Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Veilig en betrouwbaar bestellen tegen gegarandeerd de laagste prijs? Dat kan bij Bax Music, de (web)winkel voor Licht, Geluid, DJ Gear en Audio/Video en Muziekinstrumenten. Bestel online of bezoek onze winkels in Goes, Rotterdam of Amsterdam. Op werkdagen vóór 23:00 uur besteld, is morgen uw bestelling in huis! Bax Music heeft een grote voorraad en altijd actuele voorraadstatus meldingen online. Bax Music is volwaardig Thuiswinkel.org lid en beschikt over de meest uptodate SSL-verbinding, zodat u onbezorgd kunt winkelen en verzekerd bent van een veilige verbinding. Bax Music: We Support Your Stage!

Deze score is berekend op basis van 792 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Tom van der Heijden 04-09-2017 Via de website gekocht

Slechte winkel dat zijn afspraken keer op keer niet nakomt

Algemeen
Maken loze beloftes over levertijd, komen tot 5 maal toe hun afspraken niet na.
Zit nu al een maand later nog steeds zonder product

Verzending
tot 2 maal toe verkeerde track en trace code ontvangen, kreeg ook een mailtje dat ik iets had teruggestuurd had terwijl ik dat nooit had gedaan en liegen over verzendingen niet nooit verstuurd zijn

Klantenservice
15min wachten voor een telefoontje waar je niets aan hebt

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Bax-shop.nl 20-09-2017

Beste Tom,

we zagen dat we nog niet op jouw review op Kieskeurig hadden gereageerd, waarvoor onze excuses.
Je hebt inmiddels jouw bestelling mogen ontvangen en we hopen dat deze naar wens is.
Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.
Nogmaals onze excuses hoe de zaken zijn verlopen.

Music Production Staff 02-09-2017 Via de website gekocht

na twee jaar krijg je een zogenaamde openstaande factuur

Na twee jaar krijg ik een agressieve mail dat er nog een bedrag open staat en per direct moet betalen. Waar hun twee jaar over doe moet ik nu in twee weken uit gaan zoeken. Tijd is nog niet verstreken en je krijgt in een keer een brief met een dreiging dat de deurwaarde dit gaat overnemen. Wat een k... bedrijf. Ze hebben destijds met levering geprutst waardoor er 4x verkeerde gestuurd is en weer opgehaald. Uitzoeken na twee jaar is zo vervelend en vooral de toon die men zet. Zwaar teleurgesteld. De medewerkers die advies hebben gegeven konden dit bijna niet geloven hoe de financiële afhandeling is gegaan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces

Officiele reactie van Bax-shop.nl 20-09-2017

Beste klant,

bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat je twee jaar later nog een factuur van ons ontvangt. We snappen dat je hiervan schrikt.
Aangezien jouw recensie alweer een tijdje geleden is geschreven, is dit misschien al opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan willen we je vragen om jouw klantgegevens door te sturen naar webcare@bax-shop.com. Dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen.

BruceF 14-08-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Op 27 juli heb ik een Tokai gitaar retour naar Bax gedaan. Gitaar is (volgens UPS) 28 juli om 14.01 bij Bax afgeleverd.
Vandaag is 11 augustus en tot dusver is het bedrag niet op mijn rekening teruggestort. In de afgelopen weken heb ik Bax regelmatig gebeld met een vraag over de voortgang, steeds wordt gezegd 'Wij lopen achter', dat is niet mijn probleem maar een probleem van Bax.
Vandaag ( 11/8) twee keer gebeld, 1e keer met de bekende vraag. 2e keer met de vraag waarom de gitaar opeens bij Bax te koop staat als het niet in de systeem staat?? Wordt later op de dag geïnformeerd. Het is nu 21.30 nog steeds niets van Bax gehoord.

Bax is in principe mijn eigendom aan het verkopen !!!!!

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bax-shop.nl 15-08-2017

Beste klant,

Namens Bax Music onze welgemeende excuses dat de afhandeling van jouw retourzending op deze manier is verlopen. Dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren en we kunnen ons ook goed voorstellen dat je teleurgesteld in ons bent, gezien je ook vaak contact met ons hierover hebt opgenomen en de gitaar ook opeens op onze website te koop stond.
Volgens onze gegevens hebben wij de retourzending gisteren afgehandeld en heb je jouw aankoopbedrag terug mogen ontvangen.
Mochten wij nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

beinvv 31-07-2017 Via de website gekocht

valse beloften over levertijd?

