Bax Music - Reviews & Ervaringen

8,6 Lees 12021 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Veilig en betrouwbaar bestellen tegen gegarandeerd de laagste prijs? Dat kan bij Bax Music, de (web)winkel voor Licht, Geluid, DJ Gear en Audio/Video en Muziekinstrumenten. Bestel online of bezoek onze winkels in Goes, Rotterdam of Amsterdam. Op werkdagen vóór 23:00 uur besteld, is morgen uw bestelling in huis! Bax Music heeft een grote voorraad en altijd actuele voorraadstatus meldingen online. Bax Music is volwaardig Thuiswinkel.org lid en beschikt over de meest uptodate SSL-verbinding, zodat u onbezorgd kunt winkelen en verzekerd bent van een veilige verbinding. Bax Music: We Support Your Stage!

Deze score is berekend op basis van 844 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rosita 28-11-2020
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Indien ik iets bij BaxShop bestel is er altijd snelle levering waarbij er goed gecommuniceerd wordt. Daarnaast vind ik Bax Music ook betrouwbaar. De kwaliteit van de spullen is goed, evenals de levering zoals eerder vermeld.

De site is overzichtelijk verdeelt in verschillende categorieën waardoor je makkelijk kunt vinden wat je nodig hebt.

Als ik de site op mijn telefoon gebruik en er bijvoorbeeld vier pagina's te zien zijn kan ik vaak alleen de eerste pagina bekijken, de rest niet. Indien ik dit op mijn laptop probeer heb ik nergens last van. Ik heb overigens een Android telefoon waarop ik Google Chrome gebruik. Tot dusver ben ik er nog niet achter gekomen waaraan dit kan liggen.

Erwin 27-11-2020

Website is netjes en heel overzichtelijk. Veel producten hebben er zelfs eigen filmpjes bij. Ook de prijs is doorgaans erg goed. Bezorging uitermate netjes. Product was de volgende dag al aanwezig. Product werd netjes in een superstevige overdoos verpakt en voorzien van extra beschermingsmateriaal. Voor muziek gerelateerde producten kijk ik eigenlijk nergens anders meer.

Albertinho 27-11-2020

Bax shop is een prettige zaak met een grote keuze in het assortiment voor de veeleisende muzikant. Het correcte personeel is zeer behulpzaam en terzake kundig.ze denken mee in de vraagstelling van de klant en hebben daarvoor de juiste product.

Awi Nunda 27-11-2020

Vaak keurig de volgende dag in huis, hier maakt Bax echt het verschil mee, tevens is het assortiment op producten wel het beste van heel Nederland.

Jivey kievit 27-11-2020

Heb deze dj switch meer als lichtschakelaar gekocht en hij werkt perfect ben er erg blij mee kan niks slechts bedenken ontzettend goede aankoop zeker een aanrader voor de bedroom dj

M. Jamin 27-11-2020

Mijn artikel werd zeer snel geleverd en is van hoge kwaliteit voor een heel klein prijsje. In een woord: GEWELDIG!!!

Merlijn 27-11-2020

Ik vond een erg prettige website. Voor een voordelige prijs kreeg ik precies wat ik verwacht had!

Tineke Wilms-Ververgaert 26-11-2020

Duidelijk webshop, bestellen gaat gemakkelijk! Uiterst vriendelijke en duidelijke mail ter bevestiging.
Snelle levering. Goed verpakt. Ik ben OPTIMAA

Axelfolie 26-11-2020

Tja wat kun je niet vertellen.
super site die bax music.
Goede service en als je een vraag heb zijn er altijd specialisten die je van een goed antwoord kunnen voorzien.
Mensen met passie voor producten en muziek, die plezier hebben, om de klanten te voorzien van alle info.
Daarnaast zijn de producten die je besteld van goede kwaliteit , en snelle levering.
Een echte aanrader.
De Stagg GDC-6 gitaarstatief/koffer is een echte topper.
stevig en degelijk ziet er pro uit.

