Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Leo 03-05-2021

Vlotte afhandeling
Goede service toen ik het verkeerde artikel besteld bleek te hebben.
Geen probleem met ruilen.

Patrick O. 03-05-2021

Na bestelling een keurige, snelle en volledige levering van de bestelde producten en keurig verpakt. De omschrijving van het product op de website is zeer volledig en dus duidelijk.. fijne webshop. Wat tevens opvalt is, dat het door mij bestelde product, bij Bax Music, qua prijs de meest aantrekkelijke was vergeleken met andere web shops. Kortom.... een aanrader.

O.O 03-05-2021

Goeie shop nooit issues gehad top bedrijf
Snelle levering en goede communicatie!

Alan 03-05-2021

Geweldig. Altijd op tijd. Product altijd goed ingepakt. Member sinds 2015 terwijl er andere winkels in de buurt zijn

Mike 03-05-2021

goed aanbod, goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle levering. Ruime keuze.

Maurits 03-05-2021

Groot assortiment, prima prijzen, supersnelle levering. Heb inmiddels verschillende bestellingen geplaatst bij Bax en er zullen nog meer gaan volgen. Een dikke 9, omdat ik nooit een 10 geef. Ik heb mijn favoriete online muziekwinkel gevonden.

Mooch 03-05-2021

2 gitaarslides gekocht en erg tevreden. De website is gebruikersvriendelijk en mijn order was snel binnen. De slides zijn van goed materiaal en voelen stevig aan. Ze waren het goedkoopste bij Bax shop, vergeleken met andere winkels scheelde het ongeveer 2 euro per slide. Het enige wat miste, was de optie om de slides op diameter te kunnen filteren aangezien dit het belangrijkste is bij gitaarslides.

Leon 02-05-2021

Goede service en producten.

Alle bestellingen die ik tot nu toe heb gedaan (ongv 20) zijn allemaal op tijd en heel aangekomen. Verder zijn de producten vaak scherp geprijst en zijn er vaak goede aanbiedingen.

Sem 02-05-2021

Bax music heeft een overzichtelijke site met een uitgebreid assortiment. producten zijn voorzien van volledige specificatie lijst en product informatie wat ik op andere sites vaak mis of
waar deze onvolledig zijn. Ik bestel meestal bij Bax, omdat ze een snelle levering hebben, ze zijn de goedkoopste en als er iets is met het product doen ze niet moeilijk over geld terug of ruilen met een ander product. Kortom hele fijne webshop en service

Erik Geskus 02-05-2021

Zeer gemakkelijk bestellen via de overzichtelijke website van Bax Music, ik kon het product dezelfde dag nog ophalen in de winkel. Ook erg tevreden over het product, een Brennenstuhl stekkerdoos. Nu is mijn home studio veilig aangesloten op het net.

Vic 02-05-2021

alle artikelen heel goed met aantrekkelijke prijs. Pianobank stevig en comfortabel. keyboardstandaard heel stabiel. Hoofdtelefoon goede kwaliteit.

Rutly 01-05-2021

Super winkel betere winkele kan kan je niet vinden die jou helpen als je vraag heb en klaar om jou probleem uit je hand te nemen waardoor je zonder zorgen door kan gaan

Rianne 01-05-2021

Super webshop! Makkelijk om producten op te zoeken en een goede productomschrijving. Tevens super snelle levering! Heel fijn! Plus je krijgt ook nog wat leuke stickers en kortingsbonnen toegestuurd

Barthoez 01-05-2021

Top! Of het nu gaat om nieuwe producten of de B-stock die ik in het verleden heb besteld alles was in orde. Daarnaast is de levertijd echt indrukwekkend snel! Laat dankzij Bax Music onze Duitse vriendjes die begint met een T en eindigt om man sindsdien links liggen :)

Erik 01-05-2021

B-stock artikel voor een mooie prijs gekocht en het werd binnen een dag geleverd, top!

