Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Rinez 02-12-2022

Deze shop heeft een ruime keuze artikelen voor alles wat met muziek te maken heeft. Daarbij leveren ze snel en kan je veilig betalen.Ik bestel regelmatig bij deze shop. Ze zijn gewoon pro en TOP.

John 02-12-2022

Goed verpakt en snel bezorgd !
Product van goede kwaliteit, ben er blij mee!

Jan-Dirk 02-12-2022

Prima service. Alleen bezorgtijd wat langer dan beloofd daarom geen 8 maar 7.

Johan 02-12-2022

Een dikke 10! Enorm assortiment, nette prijzen en snelle verzending… daar word ik blij van!

Peter 02-12-2022

Zeer goed uitgelegd gekregen op mijn vragen . Het personeel zeer vriendelijk in Amsterdam. Tevens de nieuwe gitaar die ik heb gekocht had een fabriek fout . Ook daar heeft Bax Music winkel in Amsterdam met zeer goede oplossing gekomen . Ik kom zeker terug bij Bax Music Amsterdam. Echt een aanrader als je een muziek instrument wil kopen of reparatie

Frans 01-12-2022

Besteld, betaald en geleverd binnen de kortste keren. Voortdurend een bericht over de stand van zaken en dat is met een kwetsbaar product als een gitaar heel rustgevend.

Jane 01-12-2022

Leuk zo leuk.
Mooie Ukelele voor een leuk prijsje.

Ben zeker fan en ben elke dag aan het oefenen.
Mooi geluid
Ik ben er super blij mee.
Al ben ik 40 je bent nóóit te oud om te leren

bert jansen 01-12-2022

site klopt geen hout van. bereikbaar klantenservice nul. spijt als haren op mijn hoofd hier besteld te hebben
Officiele reactie van Bax-shop.nl 07-12-2022

Beste Bert,

We vinden het vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met de service. Onze excuses voor het ongemak .

Je kunt ons ook bereiken via een Whatsapp bericht. Als je jouw klantgegevens kan doorgeven dan kijken we zsm met je mee +31610192964

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Richard 30-11-2022

Het bestellen gaat makkelijk. Het is mogelijk zonder account iets te bestellen. Er is ook een optie om het pakketje bij een afhaalpunt te halen. Daarnaast had ik het product in de avond besteld en lag het rond het middaguur de dag erna bij het afhaalpunt. Het nadeel is dat de verzendkosten hoog zijn. Toen ik het pakketje ophaalde snapte ik gelijk waarom dat is. Ze hadden letterlijk nog 15 exemplaren van het product in de doos kwijt gekund. Ik vond zo'n enorme doos onhandig kwa vervoeren.

Jan 30-11-2022

Als je klantenservice wilt bellen, sta minimaal 40 min in de wacht.
Zeker een aandacht punt omdat te gaan verbeteren.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 07-12-2022

Beste Jan,

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Maarten 30-11-2022

Groot aanbod van synthesizers, goede website met duidelijke informatie. snelle levertijd.

Geoffrey De jonge 30-11-2022

Baxmusic heeft alles wat ik zoek en levert super snel.
Elk product dat u besteld komt aan zoals verwacht. Je krijgt waar je voor betaald. Ik ben dus zeer tevreden over deze shop

blokfluit. 30-11-2022

snel en eerlijk goede actie genomen op mijn bestelling en netjes en goed verpact afgeleverd op deaangegeven datum

Willie Brouwer, Borne 30-11-2022

De levering was 5 dagen later dan was beloofd!! Bax is zeer moeilijk/nauwelijks bereikbaar voor vragen. Het systeem is zeer slecht en klantonvriendelijk. Totaal geen aftersale. Je wordt tijdens een chat gewoon aan het lijntje gehouden en na ruim een half uur wordt je uit het chatsysteem gegooid. Als je de klanten"service" belt krijg je te horen dat de wachttijd langer is dan 30 minuten.

Lode 30-11-2022

Super makkelijk kunnen bestellen om 20:30 en ‘s anderendaags om 11:30 reeds geleverd.
Super tevreden.

Willemijn 29-11-2022

Prima koptelefoon, er komt nu zelfs een veel beter geluid uit mijn elektrische piano. Snel geleverd door Bax. Heel tevreden mee.

Dennis uit Nieuw-Vennep 29-11-2022

Super service. Gunstig geprijsd. Online besteld en een uurtje later afhalen in Amsterdam. Zo wist ik zeker dat ik niet voor niets kwam.

Dan Circiu 29-11-2022

This subwoofer is very good with a good sound. I am very satisfied with it. It is exactly what I wanted. I am also satisfied with the services of Bax Muzic. As soon as possible I will buy other products. Thank you Bax Muzic.

