Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Bo Schreurs 26-06-2022

Bestelde recent een Petzl Avao bod veiligheidsharnas. Niet enkel was de prijs uitermate gunstig tov andere aanbieders, t werd ook direct geleverd! Dikke plus voor Bax-Shop! Kom er graag terug bij een volgende aankoop! Grtz Bo

Christel Hendriks 24-06-2022

Enkele weken geleden de Rode Wireless Go II dasspeld-microfoon besteld bij Bax Music. Beste prijs in vergelijking met andere concurrenten en vooral hele fijne service. Snelle en nauwkeurige verzending en gebruiksvriendelijke website. Soms vraag ik me af in hoeverre de fuchsia kleur ook positief beïnvloedt ;) Blij met het product en zal zeker opnieuw bij Bax bestellen!

Bonton 24-06-2022

Wij zijn super goed geholpen door xxx wat en kennis heeft hij. Zijn er erg blij mee. Versterker doet het goed en het geluid komt goed over in onze ruimte van de zaak.

Wat jammer is, je moet wel engelengeduld hebben voor het lang wachten. Vw personeel te kort. Weet ook dat heel Ned. Dit probleem heeft.

Jvandenesse 24-06-2022

De synthesizer die gekocht is door mij kan ik niet gebruiken omdat het snoer 13 pin niet verkrijgbaar is .
Slechte zaak !

Hans 23-06-2022

Goede voorlichting en volop mogelijkheden zaken uit te proberen voordat je een beslissing neemt om iets te kopen.

Serge 23-06-2022

Ik ben al jaren fan van Bax Music!

De voornaamste redenen zijn vriendelijke medewerkers, een geweldige klantenservice en een geweldige leveringen.

Ik heb nog niet eerder meemgemaakt dat een bestelling niet op tijd op volgens afspraak is geleverd en het bezoek aan een winkel is altijd een uitje!
Medewerkers zijn vriendelijk, nemen de tijd voor je, zijn beschikbaar voor advies of andere vragen en het is nooit een probleem geweest om een instrument of apparatuur te mogen proberen.

Daarnaast zijn er altijd leuke acties die de prijs/kwaliteit verhouding nog meer verbeteren.

Al met al ben ik een erg tevreden klant.

Jan Kolenbrander 23-06-2022

Bax is altijd duidelijk met informatie om goede keuzes te maken. Ook de medewerkers geven prima service. Gewoon een fijne muziekwinkel waar voor elke muzikant wel wat te vinden is. Toppie👍👍👍🎸🎤

Joop.devries1 23-06-2022

Ik heb de samson xp300 bij de bax shop gekocht.levering keurig op tijd binnen.ben daarnaast goed geinformeerd. Nota vlot binnen per e-mail kortom ik ben zeer tevreden.volgende aankoop ga ik zëker bij bax music bestellen

Hans 23-06-2022

Cascha HH 2059 melodica set rood
Enthousiast door een collega op zoek naar de rode melodica bij Bax Shop Online. Woensdagavond Vrij makkelijk besteld met optie reserveren in winkel Amsterdam. Supersnel de volgende middag al bericht dat ik deze kon ophalen. Levering, Snelheid, Prijs Kwaliteit allemaal top. Ik en collega maken er vele mensen groot en klein blij mee. Geluid is prima! Ook de twee verschillende blaasmondstukken zijn handig. Supergoed !

Ronald 23-06-2022

Ik bestel eigenlijk altijd mijn artikelen bij Bax.
Wel eens bij andere webshops gedaan maar Bax is wat mij betreft de meest betrouwbare webshop.
Waarom? De levertijden zijn zoals ze op de site staan vermeld dus morgen in huis is ook morgen in huis als je wil zelfs dezelfde dag. Dit is bij andere shops wel eens anders. Afrekenen verloopt makkelijk zonder gedoe en altijd alles netjes verpakt thuis geleverd.
Dus een betrouwbare webshop met een positieve muzikale uitstraling.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 23-06-2022

Beste Roland,

Niet fijn om te lezen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. We zijn het ermee eens dat jij niet de dupe hoort te zijn in deze situatie. Het onderzoek dat we instellen is juist bedoeld om duidelijkheid te verschaffen en je zsm een oplossing te bieden.
Als het goed is hebben we inmiddels contact gehad via Whatsapp, hopelijk is hiermee alles opgelost. Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Mitchell van Ooijen 23-06-2022

Perfecte hulp, echt kort gezegd geweldig. Producten netjes optijd geleverd. Goed verpakt. En dit alles voor een mooie prijs en goed apparatuur. Nogmaals dank en zeker een aanrader om bij Bax je spullen te kopen!

Roland van Dongen 22-06-2022

Microfoon bij Baxshop besteld op aanraden van mijn collega. Pakketje zou door DHL zijn geleverd, maar de bezorger heeft overduidelijk voor mij getekend en simpelweg een R opgeschreven. Eerste contacten met Baxshop waren prettig, maar daarna verslechterde het contact met de dag. Klantenservice is telefonisch onbereikbaar. Gelukkig iemand kunnen vinden via de chat. Geeft doodleuk aan dat het mijn woord tegen het woord is van DHL, terwijl de verzender naar mijn idee verantwoordelijk blijkt voor het pakket totdat het in mijn handen is. De collega die ik sprak had een "oplossing" . Ik kon de microfoon simpelweg opnieuw bestellen en dan werd mijn pakket gecrediteerd zodra het vermiste pakket teruggevonden was. Terwijl net werd aangegeven dat het mijn woord tegen dat van DHL was! Dus ik betaal voor twee pakketten terwijl ik er dan hopelijk wel 1 van ontvang! Sprak daarnaast de gevleugelde uitspraak: "We kunnen het er allemaal niet mee eens zijn, maar we moeten gewoon DHL afwachten" . Ik werk zelf in de klantenservice en dat is een absolute no-go! Maar het absolute sluitstuk is het volgende. Meneer ziet dat zijn dag er al een half uur op zit, vind het wel genoeg, wenst me een fijne avond en sluit zijn venster af van de chat. Hetzelfde idee als de hoor n erop gooien, met de boodschap: Fijne dag, zoek het maar uit. Zelfde lading. Zo makkelijk geef ik niet op, echt niet. Al moet ik elke dag 3 x bellen en heel de dag door met jullie chatten. Ik zal mijn gelijk krijgen.

