Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Cor 20-07-2021

Zeer goed alltijd alles netjes geleverd en op de afgesproken tijden top producten en een goede service

Jacobientje 20-07-2021

Goede website die uitstekende producten levert die zeker concurrerend zijn ten opzichte van andere leveranciers. Hoe de klantenservice werkt, weet ik niet……. en dat is een goed teken!

Erick 20-07-2021

Eindelijk had ik een lijstje gemaakt van wat ik zoal nodig had, en de bestelling geplaatst, van plectrums tot standaards voor gitaren en een microfoon. De bestelling verliep soepel en was mooi op tijd geleverd.

BELLEMANS August 19-07-2021

Bij Bax Music vindt iedere muziekliefhebber wel iets naar zijn zin . Het heeft een enorm gamma , snelle levering , een goede prijs en goede service , en dat alles onder één naam.......... Bax Music , mooi niet ?

Rogier 19-07-2021

Prijs voor het product en het verzenden was het meest voordelige wat ik kon vinden. Snel en goed verzonden. Top service!

Ivo 19-07-2021

Zoals altijd zeer tevreden met bax-shop, snelle en zeer betrouwbaar website.

zoek je kwaliteit voor musici? 19-07-2021

Voor een kwaliteitsassortiment voor muziek maken moet je echt bij Bax zijn. Een uitgebreid assortiment en snelle levering. Een aanrader

Robert 19-07-2021

Al meerdere spullen gekocht bij bax shop, bij vragen word je goed geholpen. Al met al zeer tevreden

Bas 19-07-2021

Werkt goed en snelle levering.
Alleen zo slecht dat de doos zo groot moet. had ook via een envelop gekund. Scheelt ook heel veel kosten.

Arno 18-07-2021

Goedendag
We hadden 2 Pioneer 500 gekocht en bij een was de start knop na een paar keer stuk.
Contact op genomen met baxshop en we konden gelijk een anderen ophalen.
Ze hebben dit netjes afgehandeld
Mvg Arno

Willem 18-07-2021

Super leuk en fijn keyboard, gekocht voor mijn kleinzoon. Goed verpakt afgeleverd.
Hij is er dol op want hij wou een piano voor zijn verjaardag. Zeker de microfoon er bij is het nu dolle pret.
En mee zingen met de voorgeprogrammeerde liedjes.
Ook een hooftelefoon en Keyboard statief gelijk erbij genomen wat totaal een heel leuk setje is.
Complimenten voor Bax voor de goede service wat ik al jaren waardeer.

Martin 17-07-2021

Ik ben verbaasd dat je voor de prijs van een simpele lunch een prima gitaar kan kopen! Goed verpakt afgeleverd ..wel een stemapparaatje erbij besteld ..plektrum is ook handig..super aankoop

Pepijn de Bruijn 17-07-2021

Erg blij met de levering van bax shop. Ze zijn erg klantvriendelijk en staan je graag te hulp. De klantenservice is dus erg goed!

Cor 16-07-2021

Snel en goede service. Ruime ruilmogelijkheid. Klantenservice zou iets vlotter kunnen reagerenş

noah 16-07-2021

producten beschadigd geleverd.
veel langer dan verwacht moeten wachten.
een van de producten waren niet eens in de levering toen die aankwam.

Naftali 16-07-2021

De beschrijvingen van de producten kloppen, en er is bij mij nog nooit vertraging geweest bij de bezorging.

De return policy is ook vergevend, en baxshops klantenservice is goed bereikbaar als je product niet werkt en een refund/vervangend product wil.

Zelf heb ik sins 2017 twee microfoons, 2 interfaces, een microfoon arm, en een koptelefoon gekocht bij baxshop, en alles werkt nu nog. Ik heb slechts een product terug gestuurd, een interface, omdat ik mijn oude interface beter vond (maar er was niks mis met het product).

Als je audio gerelateerde producten koopt is bax een goede plaats omdat je weet dat je goede service kan verwachten als er wat is.

