Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 731 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Joannes 24-05-2021

Bax-shop.nl leverde probleemloos op de beloofde dag in een sterk beveiligde verpakking. Ik ben 100% tevreden!

Rachid Tobal 22-05-2021

Super breed assortiment met mogelijkheden tot koop van b-stock producten. Deze zijn altijd functioneel en hebben geen beschadigingen. Snelle levering, meestal de dag erna al in huis. Wel altijd in grote dozen verpakt, waardoor het bij kleinere aankopen vaak alsnog pakketpost is.

Jarmo 21-05-2021

Geweldige levering,

Ik heb recent nieuwe apparatuur gekocht bij bax-shop. Alles zat goed ingepakt in de doos en er was niks beschadigd, wel zat er reclame in de doos, maar dat is niet echt een probleem, als dit helpt om de winkel draaiende te houden

A Smits 21-05-2021

Snelle verzending, goed verpakt, zeer blij met de producten tot nu toe. Goede keuze.

Kees van Wier. 21-05-2021

Ik geef deze ( Bax )shop een negen omdat een tien volmaakt zou zijn en zoals bekend is is Nobody Perfect. Maar mijn ervaring heeft mij geleerd dat Bax-shop een fantastische service levert en dat als je een vraag of probleempje hebt dit altijd op een vriendelijke manier wordt opgelost.

Raphuel 21-05-2021

Goede informatie vooraf en geleverd op de beloofde datum. Bovendien voldoet het product exact aan de vooraf geschetste verwachtingen die door de reviews op de website werden voorgespiegeld.

Edwin 21-05-2021

Vlotte en correcte levering in Belgie en volledig volgens afspraak. Aanrader!

Daan 21-05-2021

De beste online shop voor mijn gitaren en daarnaast ook nog super snelle bezorging.
TOP!

Erik 21-05-2021

Al een aantal malen besteld bij Bax. Altijd netjes en goed naar tevredenheid.

Martijn 20-05-2021

Snel levering. Goede service als er vragen zijn. Producten zijn scherp geprijsd.

MDLC 20-05-2021

Snelle levering. Omschrijving in advertentie klopt. Mooi warm van klank en geluid. Heeft stelpootjes aan de voorkant. Goedezithoogte

ant.

harry 19-05-2021

Bax music is een wereld zaak zeer goede service .
Houden zich keurig aan de afspraken en hebben uitstekende materialen.

Maarten 19-05-2021

Zeer goede winkel. Betrouwbaar & snelle levering. Breed aanbod, goede prijzen

Louis Moolenaar 19-05-2021

Kwaliteit van de spullen is altijd goed, natuurlijk is er kwalitatief beter en minder qua merk.
Maar dit uit zich ook in de prijs.
Verder snelle levering en goede service (hebben zelfs iets vergoed vanuit coulance)

Pjotr v H 19-05-2021

Mooie winkel met vriendelijk personeel waar je alles kunt krijgen wat met muziek te maken heeft. Van drum stokjes tot toneellampen en mondharmonica's

Geweldige winkel!

MDLC 18-05-2021

ant.

Melanie J 18-05-2021

Echt een fijne en betrouwbare webshop (de stenen winkel is overigens ook zeker de moeite waard eens te bezoeken).

DHL (de verzendservice waar gebruik van gemaakt wordt) vind ik geregeld matig van kwaliteit maar BAX reageert hier snel en klantvriendelijk op.

Goede ervaringen mee en daarbij ook een goed assortiment voor elke muziekliefhebber.

Wie 18-05-2021

Bax Music heeft een duidelijke no nonsens website met daarbij een snelle levering. Kortom, het is gewoon goed

Marc D 18-05-2021

Altijd fijne snelle levering en netjes voor elkaar. Een keer miste ik iets van mijn bestelling terwijl dat wel op de bon stond. Heb ik meteen gemeld en is ook meteen keurig alsnog (kosteloos) naar mij opgestuurd.
Super bedrijf!

Bas van Broeckhuijsen 18-05-2021

Zeer snelle levering, Mij bestelling was niet helemaal compleet ( niet door de schuld van Bax denk ik maar de verpakking was open gescheurd bij levering )Werd door bax direct opgelost. Dus ook zeer goede service. Ik ben erg tevreden.

Ankie 18-05-2021

Prima service, enorme keuze en ze doen wat ze beloven. In een woord geweldig.

johnny 18-05-2021

eerste bestelling via internet gedaan, een prima shop erg overzichtelijk en een heel ruim assortiment. denk voor iedereen wel te vinden wat je zoekt.

RB 18-05-2021

Snelle levering, Duidelijke info via mail over status levering. Goede website. Product heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Jouke Yspeerd 18-05-2021

Altijd als ik wat koop bij Bax, komt het de volgende dag aan. Artikelen keurig netjes verpakt, duidelijk te lezen emails & prima service.

Stefano blokland 18-05-2021

Bax shop verzend heel snel! Mijn flightcase xdj-xr2 kwam heel snel binnen en het design is heel mooi