Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

8,4

Viktor van dael 15-03-2022

Bax shop heeft altijd goede producten en levert deze altijd de volgende werkdag. Ik haal al mijn licht en geluid bij jullie en ben nooit teleurgesteld. Met vragen wordt je altijd snel geholpen en krijg je een duidelijk antwoord!!

Ik kom graag in de winkel en ook de online shop is erg leuk om alle producten te bekijken.

Jordi Mai 15-03-2022

Altijd goede service hier! Word altijd goed geholpen en kom graag bij Bax voor mijn gitaar apparatuur!

sjoerd 14-03-2022

Voor al mijn audio spullen bestel ik altijd bij Bax-shop, Groot assortiment en goede ervaring. Nog nooit problemen ervaren bij bestellen of levering. Tot nu toe altijd blij geweest met mij bestellingen!

Rene v Rooij 13-03-2022

Alles snel en keurig geregeld en afgewerkt. Op moment van de klick al een orderbevestiging in de mail, even later de track and trace

J.W 13-03-2022

Mooie winkel met een uitgebreid assortiment, vriendelijk personeel met verstand van zaken, die de tijd voor je nemen.

Philippe Joly 13-03-2022

Prachtig winkel, mooi ingericht. Je wordt netjes ontvangen en de verkopers doen hun uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, wat jouw vraag ook is.
Een dikke 10!
Ga zo door.

Steven 13-03-2022

Uitstekend service en professionele uitleg door bax medewerker een Uitstekend wireless system aangeschaft

Roland Gerritsen 13-03-2022

prima zaak, prima sortering, plezierig personeel. Zou oiets groter in aantal mogen zijn.

Henk K 13-03-2022

Via internet het benodigde besteld. Wordt m.i.z. prima uitgelegd wat het is en wat je geleverd krijgt. Makkelijk besteld en nog snel geleverd ook. Hebben ook handige stukken geschreven hoe e.e.a. werkt op de site

Anita Steffers 13-03-2022

Een uitgebreide collectie, voor ieder wat Wils en voor ieders portemonnee, ook belangrijk.
Snelle en goede levering en een uitstekende klantenservice.

Angel 13-03-2022

Wat ben ik trots dat ik de Fazley FKB 120 startersset heb gekocht voor mijn zoon. Hij heeft in een korte tijd op een piano leren spelen. Maar is helemaal content met deze mooite startersset. De hoes voor de keyboard was gelukkig ook niet belachelijk duur. Hoe meer ik op de site kijk, hoe gretiger ik voor hem word. Maar dat is voor later als hij meer ervaring heeft.
Ook mijn vriend is bekend met jullie diensten. Hij is zelf (een ervaren hobby DJ,Tivoli en lokale feestjes), was zeer tevreden met jullie.

Dus zeker een aanrader. Dank jullie wel.

Gael Kono 13-03-2022

Ik vindt deze shop helemaal geweldig geen stress als ik iets haal hier iedereen vriendlijk hou er van👏🏾

Leo Gerritse 12-03-2022

Al vele jaren klant bij Bax-Shop (misschien al 20 jaar?) en tot op heden geen enkele negatieve ervaring.
Bij telefonisch contact altijd zeer correct geholpen.
Snelle levertijden en zeer aantrekkelijke prijzen.

Grootste pluspunten : de service, beleefdheid waarmee men geholpen wordt, omruil- en/of retourgarantie, aantrekkelijke prijzen en snelle levertijden.

Ik heb wel eens gehoord over negatieve ervaringen maar ik vraag me daarbij dan af waar dat aan ligt.
Om welke winkel of bedrijf het ook gaat, men is altijd afhankelijk van elkaar: klant, winkelier, leverancier/importeur, fabrikant.
En wanneer er eens iets niet verloopt zoals aanvankelijk verwacht was (bijv. een bestelling die langer op zich laat wachten), laat men da niet vergeten dat we te maken hebben met mensen. Er kan altijd e overal iets mis gaan; maar dat is dan níet per definitie de ‘schuld’ van de winkelier. Er kunnen op vele fronten iets fout gaan. Ook daar heb ik ervaring mee. Maar zoals het bij (en door) het personeel van Bax-Shop opgelost wordt, daar kan menig bedrijf nog heel wat van leren!

