Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Richard dH 11-10-2023

Prima en snel geholpen met een eerlijk advies om een speaker te laten maken of een nieuwe te kopen. Uiteindelijk toch een nieuwe gekocht.

Tom 11-10-2023

Het werd snel geleverd en ik kreeg precies wat ik had verwacht goede foto’s op de website

Caroline 10-10-2023

Prima zaak. Al diverse muziekinstrumenten en accessoires gekocht voor mijn pubers.

erwin 10-10-2023

mooie en duidelijke site, hulp bij gitaarkeuze is fijn, hoewel uitproberen beter is. de beloofde leveringstijd werd twee keer niet gehaald (steeds een dag later dan de site aangaf). bij mijn eerste bestelling kreeg ik de verkeerde gitaar. via de - zeer vriendelijke klantenservice - afspraak gemaakt, in afwachting of mijn bestelde gitaar nog boven water zou komen. echter werd die afspraak doorkruist met een email dat hij onvindbaar was en een tegoedbon van 25E, zonder verder overleg. hierna een tweede bestelling gemaakt, deze keer wel de goede gitaar en wederom een dag te laat.

zitbank voor orgel. 10-10-2023

Snel en eenvoudig online besteld. Item is van goede kwaliteit en belangrijk voor een goede prijs. Snel verzonden en ontvangen.

RMATRD 08-10-2023

As we speak ben ik de geluidskaart van Steinberg nog aan het testen. Mijn DAW ( digital audio work station) is Magix Music Maker Samplitude. De geluidskaart van Steinberg past er goed bij. Bij de geluidskaart wordt overigens een versie van cubase gratis meegeleverd. Ik heb de licenced versie van cubase dus ook maar gedownload en geinstaleerd..het werkt ..maar ik ben cubase niet gewend Ik zal binnenkort eens kijken wat je allemaal met cubase kan .wat niet met magix kan.. Waarschijnlijk zal ik altijd wel een magix music maker man zijn en zal vooral dat programma voor mijn muziek blijven gebruiken..dit is de eerste keer dat ik een externe geluidskaart op een laptob gebruik..de Steinberg geluidskaart is robuust en stevig...er zitten een aantal inputs en outputs op...ik neem vooral zang en gitaar op....en heb tot nu alleen de microfoon inputs gebruikt...voor de output heb ik tot nu toe alleen een koptelefoon gebruikt....er zitten nog andere outputs en inputs op het apparaat die vooral voor midi communicatie zijn .je kan dat allemaal zien en lezen bij de specificaties van de geluidskaart...met de steinberg geluidskaart worden de twee microfoon inputs gescheiden in een linker en een rechterkant..voor mij is dat nieuw en ik zie de meerwaarde er van in...ik heb nog niet alle analoge apparatuur in formatie gezet..met name heb ik er nog geen analoge mixers tussen gezet..voor zover ik al muziek met de steinberg geluidskaart heb opgenomen..kan ik nu al zeggen dat het voor mij een enorme verbetering is als we het over de kwaliteit can het ingangssignaal hebben ten opzichte van mijn eerdere configuraties..ik heb hoge verwachtingen van mijn binnenkort te produceren rock and roll album...ik vermoed dat ik nog niet alle extra mogelijkheden van een externe geluidskaart heb ontdekt en benun...voor degenen die eerdaags ook zo n steinberg externe geluidskaart aanschaffen..de geluidskaart krijgt een voeding van de usb poort van de pc of laptop...je kan de kaart ook voeden met een aparte micro usb lader. Zoals bijbeen telefoon.......de input en output van de geluidskaart is dan stabieler en krachtiger..de usb poorten van een laptop en of computer hebben om de een of andere reden moeite om de benodigde 5 volt stabiel en krachtig af te geven..nuja..ik heb een dure laptop ..en die wil ik toch al niet constant belasten op de usb poorten. Mrt het trekken van stroom......in wezen zijn usb poorten geen stopcontacten. ..enfin...de micro usb telefoonlader werkt prima. ...de geluidskaart krijgt zijn stroom nu van een echt stopcontact ...en het audio input signaal is krachtig en stabiel......aan de achterkant van de geluidskaart vind je trouwens een switch..daarmee kan je instellen of je stroom van de usb poort van je pc of laptop wil of dat je stroom van een micro usb lader zoals bij een telefoonoplader wilt...