Op de bax-shop website gitaar gekocht - daar stond: 'op voorraad' en volgende dag geleverd. Zoon (lang gespaard) zat dus klaar, maar er kwam geen gitaar en ook geen trackingcode, dus gebeld: levertijd een tot drie weken! en men wilde wel ontkennen dat het op de site stond, terwijl ik van hen een bevestiging had gekregen per email... zo vraagt men of ik screenshots wil maken om dit geval aan te tonen (?). Ik lees echter deze klacht over Bax wel vaker en men lijkt dit als businessmodel te hanteren - mensen zullen wellicht kiezen toch maar te wachten... Geen excuses, geen genoegdoening, geen handelingsbekwaamheid aan de helpdesk ('ik weet niet wat er in de emails staat die verzonden worden en kan die ook niet inzien') - na wat mails: wel een voorstel een bon van 15 euro te accepteren, bij Bax te besteden - maar ik wil met Bax niks te maken hebben meer. Geld terug dus maar...dat is na aandringen beloofd op min rekening in 2 a 3 dagen, maar dat is nu een week geleden... wordt eventueel vervolgd dus.

Officiele reactie van Bax-shop.nl 15-08-2017

Beste klant,

Hartelijk dank voor jouw review. Erg vreemd dat de gitaar niet meer op voorraad bleek te zijn. Heb je inmiddels al jouw aankoopbedrag terug mogen ontvangen? Mocht dit niet het geval zijn, kun je dan een mail sturen naar webcare@bax-shop.com o.v.v. deze recensie en jouw ordernummer? Bij andere vragen kunnen we je dan ook verder helpen.

Dirk 12-07-2017 Via de website gekocht

Bestelling wordt continu uitgesteld

Alweer een aantal maanden geleden heb ik een paar producten besteld bij Bax. Hierbij betreft het twee Mixars draaitafels. De levertijd was 3 werkdagen, maar deze levertijd blijven ze verhogen. Dit vond ik erg raar want via andere sites kan dit wel gewoon geleverd worden. als ik vraag waarom dan is hun antwoord erg onduidelijk en vragen ze mijne bestelling te annuleren. Ik heb daarop gereageerd, biedt mij een product van dezelfde prijs en kwaliteit, maar hier willen zij niet aan mee werken. Er worden 2 producten aangeboden, 1 die qua prijs wel goedkoper is, maar qua kwaliteit beduidend slechter is. De andere is qua kwaliteit hetzelfde, maar de prijs is gewoon €150 duurder. Nadat ik hierop heb gereageerd, reageren zij daar zelf niet meer op en zit ik al lager dan 2 maanden te wachten. Vorige week keek ik op de site, toen was de levertijd 4 werkdagen. Hierbij was na die 4 dagen de levertijd opeens weer 4 werkdagen. Nu ik het product weer bekijk, staat er 3 weken. Ik heb al vaker gehad dat ik een informatieve vraag stelde en dat daarop niet werd gereageerd, maar nu, nadat ik al jaren klant ben bij Bax, ook hierover niet op de hoogte wordt gesteld, ben ik erg teleurgesteld in de zogenaamde goede service van Bax. Het wordt slechts gepretendeerd en uitgevoerd wanneer het hun uitkomt. Ik vind dat ik niet serieus wordt genomen en daardoor zal ik ook niet vaker wat gaan bestellen bij Bax.

Officiele reactie van Bax-shop.nl 13-07-2017

Beste Dirk,

Onze excuses dat we niet helder zijn geweest over de levertijd van de draaitafels. We proberen altijd zo eerlijk mogelijk te zijn over onze levertijden en indien nodig een alternatief te bieden. We willen hier graag nog dieper induiken. Is het mogelijk om ons een e-mail te sturen op helpdesk@bax-shop.nl met je klantnummer?

Dominic Rijsemus 03-07-2017 In de winkel gekocht
Goes

Wat een prachtige zaak met personeel uit de kunst

Ik ben meer dan tevreden over bax-shop.
Personeel daar klaar zeer goed behulpzaam & hebben van elk artikel wel een tip en benodigde artikelen ze weten donders goed waar ze over praten,
Zelfde geld idemdito voor de oneline klantenservice iets niet begrijpt of weet zijn er voor je in begrijpelijke taal.
En blijven je helpen tot het echt werkt of klaar is..
Jammer is wel dat jullie niet hier in Overijssel enof drenthe GEEN vestiging hebben maar misschien in de toekomst zou zeker vaak komen kijken en zeker met spullen bij jullie winkel kopen.