Frans 22-06-2022

WAAROM naar Bax Music voor informatie en/of aanschaf van je apparatuur ???
Omdat Bax naast een uitgebreid en kwalitatief mooi assortiment tevens een prima service biedt via de goed te bereiken klantenservice.
DAAROM !!!

Karen 22-06-2022

Twee maal super geholpen door Daan. Verder onwijs vriendelijke mensen in de winkel. Kom hier zeker graag nog terug!

Ben Blaauw 22-06-2022

Bij Bax bestellen werkt altijd prima. Snelle levering, alles netjes voor elkaar en scherp geprijsd. Ik koop vaak een aantal kleine zaken zoals snaren en plectra en soms eens een effectpedaal en het klopt altijd.

Zeer ontevreden klant 22-06-2022

Vandaag een zeer onvriendelijke en werkelijk slechte ervaring meegemaakt bij Bax Apeldoorn. Ik vroeg de verkoper, een zekere meneer Men, om informatie over bladmuziekstandaards. Ik kreeg te horen dat ze maar weinig modellen in de winkel hebben staan en dat er overigens maar weinig modellen bestaan dan de drie die ze op voorraad hebben. Ik was zeer verbaasd omdat ik toch werkelijk tientallen modellen zag op de site van Bax Music.
Ik besloot 1 van de modellen, die aanwezig was in de winkel, te kopen. De verkoper gaf me een ingedeukte doos met standaard. Ik vroeg of er niks mis mee was met de inhoud omdat de doos zo ingedeukt was. Ik kreeg de opmerking "Natuurlijk niet, anders had ik het niet in de winkel gezet". Ik besloot het zo mee te nemen. Thuis aangekomen bleek het blad van de standaard, bij het uitpakken, toch flink ingedeukt te zijn. Ik ben meteen weer teruggegaan naar het filiaal en heeft dit aan de betreffende verkoper gezegd dat meneer toch iets te grote mond heeft gehad.
Maar nu komt het ergste nog. De verkoper deukte het blad handmatig uit en zette de bladmuziekstandaard zo weer te koop in de winkel. Ik was wel blij dat ik een ander niet ingedeukte mee kreeg, maar dit kan toch echt werkelijk niet!!

Kristof Gabriel Carina van Hooymissen 22-06-2022

Alles perfect in orde, prima dienstverlening, prachtige instrumenten, ruime keuze en goede prijzen. Doe zo voort Bax Music.

Frans Smeets 21-06-2022

Ongekende positieve houding.
Enkele maanden geleden heb ik bij Bax een mooi Yamaha keyboard met toebehoren besteld dat perfect werd afgeleverd. Door persoonlijke omstandigheden heb ik het keyboard na installatie niet kunnen bespelen en dat zal, helaas, voorlopig ook niet gebeuren. BAX reageerde positief op mijn vraag of ik alles weer kon inleveren, zelfs ver buiten de normale 'retour-periode'. De ingepakte spullen werden door mijn vrouw naar de winkel in Rotterdam gebracht en na een week stond het geld op mijn rekening.
Al met al hebben we hier een heel positief gevoel aan overgehouden, niet alleen door de snelle en prettige e-mail communicatie maar ook door de sfeer in de winkel en de uiterst behulpzame medewerkers. Chapeau BAX !!!

Chelly 21-06-2022

De klantenservice reageert snel en vriendelijk op vragen. De bestelling is goed verpakt en de levering is erg snel. Het zoeken op de website is ook erg gemakkelijk met een breed aanbod.

Ed Bobeldijk 21-06-2022

Dit bedrijf staat voor kwaliteit en goede levering. Netjes verpakt en alles overzichtelijk op factuur.

Klaas 21-06-2022

Super, duidelijk en snelle afhandeling ze doen wat ze beloven en prima service ben zeer te vreden over de geleverde producten.

Louis Odendaal 20-06-2022

I enjoyed the shop immensely! The shop attendants made me feel at home and helped me with any instrument or piece of gear that I wanted to try out. I asked about B-stock and was given a proper guide to buying refurbed/fixed products. In the end I spent more than 2 hours in the shop. I will definitely be back soon!

Ron Verwaal 20-06-2022

Perfect geholpen in Goes door het uitblijven van bestaande order nu samen met een personeelslid van Bax gekozen voor een alternatief waar wij zeker ook blij mee zijn.

Benjamin 20-06-2022

Bij Bax Music heb ik altijd met plezier diverse goederen gekocht de afgelopen jaren. Er wordt snel geleverd en als je iets wilt weten wordt je deskundig en vriendelijk te woord gestaan. De goederen worden stevig verpakt.
De voorraad is groot zodat je een goede keuze kan maken en de prijzen zijn concurrerend.
Ik raad Bax Music aan en ondanks dat ik uit Den Haag kom waar je ook muziekinstrumenten kan kopen prefereer ik Bax.

Martijn Piet 20-06-2022

Drumvellen besteld bij Bax Mucis. De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De product omschrijving is helder en goed en ik had alles na bestelling binnen 24 uur in huis. Blij mee!