Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Veilig en betrouwbaar bestellen tegen gegarandeerd de laagste prijs? Dat kan bij Bax Music, de (web)winkel voor Licht, Geluid, DJ Gear en Audio/Video en Muziekinstrumenten. Bestel online of bezoek onze winkels in Goes, Rotterdam of Amsterdam. Op werkdagen vóór 23:00 uur besteld, is morgen uw bestelling in huis! Bax Music heeft een grote voorraad en altijd actuele voorraadstatus meldingen online. Bax Music is volwaardig Thuiswinkel.org lid en beschikt over de meest uptodate SSL-verbinding, zodat u onbezorgd kunt winkelen en verzekerd bent van een veilige verbinding. Bax Music: We Support Your Stage!

Deze score is berekend op basis van 54 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

4.4

Jan P 19-09-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Na jarenlang met tevredenheid bij de Bax-Shop af en toe wat gekocht te hebben is het nu fout gegaan. In april van dit jaar heb ik een hoofdtelefoonversterker gekocht. Prima apparaat. Maar nu na een paar weken is er sprake van een irritante brom op de hoofdtelefoons. Op internet gezocht en het blijkt een probleem te zijn dat veel hoofdtelefoonversterkers van dit merk hebben. In de VS krijg je dan gewoon een nieuwe voeding toegestuurd.
Dus een mail naar de Bax-Shop gestuurd. Geen reactie. Een paar dagen later nogmaals een mail. Weer geen reactie. Nog een keer een mail gestuurd via de site. Dan krijg je binnen 24 uur een reactie. Niet dus.
Dan maar even bellen. Ik zou tussen de 5 en 10 minuten moeten wachten. Dat was dus precies 31 minuten en 38 seconden.
Vervelend dat er niet op uw mail is gereageerd maar wij willen eerst de wachttijden aan de telefoon verkorten. Dat je dat serieus durft te zeggen. Er liggen nog 2000 mailtjes die beantwoord moeten worden. Het moet niet gekker worden.
Heb het probleem uitgelegd en de medewerker beaamt dat het waarschijnlijk de voeding is. Dus stuur het apparaat maar op, je hebt hem binnen 4 tot 6 weken (!!!!!) weer terug. Op mijn vraag dat ik het apparaat niet kan missen dus stuur maar een nieuwe voeding krijg ik het antwoord dat dat niet kan.
Kortom: Bax-Shop verkoopt graag maar kom niet om service, dat bestaat bij de Bax-Shop niet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Yvonne 16-09-2018 Via de website gekocht

Trage afhandeling bij klacht product

Je bent je product ongeveer 3-5 weken weken per klacht kwijt als je geluk hebt, wij langer!! Wij 2 x dezelfde klacht en zelfs nu we een nieuw iPad krijgen en daarvan bericht hebben ontvangen op 28 augustus jl. tot op heden nog niets ontvangen. Als je een nieuwe iPad bestelt heb je die binnen 24 uur in huis. Heel vreemd dat dit nu weer zooooo lang moet duren. Bax is ons in de toekomst zeker kwijt als klant!

HS 11-09-2018 In de winkel gekocht
vlissingen

BAX is Brandhout nooit weer

Wij hebben een Behringer electr drum gekocht bij BAX welke defect is binnen de garantie termijn.
"Reparatie" duurt al meer dan 2 maanden..hoe ingewikkeld kan het zijn?
Communicatie?? Retour zendingen worden niet bevestigd
Er wordt tot op heden niet gemeld wanneer het gereed is en of ooit goed komt?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Vermaas 05-09-2018 Via de website gekocht

Ik ben nog nooit zo slecht behandeld

Ik koop nooit meer bij Bax Shop! Ze kregen het voor elkaar om mijn levering 2 weken te laat op te sturen. Toen wilde ik het ophalen in de winkel, kreeg ik een kapotte doos en een onvolledig product mee, maar dan moest ik wel gewoon de volle prijs betalen.

Een jaar later lichten ze me op met diezelfde bestelling: ze stuurden een aanmaning voor dezelfde producten die ik in de winkel al betaald had waardoor ik genoodzaakt was om mijn producten terug te sturen. Hierdoor heb ik dus letterlijk 250 euro voor niets betaald!

Als consument kan je niets beginnen tegen zo'n groot bedrijf en dat zie je wel terug in de onbeschofte toon die ze tegen me aanslaan in de mails van hun "klantenservice”.

Kortom, ze hielden zich niet aan hun afspraken, verkochten mij onvolledige producten, boden geen enkele vorm van service en toen lichtten ze me ook nog op. Ik ben nog nooit zo slecht behandeld! “

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Maarten 28-08-2018 Via de website gekocht

Reparatie duurt eindeloos!

Cajon bass pedaal van Meinl tot twee maal toe kapot. De 1e reparatie duurde 8 weken! Tweede reparatie is nu 5 weken verder. Er is geen communicatie over de voortgang. Als je erom belt sta je bij elk telefoontje 20 min in de wacht. Dan zijn ze heel vriendelijk, beloven van alles en komen het niet na!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Bax-shop.nl 28-08-2018

Beste Maarten,

bedankt voor jouw review. Wat ongelukkig dat het pedaal al twee keer defect is geraakt en dat je nu alweer een tijdje aan het wachten bent op de terugkomst van het pedaal.
Wellicht is er inmiddels al een statusupdate voor je aangevraagd bij de retour-afdeling. We kunnen het helaas niet voor je nakijken omdat we geen klantgegevens bij de hand hebben. Indien er nog niet aan jou is gecommuniceerd dat er een statusupdate is aangevraagd, dan raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice: https://www.bax-shop.nl/contact
Hopelijk heb je spoedig jouw gerepareerde pedaal retour. Onze excuses voor het lange wachten.

Jeroen 26-08-2018 Via de website gekocht

Fl studio 12 all plugins bundel besteld bij Bax shop

Had een tijdje geleden gevraagd of het mogelijk is om de software genaamd fl studio 12 all plugins bundel konden bestellen. Zo gezegd zo gedaan en ben echt heel erg blij met mijn software, leer iedere keer weer bij. Baxshop zijn service was dik in orde en deden geen moeite met mijn ( droom)wens. Ik bedank jullie hartelijk omdat jullie mijn wens in vervulling heb laten gaan.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Janmetdekorteachternaam 03-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Ziek nice service, heb een laptop stand gekocht bij bax-music, volgende dag in huis. Hij bleek echter te klein voor mijn laptop, dus ik kijken of ik hem retour kon sturen. Je moet een retourverzoek aanvragen en een dag later kreeg ik een mail terug dat het voor hen niet rendabel is het product terug te sturen. Ik hoefde alleen een foto van het onbruikbaar gemaakte product te sturen en ik krijg mijn geld terug. Dikke prima dus

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jonas De Wit 03-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Snaren werden binnen 24 uur na bestelling bezorgd! Topservice.
Ook de prijs is zeer aantrekkelijk vergeleken met de concurentie

N.J.P.Vos 16-07-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

klantvriendelijkheid.....TOP

In tegenstelling van de vele negatieve reviews die ik op deze site tegenkwam moet ik even een positief geluid laten horen.
Onlangs besloten om een PA set te gaan kopen , was het plan om ter plekke te gaan luisteren hoe deze set klinkt. Dus niet bestellen via internet om vervolgens te gaan vloeken dat ie zo laat bezorgd wordt!
Contact opgenomen met Bax Amsterdam en ja hoor de volgende morgen stond de set netjes klaar in de doos.Ik mocht hem zelf uitproberen in de pA-ruimte en ik werd daar niet op de vingers gekeken.Onder het genot van een heerlijk bakje koffie kon ik alles rustig ervaren!
Na een positief resultaat de spulletjes gepakt en afgerekend!
Complimenten voor klantvriendelijkheid en service dus!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

NIc 11-07-2018 In de winkel gekocht
amsterdam

Nooit meer !