MAAR
BAX-SHOP
Van mij krijgen jullie allemaal EEN DIKKE 10+

ajj van hemert 16-06-2017 Via de website gekocht

Top Bedrijf.

de webshop van Bax is zeer duidelijk. maar nog veel belangrijker vindt ik de service die je krijgt als je de klantenservice belt met nog net dat ene kleine vraagje waar ze bij Bax toch al is het voor hun een klein dingetje misschien je het gevoel geven dat je er toe doet en nemen dan ook alle tijd voor je. ook over retouren geen gezeur bevalt iets niet kan je het gewoon terug sturen zonder extra kosten. betalen kan eventueel via afterpay dus geen risico's en volledige service.

Evert 13-05-2017 Via de website gekocht

Matige bereikbaarheid, komt belofte niet na

Ik had een vraag over de specificaties van een product. Via de chat kon een medewerker me niet direct helpen, ik zou worden gemaild met het antwoord. Helaas heb ik hierna geen reactie meer ontvangen. De chat- en whatsappfunctie op hun site werkten vervolgens ook niet meer. Ik weet niet of ik hier met een gerust hart mijn product durf te bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Bax-shop.nl 17-05-2017

Beste Evert,

bedankt voor jouw review. Jammer om te horen over jouw ervaring met onze klantenservice. Inmiddels heb je antwoord op jouw vraag ontvangen en hopen we dat je naar wens bent geholpen.
Bij het uitzetten van een vraag proberen we binnen 24 uur een e-mail terug te sturen. Echter zou de chat- en Whatsappfunctie wel gewoon moeten werken op onze website. Mocht je hier nog een keer problemen mee ondervinden, kun je het dan laten weten via helpdesk@bax-shop.nl ? Mochten we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

ClaireDixon23 29-04-2017 Via de website gekocht

Absolutely Awful!

Sent item back 2 weeks ago. All I've received so far is excuse after excuse as to why there has been no refund made. I was sent the wrong item and had to take time out sending it back. Bax Music confirmed receipt of my return 8 days ago & that I would receive a refund 3-4 days later but I received nothing. I tried to phone but gave up after being on hold with automated messages. Your customer service is zero.

Update: Just an update: my brother has been told to wait a further week for our refund. We've been fobbed off for the last month. First they sent the wrong item so we had to send it back & they've had the item for over 3 weeks. On Monday we were told the refund would take 3-4 days and it'd be in our account. But no we've been fobbed off yet again by Anna in customer services saying to wait again till next week, so we'll be in May. You suck Bax.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Dear Claire Dixon,

We're sorry to hear about your experience with our customer service. We hope everything is sorted out now.
If there is anything we can do for you , please contact our customer service: https://www.bax-shop.co.uk/contact

With kind regards,

K 18-04-2017 Via de website gekocht

2 keer betalen voor hetzelfde ??

Vorig jaar in juni keyboard gekocht via hun site en afgehaald in de winkel via contante betaling. Onlangs (dus 9 maanden na aankoop !!!) krijg ik plots een mail van hen dat ik nog niet betaald zou hebben en binnen de 5 dagen moet betalen ... Bij contante betaling had ik een bonnetje moeten krijgen (herinner me dit niet na 9 maanden !) dat ik niet vind (factuur bijhouden leek me voldoende voor garantiedoeleinden). Ondertussen ook al aanmaning gekregen ! Je krijgt een keyboard van 200,- euro toch niet mee als je niet betaalt ?? Zit er echt niets anders op dan opnieuw te betalen ? Schandalig !!

Beste klant,

bedankt voor jouw review en allereerst onze welgemeende excuses voor de late reactie. We hopen dat het probleem omtrent de aanmaning inmiddels is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan kijken we dit graag voor je na. Je kunt hiervoor een mailtje sturen naar webcare@bax-shop.com o.v.v. deze review.
Mochten we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het ook graag.

Maikelc93 14-03-2017 Via de website gekocht

Slechtste service die ik ooit heb meegemaakt

Eerste ontvangst: gitaar ontvangen waarvan alle snaren buzzen, vervolgens geretourneerd.

Tweede ontvangst: Heeft 2 weken geduurd, waarvan er weer mankementen wordt geconstateerd. Brug van de gitaar ligt er bijna af, oftewel ik heb hem in een erger toestand terug gekregen dan hij hiervoor was. Hiervoor heb ik telefonisch contact met ze gehad en de stappen doorlopen dat hij weer geretourneerd word waarbij ik mijn volledige aankoop bedrag terug zou krijgen..

