Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 719 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Hendrik-J 22-01-2021

Zeer snelle levering product ziet er goed en netjes uit makkelijk te monteren duidelijke beschrijvingen aanwezig

Mike 22-01-2021

Snelle levering. Daarnaast alle bestelde goederen van goede kwaliteit, mede doordat de informatie op de website erg helder is.

Jim 22-01-2021

Ruim assortiment en vlotte levering. Jammer dat ik niet meer naar de winkel kan voor het altijd uitstekende advies. Ik had een geluidskaart besteld en binnen 24 uur levering.

T. Jonker 22-01-2021

Super winkel voor al je muziek-benodigdheden.
Groot assortiment, snelle levering en lage prijzen.
Kortom, echt een top winkel!

Peter 22-01-2021

Gewoon een top webshop. Ik heb hier al veel besteld. Van gitaar versterkers tot kleine kabels.

Jo Hoeben 22-01-2021

Ik heb onlangs drie producten besteld bij BAX Music. Bestelling voor 23.00 uur betekent ook daadwerkelijk in huis de volgende dag. Dus : op tijd geleverd, goed verpakt en uitstekende producten die volledig aan de beschrijving voldoen.

Vincent 22-01-2021

Ik heb inmiddels meerdere keren bij Bax Music besteld. Ze hebben veel op voorraad en bestellingen werden netjes volgende dag bezorgd.

Mike Degeling 22-01-2021

Snelle bezorging en goed contact via mail. Alle contactinformatie is makkelijk te vinden, mocht je klantenservice nodig hebben.

petur 22-01-2021

scherpe prijs en vlotte levering

hoewel ik geen professioneel muzikant ben koop ik toch liever degelijk materiaal, bij Bax is er veel keuze aan een goede prijs en je weet dat je kwaliteit koopt

E. Smit 22-01-2021

bijna altijd snelle levering en goed verpakt, maar niet altijd de goedkoopste. breed aanbod

Jesper 22-01-2021

Al vaker besteld bij Bax, bijna altijd bezorging binnen de afgesproken termijn en mocht het een keer toch onverhoopt niet lukken is de communicatie helder, op tijd en proactief.

H.J. 21-01-2021

Bax Music heeft een geweldig assortiment.... Op de website is alles makkelijk te vinden. Zelfs in feestdagen-tijd snelle verzending. Al vaak dingen besteld en nog nooit verkeerde spullen ontvangen. Dikke plus!

Harry 21-01-2021

Als amateur audio- en videobewerker vol vertrouwen wat apparatuur aangeschaft via de website BAX.nl. Daar trof ik veel, gemakkelijk vindbare en vooral bruikbare informatie. Ik heb vrij direct keuzes kunnen maken.
Daarna via helpdesk keurig en vlot ter zake dienende aanvullende informatie gekregen.
Werelds zoals het gaat bij en via Bax. Vooral doorgaan en koers houden daar...!!!

Robin 21-01-2021

Beste prijzen, beste spullen, goede uitleg over van alles, klantvriendelijk.

Steef 21-01-2021

Perfect setje om drumsticks uit. Te proberen er zitten 3 maten stokken in ik ben ook er erg blij mee ook mooi en handig is het oefenPadje .ook snel geleverd

goede shop 21-01-2021

goede shop als iets op voorraad is heb je het in de regel de andere dag in huis. Als je iets wilt ruilen is het ook geen probleem.

Simon Wielandt 21-01-2021

Ik vind het een prima winkel. Voor 23:00 besteld is de volgende dag al op de aangegeven tijd in huis. Geen problemen mee gehad. Perfect eigenlijk.

Nina 21-01-2021

Ik had iets fout gedaan bij het invullen van mijn emailadres. Het duurde even voordat ik reactie kreeg van de klantenservice maar daarna werd ik heel goed geholpen!

$@M 21-01-2021

Ik ben via een vriend, die regelmatig bij Bax besteld, op de site terecht gekomen. Je kan enorm veel vinden, het is gebruiksvriendelijk en een supersnelle levering. Ondanks de corona drukte maken ze toch waar dat als je op werkdagen voor 23:00 uur besteld het de volgende dag in huis hebt. Helemaal top dus.

Tom Smit 21-01-2021

Levering is bijna altijd op tijd en ze hebben een zeer groot assortiment. Enige keer dat ik vertraging had was toen de DHL een sorteerfout maakte. Tot nu toe altijd hulp gekregen bij onduidelijkheid. Alleen onhandig dat je soms veel verzendkosten moet betalen bij kleine en goedkope producten, maar daar kan je Bax Music niet echt de schuld van geven.

Feike 21-01-2021

Product was al de volgende dag in huis en van zeer goede kwaliteit. MIjn instrument klinkt nu werkelijk fantastisch!

Sven Mollen 20-01-2021

Altijd goede en snelle service bij bax-shop!!
Na minder dan 1 jaar brak mijn headphone, en was er zeker van er goed mee om gegaan te zijn. Ik had de headphone opgestuurd en vond zelf op dat moment dat ik wel het recht had om hem te ruilen/gerepareerd te krijgen, maar dat ging helaas niet vanwege dat het onder "ruwgebruik" viel..
Maar uiteindelijk na wat mailen snap ik volledig wat er word bedoeld en ben ik zeer tevreden over hoe het uiteindelijk opgelost is!
Verder ben ik ook zeer tevreden over de snelle levering en goede communicatie met de service!!

Marianne 20-01-2021

Goed advies per telefoon en snelle levering .
Product is van prima kwaliteit.

Hemang 20-01-2021

I ordered the stand and stoool for playing my keyboard. As well as a book on playing the piano. The delivery was very fast even during corona. The staff was extremely helpful. Even though I initially had issues with the payment, the staff reached out to me and ensured that the products are delivered on time. The quality of products is good and the staff even ensured later that the delivery has been received in order. The packaging was also excellent quality ensuring that no damage is done during transport. Very good first experience with Bax Music.

Mark 20-01-2021

Het product was nog beter dan ik had gedacht en dat voor een zeer schappelijke prijs.

De service en levering was top. Het product weer binnen de aangegeven bezorgtijd geleverd en het was stevig ingepakt zodat er geen schade kon ontstaan aan het product.

Bedankt Bax voor weer het leveren van een goede service