Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 730 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Jan Michielse 20-03-2022

Bax Music, uitstekende service, perfecte begeleiding bij aankopen, deskundige medewerkers en perfecte afhandeling van aankopen.

Sandra 20-03-2022

Bax Music . Snelle en goede service.
Ik heb 2 weken getwijfeld welke ukelele ik wou kopen. Iedere dag een andere in me winkelmand .
Veel review gelezen en uit eindelijk toch kunnen kiezen.
Zo blij want de volgende dag kon ik gelijk aan de slag.

Ayra LED Tri-Bar 12 RGB pixelbar - Bax Music 18-03-2022

Product: Ayra LED Tri-Bar 12 RGB pixelbar

Bax music heeft veel keus en hele goeie mensen die je helpen. Met geduld en kennis van zaken. Heel fijn. Wij rijden er graag voor naar Rotterdam. De website is ook overzichtelijk.

Warme groet,
Robert Derksen

Paul Stormer 18-03-2022

Snelle service,goed verzorgd ingepakt en stevige materiaal. Design is super. CHAPEAU!!!

Lorenzo 18-03-2022

Locatie: Bax-shop Barendrecht.

Erg netjes geholpen door de medewerkers van Bax-shop Barendrecht! Ik was opzoek naar een nieuwe gitaar, maar kwam er niet helemaal uit wat ik precies wou. Één van de medewerkers heeft mij ermee geholpen op een zeer prettige manier. Rustig, niet opdringerig en met een hoop kennis en uitleg over de verschillende gitaren. Uiteindelijk een fantastische gitaar mee naar huis genomen die aan al mijn wensen voldeed. De winkel was erg netjes, en alle gitaren waren schoon en onderhouden. Ik zou zeker teruggaan wanneer ik weer wat nodig heb. Bedankt Bax-shop!

Chaniel 17-03-2022

Nog nooit een vervelende ervaring mee gehad. Al jaren plaats ik bestellingen bij Baxshop en mits op voorraad is het er altijd supersnel. Tevens het voordeel van een Nederlandse webshop.

André Drop 17-03-2022

Ruim aanbod van kwaliteitsproducten. Snelle en zorgvuldige behandeling van de bestelling.

T. Geertsma 17-03-2022

Bax Music is een goede (online) muziekwinkel met een uitgebreid assortiment voor muzikanten van allerlei allooi. De keuze is reuze, en de prijzen zijn concurrerend met en regelmatig beter dan bij andere winkels. Mooie aanbiedingen maken het extra interessant om bij Bax te kopen. De verzending is vaak bliksemsnel, dus ook dat is een absoluut voordeel!

Jett Dadswell 17-03-2022

I always get great service and honest opinions on gear here, they never try to push me beyond my budget and always offer great advice.
One happy customer.

henry van de res 17-03-2022

Ze bieden zeer mooie producten aan tegen zeer goede prijzen, met goede service bij afhalen en ook in het verleden met verzenden nooit problemen gehad. prima bedrijf!

luc 16-03-2022

slecht zijn niet van hun woord bestelling gedaan en nog steeds niets ontvangen zelf na telefonisch kontakt was er niemand die mij kon helpen produkt op de site vooradig en nadien zeggen dat het niet op vooraad is 9 weken wachten ondertussen wel betaald

Marco 16-03-2022

Snelle service! Volgende dag al geleverd. Netjes verpakt en goede kwaliteit producten. Ook niet te duur!

Wouters 16-03-2022

goed product. Ruime keus en altijd voorraad aanwezig. De levering vond snel plaats.

Wil Lahaye 16-03-2022

Goede omschrijving van producten ,snel reageren van bestellingen, en verzenden .Prima

Ricky Lee 16-03-2022

goede producten en snelle levering dus in 1 woord perfect. ik bestel wel wat valer bij Bax music shop en is mij nog nooit tegen gevallen. Alles wat ik tot nu toe besteld had was en is goed

Klant 15-03-2022

Ik ben zeer tevreden over bax-shop.nl. Het is niet dat ik iedere week iets bestel maar een aantal keer per jaar red ik wel en iedere keer naar grote tevredenheid. De producten zijn altijd netjes verpakt en worden altijd keurig op tijd geleverd. Ook is de omschrijving van de producten op de website over het algemeen goed en compleet.

Wat betreft de prijzen, deze zijn ook gemiddeld als je ze vergelijkt met andere winkels. Je zal ongetwijfeld hier een daar iets goedkoper kunnen vinden, maar die paar euro heb ik graag over voor de service die je er voor terug krijgt. Daarbij zijn de verzendkosten ook laag in vergelijking met andere webshops.

jack van delft 15-03-2022

ik heb gekozen voor Bax omdat ik een cadeaubon had gekregen. ik ben goed geholpen het heeft allemaal goed gegaan, ook de bezorging.

Rudie 15-03-2022

Goede toko met snelle levering uit voorraad, groot assortiment en een goede service.

Gerrit 15-03-2022

Overzichtelijke site, maakt het makkelijke om de gewenste producten te vinden met duidelijke afbeeldingen van de gezochte materialen.Snelle levering en goed verpakt aangekomen. Verschillende betalingsmogelijkheden en retourneren.

Ronald Pieterse 15-03-2022

Bax-shop (Amsterdam) heeft altijd precies de spullen die ik op dat moment nodig heb. Hele goede service en men neemt de tijd voor je.
Een probleempje met je gitaar, wordt gelijk even naar gekeken en beoordeeld.

Ga zo door!

Viktor van dael 15-03-2022

Bax shop heeft altijd goede producten en levert deze altijd de volgende werkdag. Ik haal al mijn licht en geluid bij jullie en ben nooit teleurgesteld. Met vragen wordt je altijd snel geholpen en krijg je een duidelijk antwoord!!

Ik kom graag in de winkel en ook de online shop is erg leuk om alle producten te bekijken.

Jordi Mai 15-03-2022

Altijd goede service hier! Word altijd goed geholpen en kom graag bij Bax voor mijn gitaar apparatuur!

sjoerd 14-03-2022

Voor al mijn audio spullen bestel ik altijd bij Bax-shop, Groot assortiment en goede ervaring. Nog nooit problemen ervaren bij bestellen of levering. Tot nu toe altijd blij geweest met mij bestellingen!

Rene v Rooij 13-03-2022

Alles snel en keurig geregeld en afgewerkt. Op moment van de klick al een orderbevestiging in de mail, even later de track and trace

J.W 13-03-2022

Mooie winkel met een uitgebreid assortiment, vriendelijk personeel met verstand van zaken, die de tijd voor je nemen.