Derde ontvangst: waar komt de derde ontvangst vandaan? Ik heb telefonisch duidelijk gezegd dat ik mijn volledige aankoop bedrag terug wil. Vervolgens weer telefonisch contact gehad, waarvan ze zeggen dat het ergens fout is gegaan. (Dit heeft dan ook weer 2-3 weken geduurd)

Eindstand: ik heb gewoon dikke pech en dat zeggen ze zelf ook. Het enige wat ik kan doen is de product retourneren, zonder enige compensatie.. waarvan ik ook dus de product naar een UPS bezorg punt moeten brengen, oftewel de benzinekosten zijn mijn eige kosten..

Verleden met Bax-shop: dit is niet de eerste keer dat ik een defecte product ontvang van bax-shop, ik heb in ieder geval na deze ervaring nooit meer behoefte aan bax-shop. Hoop hierbij jullie allemaal voldoende te hebben ingelicht met mijn ervaring met Bax-Shop

Beste Maikel,

We zagen dat er nog niet op deze review was gereageerd, dus allereerst excuses voor de wat verlate reactie.
Inmiddels hebben we contact met elkaar gehad en hopen we dat we je klacht naar tevredenheid hebben opgelost.
Mochten we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

W Lennertz 23-02-2017 Via de website gekocht

B-stock basgitaar voor de nieuwprijs

Beste Bax, ik heb sterk het vermoeden dat ik een basgitaar heb gekocht met gebruikerssporen
Het lijkt wel of er met een schroevendraaier geknutseld is. Ik kreeg als antwoord dat dit niet kan en daardoor is het jullie woord tegen de mijne. Maar het voelt niet goed omdat ik nu blijf geloven dat ik een gebruikt product gekregen heb voor de hoofdprijs.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bax-shop.nl 27-02-2017

Beste W Lennertz,

Leuk dat u een basgitaar bij ons heeft aangeschaft! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u het gevoel heeft een tweedehands basgitaar opgestuurd te hebben gekregen. Graag kijk ik met u mee voor een oplossing.
Kunt u mij uw ordernummer + foto's van de basgitaar mailen op webcare@bax-shop.com ? Dan kan ik u verder helpen zodat we samen tot een oplossing komen.

Patrick 22-02-2017 Via de website gekocht

De klant is niet de koning

Voor het eerst iets gekocht bij Bax Music. Een gitaar.
Website werkt zoals het hoort en de levering ging goed.
Maar de gitaar gaf geen geluid. Terug sturen dan maar.
Vanuit Goes krijg ik een mail dat de gitaar wel geluid geeft. Onmogelijk en dat was niet alleen mijn mening, ook mijn zwager (die gitaar speelt) kreeg er geen geluid uit.
De dag daarna weer een mail dat er mogelijk toch een connector los zat.
Oke, duidelijk. Dan heb ik recht op een nieuwe gitaar toch?
Nee, de gerepareerde wordt teruggestuurd. Oke dan maar.
In de mail staat, zo snel mogelijk. Maar een week later ligt de gitaar nog in Goes.
Nu was ik het echt zat. Ik wilde mijn geld terug.
Dat was gelukkig geen probleem. Binnen 3 werkdagen, werd me vertelt.
Maar een dag later krijg ik een mail (met een pakbon) dat de gitaar naar mij wordt toegestuurd.

Deze gitaar stuur ik natuurlijk direct weer terug. Zonde van de verzendkosten.
En nu maar m'n best blijven doen om mijn geld terug te krijgen.

Het is wel vermoeiend en begrijpen doe ik het ook niet echt.

De service is naar mijn mening slecht. De levering van de gerepareerde gitaar scoort niet hoger.
En gemak ervan heb ik niet gehad.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

rambaldo 27-02-2017

Teruggestuurde gitaar is niet bezorgd. Scheelt weer retour sturen.

Maar binnen 3 dgn geld terug is helaas niet gebeurt. Ik heb me geld nog steeds niet op m'n rekening.

Voor mij totaal onbegrijpelijk dat een bedrijf dit beschouwd als klantenservice.

Officiele reactie van Bax-shop.nl 27-02-2017

Beste Patrick,

Wat vervelend om te lezen over uw ervaring met de retourzending. Ik kijk graag met u mee wat er precies is gebeurd en hoe we dit kunnen oplossen. Uit uw reactie van vandaag begrijp ik dat dit nog steeds niet is opgelost. Kunt u mij een e-mail sturen met daarin uw ordernummer via webcare@bax-shop.com ? Ik hoor graag van u!