Was op zoek na een gitaar en had van ervoren al wat research gedaan en wilde na bax om een bepaalde gitaar te proberen. Die was er niet in de winkel. Ook stond ik er een uur zonder dat iemand kwam helpen. Moest uiteindelijk achter iemand aan lopen en hij wist geen antwoord op mijn vraag over een prijs van een model en liep gewoon weg. Weinig keuze, alle modellen hangen niet waar ze horen te hangen en daardoor is er geen informatie te verzamelen. Geen service. Echt geen aanrader. Nooit meer !

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Beste klant,

jammer om te vernemen dat je niet met een tevreden gevoel onze winkel hebt verlaten. We zijn altijd aan het kijken hoe wij onze service kunnen verbeteren en nemen hierin jouw review ook in mee. Je hebt echter niet aangeven aan welke winkel je een bezoekje hebt gebracht. Kun je dat ons nog vertellen zodat we dit kunnen opnemen met de desbetreffende winkel? Alvast bedankt en indien we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Hendriks 09-07-2018 Via de website gekocht

EENS MAAR NOOIIT WEER HIER IETS KOPEN!!!!!

Nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt, 4 dagen bellen, minimaal 20 tot 30 minuten in de wacht staan. product was zoek, kan gebeuren, echter men ging een onderzoek instellen, wat kan ik hier aan doen als klant, als men de zaken niet op orde heeft is dit vervelend.
Uiteindelijk afgelopen zaterdag ontvangen.

EENS MAAR NOOIIT WEER HIER IETS KOPEN!!!!!

Beste heer/mevrouw,

bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat er een product niet tijdig bij jou is bezorgd. Wij starten dan een onderzoek zodat wij dit voor je kunnen oplossen en jou alsnog zo snel mogelijk te voorzien van jouw bestelling.
Wat betreft de telefonische wachttijd: de afgelopen tijd is het erg druk geweest waardoor je soms wat langer aan het wachten bent dan dat wij zouden willen. We zijn druk bezig geweest om het wachten tot een minimum te beperken en inmiddels zijn we dan ook weer beter bereikbaar.
Namens Bax Music onze excuses voor het ongemak en we willen je nog veel plezier wensen met jouw bestelling.

Rens 06-07-2018 Via de website gekocht

Top producten

Zowel de fysieke als de online winkel zijn top. Je wordt er goed geholpen en ze hebben er alles wat je maar wilt hebben. Ik heb geen minpunten kunnen bedenken dus een 10 vind ik wel op zijn plaats.

Jan 29-06-2018 Via de website gekocht

Toegezegde levertijd niet waargemaakt.

Als je iets koopt bij Bax Music, moet je er niet van uitgaan dat de de op de website toegezegde levertijd (d.w.z. de volgende dag) wordt nagekomen.

Mijn bestelling arriveerde in twee verschillende pakketten, respectievelijk 1 en 3 dagen te laat. Ik had gezorgd dat ik op de toegezegde leverdatum thuis was. Daarna was het veel gedoe om te zorgen dat er iemand thuis zou zijn om het pakket in ontvangst te nemen, ook omdat het bezorgmoment niet verder kon worden gespecificeerd dan 'tussen 8.00 en 18.00'.

Dat een bestelling pas na een paar dagen arriveert, is op zich niet erg, maar doe geen toezeggingen die je niet kunt waarmaken, waardoor je de weekplanning van een klant in het honderd stuurt. Ik kan niet 4 dagen lang beschikbaar zijn om op een pakket te zitten wachten. De bereikbaarheid van de helpdesk is niet goed. Op een email is niet gereageerd.

Ik denk niet dat ik in de toekomst nog iets via Bax Music zal kopen. Er zijn Duitse winkels die bestellingen weliswaar niet de volgende dag afleveren, maar dat ook niet toezeggen.

Beste Jan,

ten eerste onze excuses voor de wat verlate reactie op jouw review. We begrijpen dat jouw bestelling niet compleet de volgende dag is geleverd. We kunnen ons inderdaad goed voorstellen dat het niet fijn is om elke dag thuis op een pakketje te wachten.
De afgelopen tijd is het erg druk geweest en lopen wij wat achter met het beantwoorden van de e-mails. We zijn druk bezig geweest om de achterstand in te halen en gaan er dan ook van uit dat je inmiddels al wel een reactie op jouw e-mail hebt mogen ontvangen. Ook zijn wij samen met onze vervoerders bezig om de leveringen soepeler te laten verlopen.
Onze excuses voor het eventuele ongemak en we willen je nog een fijne dag wensen.

Gijs Willemsen 22-06-2018 Via de website gekocht

Aanrader voor muzikanen van elk niveau!

Ik speel al jaren gitaar en koop al mijn benodigdheden bij Bax-Shop! Een breed assortiment, goede service! Bovendien was er pasgeleden iets kapot aan mijn gitaar en dit werd gratis voor mij gerepareerd in het Bax-shop filiaal in Rotterdam! Zeer vriendelijke medewerkers en nogmaals; top service! Daarnaast zijn producten besteld op de webshop altijd fatsoenlijk en op tijd geleverd. Een aanrader voor elke muzikant.

aad 19-06-2018 In de winkel gekocht
rotterdam

goede service, goede levering

goede snelle service, snel en goed geleverd via webshop . alleen in de winkel in rotterdam is de wachttijd erg lang voor je geholpen word.Verder legt de medewerker alles goed uit .

Gert 18-06-2018 Via de website gekocht

Persoonlijk goede ervaringen

De laatste maand drie bestellingen gedaan van telkens diverse spullen, mixer, microfoons, koptelefoon, snoeren etc. Deze zijn elke keer volgens afspraak op tijd en in goede staat bezorgd.

Er zit wel wat onduidelijkheid in de medelingen over bezorgdatum en te verwachten e-mails op de site na je bestelling en hoe die stroom dan loopt. Dat maakte het onzeker en dan kost bellen je wel veel tijd en wordt traag gereageerd op Twitter. Gesprek aan telefoon was behulpzaam en accuraat. Uiteindelijk kwam het toch allemaal goed, maar de communicatie kan dus beter.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Jordy 15-06-2018 Via de website gekocht

Wees gewaarschuwd

Mensen die bij Bax willen bestellen/kopen, wees gewaarschuwd!

Dinsdag een Fender gekocht die woensdag geleverd zou worden. Inmiddels is de leveringsdatum al drie keer door DHL aangepast maar nog niets ontvangen.
Bij contact DHL wordt verwezen naar Bax want er is iets mis met de bestelling maar daar doet DHL verder geen uitspraken over. Ik moet contact opnemen met Bax zodat DHL via Bax opdracht krijgt om een onderzoek op te starten. DHL doet verder ook geen uitspraken over waar mijn pakket is en wanneer ik deze wel geleverd krijg.

Bij telefonisch contact met Bax krijg ik de info dat er een leverdatum bekend is en dat zij daarom niets kunnen doen. Dat de leverdatum nu al iedere dag is aangepast en nog steeds niet zeker is daar heeft Bax geen boodschap aan. Er is een datum en zolang er een datum door DHL wordt opgegeven kan Bax niets doen. Dat DHL juist aangeeft dat Bax juist wel actie moet ondernemen daar heeft Bax niet veel mee en geeft aan dat dit onjuiste info is.
Ook als maandag de datum weer aangepast wordt en er niet geleverd wordt, gaat Bax geen actie ondernemen zolang er een datum wordt aangegeven.

Noch Bax noch DHL wil de moeite nemen om uit te zoeken wat de reden van de vertraging is en wanneer mijn gitaar nu daadwerkelijk geleverd wordt.

Ook de bestelling annuleren wilt Bax niet doen omdat de gitaar op uitleveren staat. Een tegemoetkoming met een magere tegoedbon was het enige wat ze konden doen.

Bizar slechte service en naar mijn idee ook niet hoe je met klanten omgaat. Zeker niet wanneer je dit soort bedragen als klant uit geeft.