Giovanni 07-10-2023

Het bedrijf is z’n verwachtingen nagekomen met het op tijd leveren van me product. Binnen 15min! En zal er zeker meer kopen

Riet Heesterbeek 06-10-2023

Deze shop heeft alles wat je nodig hebt op gebied van muziek maken. Snelle bezorging en goede service.

Jeroen 05-10-2023

Topzaak.
Als beginner een zeer goede, vriendelijke en geduldige uitleg gekregen welke basgitaar het beste was om mee te beginnen voor mijn portemonnee.
Zal iedereen die er om vraagt adviseren om hier zijn instrumenten te kopen.

Rob 05-10-2023

Snelle reactie en verzending, goede prijzen, goed ingepakt. Mijn favoriete muziekwinkel.

Anita Hendriks 04-10-2023

Goede kwaliteit en prijsverhouding in een handige opbergbox. Deze is handig in gebruik.

Carlo Croonen 04-10-2023

fijne service en goede prijs.
mooie winkel en goed apart ingedeeld per instrument.
een hartelijke ontvangst en goede technische informatie

L. Fokker 04-10-2023

Bax shop heeft top producten, levert keurig op tijd en heeft een prima service

Eric 04-10-2023

Niet terugbetaling van teruggestuurd product omdat dit niet voldeed aan mijn wensen. Zou zogezegd zijn terugbetaald maar is nooit op mijn rekening gestort .
marketing-28 05-10-2023

Beste Eric,

De terugbetalingen zijn aan onze kant correct uitgevoerd, het zou rond half september op je rekening moeten staan. We zien dat een collega je hierover heeft gemaild.
Zou je dit nogmaals willen controlleren?

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Patrick L 03-10-2023

ik zou Bax shop zeker aan willen raden, ik heb hier al diverse artiekelen gekocht, laatste aanschaf was de DT300, geweldige levering, erg snel, zeer vriendelijke klantenservice een enorm assortiment en zeer snel op voorraad een enorme aanrader dus, ik kijk altijd eerst op Bax of het product wat ik zoek leverbaar is wat altijd wel het geval is. dus niet twijfelen maar meteen bij Bax bestellen!!

L.J. Dziegielewski 03-10-2023

Een super gitaareffect. De prijs van het product komt overeen met de kwaliteit. Ik ben zeer tevreden met de aankoop van dit apparaat.

Klaas 01-10-2023

Snel bezorgd en goed verpakt. Alleen kan de verpakking iets compacter.
Bax heeft ruim assortiment. Ken in Nederland geen muziekwinkel met een dergelijk assortiment.

Slechtste service ooit! 30-09-2023

Twee jaar geleden een Nord Piano gekocht. Diverse problemen mee gehad. Uiteindelijk na vier maanden in reparatie te zijn geweest niet meer repareerbaar en dus vervangen. Meerdere keren tevergeefs naar Bax in Amsterdam gereden omdat de piano of niet gerepareerd bleek, of omdat hij incompleet teruggeleverd werd. Uiteindelijk via rechtsbijstand een nieuwe piano afgedwongen, maar in het proces is de originele Nord beschermhoes zoekgeraakt. Niemand weet waarheen en een vervangende hoes heb ik ook nooit gekregen. Als gevolg van de indolentie van Bax en de relatief lage kosten (300 Euro) heeft mijn rechtsbijstandsverzekering deze onkosten vergoed (ergens anders een nieuwe hoes kunnen kopen). Het vervelendste is dat iedereen die er werkt ontzettend aardig is maar het totaal niet samenwerkt. Het is als een black hole, alles wat erin gaat verdwijnt en je hoort nooit iets terug. Schandalig dat zo een bedrijf in Nederland nog kan blijven bestaan!! Ik koop dus NOOIT meer iets bij Bax en raadt ieder verstandig mens aan dit ook niet te doen.

