Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Piet 15-04-2022

een paar microfoonstatieven besteld, en kreeg er gratis draagtassen bij! prima geregeld, en snel geleverd!

Erik 15-04-2022

De site is heel overzichtelijk en duidelijk. Ik had nog een aanvullende vraag en ik werd via de chat functie direct te woord gestaan en goed geholpen. Vervolgens heb ik het product besteld en deze werd op de door mij aangegeven dag bezorgd. Allemaal prima geregeld en ik ben dik tevreden!

Emiel Rutten 15-04-2022

Omdat Bax Music bijna alles in huis heeft voor de muzikant is het ideaal om ook daar je spullen te bestellen. De keuze is dan ook enorm. Daarbij komt nog dat je bij eventuele vragen altijd een deskundig antwoord krijgt. De medewerkers denken echt met je mee. Ik heb al vaker bij Bax Music besteld en ben tot nu toe zeer tevreden. Wat ik ook belangrijk vind is dat de prijs kwaliteit verhouding dik in orde is. De bestelde spullen zijn altijd netjes verpakt en worden keurig op tijd geleverd. Het gevoel dat er altijd een oplossing is, bij b.v. een verkeerde keuze of bij een probleem met een defect artikel, zorgt ervoor dat je met een gerust hart bij Bax Music kunt bestellen. Het komt hoe dan ook altijd goed. Kortom samengevat, Bax Music is een top bedrijf.

Joey van Weersch 14-04-2022

Gisteren de Pioneer DDJ-400 tas besteld en vandaag bezorgd! Helemaal blij mee. Ben altijd tevreden met de bezorging van Bax-music👍🏻

L. van Beurden 14-04-2022

Gisteren een BAX cadeaubon besteld, vanmorgen al bezorgd.
Top !!, zeker als je een last minute cadeautje nodig hebt.
Al eerder iets bij BAX besteld en kreeg professionele uitleg en vriendelijk advies.
Zeker voor herhaling vatbaar !!

Orlando Markusse 13-04-2022

Mooie en nette winkel. De service is er ook super goed en ze verkopen kwalitatief goede spullen. Zeer blij mee!

Nick 13-04-2022

Uiterst kundig bedrijf . Bestellingen worden correct en snel uitgevoerd. Ook de contacten met het bedrijf verlopen makkelijk , wordt op tijd geleverd. Afspraken worden nagekomen. Top bedrijf.

Renso 13-04-2022

Webshop heeft een groot assortiment, besteld voor 23.00 is ook echt morgen in huis .

Ronaldb 13-04-2022

Mn eerste bestelling verliep soepel en vlot. Prima advies gehad en de keuze is reuze bij Bax.
Ondanks de webshop is het fijn dat BAX ook gewoon winkels heeft waar je binnen kan lopen.

Yunus 13-04-2022

I have shopped from many music shops before, but I have always had problems with trust. I've shopped twice from Bax Music so far, my heart was really comfortable and I got very high quality products. employees were very polite and warm. Although I do not know Dutch, we somehow got along.

Gaby 12-04-2022

Duidelijke omschrijving van het product,
Leuk en informatief filmpje op internet, gewoon een goed gevoel! Goede en vlotte levering en top prijs kwaliteit verhouding.
Al met al meer dan tevreden.

Bert 12-04-2022

Goede webwinkel, prima prijzen en snelle verzending.
Kom zeker weer terug voor andere (grotere) bestellingen.

Tecterra 12-04-2022

Zo wil je als klant behandeld worden. Prima website, snelle levering, goede communicatie. En als er eens iets is, dan staat Bax-shop klaar om het op te lossen. Uitstekend!

Bax Music 12-04-2022

na een goed advies ben ik zeer tevreden over dit product. het is een stabiele standaard uitgevoerd en in combinatie met de tablet houder een mooie set.

Jan van den Hogen 12-04-2022

Niet alleen voor de prachtige gitaren kun je meer dan uitstekend bij Bax terecht, maar al die gitaren hebben kabels, pedalen, stemapparaten en dergelijke nodig. Het grote voordeel dat ik bij Bax Music Shop ervaar, is dat ook van de belangrijke kleine dingen een geweldig en uitgebreid assortiment aanwezig is, en tegen zeer schappelijke prijzen. Misgrijpen is me nog nooit overkomen en tja, ook die kleine dingen zijn in mijn muziekwereld een belangrijk onderdeel van mijn totale muzikale beleving.

ferdinand enters 12-04-2022

je wordt zeer goed geholpen bij het uit zoeken van je apparatuur, ga zo door en hou het hoog want dan kom je goed in de markt te recht daar om het hoge cijfer

E. de Brabander 11-04-2022

Bax Music denkt met je mee ! Hamgam Majid drum gekocht !!
Ik had bij Bax music geïnformeerd naar de Hamgam Majid drum. Deze is nergens op voorraad leverbaar en heeft een wachttijd van 21 weken.
In de mail had ik gevraagd of Bax mij wilde laten weten zodra zij een Hamgam kunnen leveren. Ik kreeg direct antwoord dat zij mij op de hoogte zouden houden en 2 weken later was het bingo. Ik kon een Hamgam van Majid bestellen!!! 2 dagen later had ik hem in huis.
Top Bax Music !!
Van mij een dikke 10

Ed Minkman 11-04-2022

Fijne winkel en website en professionele medewerker sters. Correcte en snelle zending goed verpakt en onbeschadigde leveringen en goede prijs kwaliteit verhouding.

Ervaring wederom best goed! 11-04-2022

Gewoon weer een goede afhandeling en levering gehad.
Spullen netjes verpakt voor een schokvrij transport.
Bax is gewoon top!

Chris 11-04-2022

In één woord: Geweldig. Als beginnend gitarist weet ik niet waar ik op moet letten bij de aankoop van een gitaar en toebehoren. In Bax shop kreeg ik alle tijd en ruimte om vragen te stellen en verschillende gitaren te proberen in een van de geluidsdichte ruimten. Behulpzaam personeel en uiteindelijk met een hele fijne gitaar en versterker weer naar huis vertrokken. Bedankt Bax shop!!

Roy 11-04-2022

Goede service en heldere antwoorden op mijn vragen. Ook genoeg mogelijkheid om apparatuur te testen in de winkel. Top!

Jans Polling 11-04-2022

Ik heb al vele bestellingen geplaatst bij Bax Shop en altijd verbaasde mij de prijs-kwaliteit verhouding. Je krijg prima spullen voor een hele nette prijs. en die enkele keer dat er iets fout ging was de service uitstekend en werd alles binnen no time opgelost.
Kortom: Betrouwbaar, snel en goes.

Adriaan 11-04-2022

Uitstekend verpakt, juiste artikel en snelle levering... kortom weinig om over te klagen prima in orde.

Timo 11-04-2022

Wederom goede service. Ik blijf elke dag op de Website kijken of er nog leuke aanbiedingen zijn en die zijn er veel bij BAX. Geweldige all in one music store. BAX is simply the best!

Den zwarte kater bar 10-04-2022

Hierbij online mengpaneel gekocht , maar bij bezorging en uitpakken miste ik een knopje , alles netjes weer ingepakt en rit gemaakt naar goes , wat een top service en aardige medewerkers , tevens lekkere koffie met afhandeling vh defecte mengpaneel geen probleem omgeruild voor een nieuw exemplaar , echt een aanrader , kom zekers nog terug als ik wat audio nodig heb zeer goeie vriendelijke service , echt een top zaak