De tegoedbon mag Bax houden en mij zijn ze als klant kwijt. Geef mijn geld voortaan wel uit bij een bedrijf dat zijn klanten wel kan waarderen.

Bax & DHL een dikke onvoldoende!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Beste Jordy,

we hebben ook op jouw reviews via de andere pagina's gereageerd.

Martien 14-06-2018 Via de website gekocht

Waardeloos, nooit meer

Een simpel produkt besteld met de belofte dat het binnen 1 dag wordt geleverd. Produkt is er nog niet, mails worden niet beantwoordt en bellen met de 'klantenservice' leveren een wachttijd op van meer dan 20 minuten. Hier bestel ik dus nooit meer iets. Komen afspraken niet na, communiceren niet en totaal geen service. Waardeloos, nog nooit zoiets meegemaakt.

Officiele reactie van Bax-shop.nl 14-06-2018

Beste Martien,

bedankt voor jouw review. Jammer om te vernemen dat je jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Zojuist hebben we de track & trace code nagekeken. Daarop is te zien dat het pakket gisteren verkeerd is gesorteerd en hierdoor vertraging heeft opgelopen. Het pakket wordt dan met twee werkdagen vertraging bezorgd, dus dat betekent dat morgen het nieuwe bezorgmoment zal plaatsvinden. We raden je aan om de track & trace code in de gaten te houden. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Bax Music

ThiesNo 17-04-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Top Sevice

Ik heb onlangs een B stock product gekocht.
Na het bestellen kon ik deze de volgende dag al ophalen.
Omdat ik zelf niet direct kon heb ik deze later opgehaald. Dit was geen probleem.
In de winkel in Amsterdam werd ik snel en op een vriendelijke manier geholpen.
Het Product was echt nog in nieuw staat en ik ben er erg tevreden mee voor de prijs!

Machiel Nieuwenhuis 13-04-2018 In de winkel gekocht

10% reductie aankoop vanwege gebruik van verkeerde tape

"Helaas hebben we geconstateerd dat het retour gezonden product niet conform onze retourwaarden ontvangen is, omdat niet de juiste tape is gebruikt. Om die reden zijn we genoodzaakt een percentage van 10% in te houden op je aankoopbedrag."

Nergens in de voorwaarden staat dat je een bepaalde "tape" moet gebruiken om een retour zending te kunnen doen. Het hele principe slaat ook nergens op omdat ze het pakket toch moeten openen (met daarbij het verwijderen van de "verkeerde" tape) om te zien of alle onderdelen erin zitten. Gewoon een excuus om die 10% te pakken.

Daarbij een B product dat wordt geleverd waar het snoer en de pedaal van ontbreekt, een keiharde radio aan met Veronica muziek naast een 18K vleugel, een show model dat vreselijk klinkt en blijkt bij navraag een teruggestuurd model blijkt te zijn om precies die reden, ontbrekende prijzen, etc.

Erg amateuristisch bedrijf

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van Bax-shop.nl 16-04-2018

Beste Machiel,

We hebben op je Trustpilot-review gereageerd en hebben je ook telefonisch gesproken. Aan de telefoon is er vandaag afgesproken dat je liever een tegoed wilt op je account bij ons in plaats van de geboden oplossing. Dit gaan wij uiteraard in orde voor je maken.

Machiel Nieuwenhuis 16-04-2018

Dit klopt helemaal niet. Ik heb jullie telefonisch niet gesproken en er is niet afgesproken om "liever een tegoed op jullie account" te hebben. Zoals ik via de e-mail had aangegeven wil ik die 10% terug om m'n AMEX

AHK 28-06-2018

Het personeel van de pianoafdeling moest alles opzoeken op de computer; demonstreren is er niet bij. Ze wisten er nog minder van dan wij. Dan de bestelling; voor 18.00 besteld, andere dag in huis. De Track Trace van GLS werkt niet. Ineens was daar toch een GLS bus met een derde deel van de bestelling. Na ergerlijk lang wachten op een klantenservice die standaard roept dat het 20 min. wachttijd is ( ook 's morgens als de winkel net open is ) kreeg ik een dom antwoord. ja, hoor, de track trace werkt wel ( niet dus ) en bij cargo bestellingen komt het altijd in delen aan. Hoe haal je het in je hersens om dan te beloven; voor 18;00 besteld, andere dag in huis???? We wachten nog op een deel van de bestelling. Hierna nooit meer kopen daar.

nobax4meanymore 12-04-2018 Via de website gekocht

ongelofelijk....... slecht.

Mensen.. het is niet alleen slecht, het grenst aan oplichting ... afspraken nakomen zit niet in hun vocabulaire .. alles is gescript qua antwoord.. (ik hoop dat alles duidelijk is en een fijne dag)... maar werkelijk wat doen zoals beloofd?
Een paar kabeltjes e.d. gaat tot €100,- nog goed (typische dozenschuiver) alleen koop geen dure + €2000,- producten bij bax.. want als de aankoop/na-leverings procedure al zo'n ramp is ( veel sterkte om je geld retour te krijgen) dan vrees ik dat een evt. garantie reclaim al helemaal een stressvol gebeuren gaat worden.. niet doen dus. Bax.nl was ok maar die tijd is volgens mij over..er zijn betere (Duitse) bedrijven. jammer.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 12-04-2018

Beste klant,

erg jammer om te lezen dat je niet te spreken bent over onze service. Helaas kunnen we jouw account er niet bij pakken omdat we geen gegevens van je kunnen zien bij deze review. We zijn erg benieuwd wat er precies is gebeurd en welke afspraken er niet nagekomen zijn. Uiteraard willen we dit correct oplossen met je. Wil je een e-mail sturen naar helpdesk@bax-shop.nl t.a.v. webcare onder vermelding van deze review? We zien graag jouw bericht tegemoet.

Fahrano 10-04-2018 Via de website gekocht

Een snele oplosing voor een niet werkende caddeau bon.

Laatst heb ik een niet werkende Cadeau bon gehad. Wat natuurlijk best vervelend is, Maar na 1 belletje en een mailtje met de foto's van de kaart een goede oplossing kunne vinden om zo het tegoed toch te kunnen gebruiken. Dank zij de snelle en vriendelijke klanten service van Bax's

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred 07-04-2018 Via de website gekocht

mwah.... geweldige service ?!?!?!??

voor ruim 5500 euries een basinstallatieonderdelen gekocht, waaronder inbegrepen, een Ibanez BTB 1806 6 snarige bas van ruim 1500 euro.
omdat ik deze bas stereo wilde maken besloot ik om bij BAX de complete set originele elektronica onderdelen van deze bas te bestellen.
dat was op 11-11-2017
op 31-01-2018 druppelde de 1ste onderdelen binnen.
het laatste onderdeel wilde maar niet vlotten.
elke keer kreeg ik de melding dat de levertijd 2 weken werd opgeschort.
op 28-03-2018 was ik het zat.
een mail gestuurd naar Ibanez Benelux.
deze vertelde mij dat hij het laatste onderdeel al begin maart al had gestuurd naar Bax.
ik weer een mail gestuurd naar BAX om uitleg, waarom ik dat onderdeel nog niet had.
hier geen antwoord op ontvangen.

op 04-04-2018 kreeg ik het verlossende antwoord.
Bax had het onderdeel naar mij opgestuurd.

