongemak en we hopen dat de bestelling verder naar wens is.
Indien we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,


Amanda
Bax Music

Reageer

Carina 13-02-2019

Algemene score

2,0
Ik heb op woensdag 6 februari (06-02-2019 17:28:06) een bestelling gedaan en alles betaald. De dag erna zou alles afgeleverd worden. (ordernr: 4573292)
Pas na het betalen stond er ineens dat iets niet voorradig was en ik zou hebben aangegeven dat ik zou wachten tot de bestelling compleet zou zijn om in zijn geheel als één bestelling verstuurd te worden. Dit had ik nergens aangegeven en ik heb dan ook een e-mail verstuurd naar de helpdesk en gezegd dat ik de artikelen die wèl voorradig waren natuurlijk meteen wilde ontvangen. O.a. de snaren die ik afgelopen weekend al nodig had!
Ik kreeg hierop op 7 februari het volgende per e-mail van de helpdesk terug:
De voorradige producten sturen we vandaag naar je op. De rest van je bestelling zullen we zo snel mogelijk kosteloos naleveren.
Je krijgt voor alle zendingen een Track & Trace-code. Hiermee kun je zien wanneer je pakket wordt verzonden en bezorgd.
Ik hoop dat alles duidelijk is en ik wens je nog een fijne dag toe.
Met vriendelijke groet,
Ivo | Bax Music

Het is nu 13 februari, en ik heb nog steeds niets ontvangen. Niets van wat wel voorradig was, geen track & trace-code en krijg op e-mails geen antwoord meer. Na elders wat reviews gelezen te hebben en wat andere sites, lijkt BAX de zaak niet goed op orde te hebben.
Het personeel werkt blijkbaar erg hard, maar is er iets mis met de 'top' van de organisatie.
Jammer, want ik had bij eerdere bestellingen geen problemen. Ik zal nu op zoek moeten gaan naar een ander bedrijf, waar de logistiek èn de klantgerichtheid wel op orde is.
Ik hoop dat ik mijn bestelling ZEER spoedig tegemoet kan zien!

Reageer

Jan 12-02-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Gisteravond, 18 minuten voor de deadline om 22.42 uur, een Rode microfoon bestelt voor mijn Iphone XR. Ik dacht: dat wordt helemaal niets, zo vlak voor sluitingstijd. Maar toch verzonden naar mijn adres, midden in de nacht. En de volgende dag perfect gebracht door DHL tussen de middag. Mijn complimenten voor deze verzending en aflevering. Dat mag ook wel eens gezegd worden!!

Reageer

Jeroen Overgaauw 11-02-2019

Algemene score

1,0
Nadat ik een beginnersboek voor mondharmona had besteld kwam ik erachter dat ik niet de juiste harmonica had voor dit boek. Dus na een half uur nog even snel de juiste harmonica besteld. Direct een mailtje gestuurd om te vragen of hier 1 bestelling van gemaakt kan worden en dat dus eenmaal de verzendkosten teruggestort kunnen worden. Hier kreeg ik geen gehoor op.
Het boek was al snel binnen maar de harmonica bleef maar op zich wachten. Dus weer een mail om te vragen waar de harmonica bleef, deze was immers op voorraad en zou dus de volgende dag op de mat moeten liggen. Tussendoor heb ik nog 2 keer geprobeerd te bellen, maar na meer dan EEN UUR in de wacht heb ik dit opgegeven. Na 4 dagen kreeg ik een mail terug. De harmonica kon nog niet geleverd worden omdat hier (ongevraagd) een gratis sleutelhanger bijgeleverd werd. deze sleutelhanger kon pas in week 20 geleverd worden, dus de gehele bestelling zou dus pas in week 20 geleverd worden. Het is op het moment dat dit alles afspeelt week 6 !
Na weer een mail over een mogelijke nalevering van de sleutelhanger zou de mondharmonica dan toch opgestuurd worden en had ik deze zaterdag moeten ontvangen. U leest het goed...moeten ontvangen. Dus niet, het is nu maandag en nog steeds niets. Ik heb wel netjes een mail ontvangen met daarin uitleg dat ik de verzendkosten niet terug kan krijgen omdat de bestellingen niet samen verstuurd konden worden. Iets dat volgens mij niet mijn probleem is wanneer Baxmusic ervoor kiest om een niet leverbaar gratis product mee te leveren, waar ik zelf helemaal niet om heb gevraagd en zo de bestelling dus 14 weken te vertragen !
Belachelijke gang van zaken.
Ik bestel hier nooit meer.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 19-02-2019

Beste Jeroen,

We hebben vorige week op jouw review via Trustpilot gereageerd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,


Amanda
Bax Music

Reageer

C.S. 11-02-2019

Algemene score

2,0
Waardeloze service. Had iets besteld dat de volgende dag geleverd zou worden. Gebeld, moest meteen 45 min wachten en toen zeiden ze dat ze het zouden uitzoeken en alsnog versturen. Vervolgens gemaild omdat ik niemand aan de lijn kreeg, weer een belofte. En na een maand van valse beloftes nog niks gebeurd, niets gecancelled, niets geen geld terug, geen product. Ze verschuilen zich achter DHL, maar dit lijkt me totale onzin. Ze hadden direct het moeten regelen door een nieuw product op te sturen en het op de achtergrond te regelen met DHL. Het ergste vind ik nog de houding dat zij er niks aan kunnen doen. Groot gebrek aan proactiviteit en service. Bovendien is die klantenservice een ramp, totaal onbereikbaar. Nooit meer zal ik hier iets bestellen.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 20-02-2019

Beste heer/mevrouw,

Jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent met onze service. We begrijpen dat het pakket niet tijdig bij je is geleverd. Hopelijk is het inmiddels al opgelost voor je. Indien we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,


Amanda
Bax Music

Reageer

Hans 11-02-2019

Algemene score

1,0
Waardeloos, men reageert totaal niet op telefoon en e-mail.
Hoe moet je dan het bedrijf iets laten weten c.q. iets vragen?
Geen bevestiging en dus ook geen track en trace.
8 februari besteld en 11 februari nog niets. Maar het ergste vind ik dat men zich steeds verbergt achter allerlei smoesjes.
Bax-Shop ? Eens maar nooit meer!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 13-02-2019

Beste Hans,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Volgens de track & trace code is het pakket gisteren bij je geleverd. Onze excuses voor de vertraging en we willen je nog veel plezier wensen met jouw aankoop.

Met vriendelijke groet,


Amanda
Bax Music

Reageer

anton van wamelen 08-02-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
Wij hadden wel eens wat besteld en zijn toen we in de buurt van Goes kwamen eens binnen gesprongen. Dit was jaren geleden, toen ik in Keulen was geweest bij Musicstore. Nu is het altijd interessant om in de plaats prijzen te vergelijken en ook de reviews van het te bestellen Produkt in ogenschouw te nemen. Het is niet altijd evident welke shop je de voorkeur moet geven, al is de prijs lager. Bij problemen komt men er achter met welk soort zaak je te maken krijgt, doen ze moeilijk of kan je ze moeilijk bereiken, dit zijn allemaal factoren die een rol spelen. Uiteindelijk kom je tot de conclusie of je volgende keer met hetzelfde bedrijf iets bestelt. Bij Bax is dat ook zo, het is een betrekkelijk jonge zaak vergeleken met andere spelers. Oriënteer je eerst alvorens aan de slag te gaan.

Reageer

Toon meer reviews