Frank 26-11-2020

Nieuwe Piano besteld, gebruikte gekregen. Slecht verpakt, los in de doos.
Reactie van Bax:"Met bijbetaling van een paar honderd euro sturen we u een andere piano".
Officiele reactie van Bax-shop.nl 27-11-2020

Beste Frank,

We hebben ook op jouw bericht via Trustpilot gereageerd. Indien we nog iets voor je kunnen betekenen, neem dan gerust contact op.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Martie van Loon 26-11-2020

Setje goede gitaarsnaren! Na een dag in huis. Prima. Ik kan deze winkel aanbevelen bij anderen.

Ericv12 26-11-2020

Snelle levering, en ook het materiaal gekregen zoals omschreven. Van de klantenservice heb ik nog geen gebruik van gemaakt.

Ricardo 26-11-2020

Online bestellen en ophalen in deze winkel werkt prima! Verder is het product wat ik aageschft heb, FL studio 20, de perfecte DAW voor de beginnende producer. zeer blij mee!

Rob 26-11-2020

Bax-shop is gewoon een begrip voor muzikanten.
Uitstekende webshop. zéér uitgebreid aanbod. begrijpelijke omschrijvingen.
Ik ervaar een webshop bezoek alsof ik naar een lokale gitaarwinkel ga.
geen gezeik en gedoe, maar eerlijk advies op een 'ouwe jongens krentebrood' manier.
De verdere afhandeling van een bestelling is ook heerlijk snel en vakkundig.

Daan van Dalen 26-11-2020

Na een poosje met een geleende ukelele gespeeld te hebben, nu toch besloten er een te kopen, en wel de Cascha HH 2049 NL Premium Mahogany Tenor. Komt compleet met tuner gig-bag en beginnersboekje !
Binnen 24 uur werd hij geleverd, volledig in goede staat, inclusief een leuk beginners boekje met links naar vele gespeelde voorbeelden. Goede zaak ! Prima service van Bax
Een beginners ukelele met beetje hoge aktie, maar dat is wel goed voor je ontwikkeling van de frethand denk ik. Het instument heeft een mooie klank, persoonlijk heb ik de "hoge G" gelijk vervangen door een "lage G - snaar".(was ik aan gewend, en vind ik mooier klinken).
Na de uke getuned te hebben, kon ik spelen voor dagen zonder te moeten her-tunen. En nu maar oefenen. Is wat mij betreft een uitstekende koop geweest. Voor de beginner een absolute aanrader (en de prijs is een lachertje, slechts 70 euro) Fijn vind ook dat Bax zijn klanten steunt; problemen, een belletje lost e.e.a. wel op ! P.s.ik heb in het verleden bij dit bedrijf ook een keyboard gekocht; dezelfde goede service !
Bax, ik blijf bij je terugkomen !

Marco van den Bosch 26-11-2020

Zeer goede en klantvriendelijke winkel. Toen er onduidelijkheden met de bezorging waren zaten ze er bovenop.

Thomas Rave 26-11-2020

De koptelefoon voldoet ruimschoits aan mijn verwachtingen. Het is een degelijk, comfortabel product met een uitstekend geluid en het geld meer dan waard.

Tycho Wijnen 26-11-2020

Snelle levering, uitgebreid assortiment aan producten en een fijne en goed werkende webshop, voor mij de beste optie om online instrumetale aankopen te doen!

Frissen 25-11-2020

Overzichtlijke site met prima prijzen. Producten zijn goed verpakt en komen daardoor onbeschadigd aan.

Emma Sloots 25-11-2020

De levering van het product was heel snel en het product was goed ingepakt.
Ik heb gekozen voor Bax music omdat ik veel goede verhalen heb gehoord over de shop en zelf ben ik ook heel positief over het gekochte product.
De kwaliteit van het product is heel goed en de prijs is naar mijn mening niet heel hoog.
Er staat veel info op de site over hoe je moet stemmen en dat vind ik heel handig.
Op deze manier is het leuk om kennis te maken met een nieuw instrument.

Ik zou zo weer wat bestellen op deze site!

Patrick Lee 25-11-2020

Ik bestel al jaren bij Baxshop
Ze leveren altijd snel,op tijd en kwaliteit!

Davy B. 25-11-2020

Jullie krijgen van mij een 10 op 10!
Prachtig item en zeer snelle verzending!
Dank u wel!!