DAT IS DUS 145 (HONDERD-VIJF-EN-VEERTIG) DAGEN NA DE BESTELLING.

ho ho ho..... we zijn er nog niet... ik ben nog niet klaar met mijn gespui !!!
nu komt nog het leuke...
bij de 1ste zending van de onderdelen bleek het mainboard (PCB) een iets andere lay-out te hebben. dan de diegene die in mijn bas aanwezig was.
ik nog even zoeken maar nee hoor... er was geen aansluitschema mee gestuurd.
ik zoeken op Internet, en ja hoor... ik vond een schema, maar........
dit bleek niet het schema te zijn voor deze PCB.
Ik heb dus gemaild aan BAX of ze voor mij het schema konden regelen.
helaas nog steeds geen antwoord. (07-04-2018)

en nu?

wachten dus. en ondertussen kan ik mijn 6 snarige bas dus niet gebruiken.

mag ik U er even op attenderen dat ik geen professional bassist ben, want als pro kan je toch niet zo lang wachten op een onderdeeltjes of schema-tje?
(en ik eigenlijk ook niet)

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bax-shop.nl 07-04-2018

Beste Fred,

Bedankt voor het schrijven van je review. Onze excuses dat je lang moest wachten op de bestelde onderdelen. Wat betreft de levertijd; Wij zijn hierin afhankelijk van de leverancier. En het kan inderdaad voorkomen dat de levertijd wordt aangepast. Helaas heb je geen klantgegevens vermeld in je review, dus we kunnen je account er niet bij pakken. Wil je een e-mail met je klantnummer naar helpdesk@bax-shop.nl sturen t.a.v. webcare? Dan gaan wij ervoor zorgen dat je spoedig een aansluitschema ontvangt, zodat jij weer verder kunt met je basgitaar.

Maarten 03-04-2018 Via de website gekocht

Hele slechte service

Mooi praten aan de telefoon maar afspraken niet nakomen. 4 maanden bezig met een defect onderdeel gerepareerd en terug te krijgen. Dan is me een leenonderdeel beloofd krijg ik een hele drumset opgestuurd die 4 weken in de doos in mijn huiskamer staat. Daarna moet ik hem weer terug sturen voordat ik het defecte onderdeel terug krijg.

Officiele reactie van Bax-shop.nl 04-04-2018

Beste Maarten,

bedankt voor jouw feedback. We hebben ook een reactie gegeven op jouw andere review. Jouw gerepareerde product wordt zo spoedig mogelijk naar jou toe gezonden. We horen het graag wanneer nog iets anders voor je kunnen betekenen.

Erlend 31-03-2018 Via de website gekocht

Hele slechte service, veel praten - niks doen

I have bought a 5000 euro electronic piano from Bax. Firstly, their "order today, deliver tomorrow" spent more than _two weeks_ from I had payed. I had to call them and ask again and again for when, and they had bad excuses for why they did not deliver every time.

I ordered the grand piano with "Toetsenservice" - because I would like safely delivered and nicely set up in my living room. I was assured that the toetsenservice was really special and that they would clean up everything and I could relax, and would not have to worry about this big piano.

The guys who delivered it did not bring any carpets or straps or anything to move the piano. I tried my best to help the guys on the way in, but they rammed the piano into the wall and scratched it against part of the stairs.7

I have asked Bax how they will fix this. They offered me 100 euros of for the damages, so I kindly asked them to redeliver instead. I will have to sell this piano at some point, and I am sure any second hand buyer will not accept 100 off for multiple damages; then it's better to buy the next piano.
Bax said they would replace the piano, but it is not happening. it is now April - and I ordered this in the beginning of January.

It is obvious to me that any special orders or orders with problems will not be properly dealt with by this company, and had I known this on beforehand - would I have gone to some local supplier instead.

Also, their order/delivery/communication process is terrible. I have about 60 emails from them in my inbox.

At the moment I am still waiting for them to replace the damaged piano, and the ugly seating that did not match at all, but was recommended by them. They have fixed none of this.

I have emailed and called them so many times now that I am getting fed up, and now we'll have to do this the internet way instead so everyone knows what to expect when something does not go smoothly with a delivery from Bax.

They will call and talk and tell you their fixing things, but nothing happens.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bax-shop.nl 31-03-2018

Dear Erlend,

Thank you for writing your review. We responded to your other review on Trustpilot as well. Our backoffice department would like to resolve this issue with you. They also tried to call you a few times, but without success. We will try to call you again after Easter with a proper solution.

Kind regards,

Hans Peetsold 17-03-2018 Via de website gekocht

Beter en sneller dan Bax is niet mogelijk

Ik had de afgelopen twee weken een aantal zaken bij Bax besteld en ik ben erg onder de indruk van de kwaliteit van de producten en de snelheid van leveren. Ook heb ik vorige week een product geretourneerd en binnen twee dagen was het geld op mijn rekening bijgeschreven. Aangezien ik afgelopen donderdag en vrijdag mijn voorstelling had, gaf het mij veel rust, dat ik zo snel over de benodigde apparatuur kon beschikken. Ook in het verleden heb ik niets dan positieve ervaringen met de kwaliteit van de producten en de snelheid van levering van Bax gehad.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Dani 05-03-2018 Via de website gekocht

Slechte service, wat een ervaring contrast met Coolblue.

Hele slechte klantenservice die absoluut niet mee denkt met de klant. Erg slecht en zal hier niet bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Bax-shop.nl 05-03-2018

Beste Dani,

inmiddels hebben we ook op jouw andere review op Trustpilot gereageerd. Hierin hebben we gevraagd om jouw klantgegevens omdat we graag in contact met je komen om jouw review te bespreken.
Wil je reageren op Trustpilot? Dan kunnen we je snel verder helpen.

Texel 28-02-2018 Via de website gekocht

Waardeloos

afspraken niet nakomen, geen tijdige levering , artikelen defect. na een complentary artikel te hebben gekregen wordt je teruggebeld en te kennen gegeven dat je deze toch niet krijgt en een waardebon krijgt voor een volgende aankoop met 5% korting. hoe idioot????
na opsturen wordt aangegeven deze na 3-4 weken gerepareerd weer te ontvangen.
nu week 6 nog niets gehoord of ontvangen.
koop uw waar ergens anders, waardeloos

Officiele reactie van Bax-shop.nl 01-03-2018

Beste klant,

bedankt voor jouw review. Ik heb gisteren contact met je gehad en hoop dat ik jouw klacht naar tevredenheid heb opgelost.
Vandaag kan je ook jouw nieuwe monitor set verwachten.
Nogmaals onze welgemeende excuses voor de vertraging en de lange reparatieduur.
Mocht ik nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag.

Jasper van Vliet 25-02-2018 Via de website gekocht

Super winkel!

Dit is de winkel voor alle artiesten zou ik zeggen zowel voor professionele artiesten als beginnende. zeer ruim assortiment, goede prijs kwaliteit verhouding. Ook de service is uitstekend. Wat een top bedrijf!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kris 24-02-2018 Via de website gekocht

Totaal onbetrouwbare leveringstermijnen

Ondanks ze beloven te leveren binnen de 24u, doen ze dit helemaal NIET.
Als je iets dringend nodig hebt zijn er betere online winkels die deze belofte wel nakomen.
Had beter eerst naar de andere reviews gekeken over bax shop, dan had ik geweten dat ze hun beloftes vaak niet nakomen. Het lijkt mij sterk dat ze met de andere online winkels willen meespelen, maar dit duidelijk niet kunnen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bax-shop.nl 26-02-2018

Beste Kris,

bedankt voor jouw review. We nemen aan dat je jouw review hebt geschreven vanwege jouw bestelling die afgelopen zaterdag niet is bezorgd. Ten eerste onze welgemeende excuses hiervoor.
De order ligt nu klaar voor verzending en zal morgen bij jou worden aangeboden. Uiteraard zullen we je ook compenseren voor de verzendkosten die je hebt betaald.

kbroodco 22-02-2018 In de winkel gekocht
Goes

Teleurstellende communicatie

Het JB System CPX-1510 wat ik kocht vertoonde van bij aanvang gebreken en een erbarmelijke bouwkwaliteit, Als leek vroeg ik advies voor omruiling: 'Ruil ik om voor hetzelfde product of kies ik beter een ander model?' Het begin van een dolle rit vol onduidelijkheid,

Na heel veel over en weer gemail en getelefoneer, liep de retourmelding in het honderd, werd slecht opgevolgd en diende ik op het einde van de rit op te draaien voor een deel van de 'schade'.

