Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

henri 11-05-2021

Een gebruiksvriendelijke Shop. Snelle verzending en degelijk verpakt. Super.

Michiel 11-05-2021

De beste plek voor je muziekspulletjes!
Veel keus en uitstekende klantenservice.

Vishnu Gopan 10-05-2021

I am really happy that I found the correct music shop to pick the guitar. I'm a total newbie in guitar and I am too much in listening to the music. The staff present in the showroom, I forgot his name, he was a guitar specialist, based on my need he helped to to try out different models and helped to choose the correct one(Fender).

Also I got my order completed in 24 hours after online booking as well. The whole team was really helpful to get all these things done. I got 3 year standard warranty thought.

Thanks to Bax Music. Just loved the place.

Dhr. Robbie 10-05-2021

Bax Shop vind ik zelf de nummer 1 in alles omtrent podium, muziek, geluid enz. Met diverse merken is er genoeg om uit te kiezen en zelfs de kleinste onderdelen kan je vinden. Ik ben zelf zeer tevreden met de klantvriendelijkheid. Alles word op de site goed aangegeven. Wanneer u iets heeft besteld krijg je duidelijke mails omtrent de aankoop, aankomsttijd etc. Wanneer je meer informatie wilt over bepaalde producten kan je een mailtje sturen naar Bax Shop. Het enige nadeel is dat je soms een aantal dagen moet wachten. Maar dat is heel verschillend. Verder vind ik de uitstraling van de site heel professioneel. Al met al kan ik iedereen aanraden om hier zeker uw producten te halen.

Tim van Oudshoorn 09-05-2021

Al heb ik iets nodig op muziek gebied hebben ze het bij bax altijd wel. En over de prijs valt ook nooit te klagen, zo ver ik weet is het nergens in Nederland goedkoper te krijgen.

Johnito 09-05-2021

Goede service .snel geleverd redelijk goede prijzen.en als er iets is word je snel geholpen..leuke tent gevaarlijk voor je bankrekening want zie vele leuke spelletjes..

Gers 08-05-2021

Erg tevreden over mijn bestelling. Volgende dag in huis, netjes bezorgd. 1e keer dat ik bij Bax Music iets heb besteld.

Koen Odery 08-05-2021

De levering en de kwaliteit is top!
Maar de Hi hat was niet netjes, zat onder de vingerafdrukken die je niet zomaar kon verwijderen en was dof van kleur.
Dus was het van poetsen die handel, dat vond ik echt een serieus minpunt.

Dragan 08-05-2021

Altijd fantastiche ervaringen met Bax!
Kwaliteit van producten ishelemaal top.
Zeer vriendelijke medewerkers.
Super snelle leveringen.
Ben erg blij mee.

Robbert 08-05-2021

Bax shop geeft altijd goede informatie en heeft goede prijzen.
Duidelijk wat er op voorraad is en snelle levering.
Alles wat een mens gelukkig kan maken 😀

Timo 08-05-2021

De website van bax is erg fijn en duidelijk om te gebruiken, en ze hebben zo ongeveer alles wat ik zoek (ik ben een gitarist). Producten werden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit. Al met al een super te vreden klant hier!

H.Koning 08-05-2021

Ik heb al eerder producten bij dit bedrijf aangeschaft maar deze keer had ik speciale wensen en had ik vragen over de aanschaf van producten. Mijn ervaring is dat de klantenservice optimaal werkt en weliswaar door de drukte met enige vertraging toch correct de klant te woord staat. Kom graag terug bij een bedrijf waar de klant Koning is.

Nummer 1 webhop voor DJ-apparatuur 07-05-2021

Gebruiksvriendelijke website. Binnen no-time producten geleverd, met duidelijke communicatie wanneer ik wat kan verwachten. Product perfect in orde.

hoolsheaven 06-05-2021

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Pakket stevig verpakt en op tijd geleverd.

Marianne 06-05-2021

Er was een verkeerde tas geleverd. Ik heb telefonisch contact gehad, waar ik heel vriendelijk werd geholpen. Nieuwe tas werd gelijk opgestuurd, zonder extra kosten. Ik had de tas al de volgende dag.
Ik vind de service super!

Laurens 05-05-2021

Heb deze website gekozen omdat hier de beste prijs van de Bose S1 Pro, mijn pakketje kwam in een dag binnen!! Had daarna een tas gehaald voor de S1 pro gehaald kwam ook in 1 dag super goed overzicht over alles zou deze website zeker aanraden!

Ewey 05-05-2021

Lekker makkelijk maar niet altijd op tijd
Geloof bijvoorbeeld ook al niet dat iemand ooit een bon gewonnen heeft dus kan ik mij hiervoor afmelden?

Aswintha Weidems 05-05-2021

Bax-music heeft een ruime keuze, goede productinformatie en kom je er toch niet uit of heb je vragen, staan ze je ook telefonisch vriendelijk en goed te woord. Ik koop er regelmatig spullen voor mezelf maar ook voor mijn werk (docent muziek aan een middelbare school).