Original Jantje 30-09-2023

Laten we voorop stellen dat de website best ok is net als de materialen.
Maar verder is het diepe droefenis.
Geen mail ontvangen dat het zou worden geleverd, dan ga je bellen, duurt eerst 25 minuten voor je iemand aan de lijn krijgt.
Gelukkig weet deze man je dan weer wel vakkundig te wordt te staan en wordt het adequaat opgelost.
Je neemt dit voor lief omdat je een week hiervoor naar de winkel in Goes bent gegaan en waar je na 45 minuten hebt staan wachten het maar op hebt gegeven en het daarna maar via de webwinkel thuis hebt laten bezorgen.
Het zijn de producten die het doen want anders...

Richard van der Heijde 28-09-2023

Bax Music is een geweldige winkel voor muzikanten en audiofreaks. Ze bieden een uitgebreide selectie muziekinstrumenten, audio- en opnameapparatuur, en accessoires. Wat deze winkel echt onderscheidt, is hun uitstekende klantenservice en snelle levering. Ik heb er meerdere keren besteld en elke keer was de ervaring naadloos. Ze hebben deskundig personeel dat bereid is om te helpen en advies te geven. De website is overzichtelijk en gemakkelijk te navigeren, wat het winkelen plezierig maakt. Kortom, Bax Music is een topbestemming voor iedereen die bezig is met muziek en audioapparatuur.

Mike 28-09-2023

Zeer slecht bedrijf, maakt van hun probleem jouw probleem. 2x verkeerde materialen ontvangen, 4x een onderzoek af moeten wachten van 2 weken+. 6x telefonisch contact gezocht omdat ze verder niks laten horen. 6x 20min.+ in de wacht voordat je iemand aan de lijn hebt vervolgens 6x een half uur wachten op geen antwoord. voorlopig na 2 maanden nog steeds niet de juiste materialen, en geen zicht op wanneer het wel komt. Terwijl het gewoon op voorraad is, laten ze de klant hangen en wachten op hun interne onderzoeken. ondertussen 6x 1 uur kwijt aan klantenservice en back-up apparatuur moeten huren om mijn opdrachtgever niet kwijt te raken. Belachelijk! Bestel hier niks je krijgt er spijt van!

c**************@g******** 28-09-2023

You can find everything for music here, fun to be in the shop and try instruments and equipment there, also online is pretty handy and delivery is on time and well packed.

Kicikido 28-09-2023

Mooie duidelijke en overzichtelijke webshop. De ukulele Fazley is zoals omschreven en zoals op afbeeldingen is te zien. Speelt fijn en heeft een fijn formaat. Snelle en goede verzending.

richter 26-09-2023

Ik wist niet precies welk materiaal goed was, maar wel welke producten ik moest hebben. Ik vroeg een werknemer van baxmusic om hulp en hij begeleidde mij heel goed door alle snufjes die ze daar hebben en raadde me de goeie kwaliteit producten aan die ik als student toch nog kon kopen, dankjewel. De staff zit vol met mensen die een passie hebben voor muziek die met liefde in de winkel staan. Dat maakt t nog leuker om hier te shoppen. Vrolijke jongens zijn t!
Ik heb uiteindelijk een microfoon, audio interface, microfoon statief en wat snoeren gekocht. Werken allemaal hartstikke goed. Top winkel!

F.Jansen 26-09-2023

Deze geweldige studio microfoon de wa 87 R2 bij bax music gekocht
Koop hier al jaren mijn studio apparatuur goede service en snelle levering. Deze microfoon is geweldig in combinatie met een goede mic preamp geleverd. Deze microfoon geweldige resultaten op vocalen geeft het even de tijd om je mic preamp goed af te stellen en je vocalen liggen heerlijk in de mix!!!