John 25-11-2020

Zoals gewoonlijk alles goed en snel geregeld bij Bax-shop.
Al vele jaren verschillende producten gekocht en nog nooit iets van
problemen mee gemaakt.
Super !!!

Bert 25-11-2020

Uitermate tevreden , ben al geruime tijd klant bij Bax. Mijn bestelling via de website geselecteerd, en afgehaald in de winkel. Dezelfde dag aan de slag met mijn nieuwe aankoop, top! Personeel is uiterst vriendelijk en ter zake kundig. Goed en snel geholpen.

Roy 25-11-2020

Alles wat Bax shop op de foto heeft klopt precies met wat je thuis krijgt. Super snelle levering en bijna alles op voorraad en volgende dag geleverd. Prima webshop waar ik al jaren tevreden klant ben

Yasmina 25-11-2020

Ik had deze shop al een paar maanden in het oog. Ik besloot om een gitaar te kopen op bol.com. Ik zag dat de verkoper bax music was en twijfelde er niet aan om te bestellen. Het product was 2 dagen te laat, maar na dat ik een mail stuurde kreeg ik al binnen een paar uur antwoord. Mijn pakket kwam super mooi verpakt thuis en ik ben nog nooit zo gelukkig geweest met een pakket.

Pieter Tak 25-11-2020

Op aanraden van de mannen van Bax bestelde ik voor mijn thuisstudio de UR44C audio-interface van Steinberg. Helaas krijg je dan als betrekkelijke digibeet ook de schurende opdracht het apparaat aan je computer te koppelen om via Engelstalige handleidingen en sites de software en installatie voor elkaar te krijgen. Niettemin, de helpdesk van Bax bleef geduldig mijn vragen doorspelen aan deskundige technici, zodat ik nu dit apparaat ten volle kan gebruiken. ‘No problemo’ voor Bax.

Reinoud 25-11-2020

Van de week wat besteld, netjes optijd gekomen en werkt allemaal top!
Eerder ook wel eens besteld, ging wel eens wat kapot door fabrieksfouten. maar dat is snel netjes opgelost. Bax denkt metje mee!

Djojopawiro 25-11-2020

Voor mijn zoontje heb ik een keyboard standaard en een piano bankje besteld. Alles ging volgens het boekje. Producten waren binnen 2 werkdagen afgeleverd. Voor wat betreft de producten, gewoon goed en degelijk!
Ziet er goed en luxueus uit. Tot op heden zeer tevreden met de aankoop en staat mooi in zijn kamer. Op naar nog meer bestellingen.

Richard 25-11-2020

Bax shop is een fijne winkel. Veel van de artikelen zijn op voorraad en de kwaliteit is super. Hetb19 innch rack dat ik bestelde was keurig op tijd.

A. Janssen 24-11-2020

Duidelijke en overzichtelijke site die een keus makkelijk maakt. Er zijn zoveel soorten...
Bij binnenkomst leek de fluit alleen donkerder dan op de foto. Het leek wel een andere fluit, maar dan een duurdere...
De klank is in ieder geval prima en hij was prima verpakt!
Aanrader.

Peter W 24-11-2020

Snelle levering, binnen 2 dagen. En zonder kosten ondanks de afmetingen van de grote doos.
Het betrof een "b-keus" flightcase die er net zo uit zag als op de foto's, dus een product zoals omschreven. Eigenlijk gewoon a-kwaliteit dus voor een b-prijs.

B. Janssens 24-11-2020

Bax Music was mij al bekend vanuit de tijd dat ik nog actief was als bassist. Dit was ook de reden dat ik voor de aanschaf van de Yamaha PSR-SX700 keyboard op hun site ging kijken. De afhandeling van de bestelling en de manier waarop zij hebben gereageerd op de verlate levering (die overigens niet aan hen lag maar aan het vervoersbedrijf) was zeer professioneel en van grote klasse!

Björn 24-11-2020

Goede volledige levering, netjes ingepakt. De pakketdienst was te laat, maar dan kon Baxshop niks aan doen. Zeer breed assortiment hebben ze altijd, heel fijn.

