Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Cats On Keyboards 01-03-2022

Great experience overall, helpful customer service, helpful nice people in-shop. The only issue was DHL losing my package for a couple days which was not fun, but not really your fault.

Fred. 01-03-2022

Ik heb voor Bax-shop gekozen voor het assortiment en de bezorging thuis. De artikelen geleverd volgens afspraak.

J. Martens 01-03-2022

Enorme snelle levering, groot assortiment voor een fijne prijs. Wat je zoekt, dat hebben ze.

Stevy 01-03-2022

De bestelling, en de levering van de producten ging goed. En vlot. Producten had ik opgehaald bij een afhaalpunt.

Kevin 01-03-2022

Goede winkel met kwaliteitsproducten en een groot aanbod. Leveren snel en bieden nette service. Hebben ook goedkopere producten met iets lagere kwaliteit, kijk daarom zorgvuldig welke producten je nodig hebt voor jouw doel.

Erwin 01-03-2022

Al meerdere producten bij Bax besteld en steeds weer voor de laagste prijs die ik kon vinden. En de volgende dag in huis. Super winkel.

Leo 28-02-2022

Groot assortiment van producten met hoge kwaliteit, eenvoudig te bedienen website, stipte levering en perfecte verpakking. Kortom een tien met griffel

Robert Goeken 28-02-2022

Bax heeft een gigantisch assortiment, een prettige website en geeft handige tips zoals aanbevolen accessoires etc.

Yaela 28-02-2022

Goede duidelijke website met snelle service en levering! Ik zou hier zeker nogmaals producten bestellen.

Michel Roes 28-02-2022

Al sinds jaar en dag koop mijn DJ gear bij Bax. Altijd duidelijke communicatie en supersnelle levering. Nog nooit is er iets niet goed gegaan. Top bedrijf

Hans Visser 28-02-2022

Ik ben heel erg blij met mijn aankoop en als ik het opnieuw moest doen had ik dat zeker gedaan. Ik heb een basvesterker en kabels etc gehaald en die doen het prachtig. De levertijd was echt super en het kwam zoals beloofd.

johan 28-02-2022

alles netjes geregeld en geleverd en op de doorgegeven tijd TOP Bax een aanbeveling voor iedereen

Rhiannon 27-02-2022

This shop has an amazing selection of quality musical instruments, cheapest online retailer in my area with free and fast delivery. Only website I use for my guitars and accessories

J.de Nijs 27-02-2022

Betrouwbaar, concurrerende prijzen van producten, snelle levering, goede informatie over het verloop van de zending.
Kortom, een prettig bedrijf om daar klant te zijn!

Rene 27-02-2022

Hadden een draaitafel van Lenco besteld. Deze bleek echter niet goed te werken. Omdat de winkel in Rotterdam voor ons goed te bereiken was zijn we met de draaitafel daarheen gegaan. Wij werden direct geholpen en zij hebben terdege onderzoek verricht. De uitkomst bleek dat de draaitafel defect was. Er is door de winkel direct een creditnota gemaakt en zij hebben gelijk bij het centrale magazijn een nieuwe voor ons besteld. Deze is de dag erna bij ons thuis afgeleverd. Wij zij tot onze volle tevredenheid geholpen in de winkel.

Withy 26-02-2022

Perfecte geluidskaart Focusrite Scarlett 2i2 voor mijn PC voor mijn Fruity loops studio. Werkt zeer goed en werd snel geleverd :).

F. Hendriks 25-02-2022

Deze shop heeft een duidelijke heldere catalogus, wat ik zocht was snel en goed te vinden en te vergelijken. Product werd snel geleverd volgende dag al in huis.

Ronald 24-02-2022

Goede en mooie gitaren winkel ziet er top uit.
Bediening is top goede kennis van zaken en altijd vriendelijk.

Kom hier zeker nog vaak terug.

Tis ook dichtbij mijn huis.

Top !

Frans E 24-02-2022

heel vertrouwd en snelle service, bestellingen de volgende dag al bij je thuis

PhiL 24-02-2022

In het verleden had ik wat problemen met het account en de klanten service die het niet oploste waardoor ik o.a. al mijn baxcoins kwijt raakte. Ben toen maar opgestapt naar de concurrent. Maar nu geef ik ze weer een kans, echter zonder account maar als gast, want het spul dat ze aanbieden heeft toch wel wat.

Lars 24-02-2022

De afgelopen jaren heb ik vaker bij Bax besteld en ben nooit teleurgesteld. Goede productinformatie en correcte levering. En heel prettig dat er bericht komt wanneer een levering vertraagd is.

Cristo 24-02-2022

Bax really has a wide variety of products, and their service is excellent & quick. They are always my go-to shop whenever I need something music-instrument related.

Harry van den hoogen 24-02-2022

Overzichtelijke website
Heel fijne zoekfunctie
Alles wat je nodig hebt als muzikant is aanwezig
Snelle service en snelle levering
En goed advies

marcel 24-02-2022

Zoals altijd een prettige shop om in te bestellen.....goede service en snelle levering, pas geleden nog een product besteld .....naar rotterdam gereden om het product op te halen...goede uitleg en de juiste snoeren nog aangeschaft om het product te laten werken...top geregeld allemaal!!

Peter 24-02-2022

Gewoon een super winkel heb de laatste tijd voor veel geld gekocht van een buro microfoon statief koptelefoon enz.

Ik bel eerst voor de info en bestel ik een goed advies is het halve werk

Top winkel