Ann Moens 17-02-2017 Via de website gekocht

Keyboard Casio LK-280 met oplichtende toetsen

Wij bestelden in de late avond een keyboard van Casio LK-280 met verlichte toetsen en ontvingen het al de dag erna in de voormiddag!!
Super tevreden van het keyboard!! Heel handig om te leren spelen met de oplichtende toetsen. Goeie prijs en kwaliteit! Was goedkoper en 1 jaar extra garantie dan bij Coolblue.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roel 16-02-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden met Bax. Echt snel en goede service. Aanrader!

Shop is duidelijk en artikel werd heel snel geleverd. Daar boven op is de kwaliteit echt heel degelijk. Aanrader!

Tony 06-02-2017 Via de website gekocht

Karaoke box

Goed geregeld, bestel online en afgehaald in Rotterdam. Aftersales: met een technische vraag even langs gegaan en flitsend geholpen .

Pieter 27-01-2017 Via de website gekocht

Prima

Prima snelheid in levering. Wat betreft technische ondersteuning minder uitgebreid maar dat zit voor een deel ook in de informatie vanuit de fabrikant.

Pluspunten

• Snelheid in levering

Minpunten

• Geschiktheid advies in technische ondersteuning

Beste Pieter,

Hartelijk dank voor uw review. Vragen over producten beantwoorden onze productspecialisten graag voor u. Telefonisch of per e-mail mag u altijd contact opnemen: https://www.bax-shop.nl/contact
Mochten wij u ergens mee kunnen helpen, dan horen wij het graag van u.

Fred Schutte 27-01-2017 Via de website gekocht

Algemene indruk Bax Music

Afgesproken levertijdstip wordt altijd nagekomen en anders wordt je daarover tijdig geïnformeerd..
Levering is altijd zonder beschadiging. (Goed verpakt)
Kwaliteit is uitstekend.

Pluspunten

• Levering volgens datum op de site
  • Goede, op het produkt afgstemde verpakking

eva dex 24-01-2017 Via de website gekocht

Eva dex

Perfecte service. Steeds op tijd en net geleverd. Goede opvolging bij problemen. Ik ben een geregelde klant, heb nog nooit problemen gehad.

Pluspunten

• Uitgebreid gamma
  • gunstige prijs

Will Rombouts 24-01-2017 Via de website gekocht

bestelling externe harde schijf,

de harde schijf werd de andere dag keurig afgeleverd, voor een nette prijs, dus voor mij een top zaak.

Pluspunten

• snelle levering
  • nette bezorging
  • goede prijs

Dielman 24-01-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Bestelde een saxofoonstandaard voor een nette prijs. Het is de volgende dag al geleverd, goed verpakt en prima kwaliteit.

Pluspunten

• Goeie prijs/kwaliteit
  • Snelle service

Isamax 23-01-2017 Via de website gekocht

Service BAX-Shop sterk achteruit gegaan.

De telefoon bij BAX-Shop wordt zeer slecht beantwoord. Zeer lange wachttijd.
Over de laagste prijsgarantie doen ze moeilijk. Proberen argumenten aan te dragen waarom het elders goedkoper is en waarom hun product "terecht" iets duurder is.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Goede duidelijke website
  • Snelle toezending spullen
  • Terugsturen spullen doen ze niet moeilijk over.

Minpunten

• Vaak onvoldoende vakkennis bij medewerker
  • Zeer slecht bereikbaar
  • Soms niet de goedkoopste.

Beste Isamax,

Bedankt voor uw review. We vinden het jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden over ons bent.
We zijn ervan op de hoogte dat wij niet altijd optimaal bereikbaar zijn. We hebben hiervoor maatregelen getroffen om onze klanten weer de service te kunnen bieden die zij van ons mogen verwachten. We hopen u de volgende keer sneller van dienst te kunnen zijn.
Wij bieden inderdaad de laagste prijs garantie, waar wel wat voorwaarden aan vast zitten. Meer informatie daarover leest u hier: https://www.bax-shop.nl/laagste-prijs-garantie
Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij het graag.