De interne communicatie binnen Bax loopt behoorlijk scheef en jammergenoeg is de klant daar de dupe van. Op mijn oorspronkelijke vraag heb ik nooit antwoord gekregen. En intussen hoeft dit niet meer.
Ik ben Bax-klant af.

Officiele reactie van Bax-shop.nl 22-02-2018

Beste klant,

Bedankt voor je beoordeling.

We vinden het jammer om te lezen dat het aangeschafte product gebreken vertoont. Onze excuses hiervoor! We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega van onze After Sales-afdeling. Hij heeft je vandaag ook een e-mail gestuurd. Ben je misschien in de gelegenheid om hierop te reageren?

Patrick 17-02-2018 Via de website gekocht

Service en oplossen gaat achteruit!!

Als je een probleem hebt is het tegenwoordig een hele klus om het opgelost te krijgen..
1: Bij mijn levering zaten de kabelbinders er niet bij ( bedrag van € 3,20) ik erover gebeld en met een telefoongesprek van dik 20 min kwamen ze met een conclusie dat er een onderzoek voor in gestart moest worden...ik vond dat erg vreemd, en verbaasd dat zoiets niet meteen opgelost kon worden, het geef je het gevoel dat je niet geloofd wordt dat het product manco geleverd was. Uiteindelijk toen ik goed aangaf dat ik er zeer ontevreden over was hebben ze toch besloten na weer overleggen om een setje toe te sturen....pffffff

2: Bij een retour sturen van een product hebben ze niet het volledige bedrag terug gestort, er zou ook een korting vanaf gehouden zijn die ik bij de bestelling ontvangen gehad heb.( € 2,50) Het klopt inderdaad dat ik een korting heb gehad maar dat hoorde bij een ander product die ik mee besteld gehad heb, wat ook op de webshop te zien is.( combinatie korting) Ik er weer over bellen en ja hoor, het verliep weer moeizaam en weer lang aan de lijn omdat er weer overlegd moest worden en ook daarvoor een onderzoek voor in gestart worden. Ik was weer verbaasd, zeker ook omdat het gewoon op de webshop te zien is. De heer aan de telefoon nam dus ook niet de moeite om dat te bekijken, hij kon alleen maar overleggen met een collega. Waar ik nog het meeste boos om ben geworden ben is dat als je aangeeft al meerdere problemen met Bax gehad te hebben graag mijn klacht aan een leidinggevende kwijt zou willen, maar dat dat niet mogelijk is werd me duidelijk verteld.

Officiele reactie van Bax-shop.nl 19-02-2018

Beste Patrick,

bedankt voor je review. Vandaag hebben we je ook gesproken en uiteindelijk zijn we tot een passende tegemoetkoming gekomen.
Nogmaals onze welgemeende excuses voor de ongemakken die zijn ontstaan. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wil geven.
Mochten we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Neztor Jr. 16-02-2018 In de winkel gekocht
rotterdam

Onprofessioneel en klantonvriendelijk

In Rotterdam geweest voor het beluisteren van monitor speakers. Dat kostte al enige moeite om hulp te krijgen. Vervolgens bestelling geplaatst die op woensdag zou worden geleverd. De hele dag thuis gebleven maar geen pakket. Na bellen met de helpdesk bleek de zending op donderdag te komen (?) Foutje blijkbaar. Na openen van het pakket bleken alleen de accessoires te zijn geleverd. Weer gebeld met de helpdesk: we zoeken uit waar het fout is gegaan en komen er op terug. Weer geen reactie, nu de bestelling maar geannuleerd en bij KeyMusic besteld. Dat er fouten worden gemaakt kan, maar dat deze vervolgens niet serieus genomen worden is wel heel klantonvriendelijk. Weer een klant verloren dus.........

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Beste klant,

nogmaals onze welgemeende excuses voor de ongemakken die zijn ontstaan. We hebben hier vandaag contact met je over gehad.
We zien graag jouw retour tegemoet en zullen het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terugstorten.
Mochten we toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Mr t 14-02-2018 In de winkel gekocht

Ongehoord

Geen enkel product hebben ze op voorraad wat volgens internet wel zo is. ze lopen alsmaar te zoeken en vinden niks, man klaagde dat hij teveel artikelen retour krijgt, hoewel ik nooit iets terug gebracht heb, innox 19 rack niet geschikt voor api eq. Ontkennen ze alsof het niet in de beoordeling staat, hebben geen flauw idee van wat er besteld wordt via internet, ga zo maar door

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Beste klant,

bedankt voor jouw review. We begrijpen dat jouw bezoek aan de winkel in Rotterdam geen positief gevoel heeft achtergelaten.
Graag komen we in contact met je om jouw review te bespreken.
Wil je ons een mailtje sturen op webcare@bax-shop.com met daarin jouw klantgegevens en jouw recensie verder toelichten?
We kijken uit naar jouw bericht.

La Barkmans 10-02-2018 Via de website gekocht

Eerst bij bax kijken

Als ik iets zoek voor mijn gitaar kijk ik eerst altijd op de site van bax.
De site is snel, overzichtelijk en er is veel keuze.
Ook zijn er vaak demo- video's, erg handig voor een eerste indruk.
Regelmatig spulletjes besteld en nooit teleurgesteld.
De keuze uit nieuw, Tweedehands of B- stock kan ook erg handig zijn; ik heb ooit een B- stock fender stratocaster uitgeprobeerd en gekocht in de winkel in Goes en dat is een fantastische gitaar, die gaat nooit meer weg!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jurgen 10-02-2018 In de winkel gekocht
Goes

Strak geregeld

Als het om standaard bestellingen gaat: Bax heeft veel, voor de laagste prijs en levert altijd snel. Keurig en betrouwbaar. Er wordt zelfs aardig met je meegedacht. Als je van de standaard afwijkt wordt het al snel een ander verhaal. Bax werkt erg procesmatig en men is niet erg creatief. Ik heb al vrij veel gekocht, zowel in de winkel als via de website, tot grote tevredenheid, maar een flightcase op maat bestellen voor een in de winkel gekochte versterker is nooit gelukt. Dat moet dan weer via de website, met een robot die niet alles kan en laat zien, via een andere, onbekende, leverancier met wie Bax kennelijk een contract heeft, etc. Je wordt gewoon niet meer teruggemaild. Dan blijkt Thomann het voor 1/3 van de prijs wél te kunnen.
Iets persoonlijker en wat meer rock&roll zou wel mogen, Bax! Verder zeer tevreden.

Beste Jurgen,

hartelijk dank voor jouw feedback en complimenten. We zijn echter wel erg benieuwd wat er exact is gebeurd met jouw aanvraag voor een flightcase op maat.
Wil je jouw klantgegevens doorsturen naar webcare@bax-shop.com o.v.v. deze recensie?
We kijken uit naar jouw e-mail.

Foxy 10-02-2018 Via de website gekocht

Goed product, goede prijs en snelle levering

Via Google kwam ik bij Bax terecht, zocht een Gator LPS Case. Op voorraad volgens de website, besteld, gekozen voor DHL-levering (bezorgen ook op zaterdag). en precies zoals beloofd de volgende dag geleverd. Kortom: een webwinkel zoals een goede webwinkel behoort te zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Knors 09-02-2018 Via de website gekocht

Nieuw kopen gebruikt krijgen

Bestellen van keyboard ging normaal.
De levering uiteindelijk ook wel maar toen ging het mis.
De verpakking gaf aan dat er iets niet klopte.
Keyboard bleek al eens gebruikten en teruggestuurd geweest; zelfs de gebruiksaanwijzing was al flink doorgeworsteld.
Maar dan:
Eerst bellen,
Dan foto's mailen,
Dan niets meer horen,
dan weer bellen'
Dan geen tijd om terug te bellen want bij toeval zag ik een mail,
Er werd me 5% korting geboden!! voor een tweedehands apparaat.
Dan maar terugsturen.
Weer bellen voor retour
Krijg 2 bonnen voor drie pakketen,
Moet naar een speciaal UPS punt in Tilburg
1 pakket wordt niet geaccepteerd omdat ieder doosje een eigen label nodig heeft
Weer mailen voor een nieuw label
Weer terug naar UPS Tilburg.