Fjodor 29-11-2022

Gebruiksvriendelijkheid van de webshop is prima.
Levering van bestellingen is nog nooit een probleem geweest.
Ook retourzendingen gaan vlot en overzichtelijk

Vincent. 28-11-2022

Op 18 november 2022 heb ik drumstokken besteld, met de selectie om ze 's avonds te laten bezorgen. Dit, aangezien ik deze zondag wilde geven als cadeau.

Hiervoor betaalde ik extra.

Op 18 november ontving ik een e-mail van de postbezorger dat ik niet thuis was, terwijl ik thuis was.

Na contact te hebben opgenomen met het postbedrijf, werd vermeld dat dit een eenmalige fout was en dat ik de kosten dien te verhalen bij Bax shop.

Na een e-mail te hebben gestuurd naar de helpdesk van Bax shop, heb ik tot op heden (25-11) geen reactie ontvangen met het verzoek het teveel betaalde bedrag te kunnen krijgen.

Via het postbedrijf zag ik via de track & trace code dat het pakket maandag (dus ook niet zaterdag), ging worden afgeleverd. Te laat, aangezien ik het product zondag nodig had en via Bax shop expliciet had aangevraagd (en bijbetaald) om het product dezelfde dag nog in huis te krijgen.

Ik heb ondertussen een alternatief cadeau moeten kopen. Op maandag kreeg ik de drumstokken binnen.

Echter zonder factuur en verdere gegevens om een retourmelding te kunnen aanvragen. Op dinsdag 22-11 heb ik hierop opnieuw een e-mail gestuurd met het verzoek te retourneren.

Opnieuw moet ik stellen dat ik tot op heden 0 respons heb gehad met verdere instructies hoe ik mijn bedrag terug kan ontvangen.

Wat een regelrecht drama. Alle afspraken en mogelijkheden die Bax shop aanbiedt, zijn niet nagekomen en er is niets waar van wat wordt gezegd.

Update (25-11)
Inmiddels heb ik een e-mail ontvangen waarin wordt benoemd dat de verzendkosten worden vergoed terwijl ik vraag om een volledig retour van het product aangezien ik daarom vroeg.

Nu inmiddels een e-mail gehad dat ik binnen 48 uur respons krijg met retourinstructies. Ik ben blij als dit hele tafareel achter de rug is. Vreselijk.

28-11 20:27

Ik heb tot op heden nog steeds geen gegevens ontvangen voor mijn retourzending.

Peter 28-11-2022

Hier vind je alles wat nodig is om muziek te maken en te luisteren. Vakmensen geven de juiste eerlijke adviezen en het assortiment is gigantisch. Na bestelling volgt zeer snelle en adequate levering. Ik heb al meerder artikelen hier besteld en steeds tot volle tevredenheid.

Muziekschool Guitar4you 27-11-2022

De reden dat ik regelmatig aankopen doe bij Bax-Shop is om een aantal redenen.
Wat ik zoek is eenvoudig te vinden op de webshop en daarnaast worden de bestellingen snel geleverd voor een goed prijs.
Zeker een pluspunt is voor het kiezen van het juiste artikel, is de uitgebreide productbeschrijving.

Renee 27-11-2022

De Rotterdamse vestiging is heel fijn winkelen.
Bij Bax-shop.nl bestellen gaat snel en je wordt netjes geïnformeerd over de voortgang van het bestel/leveringsproces. Bax shop is vlot en op tijd, maar ‘de volgende dag in huis’ moet je ruim zien. Bax meldde dat alle 3 bestelde artikelen op voorraad waren, waardoor ik ze alledrie de eerstvolgende werkdag verwachtte. Ik had voor ‘bezorging overdag’ gekozen, maar DHL verzette dat zelf naar “tussen 17.30 en 21.30 uur”. Waardoor ik mijn avonddienst moest afzeggen. Bovendien bleek dat 2 van de 3 bestelde artikelen waren geleverd. DHL mailde dat mijn pakket 1 a 2 dagen vertraging had opgelopen. Later bericht DHL dat mijn pakket de volgende dag tussen 08.00 en 18.00 uur (!) zal worden bezorgd. Wéér afspraken moeten afzeggen. Beter DHL-servicepoint laten afleveren, denk ik.
Ben wel heel blij met de spullen!

Gerben 26-11-2022

Zoals altijd prima service van Bax, zowel in Amsterdam als in Goes. Met veel geduld gitaren aangereikt om te testen, zodat ik in alle rust een keuze kon maken. Uiteindelijk naar huis met mijn droomgitaar. Dank, alle geduldige, meedenkende Baxers!

Gerrit 25-11-2022

De bediende in de winkel te Antwerpen was zeer behulpzaam en lichtte mij uitstekend in over de diverse producten. Nadien ook de helpdesk in Nederland gebeld, en opnieuw zeer deskundig en behulpzaam! Uitstekende service!