T.Bosma 01-05-2021

Bax verkoopt producten die qua prijs/kwaliteit goed zijn. Snelle levering, degelijk verpakt. Ook werd, na de aanschaf van een product, goed geholpen. ( ik had problemen met het installeren van een microfoon op mijn pc).

Heel tevreden muzikant 30-04-2021

De hulp door Klantenservice was uitstekend. Ik heb prima monitoren kunnen kopen, passend bij mijn systeem en wensen!

Mike 30-04-2021

Afgelopen zaterdag binnengekregen. Het pakket was super verpakt, in gigantische omdoos met veel beschermingsmateriaal en daarin de doos met de gitaar.
Kleur is nog mooier dan op de foto op de website!
Gitaar zelf prima afgewerkt, geen scherpe randjes aan de frets, lak helemaal perfect. Afstelling van de gitaar helemaal in orde, even tunen en je kan los. Bijgeleverd werd natuurlijk de benodigde gereedschappen om de trussrod en de bridge bij te stellen, en als bonus nog een kabel om de gitaar aan te sluiten op een versterker.
Bij het afrekenen nog een leuke bonus in de vorm van een extra korting.
Gitaar zelf speelt lekker, mooie glad afgewerkte hals,
Al met al een fijne gitaar voor zowel de starter als voor de gevorderde speler.
Al met al een heerlijke gitaar voor een onverslaanbare lage prijs!!

Rene 30-04-2021

Goede webshop, prima producten, defelijk en goede prijs . Producten worden snel geleverd tenzij er op de website staat vermeld wanneer het product leverbaar is.

Erik 30-04-2021

Ik gebruik de controller vooral bij het produceren van tracks in Reason 8. Het is een compact apparaat en handig mee te nemen.

W.Goos 30-04-2021

Gitaar in de avond besteld en de volgende dag al in huis! Product was keurig verpakt. Ben erg tevreden over de gitaar, voor een beginneling een prima product. Mijn zoontje was zonenthousiast dat hij er zelf ook meteen 1besteld heeft. Ook dit is een erg leuke gitaar, erg stoer mat zwart. Statief wat we er bijgekocht hebben is echt ideaal. Is dezelfde als die bij mijn gitaar zat. Super blij mee allebei!!

G.G. Kunst 't Harde 30-04-2021

Prima Audio-interface de Behringer UFO202. Aansluiten en meteen aan de slag.
's Middags besteld en de andere dag aan het eind van de morgen al geleverd.
Tja, BAX-SHOP? Gewoon een prima zaak!

Gerard Kielenstijn 30-04-2021

Ik koop al héél lang mijn spullen bij Bax-Music. Redenen: Goedkoop!! Supersnelle levering. Snelle en perfecte service. En de laagdrempelige bereikbaarheid online voor hulp. Als ik via hun Facebook Messenger een vraag stel krijg ik razendsnel en op een hele persoonlijke manier antwoord. Nog een grote aanrader zijn de "Stock" spullen die ze vaak in de aanbieding hebben.
Ik weet niet of ik ooit nog mijn muziek spullen ergens anders aan zal schaffen.

Wat mij betreft mag er een vestiging van Bax-Music hier in Echt, (Limburg) komen graag!! ;)

Groetjes, Gerard Kielenstijn
www.gkproductionsecht.com

Smetsers 30-04-2021

Super winkel.
Bestellen hier met regelmaat. Goede kwaliteit en goed verpakt. Levering en voorraad informatie is duidelijk. Leveren ook mooi op tijd.
Wij zijn tevreden !

Guitars&stuff 30-04-2021

Ik kijk voor benodigde spullen vaak eerst bij Bax Shop, omdat mijn ervaring met Bax shop goed is. De materialen die ik bestel zijn redelijk geprijsd, ze komen binnen korte tijd aan en afhandeling van zaken wordt snel en vriendelijk gedaan. Ook als het om producten gaat die niet goed zijn.