Wat een bak met Bax

Beste klant,

bedankt voor jouw review. Wij hebben inmiddels ook een reactie gegeven op jouw review via Tweakers. We hopen ook dat je tevreden bent met de aangeboden tegemoetkoming.

Alliebert 15-12-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Keyboard gekocht. LEGE doos meegekregen.

Hoewel niet onze gewoonte om onze negatieve ervaringen zo publiekelijk te uiten, maak ik voor Bax Music graag een uitzondering. Wat is het geval? Samen met mijn vrouw ben ik op zaterdag 11/12 naar Rotterdam gereden om een keyboard te kopen voor onze zoon. We werden prettig geholpen in de winkel en onze keus viel op de Casio 6200. De verkoper bleek een conservatoriumstudent Bas-gitaar. Hij vertelde dat hij al 4 jaar een bijbaan had in de muziekwinkel. Hij haalde een dichte doos uit een schap aan de muur, gaf het mee, rekende het af. We waren tevreden. Toen we de volgende dag even wilde kijken, hoe het cadeau eruitzag, hoe het keyboard klonk, was de verrassing groot: het bleek een lege doos te zijn met alleen de gebruiksaanwijzing erin. Achteraf denk je wel dat de doos niet zo zwaar was, maar ik loop nooit met een keyboard.
Gelijk zondag op de site gekeken, wanneer Bax geopend is. Het blijkt dat Bax op zondag gewoon open is, dus gebeld met het telefoonnummer op de rekening, kengetal 0113. Dit blijkt nummer in Goes te zijn. We zijn gesloten”. Met heel veel moeite het Rotterdamse nummer opgezocht op internet. Het blijkt dat, terwijl de winkels open zijn, er in Rotterdam geen telefoon wordt opgenomen. Ook het Amsterdamse telefoonnummer wordt niet beantwoord op zondag. Winkel in Amsterdam is ook op zondag geopend. Dan maar een e-mail geschreven. Die werd wel beantwoord.
In de e-mail stond dat we het product eerst terug moesten sturen, waarna snel we een nieuw product zouden ontvangen. Ik moest op de site een keuze maken uit enkele mogelijkheden. Product bevalt niet, Product is defect en nog wat, maar mogelijkheid om te kiezen: “LEGE DOOS”, ontbrak. Ik heb maar gekozen voor: Product defect, met mededeling dat de doos leeg was, en er dus geen product was geleverd.
Maandag 13/12 de LEGE DOOS, verpakt in cadeaupapier, afgegeven bij het UPS ophaalpunt bij ons in het dorp. Via de tracecode zag ik dat op dinsdag de LEGE DOOS afgeleverd was in Goes. Ik hoopte dat ze snel zouden reageren, vanwege hun absurde verkoopactie.
We hebben vervolgens dagelijks gebeld, emails gestuurd, weer gebeld. Op donderdagmiddag nog een onaangenaam gesprek gehad via het servicenummer in Goes. Ze moesten eerst de videobeelden van de winkel bekijken, of het inderdaad een lege doos was. Ik vroeg me af, waarom alles toch zo lang moest duren. Dit is tenslotte de schuld van BAX. Wie geeft een klant nu toch een lege doos mee? De leidinggevende zei tegen de jongen van de servicetelefoon, dat ik nog 48 uur minstens geduld moest hebben. Het gesprek verliep uiterst onaangenaam, mede door het feit, dat duidelijk werd, dat ik gewantrouwd werd. Toen ik boos werd, en vroeg of ik de leidinggevende zelf kon spreken, bleek het dat de leidinggevende hier geen trek in had. Het is onmogelijk om bij BAX MUSIC een leidinggevende aan de telefoon te krijgen. Erg laf.
Later heeft mijn vrouw nog een keer gebeld op donderdag 14 december (17;30uur). Het bleek dat ze inmiddels hadden gezien aan de hand van de code op de doos, dat de doos inderdaad leeg was geleverd. Er zal nu een nieuw keyboard gestuurd worden.
Het mailtje was als volgt:
“Bedankt voor je reactie. Wij hebben de Casio keyboard gevonden, deze stond nog in de winkel te Rotterdam. Je kan een nieuw ophalen in Rotterdam of we kunnen een nieuwe naar je toe sturen..”
Aanvankelijk geen woord van excuus. Ik had me kunnen voorstellen dat BAX zich gigantisch zou schamen voor deze domme actie, ook door de suggestie te wekken dat ik de zaak bedonderde. Maar nee, niets daarvan. Pas in tweede instantie kon er een zinnetje met " welgemeende excuses " vanaf. Als ik ondernemer was, had ik toch wel een bos bloemen gestuurd of misschien een tegoedbon.
Nooit meer naar BAX.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bax-shop.nl 16-12-2017

Beste klant,

Bedankt voor je beoordeling. Zo te lezen zijn er een aantal dingen foutgelopen waar jullie de dupe van zijn geworden. Dit was niet onze intentie en hadden we inderdaad veel netter kunnen oplossen. Onze excuses hiervoor! Gezien de ernst van de zaak willen we ons hier nog extra in verdiepen. Ben je misschien in de gelegenheid om een e-mail naar webcare@bax-shop.com te sturen met je bestelnummer? We konden namelijk geen klantgegevens van je vinden in de beoordeling.

We zien je e-mail graag tegemoet.

Met vriendelijk groet,

Arreslee 15-12-2017 Via de website gekocht

Service....

Bestel je een product, direct uit de verpakking werkt het niet, kan gebeuren natuurlijk.
Stuur je het direct terug omdat je het gewoon nodig hebt.
Kan je vervolgens 4 weken wachten op een vervanging terwijl ze gewoon op voorraad zijn. Nog steeds is het niet verzonden, ik wacht nog steeds....

Als het nou een gebruikt apparaat is onder garantie, begrijp ik dat je deze laat repareren ipv een nieuwe terug sturen. Maar niet met iets wat nieuw is. Ze houden geen rekening met het feit dat je die spullen misschien ook gewoon nodig hebt om te kunnen werken.

Met verkopen zijn ze heel snel, maar de service daar achter is niet goed.

Dit niet meer....

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Beste klant,

we zagen dat we nog niet op jouw review hadden gereageerd, waarvoor onze excuses. We hopen dat jouw klacht inmiddels naar tevredenheid is opgelost.
Mochten wij toch nog iets voor je kunnen betekenen, neem dan gerust contact op: https://www.bax-shop.nl/contact

AS 14-12-2017 Via de website gekocht

Wellicht Ergens Anders Beter Af Vervolg

Update:
Nog steeds niet ontvangen (vijf en een halve maand verder).

- 14-11-2017 een reactie ontvangen dat ik het die week zou ontvangen.

- 29-11-2017 doorgegeven dat er een belofte een hele tijd terug was gedaan dat als het langer dan een week zou duren er iets geregeld zou worden. Aangegeven dat ik compensatie wil via geld.

01-12-2017 reactie dat ik het deze week zou ontvangen. Gaan niet akkoord met compensatie, en geen alternatieve oplossing gegeven.

08-12-2017 gebeld, zou die week ontvangen. Wilde niet eens meer doen zoals het magazijn checken en mij voorrang o.i.d. geven.

14-12-2017 aangegeven dat ik er nu echt pissig over ben.

Voorheen:
- 24-09-2014 een hoofdtelefoon ter waarde van 1469.00,- Euro aangeschaft. Goed onvtangen.

- 25-02-2016 een verzoek geplaatst voor 2 paar vervangende oorkussens omdat de originele al versleten waren ondanks zorgvuldig gebruik.

