Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Victor 13-02-2023

Ik vind Bax een prima audio winkel met een prima assortiment en zeer deskundig en vriendelijk personeel. Het cijfer zou een 9 zijn geweest als ze ook een goed facturatie systeem zouden hebben. Het kostte in de winkel 2x achter elkaar zo veel tijd. Ook voor de medewerkers moet dit vervelend zijn.

Brian de Bruin 13-02-2023

Product was eenvoudig te vinden op de site, meteen voorraad en leverdatum bekend, snelle levering en top kwaliteit van het product.

Karen 13-02-2023

Wat een leuke gitaar! Ik lachte mij letterlijk kapot toen ik deze scale uit de verpakking haalde ; zo klein was het. Maar vergis je niet! Wat een geluid komt er uit dat ding zeg. Mooie kleur ook die Sunburst; nog mooier dan op de foto. En zooooo handig om te spelen met artrose. Wat een verademing. Deze was goed afgesteld afgeleverd. Deze basgitaar is echt niet alleen voor kinderen. Het is voor iedereen! De klantenservice heeft mij ook prima geholpen. Ik heb op haar advies een prima gitaarbandje erbij gekocht, met zachte voering. Heerlijk!

Bremer 12-02-2023

Snelle levering en goede communicatie over de levering. Reeds eerder zaken besteld. Zeer tevreden en betrouwbare winkel

Robin 12-02-2023

Prima kwaliteit, veel keus en altijd snelle levering…kortom: betrouwbare (web)shop

Ananya 12-02-2023

The product came in super quick and in very good state!! I’m very satisfied with the service. Would 100% recommend!

Garm Jansen 11-02-2023

Verkeerd spul geleverd door Bax.....na eindeloos mailen en messengerberichten sturen gedurende 3 weken weet ik nog steeds niet waar ik aan toe ben met Bax....zeer slechte communicatie waar steevast pas na enige tijd op gereageerd wordt, als er uberhaupt al gereageerd wordt door Bax.....heb nu na 3 weken nog steeds geen spullen.....maar m'n geld is wel weg....

Beste Garm,

Excuus voor het ongemak en de duur van deze kwestie. Dit had beter gemoeten. Als het goed is zien we dat het inmiddels is opgelost via de chat.

Hans 10-02-2023

Ik heb een nieuwe gitaar met toebehoren bij Bax Shop besteld. Alles snel geleverd en alle producten zoals verwacht (gitaar, gitaartas, stemapparaat, plectrums, extra setje snaren, draagriem).
Hierna kreeg ik al enkele malen emails met gratis gitaarlessen op YouTube.
Prima service, niks op aan te merken, daarom 5 sterren.

Fred Does 10-02-2023

Prima zaak. Grote sortering en normale prijs/kwaliteit verhouding. Makkelijk om online zaken mee te doen omdat de software goed functioneert.

Marco 10-02-2023

Na wat zoeken en doen is het een hele goede interface. Zoeken naar het beste balans in je muziek. Ik gebruik hem voor me dj en live streamen. Zeer aan te raden

Jan Ackermans 10-02-2023

Mooi shop met veel keuze, levertijden inc. verpakking perfect enigste nadeel als je technische vragen hebt dan kan niemand je helpen omdat je soms meer dan een uur wachttijd hebt en dat vind ik echt een minpunt weet zeker dat ze dit veel klanten kost en zeker de mensen die pas willen gaan beginnen met gitaarspelen.

Joke 10-02-2023

Contact gehad en voor mij als leek werd alles duidelijk uitgelegd. Had het snel nodig en kreeg alles dezelfde dag binnen.

Rob 09-02-2023

Producten prima, levering; niet altijd even goed maar oké, alleen jammer dat een algoritme er voor zorgt dat de prijs wordt verhoogd na intresse, dus meteen voor die prijs bestellen en niet een dag wachten (ik ga verder op kijken)

Beste Rob,

Het kan voorkomen dat de prijs van een artikel stijgt/daalt. Dit is afhankelijk van o.a. de leverancier en de markt.