Remy 24-11-2020

Eén aankoop gedaan bij Bax Music, op basis van deze ervaring is het een betrouwbare winkel met veel keuze en te bezoeken filialen. Ik kan niet beoordelen of de belofte van “Vóór 23 uur besteld morgen in huis” altijd wordt waargemaakt, bij mijn bestelling ging dat mis via DHL.

Robin Boltjes 24-11-2020

Deze mooie hoofdtelefoon is zo ontzettend handig vooral als je een lichamelijke beperking heb is het heel handig om zelf op te zetten.
En qua geluid van deze hoofdtelefoon klinkt erg professioneel

Creamundi 24-11-2020

Beoordeling levering Baxshop
Ik heb een onderdeel dat normaal gesproken niet los te verkrijgen is, toch via Baxshop kunnen bestellen. Dit heb ik gisteren in goede orde ontvangen. Daarnaast had ik wat technische vragen over de loopstation rc505 Er is alles aan gedaan om mij goed van dienst te zijn. Producten zijn goed, compleet en snel (ondanks COVID) ontvangen. Enige aanmerking, jammer dat ik niet alles in één bestelling kon regelen i.v.m. een aparte bestelling vanuit het buitenland.

Tim S. 24-11-2020

Recent geleden bestelde ik bij Bax-Music de Focusrite Scarlett i4i USB audio device.
De overzichtelijke webshop gaf mij alle details waar ik naar zocht, dit maakte het verder zoeken overbodig. De super snelle levering samen met de plezierige shop beleving maken Bax-Music voor mij de plek voor aanschaf van mijn audio apparatuur en benodigdheden.

Peter 24-11-2020

Groot assortiment, snelle levering, correcte afwerking. Mijn enige punt van kritiek is de gebrekkige verpakking waarin het bestelde product (gitaarversterker) arriveerde, al lijkt alles in orde.

B. Bijlhout 24-11-2020

Zeer uitgebreid assortiment en snelle service. Zelfs toen een artikel na een paar weken stuk ging is dit heel netjes opgelost. Ik heb inmiddels vaasje via Bax besteld, altijd naar tevredenheid.

hans Q 24-11-2020

Regelmatig spullen gekocht en uitstekende levering. Zelfs items die out of stock waren werden vlot nabezorgd. Niet altijd dd goedkoopste maar wel een van de snelste. En een zeer breed assortiment.

Jori 24-11-2020

Alles word snel geleverd en heb nog nooit problemen gehad met de dingen die ik hier besteld heb! Keep it up!

Jelle 23-11-2020

Supersnelle levering en compleet geleverd.
Top service, en ik ben ook vooraf de bestelling telefonisch goed geholpen!

Musicfan 23-11-2020

kocht bij Bax een b
Beyer Dynamic dt770
Helemaal top perfect geluid.
Ook Bax is super bedrijf, prima prijzen en supersnelle levering

John 23-11-2020

Alles voor de muziek liefhebber voor betaalbare prijs en fantastische service
echt een aanrader !

Jay 23-11-2020

Onlangs had ik de Cascha EH3953 (ukelele) besteld en ik heb er absoluut geen spijt van! Voor een goedkope prijs kan je goed ukelele leren spelen met mooi geluid.
Daarnaast was de levering snel, waardoor ik gelijk aan de slag kon!
Zeker een aanrader en een dikke 9/10.

Willems Rene 23-11-2020

Prima toestel, werkt zoals we gewoon zijn van Denon echt een aanrader ! Snel en goede levering van Bax music !

Ina de Munnik 23-11-2020

Was makkelijk te vinden laptopstandaard voor onze dochter, zelf hebben ik het al heel lang en is superhandig te gebruiken.
Is handig besteld en ontvangen bij bax music

Tamara 23-11-2020

Snaren besteld voor onze klassieke gitaren. Product omschrijving is duidelijk. En we kunnen weer lekker spelen. Service is goed en goede bezorging op aangegeven tijd. Al met al top!

Daan verkleij 23-11-2020

Eerder bij baxshop deze plugs afgenomen en zeer te spreken over de kwaliteit, buiten dat een top service en snelle levering. Al met al een top bedrijf en ga in de toekomst zeker meer bij ze bestellen.
Daan verkleij