- 27-02-2016 gewoon moeten betalen voor 2 paar oorkussens ter waarde 39.00,- Euro was niet mogelijk om foto te sturen als bewijs en te laten vallen onder garantie. Diezelfde week heb ik maar 1 paar oorkussens ontvangen ondanks dat ik voor 2 had betaald. Na contact opgenomen te hebben bleken ze niet in staat te zijn een tweede paar te leveren en zelfs niet de helft van het geld te kunnen vergoeden ondanks dat dit hun fout is dat gewoon te zien is op de betaal- en leverfacturen.

- 06-07-2017 een retour aanvraag moeten doen. De oorkussens wederom versleten, de hoofdband versleten, een van de oorcups kon 360 graden ronddraaien, en de bevestigingen tussen de oorcups en de hoofdbanden was geknakt dus de hoofdtelefoon was niet meer bruikbaar. Volgende dag op de post gedaan en netjes verpakt en verzonden.

- 11-07-2017 een ontvangstbevestiging gekregen plus bevestiging voor actie tot reparatie.

- 15-08-2017 (meer dan een maand later) heb ik een vraag gestuurd omdat ik nog niks gehoord had.

- 16-08-2017 bericht terug dat de onderdelen binnen 1.5 weken zouden arriveren en het dan zo gemaakt zou zijn.

- 14-09-2017 (twee maanden later) nog niks gehoord dus opnieuw een bericht gestuurd. Bericht terug gekregen dat de reparatie was misgelopen en de onderdelen voor de hoofdtelefoon van een ander klant met hetzelfde model waren gebruikt. De onderdelen zouden nu een week later binnen komen.

- 30-09-2017 (3 maanden na retouraanvraag) nog niks, wederom bericht gestuurd.

- 03-10-2017 bericht terug dat onderdelen volgende week zullen binnen komen!

- 27-10-2017 ik heb geprobeerd te bellen maar na 20 minuten aan de lijn te hebben gehangen werd er opgehangen omdat er een storing bleek te zijn. Een mailtje heb ik wederom maar moeten sturen.

- 28-10-2017 ze zouden contact opnemen met de leverancier.

- 01-11-2017 eind deze week zouden de onderdelen binnen komen en ik zou zo snel mogelijk op de hoogte gesteld worden.

- 10-11-2017 (4 maanden na retour) niet op de hoogte gebracht, en dit is wederom het eind van de week dus in ieder geval alweer twee weken verder na de vorige belofte.

Tot dusver heb ik dus nog steeds mijn hoofdtelefoon waar ik 1469 + 39 Euro in heb gestoken nog niet terug. En de hoeveelheid tijd die ik hier in heb moeten steken is zeer jammer. Hopelijk met deze review heb ik iemand anders een vergelijkbare frustratie kunnen besparen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bax-shop.nl 14-12-2017

Beste klant,

Bedankt voor je beoordeling. Maar wat jammer om te lezen dat er een aantal dingen zijn foutgelopen. Je hebt ook al eerder een beoordeling geschreven, maar helaas kunnen we je gegevens niet zo snel terugvinden. Wil je een e-mail naar webcare@bax-shop.com sturen met je klantnummer? Dan kunnen we je namelijk beter van dienst zijn.

We zien je e-mail graag tegemoet.

Danny 13-12-2017 Via de website gekocht

Beloven.....

Eergisteren 2 bestellingen gedaan, 1 bij Bax en 1 bij Musicstore. Beide beloven levering dag nadien, Musicstore moest in mijn geval van Duitsland komen (niet Nederland) en werd zoals altijd vlgs afspraak gisterenmiddag geleverd. Van Bax nog niets gezien, zij werken met Bpost wat meestal misgaat en steken het op de sneeuw ook al is dit adres vlakbij. Vraag mij af hoe de leveringen dan in zijn werk gaan voor bedrijven die wel afspraken nakomen zoals UPS, Post.NL, enz. Had hier verlof voor genomen en wou mijn bestelling annuleren maar dat blijkt geen optie. Ze doen op hun website of je alles kan terug sturen maar als je wat gaat lezen gaat dat niet zo vlot en vooral gratis als ze zich voordoen. Dit was mijn laatste bestelling bij Bax! En weer een dag later nog NIETS gezien, deze mensen zijn echt niet bekwaam!!!!!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Beste Danny,

bedankt voor jouw review. We zagen dat we je nog niet van een reactie hadden voorzien, waarvoor onze excuses. Daarnaast willen we ook onze excuses aanbieden voor de vertraagde levering. We hopen dat jouw bestelling verder naar wens is.
Mochten we nog iets voor jou kunnen betekenen, neem dan gerust contact op: https://www.bax-shop.nl/contact

MvdB 13-12-2017 Via de website gekocht

"Schijtservice"

Groot in naam en assortiment maar wat ongelofelijk klein in fatsoenlijke klantenservice en helpdesk.
Als alles gaat zoals het hoort te gaan is Bax een prima zaak. Betaalbaar en snelle levering.
Gaat het niet zoals het zou moeten gaan is het een vreselijk slechte en klantonvriendelijke bende bij Baxshop.
Op vrijdags een uniek drumstel besteld. Deze zou de volgende dag bezorgd worden. Helaas werd dit maandagavond. Bij openmaken bleken er twee verschillende kleuren ketels geleverd te zijn.
Meteen gebeld met klantenservice van Bax en er zou een camerabeelden onderzoek worden gestart om te kijken waar het mis was gegaan. Omruilen uit voorraad ging helaas niet. Er waren vrijdag nog 3 sets op voorraad, die maandag geen meer. Ik zou bericht krijgen. Niks gehoord helaas en zelf maar weer gebeld. Het was volgens de klantenservice medewerker zgn. heel druk en ik zou z.s.m. wat horen. Niks gehoord natuurlijk en zelf maar weer gebeld. Deze medewerker vertelde mij dat ik maar een mail moest sturen naar de backoffice. Ze zouden er meteen naar kijken. Dag later weer gebeld om te vragen of juiste doos al boven water was. Ondertussen zijn we al een week verder. Weer niks. De mail was nog niet gelezen en doorgestuurd. Na het lezen van de mail vertelde de medewerker mij om de gehele set retour te sturen en dan zou de complete set in de juiste kleur toegestuurd worden. Ik kreeg een kortingsbon van €20 omdat ik nu moest spelen op een geleende set.
De set retour gestuurd en bijna een week later kreeg ik een reactie op mijn mail. De juiste doos is niet te vinden. Deze set is niet meer op voorraad en wordt ook niet meer geleverd. Strekking mail van Baxshop, Het is inderdaad een heel gave drumset, heel vervelend allemaal maar vette pech. Ik kon wel weer een kortingsbon krijgen.
Weer gebeld want dit is natuurlijk geen oplossing. Heb door hun fout al twee weken geen set. Ik heb genoeg opties aangedragen om dit naar tevredenheid op te kunnen lossen maar Bax is star en klantonvriendelijk in haar service. Niks is mogelijk.
Waar is de service in het woord klantenservice van Baxshop als je door hun fout zelf 6 keer moet bellen voor hopelijk een antwoord, mails die niet gelezen worden, beloftes niet worden nagekomen en je uiteindelijk zonder oplossing met lege handen staat? Ben in ieder geval doodziek van deze “schijtservice”!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bax-shop.nl 13-12-2017

Beste klant,

Bedankt voor je beoordeling. Zo te lezen zijn er een aantal dingen misgelopen. Je hebt twee verschillende kleuren ketels ontvangen en toen hebben wij aangegeven dat er een omruiling mogelijk was. Helaas kwamen we er achteraf achter dat de drumkit niet meer gemaakt wordt door de leverancier en een omruiling niet mogelijk was. We begrijpen dat dit heel onhandig is en onze excuses hiervoor! Je zult het geld van de retourzending zo snel mogelijk op je rekening ontvangen.