En ja, ik kom ook bij enkele andere muziekwinkel; deze zijn dan gespecialiseerd in bijv. blaasinstrumenten.
Maar zie Bax-Shop als een mega-supermarkt voor alles wat met muziekinstrumenten en apparatuur te maken heeft:
Bax-Shop is zeer ruim gesorteerd en kan op vele fronten de meerderheid van musici voorzien van alle benodigdheden.
En wilt u toch meer persoonlijk contact of meer zekerheid hebben m.b.t. bijv. het verlenen van service (afstellen van gitaren, praktische tips bij aanschaf van een instrument, uitgebreide demo van geluidsapparatuur of verlichting, etc. etc.), b3stel dan niet online maar ga gewoon naar de winkel.

U wordt hier minstens zo goed geholpen als bij de speciaalzaak bij u om de hoek! (Alleen heeft Bax-Shop dus een veel breder assortiment!)

? 12-03-2022

Op ons mannenkoor "Gouda's Liedertafel zeiden ze dat ik bij jullie de beste muziekstandaard kon bestellen.
Dat heb ik dus gedaan en ....zeer tevreden. Hij is veel stabieler dan de vorige.
Kortom weer een goede ervaring.De ene dag besteld,de andere dag al binnen

Mark 11-03-2022

Helemaal top. Goede levering, snelle levering, kwaliteit producten erg hoog.

GP music&lessons 11-03-2022

GEWOON MAKKELIJK EN SNEL GELEVERD, GOEDE SERVICE EN GOED PRODUCT ALS OMSCHREVEN. PERFECT DUS!

Banjolele 11-03-2022

Voordelig, accuraat en vlot geleverd. De Fazley vormt de basis voor een Trekker-gitaar!

Harry van den hoogen 11-03-2022

Vorige week een nieuwe gitaar gekocht bij Bax music
In Apeldoorn ik heb er er 3 uur voor gereden en ik ben er fantastisch geholpen ik heb nu een prachtige gitaar dank zij het personeel dat zeer kundig is
Groetjes harry

Marcel Renfurm 11-03-2022

Goed advies en begeleiding bij aanschaf ik ben zeer tevreden over de service 🎶🥁

nies 10-03-2022

bax is echt een top site ze hebben alles van beginners spul tot high end spul en leveren ook nog eens moker snel. retouren doen ze ook heel makkelijk en soepel mee en als je pakketje later komt wordt dat ruim optijd aangeven. en het is ook nog een duidelijk werk product wat doet doot de uitgebrijde beschrijvingen en soms ook nog filmpjes etc.
dus als je het aan mij vraagd is het een top site

Chinthani 10-03-2022

I've been wanting to buy a guitar but didn't want to break my wallet to do it. I'm really happy that I could buy a good guitar at a great discount from this shop. The guitar sounds great and was delivered very fast. I received it the day after I placed the order.

Raaf 10-03-2022

Gewoon geen gedoe. Product besteld en de volgende dag in huis. Top. Prijs was ook goed.

Bax music (vestiging Apeldoorn) 10-03-2022

Bax-music heeft mij uitstekend geholpen en alle mogelijkheden geboden om de door mij aangekochte Gibson Les Paul Classic uit te proberen. De aangekochte gitaar werd in de winkel ge-onboxed, gecontroleerd en direct naar mijn wensen afgesteld, echt super! Ik zou de winkel zeker aanbevelen gezien de professionele en laagdrempelige medewerkers. Mijn volgende aankoop zal zeer waarschijnlijk weer in een vestiging van Bax-music zijn!

Tim Ringens 10-03-2022

Zoals altijd zeer betrouwbaar, goed verpakt en zeer snel verzonden.
Kwaliteit is gegarandeerd en fijne service!

Keep up the great work!

Anja 09-03-2022

Ruim assortiment, snelle levering. In de winkel zelf vriendelijk personeel dat zeer behulpzaam is, en weet waar ze het over hebben