Rutger 22-01-2017 Via de website gekocht

Mandolinesnaren

Tja, wat wil je eigenlijk nog meer. Ik heb twee setjes mandolinesnaren aangeschaft bij Bax. Goede kwaliteit tegen een meer dan redelijke prijs en snelle verzending. Ruim assortiment ook, wat voor mij, als liefhebber van wat minder alledaagse instrumenten, echt een pré is! Ik ga de winkel onthouden. Dat scheelt heel veel zoeken! Duimpje!

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Eerlijke prijzen

Mommers 21-01-2017 Via de website gekocht

Uistekende service

Breed aanbod met goede service. Projectiescherm ontvangen en goed op de hoogte gehouden van de status. Prima prijs stelling op de producten, zeker aan te bevelen

richard 21-01-2017 Via de website gekocht

slechte service bij weigeren pakket

op 6 januarie 2017 heb ik iets besteld bij bax-shop.nl maar ik had achteraf besloten om het te annuleren en ik mocht het pakketje weigeren aan de deur,zo gezegd zo gedaan,de eerste bezorger wilde het niet mee terug nemen want hij mocht het zogenaamd niet mee terug nemen en stond er op dat ik het pakketje aan nam maar ik bleef voet bij stuk houden en bleef het weigeren....oke dat had ik gehad DACHT ik....2 dagen later werd het pakketje weer aangeboden maar nu door een andere bezorger,ik weer het het pakketje geweigerd,en nu ligt het pakketje al anderhalve week in het sorteer centrum als ik track&trace moet geloven....ik heb vandaag contact gehad met bax en die vertelde mij dat ( Het pakket zal volgende week bij ons terugkomen en dan wordt het geld direct naar je overgemaakt. ) dan is het pakketje dus al bijna 3 weken onderweg en voor dat ik dan mijn geld retour heb duurt dan nog eens 3 werkdagen....dit kan toch niet bax? dat het bedrijf wat jullie pakketjes bezorgd er zo een rommeltje van maakt wil toch niet zeggen dat jullie je klanten laten wachten op hun geld? wie weet duurt het langer dan een week....dat het pakketje al anderhalve week op het sorteer centrum ligt daar kan ik toch niks aan doen? dat is iets tussen jullie en de bezorger ( fadello )....

Beste Richard,

Hartelijk dank voor uw review. Inmiddels hebben wij u het geld teruggestort en heeft u uw aankoopbedrag terug mogen ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het lange wachten op de afhandeling van uw geweigerde zending. Wij lossen het verder intern op.
Indien u nog vragen heeft, dan horen wij deze graag van u.

R H 21-01-2017 Via de website gekocht

Slechte levering

Bestelling geplaatst op kerstavond en tot op heden nog niets ontvangen. Heb bij de fabrikant gevraagd of ze voorraad hebben en dat hebben ze.
Bax geeft aan dat het niet meer te leveren Is. ....

Minpunten

• Telefonisch slecht bereikbaar
  • Service

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review. Graag kijken wij met u mee waarom u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. We kunnen het goed begrijpen dat het vervelend is als u lang aan het wachten bent. Wilt u uw ordernummer sturen naar webcare@bax-shop.com ? Dan gaan we voor u aan de slag.

Gerrie 20-01-2017 Via de website gekocht

Bestelling zoek en bij Bax maakt niemand zich er druk over

Slechte onbetrouwbare zaak donderdag een gitaar besteld en nu maandag nog niets ontvangen en de bestelling schijnt zoek te zijn , en dat is nu ineens mijn probleem geworden

Beste Gerrie,

Bedankt voor uw review. Namens Bax-shop onze welgemeende excuses dat uw bestelling niet tijdig is geleverd. Gezien onze late respons hopen we dat u inmiddels uw bestelling heeft ontvangen. Mocht dat niet het geval zijn, wilt u dan een e-mail sturen naar webcare@bax-shop.com ? Tevens willen wij ook kijken voor een compensatie.

Gert Kuijpers 20-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop: Gretsch Renown Walnut Black Fade drums

De keuze voor Bax is al snel gemaakt. Goede prijsstelling, snel voorradig , aflevering de zelfde dag zonder extra kosten ! Niet tevreden over product men zoekt naar een altenatief of snel het aankoopbedrag weer op je rekening.

Pluspunten

• grote direse voorraad
  • snelle aflevering
  • Correcte after sales

Marcel 20-01-2017 Via de website gekocht

Prima webshop

Bax-shop is een uitstekende webshop, de site is duidelijk en overzichtelijk. De aanschaf van het product verliep snel en je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de bestelling.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • iDEAL betaal mogelijkheid
  • Snelle levering

gerard 20-01-2017 Via de website gekocht

Geluid aankopen

De prijs kwaliteit verhouding is hoog in het vaandel ook als je het product goedkoper tegenkomt dan zonder meer krijg je het product voor dezelfde prijs, ook de adviezen zijn eerlijk en word goed uitgelegd als je er even niet meer uitkomt.