Rani 09-12-2017 Via de website gekocht

loze beloftes en waardeloze oplossingen

Ik bestelde online verscheidene items bij Bax Music, dit op vrijdagavond voor 23u. Op de site wordt beloofd dat deze levering de volgende dag geleverd moet worden, maar aangezien deze 'volgende dag' bij mij op zaterdag viel, zou ik iets van een €3 euro extra moeten betalen, wat ik vervolgens ook gedaan heb. Nu, zag ik vandaag dat het pakje op maandag geleverd zou worden (anders dan op de factuur staat), dus belde ik de klantenservice; waar ik, na lang in de wacht te worden gezet, te horen kreeg dat er een fout gemaakt was en dat ik mijn bestelling vandaag niet zou ontvangen. Ik kreeg vervolgens twee opties; oftewel een cadeaubon van €5 ontvangen (wat ik persoonlijk lachwekkend vind, omdat ik al €3 kwijt was aan 'zaterdagverzending' en ik sowieso nog verzendkosten zou moeten betalen bovenop die 'gratis' bestelling van €5). Oftewel zou ik mijn bestelling kunnen gaan halen in één van hun vestigingen, maar ze hadden hier niet alles op voorraad, dus ik zou een ' gitaar die verschilt van degene die ik besteld heb ' moeten kopen, wat ik al helemaal bizar vind. Als ik een andere gitaar zou willen kopen, had ik die nl. wel besteld. Verder wilden ze niets meer doen. Jammer! want hun prijs-kwaliteit blijkt daarentegen wél in orde te zijn. Misschien is dit deels de fout van Bpost, maar zelfs dan hoort men deze beloftes niet op de site te vernoemen, daar Bax Music dan zelf uit ervaring weet dat de leveringen zelden op tijd zijn.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Beste Rani,

we zagen dat we nog niet op jouw review hadden gereageerd, waarvoor onze excuses. Wel hebben we destijds op jouw review via een andere beoordelingswebsite gereageerd.
We hopen dat je, ondanks de late bezorging, toch kan genieten van jouw bestelling.

Albert 09-12-2017 Via de website gekocht

Bagger Bedrijf

in maart een denon accu speaker met ingebouwde draadloze microfoon gekocht maar deze heeft een frequentie die niet meer in Nederland beschikbaar is (al sinds 1 jan. 2016).
Ik had de microfoon ban het apparaat nog niet echt gebruikt dus kwam er later achter. Dus  ik bellen  krijg ik te horen dat ze een internationaal bedrijf zijn dus dat kan voorkomen met de frequenties .... euhm wat???. Na nog een paar telefoontjes apparaat terug gestuurd en een credit nota ontvangen, maar helaas na 3 maanden nog geen geld terug. Dus maar weer bellen en dan te horen krijgen dat het omdat na de 60 dagen is dus geen geld terug. nu weer een maand verder, geen geld geen apparaat reactie bax "dat is onze Policy".
Dus ik denk dat je eigenlijk gewoon je geld beter weg kan geven ipv iets te bestellen bij Baxshop.
Bax levert snel maar dan,
Wat een service...

Beste Albert,

bedankt voor jouw review. Ten eerste onze excuses voor de wat verlate reactie. We hopen dat jouw klacht inmiddels naar tevredenheid is opgelost.
Mochten we wellicht nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag. Op de volgende pagina kun je onze contactgegevens vinden: https://www.bax-shop.nl/contact

SThen 02-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Van Bax kocht ik vorige week de Boss GT-1. Deze kreeg ik voor geen mogelijkheid aan, ondanks de aan/uit knop (zit in de jackplug input) en handleiding. Meteen een rma aangevraagd en de Boss geretouneerd. Nu heb ik een nieuwe ontvangen. Bax Music hartelijk dank voor de goeie service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sau Chi Chong 20-11-2017 Via de website gekocht

Bagger Music bedoel je

Hier bestel ik dus NOOIT meer iets! Ik heb een Pearl Roadshow drumstel besteld van €499 en maar de helft ontvangen. Ben je 5 weken en een paar klachtenformulieren verder, bij de geschillencommissie en thuiswinkel.org geweest (zo krijg je alleen hun aandacht nl). Wil je niks meer met ze te maken hebben en je geld terug hebben... Medewerker die je garandeert dat je je geld vandaag ontvangt, staat het NIET OP JE REKENING!! Dieven/oplichters zijn het!! Ik hoop maar dat ze het al over hebben gemaakt, anders zijn ze nog lang niet van me af!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Bax-shop.nl 30-11-2017

Beste klant,

nogmaals onze excuses voor de afhandeling van jouw klacht. Inmiddels heb je jouw aankoopbedrag terug mogen ontvangen + een tegemoetkoming.

Sander 17-11-2017 Via de website gekocht

Voor mij nooit meer Bax!

Wat is Bax Music toch een waardeloze organisatie!
Eind oktober een audio interface ter reparatie naar ze opgestuurd. Krijg ik na een aantal weken de melding dat ze de fout niet kunnen ontdekken (terwijl ik genoeg info over hoe het te reproduceren heb meegestuurd). Uiteindelijk sturen ze het verkeerde artikel naar mij terug. Mijn artikel wordt pas opgestuurd als ik de foutieve teruggestuurd heb. Dit afgelopen vrijdag gedaan.
Deze week elke dag meerdere malen aan de telefoon gehangen met de vraag waar mijn zending blijft. Ze zijn deze kwijt en zijn dit druk aan het uitzoeken. Terugbelverzoeken worden niet nagekomen en de desbetreffende afdeling is niet bereikbaar. Ze begrijpen al mijn frustraties en doen hun uiterste best. Ik weet niet voor wie, voor mij in iedere geval niet. Ik weet nu even niet meer wat te doen en ben daar behoorlijk ziek van. Mijn apparaat zijn ze kwijt en doen vervolgens niets......

Fijn weekend Bax!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bax-shop.nl 30-11-2017

Beste Sander,

volgens onze gegevens heb je jouw nieuwe audio interface alweer een week in huis. Nogmaals onze excuses dat je hier een tijdje op hebt moeten wachten. We kunnen ons goed voorstellend dat het vervelend is wanneer je veel contact met ons moet opnemen om dit in orde te maken. Uiteraard lossen we dit soort zaken altijd net op met onze klanten.

Zewetenvastwelwieikben;p 13-11-2017 Via de website gekocht

Nooit Meer

Nee, hier ga ik absoluut niks meer bestellen. Ik had via de webshop een beginnersgitaar gekocht, deze kreeg ik binnen vol beschadigingen. Dat de afwerking niet top is had ik ook niet verwacht, maar beschadigen... Vervolgens retour aangevraagd; ik moest het pakket afleveren bij een ups punt; kom je daar aan mogen ze geen pakketten aannemen die groter zijn dan zoveel cm, dus kan je weer naar huis. Vervolgens weer contact opgenomen, het pakket werd na het weekend opgehaald op maandag en op vrijdag heb je dan weer een keer je bestelling.. Weer een gitaar met beschadigen. Wel iets minder dan de vorige, maar het slaat nog steeds helemaal nergens op. Dus nee, bax music is voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bax-shop.nl 14-11-2017

Beste klant,

ten eerste onze welgemeende excuses dat je twee keer een beschadigde gitaar hebt ontvangen. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren en we begrijpen dat je ook aan de slag wil gaan met een mooie nieuwe gitaar.
Wil je jouw klantgegevens o.v.v. deze review sturen naar webcare@bax-shop.com ? We willen dit op een passende manier met jou oplossen.

AS 10-11-2017 Via de website gekocht

Wellicht Ergens Anders Beter Af

- 30-09-2017 (3 maanden na retouraanvraag) nog niks, wederom bericht gestuurd.

- 03-10-2017 bericht terug dat onderdelen volgende week zullen binnen komen!

- 28-10-2017 ze zouden contact opnemen met de leverancier.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bax-shop.nl 11-11-2017

Beste Alicia,

Zo te lezen zijn er een aantal dingen foutgelopen. Onze excuses hiervoor! We begrijpen ook dat het je het nogal lang vindt duren. We hebben gelijk navraag gedaan en het artikel komt volgende week weer retour naar ons. Hierna wordt het artikel direct naar jou verstuurd. Je zult uiteraard nog een e-mail ontvangen met een bevestiging.