Rob Coster 16-07-2021

Super goede service. Top producten, snelle levering. Wat er op de site beschreven staat is wat ze doen en de beschrijvingen van de producten komen perfect overeen met de werkelijkheid. Vaak goede deals, de ideale partner voor newbies en professionals in de muziek.

Tonnie Jansen 16-07-2021

Bax Music heeft mij al jaren voorzien van apparatuur en onderdelen, zodat ik probleemloos optredens kon verzorgen.
Nooit problemen gehad en altijd snel geleverd.
Het is een top bedrijf.

Gr. Tonnie Jansen

P.Wijler 16-07-2021

Ruime keus, snelle levering en ook goede keuze uit diverse betaalmethoden.
Service ook prima. Enige waar ik over zou kunnen klagen is dat er elke keer bij de bestelling een envelop zit met reclamefolders, waaronder ook voor een loterij en drankhandel. Dat is niet alleen maar paperverspilling maar ii zie het ook als onwenselijk, reclame voor drank en gokken, en ik zou graag zien dat ze daar mee stoppen. Verder ben ik dik tevreden over Bax.

Roald 16-07-2021

Ik heb een kalimba besteld bij Bax Music voor haar verjaardag. De prijs was redelijk en bezorging was perfect. De kalimba werd geleverd in een goed beschermde doos, zelfs met extra kortingsfolders! Toen ik de kalimba voor het eerst in mijn handen had, wilde ik hem eigenlijk gelijk al niet meer weggeven. De kwaliteit was veel beter dan ik verwachtte en het geluid was bijna hemels. Mijn vriendin was er uiteindelijk erg blij mee, en zelfs haar vriendinnen hebben er nu al weer eentje besteld! Kortom, mijn bestelling was perfect, er was helemaal niets op aan te merken!

Andre 15-07-2021

Bax heeft een goed assortiment aan muziekapparatuur tegen prima concurerende prijzen. Snelle en correcte levering, goed verpakt in een robuuste doos.

Rene 15-07-2021

Ik was met spoed op zoek naar een specifieke voeding.
Nergens te vinden. Toch even bij bax gekeken en ….
Yep! Gewoon op voorraad!!
volgende dag netjes geleverd: klasse!

Jelle 15-07-2021

Het aanbod aan producten van Bax is goed. Het is ze echter alles aan gelegen om meer aan je te slijten dan je nodig hebt ("had u ook gedacht aan deze totaal overbodige plectrumhouder?") en te overladen met mailings waar je niet om hebt gevraagd. Een kleine bestelling (set snaren €11,95) dat makkelijk in een enveloppe past (verzendkosten €0,96) wordt verzonden voor €4,95 want dat moét in een doos. Dat zal wel bij de inpakafdeling een handeling en daarmee wat aan bedrijfskosten en dus marge schelen, oftewel, alles voor de centen?
Officiele reactie van Bax-shop.nl 15-07-2021

Beste Jelle,

Dank voor je review. Niet fijn dat je onze mailing als onprettig ervaart, excuses voor het ongemak. Mocht je het willen dan kan je aangeven dat je deze niet meer wenst te ontvangen dan zullen we je afmelden. De verzendkosten die wij hanteren worden bepaald samen met de vervoerder, wij proberen dit zo marktconform te houden. We bieden onze klanten altijd de optie om een bestelling af te halen in een van onze shops, verzending is dan kosteloos. Mochten we je eventueel verder kunnen helpen dan zijn we zowel telefonisch als via de mail te bereiken. Je kan ons ook een appje sturen +31610192964 dan kijken we graag met je mee.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

William 15-07-2021

Duidelijke informatie over het assortiment op de website. Goede en duidelijke retourservice indien je die gebruikt.

Ben Beem 15-07-2021

Het is belangrijk om een goede leverancier te hebben van instrumenten en aanverwante artikelen. Die ook nog eens betrouwbaar is.
Bax een duim voor jullie