Pluspunten

• snelle levering
  • Goede adviezen
  • geen problemen met terug sturen

Minpunten

• telefonische bereikbaarheid is slecht

Hub 19-01-2017 Via de website gekocht

Bax-Music

Goede wijn behoeft geen krans. 100% service.
doen wat ze beloven en 100% kwaliteit, overal aan te bevelen.

Edo 19-01-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Geweldige service en fijne winkel

Aardige mensen, goed assortiment en prima prijzen. Verstand van zaken. En doen niet moeilijk bij omruilen. Online ook prima voor elkaar. Snelle verzending.

Pluspunten

• Vakkennis
  • Assortiment
  • Vriendelijke medewerkers
  • Omruilen

Annette 19-01-2017 Via de website gekocht

Verzending slecht

Extra betaald om sneller te laten verzenden uiteindelijk niet gelukt. Op mails dat ik daarom een terugbetaling wil word gewoon niet op gereageerd. Gaat natuurlijk maar om een paar euro. Maar bied het dan ook niet aan!

Product zelf was prima.

Beste Annette,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat er wat problemen omtrent de levering is ontstaan. We willen u hierin graag compenseren. Kunt u uw ordernummer op webcare@bax-shop.com sturen? Dan kijken we wat we voor u kunnen betekenen.

Desiree 19-01-2017 Via de website gekocht

Online kopen door een goede productomschrijving is fijn

Grote keuze aan artikelen, voor kleine dingen net te ver weg om zelf voor te gaan rijden, en door goede productomschrijving, ook voor de kleinere producten weet je wat je verwachten kan. Met eigen bezorgdienst snel geleverd, verbaasd dat tegenwoordig zelfs zelfde dag geleverd kan worden!

Pluspunten

• Hele snelle levering
  • Goede productbeschrijving

Jelle 19-01-2017 Via de website gekocht

Beste online muziekwinkel die er is.

Bax music heeft een geweldige klantvriendelijk website, product de volgende dag al in huis, was prima verpakt en voldeed volledig aan de verwachting.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Klantvriendelijk
  • Prima product ontvangen

Arco Scheepen 19-01-2017 Via de website gekocht

Goede catalogus, zeer ruim assortiment en goede leveringsmogelijkheden. Leveringen vinden op tijd plaats en zijn goed verpakt. Kortom: uitstekend

Roy Schepers 19-01-2017 Via de website gekocht

Al jaren klant. Na al die jaren nog steeds even tevreden.

- Snelle levering
- Goede klantenservice
- Redelijke prijzen
- Breed assortiment

Alleen maar goede ervaringen met Bax gehad.

Gary 19-01-2017 Via de website gekocht

Super!

Altijd goede kwaliteit en snelle levering! Heb er al verschillende dingen besteld. Altijd goed en nooit problemen!

Harrie 18-01-2017 Via de website gekocht

Goed geholen echter lang moeten wachten.

Onderdeel luidsprekerbox aangevraagd. Na ruim één maand pas antwoord, maar wel het juiste antwoord. Al met al goed geholpen, echter men mag toch eerder reageren.

Pluspunten

• goed geholpen

Minpunten

• lang (> maand) moeten wachten op antwoord

Beste Harrie,

Wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw onderdelenaanvraag. We zijn het er zeker mee eens dat u eerder reactie had moeten ontvangen. We hopen u de volgende keer wat sneller en weer goed van dienst te kunnen zijn.

henk 18-01-2017 Via de website gekocht

mijn bestelling

makkelijke webside en alles makkelijk te vinden en de levering ging ook goed, was slecht weer maar toch gewoon gebracht op de afgesproken tijd toppertje in deze tijd

Pluspunten

• goed
  • overzicht

Baltussen 18-01-2017 Via de website gekocht

yamaha keyboard

Jammer dat we er als beginneling nog niet veel mee kunnen omdat er geen nederlandstalige beschrijving bij zit.

Minpunten

• geen nederlandstalige beschrijving

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw aankoop en review bij Bax-shop. We begrijpen dat u wat problemen ondervindt met uw keyboard. Mocht u hulp nodig hebben, dan staan onze productspecialisten voor u klaar. Neem gerust contact met ons op! Op www.bax-shop.nl/contact vindt u onze contactgegevens.