Ger Smits 05-05-2021

Geweldige service
Sinds ruim 1 jaar mondharmonica speler en begonnen i.v.m. mijn COPD.
Totaal geen kennis van de producten maar intussen wel 12 mondharmonica's en veel internet lessen/voorbeelden verder.
Raak er aan verslaafd.
Om toch wat meer te willen o.a. met microfoons heb ik al geruime tijd de Shure SM48 maar na telefonisch advies met Bax om het geluid te verbeteren de Shure SM 57 gekocht, deze gaf geen merkbare verbetering t.o.v. de SM 48.
3 mei naar Bax Rotterdam gereden met de SM57 om die terug in te leveren.
Er zijn winkels die je het gevoel geven je gelijk thuis te voelen.
Nou, dit is er een van.
Zonder problemen geholpen door Glenn die mij e.e.a. heeft uitgelegd op een manier die ik, een leek van 72 jaar, begreep en ook verschillende dingen heeft uitgeprobeerd en geadviseerd.
Zeer tevreden ben ik met ander materiaal naar huis gereden en gebruik mijn SM 48 die nu wel naar tevredenheid werkt met de aanbevolen randapparatuur.
Kortom, blij met de hulp van Bax in Rotterdam en een goede les voor mij is dat bij twijfel of een product wel of niet goed zou werken voor het beoogde doel ik gelijk naar de winkel ga.
Die rit is meer dan de moeite waard.

Yvonne 05-05-2021

snelle levering en de koptelefoon sluit helemaal af. Ben superblij, echt helemaal toppie!

Gerard Piek 05-05-2021

Ook met mijn laatste bestelling van een Divine gitaarkabel laat Bax Music Shop maar weer zien dat het net persë duur hoeft te zijn.
Heb deze kabel al in gebruik voor meerdere instrumenten zoals een gitaar en ook het keyboard. Ruisvrij en genoeg lengte

Martin 05-05-2021

Veel besteld in de afgelopen jaren bij Bax, toch begon het mij afgelopen jaren steeds meer tegen te vallen waardoor ik steeds meer zijstapjes ben gaan nemen naar andere muziekwinkels.
- Steeds vaker wordt de aangegeven verzendtijd niet gehaald. Het is ook wel ambitieus en ik snap dat het pakketje in een nacht/ochtend het land moet doorkruizen, maar beloof dan dingen waarvan je zekerder weet dat je ze waar kunt maken.
- Stop met het meezenden van stickers die niet plakken en pennen die niet schrijven, niemand zit op dat spul te wachten. Ook niet echt goed voor het milieu.
- Over het milieu gesproken, stop ook met het meezenden van die plastic ballonnetjes. Je bent letterlijk lucht aan het verzenden (daarover hierna meer) en het is ook nog heel irritant om weg te gooien (lekprikken etc). Gebruik restmateriaal o.i.d.
- En hoe zit het eigenlijk met het verzenden drie kabeltjes in een doos waar je een contrabas in kwijt kan? Oké, ik overdrijf, maar de dozen zijn vaak 5x groter dan nodig is. Er wordt vanaf bax meer lucht verzonden dan instrumenten, een rekensommetje zal vast laten zien dat er jaarlijks 20 DHL busjes meer rijden dan nodig. Kijk hier even naar.

Verder geen klachten
Officiele reactie van Bax-shop.nl 05-05-2021

Beste Martin,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring met Bax Music. Jammer om te lezen dat de volgende dag levering vaak niet bij jou wordt gehaald. De meeste pakketten worden gewoon volgens afspraak geleverd, maar het kan wel eens gebeuren dat de bezorging vertraging oploopt.
De stickers en pennen worden door veel van onze klanten wel gewaardeerd. We kunnen (nog) geen splitsing maken in ze wel of niet versturen per pakket.
We zijn ons ervan bewust dat er op de manier van inpakken en versturen nog kansen kunnen worden benut. We zijn er mee bezig, zo hebben we sinds vorig jaar een nieuwe inpakmachine die een deel van de pakketten slimmer inpakt.
Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, neem dan gerust contact op.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Albert 04-05-2021

Ofschoon ik het liefst naar de winkel ga, bestel ik de laatste tijd ook regelmatig online bij Bax Music. Ik ben hier zeer tevreden over. Ik word goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en een afhaalafspraak met de winkel is altijd snel gemaakt. Goede, duidelijke site. De medewerkers weten waar ze het over hebben en geven desgevraagd goed advies. Ik vind dit een goed adres waar ik nog nooit bedrogen ben uitgekomen.

Bax shop = Top shop! 04-05-2021

De Bax shop heeft zo ongelooflijk veel op voorraad. Directe levering de volgende dag. Top service. Ik heb al het nodige bij hun aangeschaft, altijd dik in orde.
Ook enige tijd geleden in de winkel, filiaal Amsterdam geweest voor een goede 'isolated' meervoudige gitaar-stompbox voeding.
Super geholpen door de medewerker aldaar, kundig en verstand van zaken!

Kimberley 04-05-2021

Al meerdere malen heeft Bax zich bewezen. In het leveren van zeer goed muziek instrumenten en accessoires. Ze leveren snel en naar wens.
Een echte aanrader.