Marjoleine 09-02-2023

In de winkel werd ik al niet naar tevredenheid geholpen : er was op zondagmiddag te weinig personeel en na lang wachten ben ik zonder digitale piano de winkel uitgegaan. Toch maar een bestelling geplaatst via de site.
De volgende dag werd wel de koptelefoon, maar niet de piano afgeleverd. Een mail naar de klantenservice bleef onbeantwoord. Twee dagen later werd de piano alsnog geleverd, zonder bericht vooraf van DHL of Bax.
De digitale piano bevalt, maar de klantvriendelijkheid /service van Bax niet!

Beste Marjoleine,

Niet fijn om te lezen dat je een mindere ervaring hebt gehad met de service, excuus voor alle ongemakken.
Hoewel het momenteel onduidelijk is waarom je geen bericht had ontvangen hebben we hier intern een notitie van gemaakt.

T.Zeljkovic 09-02-2023

Fender FA610 gigbag voor dreadnought akoestische gitaar. Super product past perfect bij mijn Fender CD-60 akoestische gitaar, bedankt Bax muzik voor de snelle levering binnen 24 uur.

Hans 09-02-2023

Prima service, snelle bezorging en goede kwaliteit. Ik heb al meerdere keren bij Bax music besteld en ben altijd tevreden met de snel geleverde artikelen.

Ted 08-02-2023

Supersnelle levering, in nog geen 24 uur! Tot op heden heel tevreden! Leuke winkel te Goes, aanrader!

Nico Klip 08-02-2023

Klantvriendelijk en ter zake kundig personeel!
Nemen alle tijd voor je en de specifieke uitleg over het aangeschafte produkt (een multi effect processor) is zeer uitgebreid en volledig.

Geert-Jan Knapen 08-02-2023

Bax Shop is heel duidelijk en snel met vragen aan de klantenservice, website is overzichtelijk en nog nooit een beschadigd pakket gehad. Het enige wat ik echt jammer vind is dat er op de website staat “voor 23:00 besteld morgen in huis”, vorige keer kwam het voor dat dit niet het geval was, het was een dagje later.
Na contact met de klantenservice wel meteen correcte informatie en excuses gekregen, wat dan wel weer heel fijn is.

Al met al is Bax Shop betrouwbaar, wat erg belangrijk is als je koopjes doet met een significante prijs (gitaren of versterkers in mijn geval).

Rob Smallegoor 08-02-2023

Het product werd heel snel geleverd.
De service bij Bax is uitstekend. Ik heb meerdere keren contact gezocht omdat ik iets wilde weten en ik ben steeds netjes en deskundig geholpen. Retourneren van een product heeft bij mij nog nooit een probleem opgeleverd. Heb ik ook maar iets nodig op muziek gebeid dan is Bax voor mij de winkel. Ook omdat hun prijzen redelijk zijn.

Henk 08-02-2023

Chaotische bestelprocedure. Klantonvriendelijke service door chatmachine-systeem

BB 06-02-2023

Goede producten, lage prijs, snelle levering, duidelijke site.
Tot nu toe alleen maar goede ervaringen.

Dylan 06-02-2023

Een goed betrouwbaaren winkel waar je zekker unkijkje moet nemen ze hebben alles wat je nodig heb kwa muziek om je dromen waar temaken.

Cristiaan80 06-02-2023

Ik heb op 28-01-2023 een Denon HP1100 gekocht bij Bax, wegens de beste prijs. Enige opmerking is dat als je vrijdags om 15:00 besteld, je bestelling kennelijk niet altijd zaterdags netjes aankomt. Dit was wel beloofd op de website. Ik vermoed echter dat de vervoerder hier ook enige hand in heeft gehad. Maar s'maandags (31-1-2023) was de koptelefoon wel netjes ingepakt aangekomen op het postpunt (Bax doos om de productdoos) . Fijn dat als je iets besteld als bijvoorbeeld cadeau, dat de productdoos toonbaar aankomt.

Ik kan mij voorstellen als je extreme haast hebt, de levertijd een baal momentje kan zijn. Maar mijn levertijd hoeft niet altijd zo te zijn natuurlijk. Al met al, tevreden met de bestelling. Prima product en goede levering.

Romee 05-02-2023

Echt super! Werd snel geleverd in goede verpakking en is super kwaliteit ben echt blij met mijn aankopen!