Gerben Sinnema 18-01-2017 Via de website gekocht

Guitaar gekocht: voortreffelijk!

Zeer snelle levering van een mooie gitaar met toebehoren. Voorlichting op site perfect. Met grote zorg ingepakt en verzonden. Kortom, 100% tevreden.

Glenn 18-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snelle en goeie service.

Specialisten nemen de tijd voor je en leggen alles heel goed en begrijpelijk uit en geven je goede raad. Snelle service. Heel betrouwbaar.

Nikki Kiekens 18-01-2017 Via de website gekocht

Beste service, beste prijzen

Als ik een product wil kopen, surf ik altijd eerst naar Bax. Ik weet gewoon dat zij de voordeligste prijs gaan bieden. Bovendien bieden ze een strakke klantendienst aan die kort op de bal je vragen beantwoord en je problemen oplost. Ook de levering van de producten gebeurt stipt. Alles wordt zorgvuldig ingepakt en ik heb nog nooit schade aan een product gezien. 10 thumbs up for Bax!

Pluspunten

• Erg goede klantendienst
  • Zeer snelle levering
  • Altijd goed beschermd ingepakt
  • Beste prijs

R.R,Jeuring 17-01-2017 Via de website gekocht

top kwaliteit voor lage prijzen

top materiaal voor een superprijs
zeer snelle levering van de order.
alles is van super kwaliteit en zeer degelijk uitgevoerd.
beter dan ik zelf had verwacht.
had besteld om iets uit te proberen dus ging voor lagere prijs ipv meteen veel geld uitgeven voor merkmateriaal.
nu meerdere dingen besteld en alles van zeer goede kwaliteit. alles supersnel geleverd.

Pluspunten

• lage prijzen
  • b merken met a kwaliteit
  • supersnelle levering

Kim 17-01-2017 Via de website gekocht

Geen tijdige levering.

Uw beoordeling
2 dagen te laat geleverd. Dag 1 hele avond gewacht op avondlevering. Toen update gekregen via track en trace dat er iets mis is gegaan en volgende dag levering tussen 18:00 en 22:30 zou plaatsvinden. Weer hele avond voor niets thuisgebleven...zelfde verhaal... Dag 3 rond 22:00 wel levering. Bax gaf zelf geen reactie bij navraag. Amateuristisch!

Beste Kim,

Hartelijk dank voor uw review. We kunnen ons goed voorstellen dat het niet leuk is dat u drie avonden op uw pakketje heeft moeten wachten. Onze excuses voor dit ongemak. Graag willen we voor u nakijken waarom de bezorging deze vertraging heeft opgelopen en kijken we graag voor een tegemoetkoming. Kunt u uw ordernummer mailen naar webcare@bax-shop.com ?

arthur 17-01-2017 Via de website gekocht

Super winkel

Bax is een onderneming die snel kan handelen qua levering en beschikt over technische know how waardoor je er met al je vragen terecht kunt! Dus al met al een super service en levering.

Esther 17-01-2017 Via de website gekocht

Alleen maar lof

Nooit slechte ervaringen gehad met Bax, al heel vaak iets besteld. Levering is snel, website duidelijk en de service in de winkel in Goes is super. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Dit is een echte aanrader!

Pluspunten

• snelle levering
  • gratis verzending boven €50,-
  • goede service
  • duidelijke website
  • uitgebreid assortiment

Minpunten

• geen vestiging in midden Nederland

Juul Scheren 17-01-2017 Via de website gekocht

Superlevering en goede prijzen

Op zaterdagmiddag een elektronisch drumstel met toebehoren besteld. De maandag erna levering tussen 18.00 en 22.30 en dit was ook zo. Ideaal ivm mijn werk. Al eerder bestellingen gedaan en deze waren ook altijd netjes op tijd.

• veel leveringsopties

Minpunten

• vaak bepaalde artikelen niet op voorraad

Ben 17-01-2017 Via de website gekocht

Fender Champion 40

Hebben alles op muziekgebied, wat het surfen door het net niet nodig is. Duidelijke uitleg van wat je koopt.
De site vindt ik heel gebruikersvriendelijk wat het makkelijk maakt om te winkelen.
En dat er op Zondag ook geleverd word.

Pluspunten

• Snelle levering ook op Zondag
  • Via mail loopt contact snel
  • Bij klachten telefoonisch bereikbaar