Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Roel Smeets 26-04-2022

Ik lees vaak gefrustreerde berichten van mensen over Bax, maar dit is niet mijn ervaring dus ik vind dat dit dan ook verteld mag worden.

Bax heeft een groot assortiment waarvan het meeste over het algemeen op voorraad is, ze leveren snel voor een goede prijs. Wel vaker echt laat in de avond besteld, en dan werden de producten nog steeds die dag verzonden. En tuurlijk kan het wel eens voorkomen dat als je om 22.50 besteld het niet meer dezelfde dag verzonden wordt, maar dit weet je zelf eigenlijk ook als je om dit tijdstip besteld.

Al met al, heb ik eigenlijk in de afgelopen jaren nog nooit een negatieve ervaring met bax gehad !

Georges Sterckx 25-04-2022

Enorm assortiment, vriendelijk personeel, goede prijsvoering, en veel in voorraad. Goed bereikbaar, buiten het centrum met ruime parking.

Simeon 25-04-2022

Top service. Sommige leveringen duren wat langer, maar staat ook op de website aangegeven.

jos 25-04-2022

leuke winkel met mooie instrumenten en ook voor de kleinere portomonee my werd uw winkel aangeraden door myn hulpverlener die vaste klant by uw winkel is

Clarence 25-04-2022

Ik had dit product, een microfoonstandaard snel nodig en Bax kon mij het artikel de volgende dag al leveren. Netjes en solide verpakt zodat er tijdens het vervoer geen beschadigingen konden optreden. Bovendien was het artikel prettig geprijsd voor zijn kwaliteit.

Hans van der Velden 25-04-2022

Deze maand diverse bestellingen gedaan. Alles is snel bezorgd. Alle artikelen zijn van goede kwaliteit en voor een prima prijs. Prima bedrijf.

Yolanda Welten 24-04-2022

Ik heb er verschillende producten besteld en het is perfect geleverd en optijd en goed kwaliteit.
Mijn advies is bestel bij bax music

Hans 24-04-2022

Snelle levering! Goed product! DAP DRX-12BA. Geweldige sub. mooie punch en mooi diep laag. Zeer goed hanteerbaar en ziet er goed uit. Een aanrader! Zeker voor die prijs!!!

Frits van Dijk 24-04-2022

Ondanks dat ik twee bestellingen los van elkaar had gedaan, was alles keurig in 1 zending de volgende dag, goed verpakt aanwezig

Cok de Zwart 24-04-2022

Kocht opname-apparatuur via de webshop. Verkeerde keuze gemaakt. Naar de winkel in Amsterdam, daar uitgelegd wat ik precies met de apparatuur wilde doen. Prima en deskundig advies gekregen en de bestelde spullen zonder problemen kunnen ruilen.

Alphons 22-04-2022

Snelle levering, prima product! Sinds een tijdje bestel ik bij BAX en dat bevalt mij uitstekend!

ben onderstal 22-04-2022

vriendelijk en behulpzaam personeel,ruim assortiment en genoeg plek om te testen enzo.

MR 22-04-2022

Fijne en overzichtelijke site, concurrerende prijzen en een super service! De ultra snelle bezorging en de behulpzame helpdesk zorgen er keer op keer voor dat ik mijn pakketje snel en in goede orde ontvang! Super!

Gert ramaker 21-04-2022

Het product is prima ..maar bax was een aanfluiting met zijn volgende dag in huis..als ik dit geweten had zou ik het bij een andere hebben besteld die ook nog eens goedkoper was.
Bij bax ging voor de snelke levering wat ze totaal niet hebben waar gemaakt.
Antwoord van bax...sorry en verder niks..
Vriendelijke groet van gert Ramaker uit mariënberg
Officiele reactie van Bax-shop.nl 21-04-2022

Beste Gert,

Natuurlijk vervelend wanneer een bestelling niet aan komt op het verwachte tijdstip, ik heb het dan ook meteen voor je nagekeken. Ik zie dat een deel van jouw bestelling vanwege onvoorzienbare omstandigheden vertraging had opgelopen bij de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak. Hoewel we dit niet terug kunnen draaien kijken we graag met je mee naar een vorm van coulance. Kan je ons een Whatsapp bericht sturen met jouw klantgegevens via +31610192964?

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Janine 21-04-2022

We hebben onlangs een gitaar gekocht met attributen. Het is bijzonder snel geleverd in een flinke verpakking. Alles was in tact en helemaal mooi. Onze dochter is content met haar gitaar en wij (daarnaast :)) ook met het proces er omheen.

Lynda 21-04-2022

Zeer groot assortiment voor de kleine portomonnee (beginnende muzikant) alsmede voor de proffessionals en alles daar tussenin.
Snelle en correcte levering.

Eddy 20-04-2022

Bestelling goed en binnen enkele dagen ontvangen. Geen 10 omdat ik vind dat een artikelbeschrijving ook de opgewekte verwachtingen moet temperen wanneer nodig. Gelukkig lijken de reviews authentiek.

Wesley De Bolster 20-04-2022

Hammond SKX PRO besteld toen ie net voor de eerste keer beschikbaar kwam op de website. Online betaling vanuit BE lukte in eerste instantie niet. Contact opgenomen met de klantendienst via chat. Direct en correct geholpen. Bestelling kon zelfde dag nog opgehaald worden.

Martine Speyer 20-04-2022

Ik heb een microfoon gekocht, werd de volgende dag bezorgd. Prima afhandeling. Ik ben zeer tevreden!! Chapeau.

Dennis Kok 20-04-2022

Prima prijzen, grote voorraad aan producten en prima verzending. Facturatie is op orde

Henny 20-04-2022

De zwanenhals bevalt goed, het was alleen jammer dat hij nog bedraad moest worden.

M. 20-04-2022

Erg tevreden over deze webshop. Geweldige ukulele gekocht voor een klein prijsje. Verzending was snel. Tussendoor goed geïnformeerd via email over de voortgang. Top!

Jonathan 19-04-2022

Zeer duidelijke informatieve website met een snelle levering. Alles was verzorgd geleverd. Wij zijn alvast een tevreden klant!

Ineke Hoekstra 19-04-2022

Bax is een prettige winkel om de komen, en online zijn wat mij betreft de bestellingen altijd prima verlopen. Zelfs toen ik zelf een fout had gemaakt bij het bestellen van Ableton live. In de winkel vind ik het personeel altijd bijzonder aardig en behulpzaam. Daar heb ik bewondering voor omdat het er altijd ontzettend druk is en er weinig personeel is.
Ik heb maar één kritiekpunt en dat is Lisa de digitale telefoonbeantwoorder. Zij is ingesteld op een dusdanig streng algoritme dat je er niet doorheen komt en Bax telefonisch niet direct bereikbaar is. Wat mij betreft zorgt zij voor veel irritatie.
Wat dan wel weer super verloopt is het beloofde terugbellen na 48 uur, als je een mens van vlees en bloed te pakken bij Bax ben je goed af,

Robin L 19-04-2022

Duidelijk, overzichtelijk en erg klantgericht. Topservice!
De spullen zijn makkelijk vindbaar, snelle levering en duidelijke communicatie.
De afgelopen jaren een trouwe, tevreden klant!